کد خبر 473871
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

رییس سازمان لیگ حرفه ای گفت: بحث استفاده از داوران خارجی در لیگ اصلا مطرح نیست.

به گزارش مشرق، مهدی تاج درباره جلسه امروز خود با رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امروز جلسه ای با کفاشیان، اسدی و کاظمی داشتیم.در این جلسه قرار شد تیم های لیگ 2 که بدهی  دارند، اجازه حضورشان در لیگ قطع شود و برنامه های مسابقات شان هم به طور کل از از فهرست بازی ها کنار برود.

وی در رابطه با عملکرد داوران و انتقادات صورت گرفته در این باره گفت: جلسه ای با حضور اعضای هیات رییسه در چند روز آینده برگزار می شود. کلیه داوران در این جلسه حضور دارند و مشکلات داوری این چند وقت و همین طور پیشنهادات خود داوران و همین طور اعضای هیات رییسه بررسی می شود. ما باید از داوران حمایت لازم را داشته باشیم و به مشکلات آنها توجه کنیم تا بتوانند با تمرکز کامل مسابقات را قضاوت کنند.در واقع هدف از برگزاری این جلسه شنیدن درد دل های این عزیزان است.

رییس سازمان لیگ درباره شایعه حضور داوران خارجی در دربی بیان داشت: بحث استفاده از  داوران خارجی در لیگ اصلا مطرح نیست. ما باید از داوران مستعد خودمان استفاده کنیم تا بتوانیم با مدیریت خوب بهترین قضاوت ها را داشته باشیم. این بحث حضور داوران خارجی در لیگ کاملا منتفی است.

وی درباره موضوع مربوط به باشگاه استقلال اهواز و برگشت خوردن چک این تیم از طرف فولاد نوین خوزستان خاطرنشان کرد: چک این باشگاه برگشت خورده و قرار شده این موضوع را بررسی کنیم. البته این برگشت چک، قضایی نیست و هنوز کار به دادگاه کشیده نشده است. امیدوارم هیات فوتبال استان خوزستان، شهرداری و فرمانداری از این تیم حمایت کنند و این موضوع را بررسی کنند تا مشکل استقلال اهواز سریعا حل شود. چند تن از بازیکنان این تیم نیز مشکل مالی دارند و این تیم به آنها بدهکار است که باید این موضوع سریعا بررسی شود.

منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    تنها تیمی که از داوری متضرر نشده، استقلال تهران هست و بس.......................

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس