کد خبر 527603
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

حکمی که مسئولان اجرایی لیگ قهرمانان آسیا در خصوص دعوای ایران و عربستان صادر کردند بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه داشت.

به گزارش مشرق، در پی نشست فوق العاده کمیته برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و تصمیمی که در خصوص دعوای ایران و عربستان برای میزبانی گرفته شد رسانه های حاشیه خلیج فارس از جمله قطر واکنش های مختلفی به رای صادر شده نشان دادند.

روزنامه های قطری از جمله الرایه، الوطن، الشرق و ... در گزارش هایی تحلیلی نسبت به خروجی نشست اخیر دوحه مدعی شدند با وجود تلاش های گسترده از سوی مسئولان عربستانی و اماراتی کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان روی ممانعت از ورود سیاست به ورزش تاکید کرده و با مهلت دادن به دو کشور خواستار حل و فصل مشکلات با تعامل شده است.

نکته جالب این که روزنامه الرایه در پوشش خبر نشست دوحه به نوعی ایران را برنده دعوا نامید و نوشت:« با این حکم به نظر می رسد ایرانی ها به آن چه می خواستند رسیدند چون تا به این لحظه میزبانی آنها در لیگ قهرمانان آسیا تایید شده است و نمایندگان دو کشور باید در خاک خودشان از رقبا میزبانی کنند». برعکس این واکنش ها رسانه های اماراتی و عربستانی همچنان روی مواضع قبلی خود تاکید کرده و مدعی شدند در ایران بازی نمی کنند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس