معصومه ابتکار

معاون رئیس جمهور سابق در یک مصاحبه تلاش کرده است تا بر "بزرگترین ابهام امنیتی دولت حسن روحانی" سرپوش بگذارد.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

سرپوش ابتکار بر ابهام امنیتی دولت روحانی

انکار عربده‌کشی خیابانی و راهبندان به روش لات‌ها!/ سرپوش ابتکار بر ابهام امنیتی دولت روحانی

خانم معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور سابق، در بخشی از یک مصاحبه با شماره دوشنبه گذشته روزنامه آرمان ملی پیرامون انتقادات از دولت اعتدال گفته است: اختلاف سیاسی طبیعی است و در همه کشورها نیز وجود دارد. با این وجود هنگامی‌که این اختلاف نظر به اتهام زنی و هجمه تبدیل می‌شود شرایط متفاوت می‌شود. به عنوان مثال برخی مجموعه دولت را به جاسوسی و فساد متهم می‌کردند.روند اتهام زنی‌ها نیز دارای پشتوانه نبود و بیشتر ساختگی بود. این وضعیت شکاف‌هایی را به وجود آورده بود که برداشت خارجیان این بود که می‌شود از این شکاف‌ها استفاده کرد.

او تصریح می‌کند:

"هنگامی‌که اختلاف دیدگاه به جنگ و جنگ روانی تبدیل می‌شود تا دستاوردهای دولت برای مردم ملموس نباشد شرایط تغییر می‌کند. صداوسیما نیز گاه در این زمینه از ظرفیت‌های خود استفاده می‌کرد تا مردم دستاوردهای شیرین دولت را چندان احساس نکنند. واقعیت این است که از مدعیان مسلمانی چنین رفتارهایی بعید بود. در فضای اسلامی‌ و انقلابی این رفتارها نه تنها زیبنده نیست و بلکه ریشه ها را می‌زند. کسانی که مدعی حکمرانی ارزشی و اخلاقی و آرمان‌های متعالی هستند نباید چنین رفتارهایی از خود نشان بدهند. رفتارهایی که در طول هشت سال گذشته در کمال تعجب اتفاق می‌افتاد. برآیند این تخریب‌ها و هجمه‌ها نیزناامیدی مردم و جوانان و مهاجرت است."[1]

*حرف‌های خانم ابتکار صحیح نیست و ایشان حتی پس از اتمام کار دولت اعتدال نیز قصد دارد بر یکی از بزرگترین سؤالات پیرامون این دولت عجیب سرپوش بگذارد...

و آن "چرایی حضور برخی مقامات دولت اعتدال در صف مقدم سیاه‌نمایی از اوضاع کشور" است.

حرف ابتکار صحیح نیست زیرا این برخی مقامات دولت اعتدال بودند که رسما و علنا در صف مقدم سیاه‌نمایی علیه وضعیت کشور و کارنامه خود قرار داشتند نه دیگران!

 این سؤالی بود که ما بارها و بارها در دوران دولت دوم اعتدال پرسیدیم و در وبلاگ مشرق منتشر کردیم.

از شاهکارهای رئیس جمهور وقت و معاونش در دولت اول اعتدال که یکی می‌گفت "خزانه خالیست" و دیگری هم به شرایط کشور می‌گفت "شرایط ته درّه" که بگذریم[2] آقایان در دولت دوم روحانی صراحتا راهکارهای حل مشکل گرانی را انجام نمی‌دادند و این مسئله حتی مورد بیان صریح رهبر انقلاب نیز قرار گرفت.[3]

مثلا این خبرگزاری دولتی ایرنا بود که بعنوان تریبون دولت در مصاحبه‌هایش می‌نوشت: وضعیت حکمرانی در ایران فاجعه است. و یا اصرار فراوانی بر ترویج القائات اصلاح‌طلبان در بحث "ناامید بودن مردم ایران" داشت.[4]

خانم ابتکار باید بداند که این "علی ربیعی" سخنگوی رسمی دولت بود که به جای دفاع از وضع موجود و امید دادن به مردم، یکبار از بروز وضعیت "حیات برهنه" یا همان نان بخور و نمیر در ایران حرف می‌زد[5] و بار دیگر پس از فتنه اقتصادی آبان 98 دست به قلم می‌شد و می‌نوشت: حکایت همچنان باقیست...

و ایضا این عبدالرضا رحمانی فضلی، رئیس شورای تبلیغات اقتصادی بود که هرگز اقدام به تبلیغات اقتصادی و بیان مثبتات کشور نکرد و در آخر بدون آنکه به این ابهام پاسخی بدهد؛ از وزارت کشور رفت![6]

در هیچیک از این سیاه‌نمایی‌ها و تعلل‌های دسته اول! ردّپای صدا و سیما یا منتقدان دیده نمی‌شود.

***

عوض کردن جای شهید و جلّاد سال 88 در روز روشن

انکار عربده‌کشی خیابانی و راهبندان به روش لات‌ها!

انکار عربده‌کشی خیابانی و راهبندان به روش لات‌ها!/ سرپوش ابتکار بر ابهام امنیتی دولت روحانی

حمیدرضا جلایی‌پور، از فعالان اصلاح‌طلب اخیراً در یادداشتی مدعی استفاده از "لات‌مذهبی‌ها" در سازمان‌های امنیتی ایران شده است.

به گزارش صبح ما، او در این یادداشت لات‌مذهبی‌ها را گردن‌کلفت‌های تندروی متبع هیئت و قدرت معرفی و در اشاره به مهار فتنه 88 اظهار می‌کند که وقتی حکومت ایران در کنترل امور کم می‌آورد، حضور لات‌مذهبی‌ها در حوزه رسمی سیاست تقویت می‌شود!

جلایی‌پور همچنین در اشاره به سال 88 نوشته است: حاکمیت بجای حل مساله از طریق بازشماری بی‌طرفانه آرا و گفت‌گوی منصفانه با طرفین اعتراض، دست به کنترل و سرکوب مردم زد. سپاه و بسیج هم بخشی از مردم هستند و به راحتی نمی‌توانند مردم را سرکوب کنند اینجا بود که به کارگیری لات‌ها در بازداشگاه موقت کهریزک و در کنترل اعتراضات به کمک آمد و وقتی خبر کشته شدن جوانان مردم در کهریزک در شهر پراکنده شد، مردم ترسیدند و به تدریج موج اول اعتراضات مهار شد!

جلایی‌پور در پایان ضمن اشاره به برخی اشتباهات قضایی و امنیتی در سال‌های اخیر، اینطور نتیجه می‌گیرد که:

"بکارگیری لات‌مذهبی‌ها دوای درد نیست و نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی پس از گذشت ۱۱۵ سال از انقلاب مشروطه و ۴۳ سال از انقلاب ۵۷ در برقراری حاکمیت قانون و حقوق شهروندی موفق نبوده است و در واقع نشان‌دهنده ضعف حاکمیت است!"[7]

*بایستی اذعان کرد "لات" کسی است که یک حکومت دینی پیشرفته، متکی به رأی مردم و با دستاوردهای مشخص را با حکومت‌های دچار لات‌مذهبی‌ها قیاس می‌کند!

در وهله بعد نیز ادعای جلایی‌پور غلط است.

چه اینکه حضور لات‌مذهبی‌ها در ساختار سیاسی کشور موجب شکل‌گیری باندهای مافیایی می‌شود که قدرت قانونی قادر به کنترل آنها نیست. (مثل دوران ستمشاهی و یا ساختار مافیا در ایتالیا)

از طرفی این حضور موجب غیر عقلانی شدن فرایندهای حکومت می‌شود. (رخدادی که در ایران اسلامی شاهد آن نیستیم)

و مهمتر از همه اینکه جریان لات‌مذهبی‌ها به هیچ منتقدی اجازه عرض اندام در مقابل خود را نمی‌دهند.

دقت شود که امثال جلایی‌پور کسانی هستند که در سال 88، از روی ژنتیک خشن اصلاح‌طلبی در مقابل قانون و مردم ایستادند و خود به لات‌های خیابانی و خان‌های قمه کشی تبدیل شدند. اما پس از پایمردی نظام برای حفظ رأی مردم شکست خوردند و امروز نیز به جای توبه و بازگشت از آن جنایت بزرگ؛ بدترین راه را برای انکار انتخاب کرده و نظام اسلامی را به استفاده از لات‌ها متهم می‌کنند!

همچنین به آقای جلایی‌پور یادآوری می‌کنیم لات‌هایی که در فتنه سال 88 به خیابان‌ها آمدند و کشتند و بردند و سوختند؛ نه هواخواهان مردم و نظام بلکه غلامان حلقه ‌بگوش و مسخ شده هسته سخت اصلاحات بودند که دروغ آنها درباره تقلب را باور کردند و بعدا نیز به امر آنان به خیابان شتافتند.

و در سمت مقابل؛ کسانی هم که توانستند این فتنه را در کف خیابان کنترل کنند؛ جوانان مخلص کشور در ناجا، بسیج‌ و سایر دستگاه‌های امنیتی بودند که برای حفاظت از قانون و انقلاب و مردم پای کار آمدند نه چیزی به نام لات مذهبی‌ها!

عوض کردن جای شهید و جلّاد توسط امثال جلایی‌پور البته نخواهد توانست حقیقتی که مردم به رأی‌العین دیده‌اند را تحریف کند!

برخی محافل تحلیلی معتقدند هسته سخت جریان اصلاحات به دنبال تحمیل فتنه‌ای بزرگتر و خشن‌تر با محتوای "فتنه اقتصادی" به نظام اسلامی و مردم است.

گفتنیست ادعای دیگر جلایی‌پور مبنی بر اینکه حاکمیت در فتنه سال 88 از "بازشماری بی‌طرفانه آرا و گفت‌گوی منصفانه با طرفین اعتراض" امتناع کرده است نیز صحیح نیست زیرا هم طرفین دعوا چندین مرتبه ادعای خود را در محضر مقام معظم رهبری مطرح کردند و هم برخی صندوق‌های آرا نیز بازشماری شد.

***

1_ https://www.armanmeli.ir/fa/main/print/322784

2_ mshrgh.ir/818894

3_ mshrgh.ir/1189086

4_ mshrgh.ir/1058951

5_ mshrgh.ir/1066947

6_ mshrgh.ir/1264284

7_ http://sobhema.news/?p=17778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    26 1
    آبان 98 کشور در آستانه خطرناکی قرار گرفته بود متاسفم برای دولت روحانی که مردم را مسخره کرد و گفت منم صبح جمعه فهمیدم
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      23 1
      خدا ازش نگذره
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      18 4
      آقای جلایی پور در فتنه 88 و... اراذل و اوباش توسط شما و همفکرانتان سازماندهی ، آموزش و پشتیبانی شدند تا به کف خیابانها بریزند و ناموس مردم ، اموال مردم و دولت و همچنین شعائر دینی و انقلابی در امان نباشند.
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      9 1
      حسنی به مکتب نمیرفت ، وقتی میرفت جمعه میرفت
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      11 1
      حتما در غرب ، مهد آمال آقای جلایی پور به بر هم زنندگان آرامش مردم و نظم جامعه ، اراذل و اوباشی که اموال مردم و عمومی را به سرقت می برند یا آتش می زنند یا کسانی که با سلاح سرد و گرم به مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی حمله می کنند دست خوش و جایزه می دهند؟! البته نمونه های برخورد غربی ها را با معترضان در آمریکا و فرانسه دیدیم !!!
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      4 1
      حرف مفت می زنه
    • سوخته IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      0 0
      صحبتهای ابتکار اصلا لایق نظر دادن نیست انشالله خائنین که در راس شان روحا.... است را پای محاکمه ببینم
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    21 2
    حالم بهم خورد
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      3 0
      ج... و رفقای جنایتکارش کشور را دوشقه کردند خون ها ریختند دعوا را مثل لات ها راه انداختند....
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    21 1
    نقل است کهدوزن ادعای مادری یک کودک را داشتند امیر مومنان امر به کشتن کودک برای حل اختلاف کردند مادر واقعی ودلسوز برای زنده ماندن فرزند دست از اذعا برداشت معلوم شد که مادر واقعی برای حفظ فرزند دستاز فرزند میکشد.اصحاب شیطان وفرمانبران او جایی از قبل ادعای تقلب کردند که اختلاف یازده میلیون بود درحالی که همان برگزار کنندگان انتخابات اختلاف رای لب مرزی این شیادان را کهدویستوپنجاه هزار رای بود بدون هیچ اشکالی پذیرفتند مادران انقلاب برای حفظ ان در مقابل شیادان فتنه گری چون شما از خیلی از حقوق خود گذشتند وقاحت وبیشرمی اصحاب شیطان حدومرزی ندارد
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      9 1
      مرسی. عالی بود. تاحالا به این جنبه فتنه 88 فکر نکرده بودم.
  • علوی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    15 1
    اینها همون هایی هستند که امیرالمومنین علی علیه السلام و امام حسین علیه السلام را هم خشن می دانند و معتقدند اگر کمی نرم برخورد می کردند این همه بر اهل بیت سخت نمی گذشت. حالا بر سر دین چه بلایی می آید مهم نیست. جون برای اینها نه تنها دین خدا مهم نیست بلکه مزاحم است.
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    13 3
    کافر همه رو به کیش خود پندارد . لات کوچه خلوت بودی جناب ، بسیار خوب ، حداقل بی حیایی نمیکردی و حرمت محرم رو نگه میداشتی نمی اومدی بیرون عربده کشی .
    • SE ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      3 0
      لات و لوتهای اصلاحات هم با روش آرسن لوپنی جرج سوروس با سوت و کف و آتش زدن اموال مردم و نماز با کفش دروغ و گردن کلفتی برای مردم بدنبال دزدیدن را مردم بودند ولی غافل بودند که اینجا ایران است و اکراین و گرجستان نیست و با انقلاب 57 مردم یاد گرفتنه اند با شعبان بی مخها چه بکنند
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    8 1
    ادمهای بی شخصیت و بدبختی هستند که فقط دنبال یک لقمه نان ولو با ذلت و خواری هستند نباید اصلا به اینها توجه کرد .
  • مهدی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    11 1
    یکی نیست به این اصلاح طلب های بی وجدان بگه ساکت
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    10 0
    چپ و راست کنفرانس مطبوعاتی گذاشتم و همه جا گفتم که هوای تهران خیلی بده و با قرشمال بازی جا انداختم که تنها راه چاره واردات بنزینه. حالا سوالم ازمادام ابتکار اینه که امروز مضنه پورسانت واردات بنزین چقدره ( جسارت نباشه اگه خودتون حضور ذهن ندارین از جناب هاشمی_شوهر محترمتون_ بپرسین). گفتم تو این شرایط فشار اقتصادی چند میلیارد دلار خرج برای مملکت بتراشیم و بنزین وارد کنیم و بار هفت پشتمون رو ببندیم. گوربابای مملکت. گوربابای مردم. مادام ابتکار من که رذل و بیشرف نیستم. هستم؟!! زیاده عرضی نیست!
  • علی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    4 0
    اگر لات های مذهبی داشتیم که الان ....
  • شهین عالی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    10 0
    اقای محترم تو خواب بودی تازه بیدار شده ای از انقلاب مخملی خبر نداشتید. تو غاری بودی
  • الف س SE ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    9 0
    اسمت ابتکار هست، ولی ابتکار عمل و گفتار که دست تو نیست . حالا سنگ اسلام رفتاری به سینه می زنی . قسم روباه رو باور کنیم ، یا دم خروس رو.
  • آقا بزرگه IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    6 0
    اصلاح طلبا بعد از افطار روزه سکوت ، فریاد براورده اند
  • DE ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    3 2
    سلام سانسورچی خوبی
  • DE ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 2
    خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • US ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    3 2
    من نمی دونم چطور می شه از زحمات شما سانسورچیان محترم قدردانی کرد.
  • US ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    4 0
    روحانی میدونسته چه کسی رو به عنوان معاونش انتخاب کنه
  • US ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    8 0
    در مورد ابتکار یکسری حرفها باید حتما بررسی بشه حرف پشت سرش زیاده
  • US ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    3 0
    متاسفم برا ابتکار
  • AT ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    8 1
    متاسفانه نظام و سیستم قضایی ما خیلی دست به عصا با این فتنه جویان برخورد کرده و میکند.
  • US ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    2 0
    سرمایه های اسراییل در ایران
  • US ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    2 0
    سانسورچی
  • US ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    6 0
    خدا ازت نگذره ابتکار
  • US ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    3 0
    عوض کردن جای شهید و جلّاد توسط امثال جلایی‌پور البته نخواهد توانست حقیقتی که مردم به رأی‌العین دیده‌اند را تحریف کند!
  • US ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    3 0
    برخی محافل تحلیلی معتقدند هسته سخت جریان اصلاحات به دنبال تحمیل فتنه‌ای بزرگتر و خشن‌تر با محتوای "فتنه اقتصادی" به نظام اسلامی و مردم است.
  • US ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    3 0
    ادعای دیگر جلایی‌پور مبنی بر اینکه حاکمیت در فتنه سال 88 از "بازشماری بی‌طرفانه آرا و گفت‌گوی منصفانه با طرفین اعتراض" امتناع کرده است نیز صحیح نیست زیرا هم طرفین دعوا چندین مرتبه ادعای خود را در محضر مقام معظم رهبری مطرح کردند و هم برخی صندوق‌های آرا نیز بازشماری شد.
  • US ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    3 0
    حرف‌های خانم ابتکار صحیح نیست و ایشان حتی پس از اتمام کار دولت اعتدال نیز قصد دارد بر یکی از بزرگترین سؤالات پیرامون این دولت عجیب سرپوش بگذارد...
  • US ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    2 0
    حرف ابتکار صحیح نیست
  • US ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    2 0
    از شاهکارهای رئیس جمهور وقت و معاونش در دولت اول اعتدال که یکی می‌گفت "خزانه خالیست" و دیگری هم به شرایط کشور می‌گفت "شرایط ته درّه" که بگذریم آقایان در دولت دوم روحانی صراحتا راهکارهای حل مشکل گرانی را انجام نمی‌دادند و این مسئله حتی مورد بیان صریح رهبر انقلاب نیز قرار گرفت.
  • US ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    2 0
    خانم ابتکار باید بداند که این "علی ربیعی" سخنگوی رسمی دولت بود که به جای دفاع از وضع موجود و امید دادن به مردم، یکبار از بروز وضعیت "حیات برهنه" یا همان نان بخور و نمیر در ایران حرف می‌زد و بار دیگر پس از فتنه اقتصادی آبان 98 دست به قلم می‌شد و می‌نوشت: حکایت همچنان باقیست...
  • US ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    متاسفم برای آدم های روانی و مریض
  • US ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 1
    سانسورچی
  • US ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    سوال اساسی: چرایی حضور برخی مقامات دولت اعتدال در صف مقدم سیاه‌نمایی از اوضاع کشور
  • US ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 1
    عالی
  • US ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    نادون
  • US ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    ابتکار الان کجاس؟
  • US ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    ابتکار باید بخاطر امضای سرخود قرارداد پاریس بازخواست شود.
  • US ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    ابتکار از خدا بترس
  • US ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    مریض
  • مهدی.م IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    ابتکار اعتراف کرده که جزئی از اقلیت هست ( واقعیت این است که از مدعیان مسلمانی چنین رفتارهایی بعید بود.) خودش دقیقا اعتراف میکنه. ضمنا ما گرفتار اقلیت پنهان که خود را مسلمان جا زده اند شده ایم . ما انقلاب کردیم انقلاب اسلامی تا مسلمان بر مسلمان حاکم باشد نه اقلیت بر مسلمان.
  • US ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    ابتکار گفته از اقلیته؟ یعنی یهودی؟؟؟
  • RO ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 1
    سانسورچی
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    هر مجرم و متهمی برای دفاع از خود هر مزخرفی را بیان می کند. این یک امر طبیعی است. اما اگر تحریم بوده و یا لات و هر دشمن دیگری . دولت روحانی یکی از وظایفش حفاظت کشور وملت از این دشمن ها بوده است. البته طبق اعتراف خودشان بواسطه بی سوادی و نادانی و بی عرضگی نتوانسته اند حتی اهداف خودرا محقق نمایند. این بی عرضه ها بی دست و پا منتظر کمک امریکا بودند و مایل به پهن کردن فرش قرمز از جانب جناح دیگر . حالا داد می زنند نگذاشتند .حمله کردند . و 0000.
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    ج...... از مدعیان اصلاحات زیر شاخه سازمان منافقین عامل اصلی اعدام ۵۹ نفر در سال ۱۳۶۲ بود
  • كريم IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    2 1
    تو خودت يكي از آنهايي هستي كه در فتنه سال 88 با لات بازي و هوچيگري و شانتاژ با تمام مفسدين دور و اطرافي ات كه مي خواستيد براندازي را آغاز كنيد، بلوا برپا كرديد و خون كشته شده هاي آن روزها به گردن تمام شما قالطاقها و وطن فروشان به گردن تو هم هست اي افساد طلب روزي خور آمريكا.
  • محمد IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 1
    این یارو جلایی پور ازکجا داره این اراجیف را ازذهن بیمار خود تراوش میکند اگر چنین اراجیفی صحت داشت که اکنون او نمیتوانست اینطورنفاق وکینه خود را نسبت به نیروهای انقلابی نشان دهد.
  • AT ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    تا زمانیکه با افسادیون بخاطر خیانت ها و سوءمدیریت ها برخورد نشود مانند آتش زیر خاکستر منتظر فتنه بعدی خواهند بود.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    جلایی پور درست میگه افرین
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    لطمه ای که خانم ابتکار به ایران زده نتانیاهو نزده.
  • SG ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    ... که خود همدست جاسوسان محیط زیستی بوده بدیهی است که جاسوسی را به اختلاف نظر تعبیر می کند و....که خود لات کوچه های خالی است و..
  • سید فروزان CH ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    خانم ابتکار ، باید جوابگوی امضا پاریس باشد ، چرا آنگونه با عجله و بدون مطالعه معاهده را امضا کرد که نتیجه آن بشود میلیاردها دلار خیارت در سال بر مملکت ایشان توضیح بدهد چگونه کسی که جز دانشجویان خط امام بوده و در لیست سیاه امریکا ، چگونه فرزندانش و خودش به راحتی به امریکا رفته‌اند
  • DE ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    3 0
    مشرق ، چقدر در ماه بدیم عکس اینا رو تو صفحه اصلی کار نکنی؟ (جدی)
  • علی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 1
    لاتها کسانی بودند که زن محجبه را ...........وهمچنین کسانی بودند که بسیجی را در خیابان اتش زدند.(پررویی نجومی).
  • احد IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    یکی از وظایف دولت روحانی استحاله اهداف انقلاب اسلامی و کشاندن اقتصاد کشور به ورطه اضمحلال و در نهایت شورش خیابانی بود .
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    اگر هزینه ای برای عدم اثبات صحت جفنگیات تعیین میشد هرگز افرادی مثل جلایی پور جرات سوء استفاده از آزادی بیان را نداشتند که حرف مفت را این طرف بزنند و مزدش را از آنطرف بگیرند لذا نوکری دشمنان و وطن فروشی را به انسانیت و مردانگی ترجیح نمی‌دادند.
  • DE ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    مشرق کسالتی نداری ؟؟؟
  • FR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    خطر اصلی از لات های غیر مذهبی ست یعنی همان اراذل و اوباشی که سبز و بنفش ها در موارد مختلف برای نه تنها عربده کشی بلکه زدن و کشتن مردم مذهبی و کشته سازی مورد استفاده قرار میدهند
  • همه دانی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    ابتکار(شمسی خانم اصلاحات) وقتیکه چشم بسته وبالجاجت برانتقام ازتولیدبنزین ودورزدن تحریم کدخداوتجارت خودت تلاش میکردی فکرزمستونت بود؟!آقای جلائی پور؛از۷۸تاکنو کجاجمهوریت رادرباختهایتان پذرفتید؟
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    0 0
    ازدیدنش حال ادم به هم میخوره .....
  • یاور انقلاب IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    اقای جلائی پور پشنهاد میکنم از درون تار تنیده بدور خود بیرون بیاید و فیلم های دوره اشوب های خیابانی را که دوستانتان تهیه و به خارج میفرستاندن را مرور کنید و مطلبی راجع لات های بی سروپای اصلاحاتی ها هم بنویسید .
  • NL ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    میخواهم قدرم در راه تو باشم حاج قاسم
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    0 0
    خدایا شر فتنه گران رو به خودشون برگردان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس