زلنسکی: جهان ابزار کافی برای شکست دادن روسیه را دارد

رئیس جمهور اوکراین شامگاه سه شنبه گفت که جهان آزاد، ابزار کافی برای توقف حملات روسیه به اوکراین و شکست دادن این کشور را دارد.

به گزارش مشرق،‌«ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز سه شنبه هشدار داد که اوضاع در دونتسک بسیار سخت بوده و شرایط این منطقه نیازمند سطح جدیدی از کمک‌های نظامی از سوی غرب است.

وی در ادامه سخنانش گفت: «جهان آزاد، ابزار کافی برای توقف حمله روسیه به کشورمان و وارد کردن شکست تاریخی به مسکو را دارد».

این در حالی است که ناتو و اتحادیه اروپا روز سه شنبه متعهد شدند که حمایت خود را از اوکراین برای مقابله با روسیه تقویت کنند.

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو پس از امضای بیانیه مشترک با مقامات ارشد اتحادیه اروپا گفت: «باید حمایت خود را از اوکراین بیشتر تقویت کنیم. باید به تقویت مشارکت بین ناتو و اتحادیه اروپا ادامه دهیم.»

بر اساس این گزارش، کشورهای عضو ائتلاف ناتو و اتحادیه اروپا میلیاردها دلار تسلیحات به اوکراین در مقابله با روسیه فرستاده‌اند. آمریکا، آلمان و فرانسه اعلام کرده‌اند که خودروهای زرهی جنگی را به اوکراین عرضه خواهند کرد، اما کی‌یف درخواست کرده تانک‌های سنگین پیشرفته نیز ارسال شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    2 3
    نکنه تو هم وکیل وصی جهانی دلقک صهیونیست؟؟!! (خخخخخخخخخ)
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      0 0
      انگاری اومده سلف سرویس: این شخص صهیونیست ازین تانکها میخام... ازون موشکایی که قشنگن هم میخام. راستی هواپیما یه چنتای میخام...
  • ساسان IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    1 2
    خدایا! این چه قدر چرند میگه! منظورش از دنیا چیست؟ در یک کلام برای یه حقیر و غربزده فقط میتونه، آمریکا باشه. البته که دنیای اینها غربه.
  • افشار IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    2 2
    اکراین مظهر مقاومت در برابر ابرقدرت‌های زورگویی همچون روسیه و زلنسکی رئیس جمهوری که به بندگی برای پوتین تن نداد و حمایت ملت خود را دارد ولی یکی مثل لوکاشنکو که به بندگی پوتین تن در داد حمایت ملت بلاروس را از دست داد..
  • FR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    1 0
    تو تنهایی خراب کنی، «جهان» برایت بجنگد؟!
  • ناشناس IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    2 2
    دلقک! باید بری سیرک نه اینکه رئیس جمهور بشی. کشور رو فنا دادی. باید از اول مذاکره می کردی. روسیه کشور قدرتمنده ... روسیه میخواد بدون هزینه زیاد پیش بره ولی سلاح هایی که داره یه شبه کلّ اکراین رو با چند همسایه می گیره.
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    2 1
    این کودن هنوز نفهمیده با طناب پوسیده ی غرب رفته توی چاه.
  • رضا IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    2 1
    امیدوارم زلنسکی شکست بخوره. او عامل بدبختی مردم اوکراینه، بازیچه وعد وعیدهای آمریکا و سگاشونه. الآن کمکی بهش نمیشه.
  • DE ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    3 0
    چه طوره صد تا بمب اتم بهت بدیم که کمی آتیش بازی توی دنیا راه بندازی؟! هم کیش های صهیونیست تو به اندازه ی کافی جنگ در دنیا درست می کنند، تو بهتره دلقک بازی را ادامه بدی. رنج و بدبختی برای مردم اوکراین و اون وقت خانم زلنسکی ۴۰ هزار یورو در پاریس لباس و وسایل آرایشی می خره، اینو یک خانم اوکراینی فروشنده لباس گرون قیمت در پاریس افشا کرد که دستگیر هم شد از طرف سازمان اطلاعات فرانسه.
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    2 1
    اتفاقاً غرب هیچ ابزاری برای شکست روسیه ندارد و این روسیه است که برنده خواهد شد. علت آن هم در شکست ایدئولوژیک غرب است. غرب به جز بدبختی برای انسان چیزی نمی‌آورد چون منابع را هدر می‌دهد و این اتلاف منابع محکوم به شکست است. یک دلقک تنها یک دلقک است چون به بدبختی ها می خندد حتی اگر خودش عامل بدبختی و کشتار باشد!
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    2 1
    روسیه هم ابزار شکست ناتو را دارد. این یک دیوانگی است، میشود اوکراین سابق، زلنسکی سابق، ناتوی ساکت! صلح را قدر بدان زلنسکی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس