اپوزیسیون‌ وطنی یا کوتوله‌های وابسته به رژیم صهیونیستی؟

روبروی نظام چیزی به نام اپوزیسیون وجود ندارد. وگرنه برای به اصطلاح انقلاب در ایران چه نیازی به درود فرستادن به یهود اشغالگر است؟

به گزارش مشرق، شبکه ایران اینترنشنال با نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی مصاحبه‌ای انجام داد که روز پنجشنبه ۱۸ اسفند پخش شد. نتانیاهو خود را در جایگاه حضرت موسی (علیه السلام) و مردم ایران را در حکم بنی اسرائیل قرار داد که خطاب به فرعون گفت: ما را آزاد بگذار!

اربابِ جدید ایران اینترنشنال همچنین در این مصاحبه تهدید کرد به ایران حمله نظامی می‌کند. اعتماد به نفس بی بی درحالی است که رژیم متبوع او درگیر شدیدترین بحران در تاریخ موجودیت خود است. بیش از ۱۰ هفته است که خیابان‌های اسرائیل به تسخیر صهیونیست‌های ضد نتانیاهو درآمده است. تصویری که شش ماه رسانه‌های لندنی-سعودی تقلّا کردند علیه نظام در تهران شکل بگیرد، در تل‌آویو ترسیم شده است!

«تامیر باردو» رئیس اسبق موساد (از فرماندهان جوخه ترور دانشمندان ایرانی) عمق بحران رژیم را اینگونه روایت می‌کند: «من این ماه هفتاد ساله می‌شوم. اگر کسی یک، دو یا سه سال قبل از من می‌پرسید که این وضعیت اسرائیل فعلی خواهد بود، به او می‌گفتم: هذیان می‌گویی! زیرا اسرائیل ابدا به این نقطه نخواهد رسید، چون این غیرممکن است. اما اکنون در برابر بزرگترین خطر موجودیتی از سال ۱۹۴۸ قرار داریم.»

اپوزیسیون‌ وطنی یا کوتوله‌های وابسته به رژیم صهیونیستی؟

نمای هوایی اعتراضات بی‌سابقه در اسرائیل

روز ۲۰ اسفند تصویری از دیدار مصی علینژاد با گیلعاد اردان منتشر شد. سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در صفحه توئیتری خود نوشت: «اسرائیل در کنار زنان شجاع ایران ایستاده است.» گیلعاد اردان در ادامه نحوه ایستادن کنار زنان ایرانی را اینگونه توصیف کرد:‌ «اکنون زمان پایان دادن به همه تلاش‌ها برای بازگشت به توافق ناقص ایران [برجام] و قطع تمام روابط با [تهران] است.»

اپوزیسیون‌ وطنی یا کوتوله‌های وابسته به رژیم صهیونیستی؟

اپوزیسیون‌ وطنی یا کوتوله‌های وابسته به رژیم صهیونیستی؟

دیدار مصی علینژاد با سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل

روز ۱۲ اسفند تصویری منتشر شد که گلشیفته فراهانی به دیدار یک صهیونیست فرانسوی به نام برنارد لوی رفته بود.

نام لوی با جنگ و تجزیه گره خورده است. او معتقد است فاشیسم در ژنتیک ایرانی‌ها حک شده است! «ایندیپندنت فارسی» وابسته به عربستان درباره او نوشت: «برنارد لوی وقتی از ایران سخن می‌گوید منظورش جمهوری اسلامی نیست، بلکه ایران را در بستر تاریخی آن می‌بیند و در کتاب مشهورش امپراتوری و پنج پادشاه مدعی می‌شود که حتی نام ایران بنا به روحیات نژادپرستانه رضاشاه و در توافق او با آلمان نازی بر این کشور نهاده شد.»

اپوزیسیون‌ وطنی یا کوتوله‌های وابسته به رژیم صهیونیستی؟

اسماعیلیون مبلغ کمپین‌های ضد ایرانی نظیر لغو بازی دوستانه تیم ملی فوتبال (!) و تحریم هوایی کشورمان بود که اعتراض خارج نشینان مخالف جمهوری اسلامی نیز برانگیخت. آخرین کمپین نیز کارزار به اصطلاح اخراج سفرای ایران از انگلیس، کانادا، آمریکا، ژاپن، آلمان، فرانسه و ایتالیا (موسوم به G7) بود.

العربیه در این رابطه نوشت: «کاوه شهروز، وکیل ساکن کانادا به همراه شماری دیگر از کنش‌گران ایرانی، این کارزار را ۲۳ مهر آغاز کرده بود و حامد اسماعیلیون نیز آن را منتشر کرد.» [1] این کمپین دقیقاً منطبق بر اظهارات گیلعاد اردان صهونیست مبنی بر لزوم قطع روابط تمام کشورهای جهان با ایران بود.

اپوزیسیون‌ وطنی یا کوتوله‌های وابسته به رژیم صهیونیستی؟

کاوه شهروز در کنار اروین کاتلر (سمت چپ)

شهروز از مرتبطین با اروین کاتلر سیاستمدار یهودی و وزیر اسبق دادگستری کانادا است. کاتلر به تعبیر شهروز در جایگاه مربی اوست. کاتلر در زمره بزرگترین سیاستمداران حامی رژیم صهیونیستی در کاناداست. او از اعضای نهاد تروریستی موسوم به اتحاد علیه ایران هسته‌ای (UANI) است که خفه کردن شریان اقتصادی، قطع فروش نفت کشورمان و نیز ممانعت از ارتباط شرکت‌های سازنده واکسن کرونا با ایران در اوج پاندمی [2] از جمله اقدامات این نهاد تروریستی است.

کاتلر مدافع خروج تروریست‌های سازمان منافقین از لیست تروریسم آمریکا بود.[3] اورشلیم پست در فوریه ۲۰۱۲ در همین رابطه نوشت که سه فعال یهودی نظیر کاتلر به عنوان صداهای همسو با اسرائیل در کانادا در تلاش هستند که سازمان مجاهدین خلق را از فهرست تروریسم آمریکا حذف کنند. منافقین در سال ۲۰۱۲ از لیست تروریسم حذف شدند! اسماعیلیون در بدبینانه‌ترین فرض، عضوی از حلقه رژیم صهیونیستی کاناداست و در خوشبینانه‌ترین حالت، این حلقه درحال هدایت اوست.

اپوزیسیون‌ وطنی یا کوتوله‌های وابسته به رژیم صهیونیستی؟

موساد برنامه ترور دانشمندان ایران را از می ۲۰۰۳ میلادی (پس از لشکرکشی آمریکا و محاصره ایران) آغاز کرد. «مئیر داگان» رئیس وقت موساد و «تامیر پاردو» معاون او بنیانگذار طرح خرابکاری در برنامه هسته‌ای ایران بودند. [4]

دو مقام ارشد دولت آمریکا سال ۲۰۱۲ در شبکه NBC فاش کردند که ترور دانشمندان هسته‌ای ایران کار سازمان مجاهدین خلق [منافقین] است. این مقامات آمریکایی همچنین این موضوع را تایید کردند که مجاهدین خلق توسط موساد تامین مالی، مسلّح و عملیاتی می‌شوند.[5]

ساواک و سلطنت طلبان نیز از بقایای رژیمی هستند که دریچه ورود رژیم صهیونیستی به ایران بودند. پسر محمدرضا پهلوی بهمن ۱۳۹۹ در پاسخ به پرسش خبرنگار اسرائیل هیوم درباره پیامش برای مردم اسرائیل گفته بود: «حرف من به مردم اسرائیل این است: زنده باد! (پهلوی این واژه را به عبری گفت)

نکته‌ای در اینجا وجود دارد: برای به اصطلاح انقلاب در ایران چه نیازی به درود فرستادن به یهود اشغالگر یا دیدار با سفیر رژیم در سازمان ملل است؟ مسیر انقلاب در ایران چه ربطی به صهونیست‌ها دارد که ایرانی‌ تبارهای ضد نظام در خارج از کشور مکرراً به آستان جهودهای اورشلیم نشین مشرف می‌شوند؟ فکت‌ها و مثال‌های فراوانی شبیه موارد مذکور وجود دارد. امّا آرزوی اسرائیل به عنوان کارفرما برای ایران چیست؟

اندیشکده بگین-سادات مستقر در اراضی رژیم صهیونیستی روز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در گزارشی تحت عنوان «اکنون ایران را تکه تکه کنید» نوشت: «فروپاشی رژیم آیت‌الله‌ها و تجزیه ایران مایه خیر و برکت است!» این اندیشکده صهونیستی در ادامه نوشت که غرب باید از مبارزه اقلیت‌های قومی/ملی در ایران علیه آنچه رژیم اسلام‌گرا نامید، پشتیبانی کند و بایدن را از هرگونه بازگشت به توافق یا حذف تحریم‌ها برحذر داشته است.[6]

«مردخای کدار» افسر پیشین اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی (آمان) در میانه آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱ گفت که سقوط ایران دقیقاً همان چیزی است که به نفع بازی ماست. این افسر اطلاعاتی می‌گوید: «چیزی به‌نام ملت ایران وجود ندارد. چیزی که هست، شهروندانی هستند که متعلق به قومیت‌های مختلفی هستند. اعراب هستند، بلوچ‌ها هستند، آذری‌ها هستند، کردها هستند، ترکمن‌ها هستند، مازندرانی‌ها هستند، کاسپین‌ها هستند، لرها، قشقایی‌ها و انواع گروه‌هایی که نه شما و نه دیگران هیچ چیز راجع به آن‌ها نشنیده‌اند. چیزی به نام ملت ایران وجود ندارد!»

منشور مهسا نیز روز ۱۸ اسفند از سوی به اصطلاح اپوزیسیون منتشر شد. منشوری که مخالفین جمهوری اسلامی نیز از آن تحت عنوان منشور تجزیه طلبی یاد می‌کنند. جالب اینجاست که امضای مهتدی تجزیه طلب نیز پای آن است. افتضاح منشور مهسا به قدری بالاگرفت که صدای سعید سکویی سینه چاک سلطنت را نیز در آورده است.

این موارد گواه این مدعاست که روبروی نظام چیزی به نام اپوزیسیون وطنی وجود ندارد. اسامی نظیر مصی، گلشیفته و کریمی صرفاً مهره‌ای در اختیار اراده دیگران هستند؛ حال این مهره می‌خواهد یک سلبریتی دست چندم باشد یا یک سازمان امنیتی- تروریستی به نام منافقین خلق. جبهه‌ای گسترده علیه نظام شکل داده‌اند که بخشی از آن در اختیار فارسی زبان‌هاست.

«هوشنگ امیر احمدی» از مخالفین جمهوری اسلامی درباره منشور مهسا گفت: « یک سری کوتوله و بچه که از سیاست سر رشته‌ای ندارند این منشور "همبستگی" را نوشته‌اند! جالبه خیلی ناشیانه و مثلا خواستند به غرب امتیاز بدهند گفتند ما عضو FATF می شویم اصلا نمی‌دانند FATF چیست؟»

[1]:https://ara.tv/4csz2

[2]:https://theintercept.com/2020/03/05/iran-coronavirus-medicine-sanctions/

[3]:https://www.jpost.com/international/pro-israel-voices-want-mek-off-us-terror-list

[4]:https://www.theatlantic.com/international/archive/2012/05/apparently-terrorism-isnt-terrorism-if-it-targets-iran/328082/

[5]:https://responsiblestatecraft.org/2020/12/21/israel-linked-assassinations-how-much-is-the-u-s-really-involved/

[6]:https://besacenter.org/dismantle-iran-now/

[7]:https://farhikhtegandaily.com/news/78773/

پایان پیام/.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    27 1
    جیره پرستهای بی هنرهرزه
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      9 4
      مریم رجوی عشق من . امضا ، قورباغه !
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    16 0
    بیشرف ها
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    1 10
    الان خوشحالید که این ها مقابلتون قرار گرفتند
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      13 1
      اما خیلی خوشحالیم که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای این ویژگی ها هستند: بلاهت، سفاهت، حماقت و ذلالت اگرچه خباثت، رذالت، دنائت و شناعت را هم توأمان دارند !!!!
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      12 0
      اینا مقابل همه ازجمله گروههای مخالف دراروپا وهمدیگه هستند
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    11 1
    هر چه می گذرد ماهیت واقعی رهبران به اصطلاح اپوزیسیون بهتر مشخص می شود. اینها ایرانی نیستند نوکرهای بی چون و چرای امریکا، اسرائیل، انگلیس هستند.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    3 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    4 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • عمو IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    0 5
    🧙‍♀️🧙‍♂️
  • SE ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    0 1
    وابسته و نوکر صهیونیسم همون تهمتی هستش که به آل سعود قبلی میزدی؟!
    • ح IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      1 0
      تهمت؟؟ نه خیر واقعا وابسته بودند اما وقتی دیدن اسرائیل داره به فنا میره برای بقای خودشون جبهه شون رو عوض کردن این راه و رسم نوکر هاست!
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    1 0
    پول پرستی انسان رو خار می‌کنه، نمونش اینها که برای پول همه چیز خودشون رو فروختند حتی چیزهایی که قیمت نداره اونها رو هم فروختند مثل شرف و انسانیت و حتی چیزهایی که متعلق به خودشون نبوده و متعلق به دیگران بوده اونها رو هم فروختن مثل ‌وطن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس