ده‌ها شهید و زخمی در تازه‌ترین جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه + فیلم

منابع بیمارستانی در نوار غزه از شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی از جمله چند کودک در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الاقصی، منابع بیمارستانی در نوار غزه اعلام کردند که در نتیجه حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها در مدرسه «حمامه» در محله «الشیخ رضوان» واقع در شهر غزه دست‌کم ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

این منابع همچنین از زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر در نتیجه این حمله خبر دادند.

رسانه‌های فلسطینی در این باره گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی ۲ بار مدرسه حمامه را که محل اسکان آوارگان فلسطینی بود، هدف قرار داد.

بر پایه این گزارش، احتمال افزایش شمار شهدا وجود دارد و نهادهای امدادی قادر به بیرون آوردن پیکرهای شهدا از زیر آوار نیستند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مشابه موضع‌گیری‌های قبلی برای سرپوش گذاشتن بر حملات جنایتکارانه خود به آوارگان در غزه، مدعی شد که این مدرسه مقر فرماندهی گردان‌های شهید عز الدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس بوده است.

با گذشت ۳۰۲ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین نیز جدیدترین آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را منتشر و اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) تاکنون، بیش از ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر در این منطقه به شهادت رسیده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین تعداد مجروحان این جنایات را بیش از ۹۱ هزار نفر اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس