به گزارش مشرق،کانال تلگرامی shidtv ویدئویی از اظهارات رامین کامران، استاد دانشگاه سوربن فرانسه منتشر کرد:

نگذارید اپوزیسیون خارج کشور، کلاه سر شما بگذارند و دوباره از موضوع کودتای 28 مرداد، برای خودشان اعتبار بخرند .وقتی انقلاب شد کسی به روی این سلطنت، تف هم نمی‌کرد!

اگر پادشاهی در ایران یک اعتبار معقولی داشت که به انقلاب 57 دچار نمی‌شد.

پهلوی سه مشخصه داره: دزدی، استبداد و نوکری خارجی؛ از روز اولِ پهلوی بوده تا روز آخر هم بوده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    1 0
    پس اسلام و تشیع چی .... تمام تاریخ عزیز حمهوری اسلامی حس اسلام مسلمان بودن اینها چی ......
  • مرتضی IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    15 1
    سلام بر استاد رامین کامران بسیار متین و شجاعانه حقایق رفتاری و گفتاری بازماندگان حکومت پهلوی و حواشی و مخالفان حکومت فعلی ایران را بازگو کردند. برای ایشان سربلندی و سلامت و شادی آرزو دارم. یک شهروند عادی ایران
    • حسین US ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
      3 0
      هزار هزار لعنت به پهلوی و دودمان خائنش؛ اما آقا مرتضی، انقدر به این رامین کامران "استاد" نگو و تحویلش نگیر! برو طرف را اول بشناس بعد اینطوری ستایشش کن! این شخص که اینطوری علیه کودتای 28 مرداد حرف میزنه، کلی مطلب داره در دفاع از کودتای نوژه! چون هوادار جبهه ملی و خصوصاً بختیار است، کوتای نقاب یا همون نوژه را قیام ملی میدونه، چون با هماهنگی بختیار بوده! هنوز هم معتقده تنها چهره ی حقدار در جریان انقلاب شاپور بختیار است! به شدت هم ضد انقلاب اسلامی و سینه‌چاک لائیسیته است. آخه اول کمی مطالعه کنید و بعد هورا بکشید
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    12 1
    پهلوی سه مشخصه داره: دزدی، استبداد و نوکری خارجی/// ولی اسب و الاغ ماهواره به روح رضاشاه (نوکر انگلیس) درود میفرسته! تو اون روحت پالونی بیسواد مزدور خائن دزد (هزاران هکتار از زمین های مردم رو دزدید و به اسم خودش کرد. بخصوص در گیلان و مازندران)
    • مهرداد IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
      0 3
      الان اون زمینها دست کیه با خودشون بردند یا دادند با تو وامثال تو
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    10 0
    همه می دونن که در تابستان 1332 شاه خائن و زنش به رم ایتالیا فرار کردن و رفتن که بقبه عمرشون رو در تبعید اونجا باشن. ولی آمریکا با ماموری به اسم "کرمیت روزولت" کودتا کرد و ممدرضا رو برگردوند و دوباره شاه ایران کرد. به مدت 25 سال از 1332 تا 1357. شاه از 1320 که باباش رو از ایران بیرون انداختن تا 1332 نوکر انگلیس ها بود (مثل باباش).(( ولی از 1332 به بعد شد نوکر فابریک آمریکا)). گاو و گوسفند ماهواره رو چه به این حرفا. اونا بهتره تو کافه ها ول بگردن و مشغول حال و حول خودشون باشن.
  • رضا IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    3 0
    دمت گرم،اما خربیشترازسلطنت طلب ها میفهمه
    • ایرانی GB ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
      2 0
      خیلی باحال گفتی داداش , واقعا" هم همینطوره , شاه پرست ها آدمهای بغایت کله چدنی هستند که فقط یک چیز تو کله های چدن شون فرو رفته : شاه فرشته ملائکه ای بود که از ملکوت آسمان واسه شون سرازیر شده بود و در زمان شاه همه شکم ها سیر , جیب ها پر پول و همه جای ایران سرشار از ساز و دهل و رقص و آواز بود و خلاصه ایران بهشتی بود که اون سرش ناپیدا ...و....و....و... واسه شاه پرست های بدبخت هپروتی , شاه حکم فرشته ملائکه ای رو داره که حتما" حتما" بایستی مورد عبادت و ستایش و پرستش قرار بگیره وگرنه مردم ایران اینجوری هستند و اونجوری هستند و الا و به لا
  • FR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    2 0
    واقعا آنهایی که فریب این اپوزیسیون دوزاری سلطنت طلب را بخورند گاو بتمام معنا هستند
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    0 1
    بررگترین مشکل شما اینه که نمی خواهید جنایات شاه را بطور کامل رسانه ای کنید چرا؟ چون 99 درصد مبارزین زمان شاه، زندانها، شکنجه ها و اعدامها از شما نبودند! جوان بیخبر از اعدامهای دانشحویان دختر و پسر هم، امروزه میگویند شاه نمی کشت!!!!!
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    0 2
    پرچم ایران یا همین فعلی هست یا قبل از این شیر و خورشید بوده. شیر و خورشید دست مصدق و مشروطه خواهان و صفوی بود و ربطی به پهلوی نداره. ما پرچم جعلی مجارستان برعکس را به رسمیت نمی شناسیم. هر کسی این پرچم پشت سرشه یک شارلانه مثل اسماعیلیون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس