اسرائیل

در برهه اخیر در پی شدت گرفتن تنش‌ها در لبنان، وحشت در میان نیروهای رژیم صهیونیستی، از امکان ایجاد جبهه‌ای جدید در جولان سوریه شدت یافته است.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه یمن نیوز، هم‌زمان با شکست رژیم صهیونیستی در لبنان و ادامه تلفاتش در باتلاق غزه، میزان وحشت نیروهای این رژیم از ایجاد جبهه‌ای جدید در جولان سوریه افزایش پیدا کرده است.

رسانه‌های عبری نگرانی‌های فزاینده‌ای را از احتمال ورود جبهه جولان سوریه به خط درگیری‌ها فاش کردند.

روزنامه «هاآرتص» به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد که دهها هزار مبارز عرب اکنون جبهه سوریه را محاصره کرده‌اند.

این روزنامه عنوان کرده که این مبارزان از کشورهای یمن و عراق آمده‌اند و منتظر فرمان حمله از سوی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان هستند.

طبق گزارش این روزنامه، ارتش رژیم صهیونیستی با نگرانی شدید، جبهه سوریه را زیر نظر دارد. در حالی که منابع ادعا کرده‌اند که این موضوع با رئیس جمهور سوریه مورد بحث قرار خواهد گرفت، در انتهای گزارش به تلاش رژیم صهیونیستی و کابینه وی برای فرار از شکست‌ها از طریق گشودن جبهه‌ای جدید اشاره شده است.

این گزارش با اشاره به معنای احتمال آغاز درگیری‌های جدید توسط رژیم صهیونیستی برای فرار از بن‌بست لبنان، همچنین اعلام کردند که تشدید حملات به لبنان نشان‌دهنده تلاش این رژیم برای کنار گذاشتن هدف سرنگونی حماس و بازیابی گروگان‌ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 0
    ناکامی طرف هر روز یک یا چند فرمانده بسیار ارشدو داره ترور می‌کنه تونیک حمله 15فرمانده ارشدو باهم ترور کرد 1500تا از نیروهای آموزش دیده ده بالا به دلیل انفجار پیجر ها دیگه هیچ عملیاتی نمیتونن انجام بدن علیه اونا بعد ناکامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس