کد خبر 1646232
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
بیانی: مدیران استقلال در صدد برکناری نکونام هستند

جواد نکونام پس از شهرآورد ۱۰۴ که با شکست یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید در رختکن حاضر شد و خطاب به بازیکنان حرف‌هایی زد که از سوی برخی از آنها خداحافظی تعبیر شده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر برابر رقیب سنتی خود شکست خورد.

جواد نکونام سرمربی استقلال که از این شکست بسیار ناراحت بود با ناراحتی وارد رختکن استقلال شد و حرف‌های عجیبی را برای بازیکنانش بر زبان آورد.

او شاگردانش را دور خود جمع کرد و از تلاش آنها در تمام روزهایی که در کنار هم بوده‌اند تشکر کرد.

سرمربی استقلال بعد در ادامه حرف‌هایی را بر زبان آورد که با همیشه فرق داشت، او از دلایلی حرف زد که باعث شده است آبی‌پوشان در این فصل نتیجه نگیرند.

این حرف‌ها از سوی برخی از بازیکنان اینگونه تعبیر شد که جواد نکونام از آنها خداحافظی کرده است و دیگر قصد ادامه همکاری با آبی‌پوشان را ندارد.

این اتفاقات در شرایطی رخ داد که وقتی سوت پایان بازی با پرسپولیس به صدا درآمد احمد شهریاری و فرشید سمیعی از جواد نکونام حمایت کردند.

با توجه به حمایت های مدیران باشگاه استقلال از نکونام به نظر می رسد جدایی او چندان جدی نباشد و نکونام همچنان به کار خود در استقلال ادامه خواهد داد.

احمد شهریاری در جمع بازیکنان و اعضای کادرفنی تاکید کرد تمام توان خود را به کار گیرد تا در بازی دوم خود در لیگ نخبگان آسیا به قدری خوب ظاهر شوید تا نتیجه بازی امروز فراموش شود.

وی گفت: محکم باشید و نشان دهید مرد روزهای سخت هستید. یقین دارم با موفقیت در بازی‌های آتی نشان می‌دهد پتانسیل لازم برای کسب موفقیت در میادین بزرگ را دارد.

شهریاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صدرصد نکونام باقی خواهد ماند. محکم پشت سر سرمربی هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان بازی با پرسپولیس که با شکست یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال روی یک اتفاق و حادثه در شهرآورد را واگذار کرد. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: با احمد شهریاری هم عقیده هستم و از کادرفنی استقلال حمایت می‌کنم، ما همیشه از کادرفنی استقلال حمایت می‌کنیم. جواد نکونام سرمربی استقلال است، رییس هیات مدیره و مدیرعامل استقلال از سرمربی حمایت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    1 0
    همینطور بر طبل جهالت بکوبید! تا سقوط به لیگ آزادگان ا دروغ و تظاهر و تناقض میان مسئولان تبدیل به روش مدیریتی شده!! تا بازی با السد هم وقتی ندارند ناچار به لنگه کفش باید قناعت کنند .
  • رضا IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    6 1
    اگر مدیر عامل، رییس هیات مدیره و سرمربی اختلافاتی هم دارند اما در دشمنی با استقلال اتفاق نظر دارند کاش همگی با هم برن
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
      1 3
      کاش شما سکوت کنید
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 0
    امیدواریم صحت داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس