کد خبر 18468
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۴

سريال تلويزيوني مختارنامه در جديدترين قسمت خود، بار ديگر صحنه هايي از کربلا را نمايش مي دهد.

به گزارش مشرق، «رضا استادي» مدير روابط عمومي اين سريال تلويزيوني با اعلام اين خبر گفت: « در قسمت يازدهم اين سريال تلويزيوني که روز جمعه چهارم محرم پخش مي شود، در مدت زماني بيش از 15 دقيقه به قصه مربوط به «زهير بن قين» پرداخته خواهد شد و از حضور وي در کربلا تا به شهادت رسيدن اين شخصيت به تصوير کشيده مي شود».

استادي درخصوص بازتاب هاي پخش صحنه هاي کربلا در ابتداي قسمت نهم اين سريال تلويزيوني هم گفت:« کارگردان سريال مختارنامه هميشه درخصوص به تصوير کشيدن وقايع کربلا مي گفت هر پلاني که از کربلا گرفته مي شود بايد ماندگار ترين پلان اين سريال باشد. به همين دليل وقت و انرژي زيادي براي به تصوير کشيدن اين صحنه ها صرف شد. از طرفي اين حساسيت نيز وجود داشت که نتيجه کار مخاطب را به روح اهل بيت (ع) و فضاي معارفي کار نزديک کند و اين بخش از داستان خدمتي به شيعه و اهل بيت باشد و اين حماسه را به موثرترين شکل به تصوير بکشد».

استادي درخصوص واکنش ها و بازتاب هاي پخش صحنه هاي کربلا در قسمت نهم نيز گفت: « صحنه هاي پخش شده شامل حساس ترين بخش هاي واقعه جانسوز کربلا بود. غارت خيمه ها، کندن گوشواره از گوش دختران بني هاشم، اسارت امام سجاد (ع) و... صحنه هايي بود که نه تنها پخش آن مشکل و حساسيتي ايجاد نکرد بلکه بازتاب هاي فوق العاده اي را به دنبال داشت؛ تا جايي که از همان دقايق نخست پخش اين صحنه ها بسياري از مخاطبان طي تماس با سازمان صدا و سيما و نيز سايت سريال مختارنامه، نسبت به کم بودن صحنه هاي کربلا اعتراض داشتند و خواستار افزايش اين بخش بودند اما بايد به اين مسئله هم توجه داشت که کارگردان سريال تلاش کرده تا در طول سريال مختارنامه به مرور و با قصه هاي مختلف وارد واقعه کربلا شود تا اين صحنه ها بيشترين تاثير را برمخاطب بگذارد».

گفتني است در اين بخش از سريال مختارنامه «محمود اردلان» در نقش زهير بن قين و «مريم بوباني» در نقش دلهم همسر زهير ايفاي نقش خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس