نادر قاضی پور گفت: اینکه شورای رقابت می گوید قیمت ها را بر اساس آپشن های موجود در خودروها اعلام کرده است حرفی اشتباه است.

 به گزارش مشرق، نادر قاضی پور، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و عضو ناظر شورای رقابت در خصوص دلیل افزایش قیمت خودرو گفت: اینکه شورای رقابت می گوید قیمت ها را بر اساس آپشن های موجود در خودروها اعلام کرده، حرفی اشتباه است.

وی خاطرنشان کرد: آنها اصلا وظیفه چنین کاری را ندارند. شورای رقابت هر چهارشنبه جلسه دارد اما جلسه هفته گذشته اش برگزار نشد. این چهارشنبه انشاالله جلسه برگزار می شود و اعتراض کلیه اعضای شورای رقابت به رئیس شورا داده می شود. این طرحی که الان شورای رقابت اعلام کرده، هم مالیات بر ارزش افزوده و هم شماره گذاری خودرو را بر گردن مردم انداخته است.

شورای رقابت نمی تواند قیمت تعیین کند

وی افزود: شورای رقابت نمی تواند قیمت تعیین کند بلکه وظیفه اش دادن دستورالعمل است. دستورالعمل را هم ما خدمت آقایان عرض کردیم که آماری که به ما ارائه شده غلط است.به ما گفته بودند قیمت خودروها نهایتاً افزایشی ۲ میلیونی خواهد داشت.

قاضی پور ادامه داد: برای همین افزایش قیمت نیز شرط هایی گذاشته بودیم از جمله اینکه حواشی خودرو در بازار به کلی از بین برود که چنین نشد. این ها بدون اینکه شرط ها را انجام دهند، قیمت خودرو را بالا برده اند. این یک اقدام خودسرانه است.

قاضی پور در پایان تاکید کرد: ما حتما در جلسه این هفته رئیس شورای رقابت را بازخواست کرده و در صورتی که جواب منظقی نداشته باشند ایشان را عزل خواهیم کرد.

منبع: افکار نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    0 0
    آی گل گفتی شورای رفاقت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس