استفاده از سلاح سرد در نوجوانان افزایش داشته است؟

چرا بدون هیچ کار فرهنگی خاصی اما پیر و جوان جامعه می‌دانند که "حمل سلاح سرد جرم است" و کسی هم در این باره معترض پلیس نیست؟ این سوالی است که در بحث "جرم بدحجابی" نیز باید به آن پرداخته شود.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

یک بام دو هوا؛ از جرم حمل سلاح سرد تا جرم بدحجابی

تیرباران تابوت شهدای لباس شخصی در قلب تهران!/ روایتی از مکالمه یک فرد ناآگاه با سردار اشتری

حجت الاسلام سیدمحمدحسین هاشمیان، مدیر گروه مدیریت راهبردی دانشگاه باقر العلوم(ع) در نشست هم اندیشی «از الهیات اجتماعی تا ارشاد اجتماعی» که از طرف مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و سایر مرکز علمی در سالن جلسات دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد، طی سخنانی گفته است: دینداری به اصطلاح سوپرمارکتی که در فضای باز و رسانه و در بین جوانان و نوجوانان شدت بیشتری پیدا می کند، یکی از زمینه های بدحجابی امروز و علت اصلی آن زمینه سیاسی و اقتصادی بی‌حجابی و گردش اقتصادی این سنخ از پوشش ها و مد لباس ها برای برخی از افراد است.

به گزارش رسا،‌ او همچنین تصریح می‌کند: در لایه حجاب دستگاه‌های ایدئولوژیک حاکمیتی کشور ما به شدت ضعیف عمل می کنند و در فضای رسانه ای کشور ضعف شدیدی نسبت به فضای هنر و سینما داریم؛ همچنین در نهاد خانواده، نهاد مدرسه، نهاد دین و حوزه های علمیه ضعف های قابل توجهی داریم که در وضعیت موجود بی حجاب امروز، برای همه اینها می شود سهم قائل شد.

هاشمیان می‌افزاید: متاسفانه ما در سیاست گذاری حجاب تاکنون قوی وارد عمل نشده‌ایم و در مواجهه با پدیده بد حجابی و بی عفتی که در فضای مجازی بازنمایی می شود به شدت عمل نامناسبی داریم.

او همچنین گفته است: نمی‌شود که وزارت ارشاد انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر برگزار کند و فرش قرمز بیندازد؛ اما از سمت دیگر آخرین مدهای لباس ها را مشاهده کنیم و چند صد متر پایین تر نیروهای انتظامی خود را برای مقابله با بدحجابی تکلیف کنیم؛ چراکه این امر به نوعی شلختگی، از هم پاشیدگی و عدم انسجام خط مشی است؛ درحالی که خط مشی مشخص، جهت دهنده و وحدت آفرین است و تلاش های مختلف نظام حاکمیتی را کنار هم قرار می دهد.[1]

*در مقابل این اظهارات که به زعم ما دچار نوعی ثقالت و گران‌وزنی نسبت به آسیب‌شناسی حجاب است اما دو انگاره ساده وجود دارد.

یکم اینکه حجت‌الاسلام هاشمیان باید بدانند که دأب گشت ارشاد مبارزه با مصادیق مجرمانه حجاب است.

یعنی برخورد با مصادیقی مثل کشف حجاب، عریانی بدن، البسه اروتیک و مقولاتی از این دست که در عرف و دین و قانون ایران مصداق جرم هستند. نه با مواردی مثل آرایش یا موهای بیرون زده یا غیره.

چیزی که بنا به رویه معمول در میان اکثریت بانوان جامعه شاهد آن نیستیم.

پس می‌شود نتیجه گرفت که مسئله لزوما به دوگانه‌های عرفی موجود برنمی‌گردد و پلیس ما با جرم و مجرم طرف خواهد بود نه با کسی که در فرایندهای فرهنگی دچار پدیده بدحجابی (که پلیس لزوما برخوردی با آن ندارد) شده است.

و گزاره دوم اینکه ما از حجت‌الاسلام هاشمیان که بر ضعف سیاست‌گذاری تأکید دارند، می‌پرسیم چرا همه‌ی پیر و جوان ایرانی می‌دانند که "حمل سلاح سرد جرم است"؟!

در این زمینه کدامین کار فرهنگی کلان انجام شده که شاهد تنقّح اینچنینی قانون ممنوعیت حمل سلاح سرد در میان عموم جامعه هستیم؟!

چرا ده‌ها کارگاه و نشست و نظریه‌پردازی درباره ممنوعیت حمل سلاح سرد برگزار نشد اما شاهد این وسعت فهم قانونی در جامعه و برخورد قاطع و بدون مزاحمت پلیس و قانون با حاملان سلاح سرد خطرناک هستیم؟

پاسخی که آقای هاشمیان هم می‌دانند، اینست که چون در مقوله ممنوعیت حمل سلاح سرد شاهد ان‌قلت‌های بیجا، دوگانه‌سازی‌های ناصحیح، حمایت برخی خواص و مراجع اجتماعی از آزادی حمل سلاح سرد و ایرادگیری بیجا به پلیس کشور در زمینه اجرای قانون حمل سلاح سرد خطرناک نیستیم.

همان شاه‌بیتی که برای زدوده شدن موانع از مقابل برخورد با جرم بدحجابی و تفهیم عمومی نسبت به الزامات حجاب برای زن و مرد در خیابان به آن نیازمندیم.

***

 

روایتی از مکالمه یک فرد ناآگاه با سردار اشتری

تیرباران تابوت شهدای لباس شخصی در قلب تهران!/ روایتی از مکالمه یک فرد ناآگاه با سردار اشتری

سیدمحمد صدر، فعال چپ و عضو مجمع تشخیص مصلحت در بخشی از یک مصاحبه با سایت جماران درباره بلوای اخیر گفته است: اتفاقی که بر سر فوت خانم مهسا امینی افتاد در واقع جرقه ای بود بر انباشت ناراحتی‌ها، عقده‌ها و مطالباتی که مردم و به ویژه جوانان و زنان داشتند. من دو ماه پیش با سردار اشتری راجع به عملکرد گشت ارشاد صحبت کردم. به ایشان گفتم، «این گشت ارشاد با این عملکردی که دارد -می دانم خودتان نمی‌دانید- ولی در واقع دارید ایده ای را دنبال می کنید که قبلا کسانی مانند منافقین مطرح می کردند و نتوانستند عملی کنند. آنها می گفتند ما باید اقدامی انجام بدهیم که یک شهر را در مقابل حکومت قرار بدهیم، چرا که ترور به جایی نمی رسد». وقت این حرف ها را می‌زدم هنوز قضایای اخیر شروع نشده بود.

صدر می‌افزاید: سپس به ایشان گفتم، «تصویری که نشان داده شد مادر جلوی ون گشت ارشاد را گرفته و فریاد می زند که دختر مریض من را نبرید، در آن جهت است. یعنی نه تنها یک شهر و یک کشور بلکه حتی هر کسی که این را ببیند، احساساتش تحریک و ناراحت می شود. مردم رنج می‌برند؛ چرا این طوری عمل می کنید؟» آقای اشتری گفت، «قانون است و باید اجرا شود؛ گفتم چرا شما با خشونت عمل می کنید؟ بر فرض که به قول شما قانون است، شما اصلا درگیری فیزیکی پیدا نکنید. قانون می گوید تذکر بدهید و شما تذکر بدهید».

وی تصریح می‌کند: تذکر مصلحانه ای بنده دادم که اصلا با خانم‌ها برخورد فیزیکی نکنید. اصلا امر به معروف همین بحث زبانی است. اگر همین تذکر خالصانه و مخلصانه حقیر مورد توجه قرار گرفته بود، ما این بلوایی که الآن هست را نداشتیم.[2]

*درباره روایت یکطرفه صدر از ملاقاتش با سردار اشتری(فرمانده نیروی انتظامی) گفتنی‌های جالبی وجود دارد:

1- اتفاقاتی که اخیرا در کشور شاهد آن بودیم اعتراض نبود بلکه "اغتشاش" بود. به این معنی که از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اراذل و اوباش نقش پررنگی در آن داشتند و هرگز گفت‌وگو محور هم نبود.

ربط دادن چنین نقشه‌ای که محمل آن اراذل و اوباش بودند؛ به ساحت مردم نجیب ایران و یا عقده‌ای نامیدن مردم یک نظر کاملا ناشیانه و ناشی از نبود آگاهی و مطالعه است.

2- همچنین ربط دادن مقوله‌ گشت ارشاد به رفتارهای منافقین و یا تئوری قرار دادن یک شهر در مقابل حکومت نیز اولا به دلیل نامتجانس بودن ناممکن است و ثانیا ناشی از فهم غلط آقای صدر نسبت به ایران سال 1401 است.

چه اینکه با این سخنان کأنه موضع آقای صدر پیرامون کلمه "اسلامی" در پسوند انقلاب در ایران نامشخص است و آقایان گویا نمی‌دانند که اقامه حدود الهی یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های اکثریت مردم ایران از نظام اسلامی است.

3_ پرونده درگذشت تصادفی مرحومه مهسا امینی در کنار تمام حواشی خود اما یک حقیقت بزرگ را به اثبات رساند و آن اینکه در سازوکار گشت ارشاد هیچ خشونت و برخورد فیزیکی‌ای وجود ندارد. (مگر در صورت ارتکاب مجرمان به خشونت)

از طرفی این مطالبه برخی مدعیان که می‌گویند گشت ارشاد فقط بایستی منوط به تذکر لسانی بشود نیز یک مطالبه ناشی از نشناختن مفهوم اجتماع،‌ مفهوم جرم و مفهوم پلیس است.

این افراد نمی‌دانند که تذکر لسانی وظیفه پلیس نیست. پلیس در جایی ورود می‌کند که جرم مشهود رخ بدهد و اثر جرم مشهود نیز با تذکر لسانی رفع نمی‌شود بلکه به پیوست‌هایی در این زمینه نیاز است.

آقای صدر باید بدانند که یکی از بزرگترین آسیب‌های حکومت‌های معقول و از عوامل بزرگ انحطاط در جوامع؛ "عوامزدگی خواص" است.

یعنی ذهنی که باید راه معقول را به مردم نشان بدهد، از هیجانات توییتری و طوفان‌های هشتگی دور بماند و در هیاهوی تلاطمات مثل فانوس از قانون و امنیت دفاع کند و تابلوی سمت درست باشد اما در سمت "خیابان" قرار بگیرد و چیزی را مطالبه کند که در انتهای آن انهدام اسلام و امنیت قرار دارد!

گفتنیست ادعای برخی مبنی بر اینکه اگر فلان کار انجام می‌شد یا نمی‌شد؛ بلوای اخیر را نداشتیم ادعای صحیحی نیست و آشوب‌های اخیر در ادامه آبان 98؛ یکی دیگر از پیش‌لرزه‌های فتنه اقتصادی است که دشمن و ایادی داخلی او برای آن برنامه‌ریزی کردند اما به فضل الهی و بصیرت مردم تیرشان به سنگ خورد.

مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی چند روز قبل خود در دانشگاه امام حسن(ع) به این حقیقت تأکید کردند که "اگر قضیّه‌ی این دختر جوان هم نبود، -دشمنان- یک بهانه‌ی دیگری درست میکردند برای اینکه امسال در اوّل مهر به دلیلی  در کشور ناامنی و اغتشاش درست کنند."

***

تیرباران تابوت شهدای لباس شخصی در قلب تهران!

تیرباران تابوت شهدای لباس شخصی در قلب تهران!/ روایتی از مکالمه یک فرد ناآگاه با سردار اشتری

علی شکوری‌راد، از متهمان فتنه 88، سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان و عضو کادر حزب اتحاد ملت به تازگی در اظهاراتی که کانال تلگرامی امتداد آنها را منتشر کرد، گفته است:

"لباس شخصی‌ها وارد جمعیت معترض می‌شوند، شعارهای زشت سرمی‌دهند، می‌شکنند، تخریب می‌کنند، چادر از سر زنان می‌کشند، قرآن و مسجد آتش‌می‌زنند و گاهی بطور اتفاقی در زمره معترضان کشته می‌شوند اما شهید تلقی شده، مراسم تشییع آنها در رسانه ملی نمایش داده می‌شود و از آنها تجلیل به عمل می‌آید."

*برخی چپ‌های ستادی تعمّد دارند که حافظان امنیت مردم را در ذهن جامعه منفور کنند.

کما اینکه شکوری‌راد پیش از این نیز بسیج را عامل حمله اراذل و اوباش به پایگاه بسیج در فتنه سال 88 معرفی کرده بود![3]

دقت شود که لباس شخصی یک پدیده مجزای از نیروهای امنیتی کشورمان نیست و همه یگان‌های امنیتی کشور دارای واحدهای لباس شخصی هستند.

شکوری راد با این سخنان ظلم بزرگی را در حق مجاهدانی مرتکب شد که با مجوز رسمی دستگاه‌های امنیتی کشور در میانه جنگ با اراذل و اوباش حاضر شده و در حالی به مقابله با مسلحین و لیدرهای آشوب می‌پردازند که هیچ سپر و دفاعی ندارند.

مجاهدانی با لباس‌های همرنگ که اگر آنها نباشند نه تنها قتل و کشتار گسترده‌ای رخ می‌دهد بلکه لیدرهای آشوب به عملیات‌های بیشتری دست می‌یازند و در ادامه هم کار خاصی از پلیس یگان ویژه و سایر نیروهای روبه‌روی اوباش ساخته نخواهد بود.

مردان و زنانی که اگر نباشند جمع اعتراض (اعم از قانونی یا غیر قانونی) تبدیل به کلونی کومله و محل تجمع فرماندهان جیش‌الظلم و پژاک و الاحوازیه خواهد شد که بی هیچ پروایی مجتمعین را مسلح می‌کنند و به جنگ با نظام اسلامی و کشتار مردم تشجیع می‌کنند. (همچنانکه در فتنه‌های گذشته و فتنه اخیر دیدیم)

بسا که شکوری‌راد با علم به همین تأثیرگذاری است که شهدای امنیت و لباس‌شخصی‌های دارای مجوزات قانونی را در آماج حمله و نفرت‌پراکنی خود قرار داده باشد!

همان نفرت‌پراکنی

***

1_ rasanews.ir/0031ac

2_ https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1569872

3_ mshrgh.ir/1424735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 232
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 33
  • یوسف از همدان IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 8
    پس خوبه
    • . IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      54 12
      علی شکوری راد شکر خورد
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      33 25
      اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      35 15
      اصلاح طلبانی که برخی معدود افراد ساده لوح را فریب دادند و آنها را تهییج به اغتشاش و فتنه و آشوب کردند و امنیت ملی را تهدید کردند و به مردم ضرر و زیان رساندند در اسرع وقت باید محاکمه و مجازات بشوند.
    • سلمان IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      59 16
      این گشت ارشاد با این کیفیت چه نتایجی برای جامعه داشته؟ بد حجابی را کمتر کرده؟ عفاف را بیشتر کرده؟
    • کامران IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      7 1
      چی خوبه؟
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      14 0
      چرا شکر را خراب می‌کنید؟! شکوری راد غلط کرد،
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      5 4
      گشت ارشاد چه نتایجی داشته؟ کنترل بدحجابی، چون اگه نبود وسط خیابون برهنه میشدن پیروان مکتب کفرآمیز غرب
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      0 0
      لطفا کار فرهنگی و به زبان خودشان صحبت کنید- حقیقت لباس ها پاره و شلختگی حتی در کشورهای غربی نیز امری مذموم و زشت است -(البته کسی کاری ندارد)- ادم های جنتلمن(و با کلاس امروزی) هیچ وقت این چنین لباس هایی را نمی پوشند. شخصا با چند نفر صحیت کردم و واقعا دیدم دیگر استفاده نکردند!
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    17 25
    جامعه دموکراتیک یک جامعه کاملا آزاد است مگر زمانی که جان کسی در خطر باشد .مانند اروپا و کانادا و استرالیا.حتی آمریکا هم بخاطر قانون حمل سلاح آزاد مثل اروپا دموکراتیک نیست ‌
    • سید IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      42 15
      البته آن جوامع کاملاً وِل هستند! نه این که آزادند! و وِل بودنشان هم منحصراً در مسائل جنسی است و اموری که در روند این موضوع باشند حتا مثلاً ورزش و سیاست! اما اگر جرأت داری در همان اروپای مثلاً آزاد در باره جنایتکار بودن صهیونی ها و غاصب بودن و غیرقانونی بودن کشور اسرائیل داد سخن بده تا حالیت کنند آزادی یک من چند است!!!
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      41 6
      1) جامعه ی مردمسالار (دموکراتیک) یعنی جامعه ای که بنابه رای اکثریت در انتخابات (نه کف خیابان) اداره می شود؛ تفکری که درعمل شکست خورده است: دربیشترکشورها گاهی زیر 30 درصد درانتخابات شرکت می کنند و نه پنجاه درصد ینان بلکه کسانی که بیشترین رای را داشته اند، خواسته هایشان را بر دیگران دیکته می کنند. 2) اکاملا آزاد را تعریف کنید. شاید(تکرار می کنم ،شاید) نظرشما این باشد که افراد آنچه که خود درست می دانند(به زبان عامانی هرآنچه دلشان می خواهد) را بدون هیچ محدودیت انجام دهند. دراینجا، ناسازگاری های بین رفتارها را چگونه حل می کنید. برای نمونه همین حجاب؛ گروهی کاملا آزاد به دنبال حجاب اجباری و گروهی کاملا آزاد به دنبال بی حجابی اجباری هستند (البته این ها در دوطرف طیف هستند، میانه طیف رفتارش گونه ی دیگر است). 3) استثناکردن آمریکا از اروپا (به سبب حمل سلاح) نشان می دهد که خودتان هم ب« کاملا آزاد» اعتقاد سفت و محکمی ندارید و متوجه تعارضات هستید، به یاد داشته باشید حمل سلاح درآمریکا براساس تفکر کاملا آزادبودن افراد انجام می گیرد، ی3) می گویند (البته می گویند) فرانسه مهد آزادی است ، برخوردشان با اعتراضات یکشنبه ها را ندیدید، زدند، مجروح کردند، کور کردند، به زندان انداختند. چشم ها را باید شست ، جوری دیگر باید نگریست. البته همه؛ و هم من و هم شما ..
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      4 9
      اولا دمکراسی واقعی وجود ندارن آمریکا جمهوری قانون اساسی غیر انتخابی هست که توسط چند نخبه غیرمنتخب این قانون اساسی نوشته شده و رای گیری هم در مورد آن نشده. در اروپا و خیلی کشورهای دیگه در پشت پرده چند حزب هستند که بصورت زانتی کل سیستم رو در اختیار دارند و همه بایستی از فیلتر اینها عبور کنند. اقتصاد لیبرالی معنای آزادی برای پولدار و نفی آزادی واقعی برای فقیر هست. سیستم پولدار میسازد تا بقیه را به اسارات و بردگی بگیرد. همین اروپا با سود اوراق قرضه چقدر شرکت های گردن کلفت ساختند ولی مردم فقیرتر شدند. همین کرونا مردم رو چقدر فقیر کرد ولی چنان پلیسی برخورد کردند که کسی جرات نفس کشیدن نداشت چرا چون قرار بود مردم فقیر و فقیرتر شوند تا مثل جنگ جهانی دوم شرکتهای غول پیکر روی استخوان های شکسته برپا کردند. پس مدعی دمکراسی نباشید چون هیچ احمقی شما را باور نخواهد کرد!
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      8 10
      اره جامعه دموکراتیک مثل سوئد که همه چی ازاده حتی تجاوز به زنان و کسب رتبه اول جهانی تجاوز. والا چنین جوامعی جوامع دامی است نه دموکراتیک
    • سحر IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      7 4
      چقدر هم امریکا آزاده!!!!!!!!
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      10 6
      یکی از اقوام ما تو سوئیس زندگی میکنه. بعد 20 سال در زمستان 98 تو ایران دیدمش . فقط یه نکته جالب از حرفاش براتون بگم . میگفت تو سوئیس شهرداری مانع گذاشتن دیش ماهواره روی خونه ها میشه . فکر میکنید با چه استدلالی؟ مخالفت با حقوق پرندگان ! همینقدر مزخرف ! ما اگه بخاطر دین و ارزش های اخلاقی ممنوع کنیم مخالف آزادی هستیم ولی اونا با یه همچین بهانه ابلهانه ای ممنوع کنن دموکراتیک و آزادی خواهن ! ای تفو به سرتا پای غربزدگی... خدا رحمت کنه جلال آل احمد رو...
    • عبد رضا IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      6 1
      چرا در همبن جوامع به قول شما دموکراتیک با حجاب و زنان محجبه به بدترین شکل برخورد می کنند؟!؟! زنان و دختران محجبه حق حضور در مراکز آموزشی ندارند! و زنان محجبه در حضور فرزندانشان توسط اراذل به فجیع ترین شکل مورد ضرب و شتم قرار می ویرند اما پلیس دفاع نمی کند!! زن محجبه را در دادگاه و در حضور پلیس قطعه قطعه کردند و صدایی در نیامد!!
    • محمد IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      1 0
      اینطوری که می فرمایید؛ جنگل، از اروپا هم دموکراتیک تره.
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    52 17
    تا سپاه هست دشمن در نهایت کاری از پیش نخواهد برد.
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      17 13
      وهمچنین تاسپاه هست مردم نگرانی عمده ای نخواهند داشت
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      14 4
      إن شاءالله
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      0 4
      ای‌وای
    • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      5 2
      برای همین هجمه ها به سمت سپاه است
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      6 2
      خودشون هم از این میسوزند
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      3 1
      بله تا سپاه هست ما نیاز به دلسوزی کسی نداریم
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    82 3
    کشورهای دارای انتخابات غرب ، وقتی مسئله امنیت و تمامیت ارضی کشور مطرح است، اگر حزبی، جناحی، جریانی ، فردی سکوت کند و آشوب گران را محکوم نکند، دیگر از عنوان افراد یا حزب یا جناح سیاسی خارج و در هیچ انتخاباتی در هر سطحی از ریاست جمهوری و مجلس و شورای شهر حق داوطلب شدن و ورود در مبارزه انتخاباتی ندارند.
    • کارگر NL ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      1 2
      خداوکیلی بخاطر کشورت واقعا اینجوری میگی. یا بخاطر موقعیت احساس خطر کردی.
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    49 13
    ان شاالله آقای شکوری راد لال از دنیا بره ونتونه شهادتین بگه که ایتطور به امنیتی ها تهمت میزنه وزن وبچه این ها باید تن وبدنشون بلرزه
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      24 3
      مگه امثال شکوری راد شهادتین هم بلدند؟!
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      2 0
      شهادتین بگه هم ازشون قبول نمی‌کنن. فتنه‌گر جاش ته جهنمه.
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    18 5
    همه دلسوزان سالهاست که فریاد میزنند طیف اصلاحات ستون پنجم دشمن است و متاسفانه هیچ گوشی بدهکارش نشد عافبت هم این میشود که هر چندسال کشور باید هزینه وقربانی بدهد ....ترابخدا تمامش کنید
  • عبدالله IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    24 6
    شکوری راد فاسد دروغ بزرگی را به شهدای امتیت نسبت داده که قوه قضائییه باید این لکه ننگ را جلب و از این فاسق در یک دادگاه علنی بخواهد که مطالبی را که به دروغ به شهدای امنیت نسبت داده ثابت کند. در صورت ثابت نکردن و دروغ گویی این فاضلاب حکم شدید برای این نجاست صادر شود.
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      3 1
      افرین دقیقاهمینه.انشااله قوه قضائیه یکم بخودش بیاد
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 0
    درست یا علط بودن صحبت های اقایون به کنا راما جناب مشرق صحبت ها نگران کننده هست.
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    98 5
    جالب توجه اینکه بدهکاران به نظام الان جای طلبکار خود را جا میزنند!!!!!!!!!!
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 5
    باید بررسی کنیم در کدام کشور اسلامی چگونه با حجاب برخورد میشود و نتیجه به دست امده چیست و الگوی موفق را عمل کنیم
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    17 3
    من در طول این مدت اعتراضات حرفی از مسائل و شعارهای معیشتی ندیدم . مشخصه دنبال چی هستن
    • . IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      7 4
      دنبال بی حیایی و کم کم نابودی اسلام. چون اسلام نابود بشه دیگه انگیزه ای برای دفاع از وطن نمی مونه. انگیزه ای برای مقاومت نمی مونه. دقت کن اونایی که وطن فروشی میکنن شک نکن که احکام اسلام رو رعایت نمیکردن.
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    12 2
    بالاخره که مشخص میشه ارتباطات این شکوری و بقیه اصلاطلبا. اون روز ببینم چیزی برای گفتن دارند
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    13 7
    وقتش رسیده که به نظرم به بحث جاسوسان داخلی ورود کرده ومردم را آگاه کنید. چپاول گرانی که علت ماندنشان در کشور فقط دم ودستگاه کاسبی شون هست واینکه اون طرف در غرب فاسد جایگاهی ندارند. مرگ بر منافق
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    29 5
    خدایا خودت خیر و شر را بر مردم کشورم روشن گردان
  • تهرانی IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    21 9
    ناجا و سایر نهادها باید بدلیل نشر مسلم اکاذیب و اتهام زنی فاحش از این مجرم شکایت کنند منتظریم
  • محمدایوب IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    11 10
    چرا دهان این مزدوران وسرمایه های اسراییل را شکر پر نمی کنند این غلامهای وطن فروش دارد تهمت میزند آیا نباید ثابت کند مزدوران آمریکا 30سال خوردند باز یک سال از قدرت کنار رفتند زوزه میکشند
  • سید IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    12 4
    اصلاح طلبان تهوع آور همواره در آشوب ها و بلواهای چند دهه اخیر به اشکال مختلف نقش اساسی داشته اند! یا بانی بوده اند یا مشوق یا محرک و یا مجری! به علاوه هرگاه که کشور آرام بوده است این مزدوران ناخشنودی خود را صراحتاً در رسانه های زنجیره ای شان از آن وضع اعلام کرده اند! پس مرگ برضد ولایت فقیه!
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    22 5
    امثال شکوری راد، مصداق منافق واقعیند. خدا نابودشان کند.به حق حضرت زهرا(س)
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    74 8
    مرگ بر مزدور آمریکایی کاسه‌لیس انگل‌لیس سرمایه ی صهیونیست
    • امید ناشناس IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      4 3
      مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    6 2
    جناب شکوری راد پس چرا این به اصطلاح معترضان کاری با لباس شخصی های ادعایی شما ندارند؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 1
    شکوری راد؟! محمدصدر؟! مناافقانی که در لباس دوست قلم می زنند
  • بابای قلی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    6 3
    در مورد صحبت آقای صدر...جنابان مشرقی محترم...خودتان را به کوری نزنید...
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 1
    با دفاع مشرق از رویه فعلی گشت ارشاد مخالفم . پاسخ ها دلچسب نبود اما در موضوع شکورری راد به ایشان یادآور میشوم در مدرسه ای که خانواده آقای شکوری (پدر،برادر،داماد)کادر اصلی بودند چه تندرویهایی میشد؟ من سابقه تحصیل در این مدرسه رو دارم . در اون سالها با اینکه علاقه به حضور در باشگاه های ورزش رزمی رو داشتم به بهانه مسائل تربیتی اجازه ارتباط با هیچ نهادی (آموزشی ، ورزشی و ...)خارج از مدرسه رو نمیدادن و میگفتن اگه بفهمیم اخراج میشید .حالا اون افراط به این تفریط تبدیل شده
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      3 0
      پاسخ منطقی یا دلچسب؟! اولی به عقل برمیگردد و دومی به نفس.
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    10 9
    سر شهید سلمان امیر احمدی رو یه لباس شخصی ترکونده؟ یعنی لباس شخصی سر بسیجی رو ترکونده؟ یارو رو همون جا گرفتن، انشالله تو محاکمه اش خوب تماشاش کن، خواهی دید ، از همون هایی هست که برات یقه جر میدن و تو براشون یقه جر میدی
    • حمزه IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      0 1
      چرا مغلطه میکنی جناب...؟! مگه منافق و تجزیه طلبها و... تو لباس نیروهای امنیتی نکشتن مردم و نظامیهامون رو...! دیگه فکر کن تو لباس شخصی نمیتونن دشمنان نطام بیان نیروهامون رو بکشن تا همه رو نسبت ب هم بدبین کنن؟ تفرقه همینه دیگه... شنونده باید عاقل باشه و هر چیزی رو تا در موردش قطعیت پیدانکرده نشر نده تا باعث تشویش اذهان عمومی نشه... این حرف شما خودش یه جور نفاقه دیگه...!
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 17
    دیگر گشت ارشاد حداقل در تهران تمام شد.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    12 3
    حرفی نیست جز آرزوی نابودی تمام منافقان و مزدوران دشمن بشریت یعنی صهیونهای خبیث
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    14 3
    این شکوری راد کدوم کریه دیگه؟
  • ایرانی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    14 1
    لعنت و ننگ و نفرین بر شکوری راد و سایر به اصطلاح اصلاح طلبان منافق دروغگوی فاسدی که به جای پاسخگویی به خیانتها و فتنه گریها و عملکرد فشل و فاجعه بار دولتهای خود، همراستا با دشمنان قسم خورده این آب و خاک تلاش دارند جای شهید و جلاد را عوض کنند و آدرس غلط بدهند. این احمقها در عوض اینکه به رفع و دفع فتنه ها و اغتشاشات داعشی صفتان کمک کنند، بنزین بر روی شعله جنایات و وحشی گریهای مزدوران سرویسهای جاسوسی بیگانه می ریزند.
  • محمد IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    9 2
    اوج پلیدی و وقاحتن این جماعت
  • محسن IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 2
    یکی به ما بگه این مشرق کدوم طرفیه!؟
    • بی طرف NL ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      4 0
      خبرنگاری باید بی طرف باشه
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    5 4
    "نه با مواردی مثل آرایش یا موهای بیرون زده یا غیره." و مهسا امینی نیز دقیقا به این مورد بازداشت شد
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      2 1
      اشتباه به عرض تون رسوندن!
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    5 1
    اثلاحطلبان هم نیاز به اصلاح دارند!!! و مردم اینا رو اصلاح خواهند کرد
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 2
    شکوری راد سردسته ی اراذل سیاسی البته بهمراه تاج زاده
    • احمد IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      1 0
      حزب باده
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 7
    این که یه دختربچه ی مریض رو از مادرش جدا کنن تو ون جرم نیست ؟؟؟
  • حمید IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    8 0
    وای که چقدر این جماعت اصلاح طلب نفهمند!
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 4
    والا در پاسخ به سوالات کودکانمان بی جواب و ناتوانیم
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 1
    آقای هاشمیان کلاه خودش را درباره خودش قاضی کند
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 2
    این شکوری بی ....اگه نتونه حرفش رو ثابت کنه باید طبق قانون محاکمه بشه. حال آدم از اینهمه پستی و رذالت بهم میخوره
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    11 1
    اف بر شکوری راد که هنوز داره بر مدار 88 میچرخه
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    5 5
    مرحوم مهسا امینی مرتکب کدام یک از مصادیق مجرمانه شده بود که سرنوشتش اینگونه نوشته شد؟
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      6 7
      پوشیدن ساپورت و بدحجابی
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      10 1
      سرنوشتش که مرگ تصادفی بود به جرمش که بدحجابی بود ربطی نداشت.
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 5
    اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . اینترنت ملی راه اندازی کنید.
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      4 1
      یک نفر اگر از قانون و شرع اسلام حرف بزند می گویند سکوت کن!! نمونه آن گلپایگانی که چگونه ناجوانمردانه علیه او حرف زدن تازه از طرف کیا!!!!!
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    3 0
    لباس نوعی شناسنامه برای پلیس است .
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    19 1
    خدا این منافقین رو لعنت ابدی کنه
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    14 1
    طرفدار قرآنم
  • DE ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    10 1
    چرا دادستان علیه علی شکوری‌راد، لعلام جرم نمی کند. اگر جناب علی شکوری‌راد، برای تهمت خود سندی دارد، آنرا به دادگاه و اطلاع عموم برساند. چرا باید یک فرد معلوم احال، اجازه داشته باشد، نیروی انتظانی را به رفتار های زشت متهم کند، آنهم بدون سند و مدرک؟
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    10 1
    اگر شکوری راد برای زدن این تهمت وحشتناک محاکمه شود و گزارش دادگاهش پخش بشود ، بقیه غربزده های مفلوک جرات نمیکنند چنین دروغ شاخداری بگویند
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    6 1
    اشغال طلبهای وطتن فروش و پیاده نظام نتانیابو و مسببان وضع موجود وقیح ترین و.... افراد روی زمین هستند
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 1
    لعنت بر اغتشاشگرا
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    5 2
    خداوند مکر اصلاح طلبان در همراهی کردن با دشمن را به خود آنان بازمیگرداند و ملت با این نفوذیها اتمام حجت میکنند که یا توبه کنند یا برای همیشه از چشم مردم خواهند افتاد
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 3
    کثیف تر و لجن تر از شکوری راد فقط یک نفر است : تاج زاده.نفر دوم قطعا خود این بیشرف است
  • رضا IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    8 1
    آقای شکوری چقدر بسیجی و لباس شخصی تو انگلیس و فرانسه زیاد شده چون اونجام فحش دادن تخریب کردن و پلیس کتک زدن
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    6 5
    خیلی سعی میکنی ماست مالی کنی ولی نمیتوانی! کاش نویسنده اندکی توانایی استدلال منطقی داشت...
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    4 7
    شکوری و صدر درست و صحیح و منطقی سخن میگویند چرا به خودتون فشار میارید و ناسزا میگید؟!؟ سعی کنید خونسرد و منطقی باشید.
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    5 2
    شکوری راد = اسراییل شکوری راد= منافقین شکوری راد= اصلاح طلبان شکوری راد= انگل فرصت طلب شکوری راد = اسراییل = اصلاح طلبان = بنی امیه
  • ناشناس IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 5
    شما که نظر مسولین و مسبوقین را اینطور قضاوت میکنید وای بحال مردم که اگر حرف بزنند انواع وصله ها را خواهند دید چه بسا در کامنتها میبینیم نظرات خاصان را که میگویند اعدام .گویی تنها راه حل مشکل اعدام است و هیچ کس حق ندارد نظری بر خلاف نظر این حضرات داشته باشد.البته نتیجه این طرز تفکر نیز همین است.
    • ناشناس IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      2 1
      والا همین گروه بیست سال کل مملکت دستشون بوده حالا که کنار رفتن عقده شده براشون .نمی دونم کی میخواد عقده هاشون تموم شه
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    3 0
    ان شخص کاملا اگاه بوده و دلسوزانه نصیحت کرده ولی نفوذیها یی که روزی پونز تو کله مردم میکردن الا ن خارج کشورن
  • IQ ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    6 1
    نظر تون چیه یک پیتزا و نوشابه هم برند بخورند گشت ارشاد با بی حجاب ها
  • ناصرامینی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    سلام،خداقوت.درپاسختان به صدر به نظرم چشم‌ها و بستیدوباب توجیهات رو گشوده آید.من کتاب مسئله حجاب مطهری را سال ۵۶وازباب تحقیقاتی که درخصوص حجاب مطالعه کرده ام،مورد دیگر بحث موسیقی است.برادرگرامیم موضوع حجاب مثل موضوع موسیقی است.حدودداره،چرا برای موسیقی این حدودشرعی رعایت نمیشه؟؟؟؟!!!!البته منظورم عدم رعایت حجاب بهیچوجه نیست ولی چرا در موسیقی که بسیار فراگیرتراست رو پافشاری نمیکنیم؟؟؟ایندو موضوع را آن سالها پیگیر بودم.درخصوص حجاب جامعترین ومستدلترین کتاب،کتاب شهید مطهری است امادرخصوص موسیقی چیزی جز واژه غناوطرب انگیزبودن درفرد چیزی نداریم.رپ حلال شده؟؟؟ایا غنا نیست؟ایا حرام نیست؟؟؟همین رپ وارد مداحی ما شده،حالا حلال شد؟؟؟؟؟جناب صدر با هرنظرویا تفکر سیاسی ای که دارند حرف مصلحانه ای زدند ومتاسفیم از نوع پاسخ ویا بی توجهی ای که شدواینهمه خسارت جانی و مالی و اعتباری ای که به بهانه حجاب واردشدوازهمه بدتر پرده دری ای که دراین خصوص بوجودامده،هرچندزنان ما خودپاسخ محکمی داده اندوهمراه نشدند.دملی در جامعه وجود داشته ودارداماصدتاسف که بلا گردونش برحجاب شد.
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      1 0
      حدود شرعی برای موسیقی هم در ایران رعایت میشه ناصر جان. شاهد مثال اینکه نشان دادن آلات موسیقی در صداوسیما ممنوع است. و رهبر معظم انقلاب هم احکام شرعی در این زمینه دارند.
  • کارمند ساده IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    صحبت های آقای صدر و پاسخ ها کاملا روشن است اما چیزی که ناروشن است این است چرا در این عصری که به عصر انفجار اطلاعات معرف است باید با احساسات مردمی که نزدیک به 50 سال در سختی و جنگ های متفاوت فیزیک و متا فیزیکی هستند و معیشت بسیار بسیار سخت این اواخر را جریه دار کرد ؟ مگر یک سازمانی که کارش امر به خوبی ها و نهی از بدی هاست نمی داند که این روزهادر دست هرکس یک موبایل با فراوری های متفاوت است پس چرا کاری می کند که نباید بکند... بعنوان مثل می توان او را رها و بعد از طریق آدرس او را احضار کند و تو خود بخوان حدیث مفصل از اینکه ....
    • کارمند غیر ساده IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      0 0
      از اظهار نظر درباره چیزی که به آن علم ندارید چه سودی میبرید ، آیا دنبال اثبات توانایی خود در صحبت کردن هستید؟
  • کارمند ساده IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 0
    صحبت های آقای صدر و پاسخ ها کاملا روشن است اما چیزی که ناروشن است این است چرا در این عصری که به عصر انفجار اطلاعات معرف است باید با احساسات مردمی که نزدیک به 50 سال در سختی و جنگ های متفاوت فیزیک و متا فیزیکی هستند و معیشت بسیار بسیار سخت این اواخر را جریه دار کرد ؟ مگر یک سازمانی که کارش امر به خوبی ها و نهی از بدی هاست نمی داند که این روزهادر دست هرکس یک موبایل با فراوری های متفاوت است پس چرا کاری می کند که نباید بکند... بعنوان مثل می توان او را رها و بعد از طریق آدرس او را احضار کند و تو خود بخوان حدیث مفصل از اینکه ....
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    نه جامعه اروپا آزاد نیست لیبرالها جامعه آزاد چه معنایی میده جامعه خودش حامل صفت محدودیت هست عجیبه ها
  • محسن زاده IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    12 1
    مشرق جان نظرات آقای هاشمیان درست است تناقض دررفتار وگفتار وعملکردهنرمندان درجشنواره فجرانقلاب اسلامی باوضعیت شرم آورومجرمانه که فرهنگ ابتذال رادرمیان جوانان ترویج وگسترش می دهندووزارت فرهنگ جمهوری اسلامی هم دراین ولنگارفرهنگی سلبریتی های بی حیا مقصراصلی هستندوبایدپاسخگوی مردم باشند
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    فرد ناآگاه اینجور که توی این دو سه هفته
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    لباس شخصی ها ؟؟
  • ناشناس IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    3 0
    این فتنه ها نتیجه ی بی توجهی مسئولین و آزاد گذاشتن یک قشر خاص است
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 0
      کدوم بی توجهی؟ نمیشه که محدود کرد چون بدتر پررو میشوند
  • ناشناس IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    8 3
    من یک خانم چادری هستم که الان باا تفاقاتی که افتاده احساس امنیت نمی کنم چون ولنگاری زیاد شده بی حجاب ها طوری نگاه می کنند انگار ما توی این کشور که اسلام رو یدک می کشه کار خلافی داریم انجام میدیم اگر به موقعه جلوی سلبریتی ها و همسران برخی از این ورزشکاران را می گرفتید اینها هم احساس نمی کردن بی حجابی یک حق است که الان بخواهند از آن با آشوب دفاع کنند این فتنه ها نتیجه ی بی توجهی مسئولین و آزاد گذاشتن یک قشر خاص است
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      1 1
      اتفاقا من هم چادری هستم و چادر انتخاب خودم بوده
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    3 0
    قلبم آتش گرفت.... یا امام حسن مجتبی...
  • DE ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 1
    چرا بدون هیچ کار فرهنگی خاصی اما پیر و جوان جامعه می‌دانند که "حمل سلاح سرد جرم است" و کسی هم در این باره معترض پلیس نیست؟ این سوالی است که در بحث "جرم بدحجابی" نیز باید به آن پرداخته شود // چون بالاخره حداقل یکبار موقع پیاز پوست گرفتن و خورد کردن یا تهیه سبزی آش دستشون را با چاقو بریده اند و دقیقا دیده اند چاقو باهاشون چکار میکنه . لیکن نمیدانند بیحجابی با‌جامعه چکار خواهد کرد.ولی خداوند متعال چون بشر را آفریده و مهندسی کرده میداند دقیقا اگر فلان چیز را رعایت نکنی چه خسارت های جبران ناپذیری به جامعه زده میشود وتازه حجاب اختراع اسلام نیست و تمام ۱۲۴۰۰۰ پیامبر آنرا واجب دانسته و حجاب و عفاف مخصوصا چادر در ایران متعلق به قبل از اسلام و دقیقا جزو فرهنگ یزدان پرستان و اهورامزداییان بوده است و در تمام نقوش حجاری تخت جمشید و جاهای دیگر نقش حجاب در مجامع عمومی روی سنگها تراشیده شده است . حالا یک مشت بی اطلاع خودتحقیر کن دارند دنبال غرب وحشی که خودشان در لجنزار بی عفتی و برهنگی گیر کرده اند ، بیخبر از همه جا راه افتاده اند. عاشقان کوی تو همه واچرتیدند منِ خود تحقیر کن دارم چرت زنان می آیم. بیحجابی پله اول بیفرهنگی و دنباله روی غربی و دست آخر ذوب شدن در بیفرهنگی غرب و غربگدایی و نوکری امپریالیست امریکا وادادن جلوی کدخدا و برباد دادن ایران و تجزیه ایران همان کاری را که توسط دلقک صهیونیست برای تکه تکه کرد بقیه شوروی یعنی روسیه کردند. مرزهای استعماری و تکه تکه کردن ملتها و ساختن جنگ و خونریزی و فروش میلیاردها میلیارد دلار اسلحه و جلوگیری از پیشرفت کشورها و غارت منابع آنها را چندین قرن است انگللیس خبیث و فرانسه وایتالیای قدیم اسپانیای قدیم پرتقال قدیم‌ ...آلمان .. امریکای خونخوار و کلا غرب وحشی در دستور کار دارد. اینها فقط از خون و خونریزی ارتزاق میکنند بربرها حتی در مقابل اینها جزو متمدن ترین ها هستند آنها فقط به اندازه نیازشان قتل و جنایت میکردند تا گرسنگی واقعی بعدی. بربرها از خون مردم کاخها نساختند و ثروت های انبوه دزدی و غارت اینها را نداشتند. اینها روی بربرها در تاریخ را سفید کردند.
  • آنتی صهیونیزم IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    5 2
    یکی از دلایل گستاخی افرادی مثل شکوری راد اینست که هر اراجیفی دوست دارند میگویند و مدعی العموم از او بازخواست نمیکند . یکبار دیگر این قسمت از حرفهای " فتنه گر شکوری راد " را بخوانید : "لباس شخصی‌ها وارد جمعیت معترض می‌شوند، شعارهای زشت سرمی‌دهند، می‌شکنند، تخریب می‌کنند، چادر از سر زنان می‌کشند، قرآن و مسجد آتش‌می‌زنند و گاهی بطور اتفاقی در زمره معترضان کشته می‌شوند اما شهید تلقی شده، مراسم تشییع آنها در رسانه ملی نمایش داده می‌شود و از آنها تجلیل به عمل می‌آید." و اگر ایشان بابت این گستاخی آزاد است . من هم خطاب به او و همپیاله هایش میگویم که تمام این خونهای به ناحق ریخته شده پلیس و حافظان امنیت بر ذمه ی شما و حزب منحوستان و در راس همه سعید حجاریان و ممد خاتمی و کرباسچی (لعنة الله علیهم اجمعین)
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    4 2
    شکوری راد ظاهرا از اون دست آدمهایی هست که دچار جهل مرکبه. یعنی نمیدونه که نمیفهمه. چیزهایی میگه که خنده داره چون دچار توهم شده. با منطق این آقا، میشه حتی صدام حسین و ترامپ و یزید رو عوامل جمهوری اسلامی دونست.
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    4 4
    آقای صدر کاملا درست و عالمانه صحبت کردند. البته نرود میخ آهنین در سنگ
    • برزو IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      1 0
      درود بر مشرق
  • علی افصحی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    4 0
    یعنی این اتهامات وقیح و کینه جویانه فرد منفوری چون شکوری راد نباید توسط مدعی العموم پی گیری شود؟ این حجم از نفرت پراکنی جز در خطی خطی کردن های بی سرو ته تاج زاده یافت نمی شود. چرا این آدم سفیه راست راست فتنه انگیزی کرده و برای تداوم آن، اتهام سنگین خود زنی به حافطان نظام زده و از مجازات معاف شده است؟ مدعی العموم اگر این جانور هرزه گو را مجازات نکند فردا سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    ننگ به شکوری راد
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    3 0
    لباس شخصی حرف منافقین است‌. می خواهند حرف احمقانه بزنند. ولی خود احمقشان می دانند که اغتشاشگران غیر از لباس شخصی چیز دیگری نمی پوشند.
  • هادی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    3 1
    پیشنهاد میشود خانواده عزیزان شهدای امنیت کهدر اغتشاشات به مقام رفیع عند ربهم یرزقون رسیده اند،بر علیه این نادان شکوری راد و امثالهم اقامه دعوی کنند و قوه قضاییه نیز بدون ارفاق رسیدگی قاطع نماید . تا کی باید هزینه و خسارات افاضات مزخرف شورشیان کت و شلوار پوش رو تحمل کنیم؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    گوش ندادن به اعتراض مردم بهانه اغتشاش را فراهم کردن است. اعتراض مردم وجود دارد حالا شما هی بیا بگو وقایع اخیر اغتشاش بود.
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    مقایسه حجاب با سلاح؟ کار فرهنگی لازم نیست به نظر شما یعنی؟ به به
  • من IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 2
    آقای شکوری راد اشتباه کرد
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    لعنت به شرف نداشته ات. مرگ بر کاسبان مرگ مردم. مثل همین شکوری راد وطن فروش.
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    نیلوفر فولادی فاسد و رذل غایت آمال و آرزوهای اغتشاشگران رو نشون داد ولی به کوری چشم همه دشمنان، زنان ایرانی عفیف و باحیا باقی خواهند ماند این کشور به دوران کثیف پهلوی برنخواهد گشت
  • نادیر IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 1
    حرفای اقای شکوری راد از زاویه ی بی شرفیشون کاملا صحیح و درست است.
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    منافقین چهره ی واقعی خودشونو نشون ملت دادن
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 1
    واقعا برای فرهنگ سازی دینداری چه کردن؟ چقدر برای اینکه دستورات دین رو جذاب کنن برای نسل جوان و نوجوان ? متاسفانه یه عده‌ای حرف خوب میزنن اما بلد نیستند خوب حرف بزنن ! متاسفانه عده‌ای خوب حرف مبزنن اما حرف خوب نمیزنن! زبان روز مردم رو یاد بگیریم زبان نسلها رو یاد بگیریم! شیخ زکزاکی در نیجریه در مدت کوتاهی با کمترین هزینه ۲۰ میلیون نفر رو شیعه کرد?? با کمترین هزینه?با کمترین هزینه میفهمی? وفقط با اخلاص و تواضع ! حالا شهامت داری پیام من رو پخش کن!
  • یزدان IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    درود به شرف نداشته ی اقای صدر
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    مرگ بر ضد انقلاب و بوقچی هاشون
  • AE ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    اتفاقا باید از این به بعد پلیس خونه های این حضرات افساد طلب وبعضی اصولگرایانو کروکی بده به اشوبگران برن دم در اونا عربده وخانوادههای اونارو بزنن و... ببینم اون موقع هم اینطوری منبر میرن بی شرافتترین ادمای روی زمین همینان افساد طلبا در هر موفمقعیتی وطن فروش و بی شرفن
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 0
    جناب آقای اژه ای رئیس محترم قوه قضائیه مسئولین محترم سیاسی و امنیتی کشور آیا این سخنان لجن آلود شکوری راد مصداق تهمت و افتراء و وهن و اهانت به نیرو های جان بر کف انتظامی و امنیتی و شهدای مظلوم نیست ؟ آیا این موضوع قابل تعقیب و بر خورد قضائی نیست ؟ جناب آقای منتظری شما به عنوان مدعی العموم کجا تشریف دارید ؟!
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    شکوری راد ،شکر خورده
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    شکوری به جرم نشر اکاذیب وتهمت به پلیس باید مخاکمه ومجازات بشود
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    درود بر مشرق
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    آقای شکوری راد شما به طرفداران بگو هر کی کارهایی رو که گفتی کرد به قصد کشت بزننش چون لباس شخصیه و مستحق مرگ:) از شرمندگی این همه توحش مجبورن این حرفا رو بزنن
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    منافقین از کفار هم بدترند. افسادطلبان آمریکا پرست منشأ فساد و فتنه در ایران هستند.
  • م IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    آگاهانه تهنت زده چرا دستور قضایی علیه شون نمیدید. تا کی دهن ... این جماعت علیه امنیت مردم براحتی باز خواهد بود؟؟؟
  • Aa IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    فقط یک سئوال کشورهای عربی که قرآن به زبان آنها است و اسلام از آنجا به جهان وارد شده چرا در مورد حجاب اختیار را به خود خانمها داده .
  • Aa IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    فقط یک سئوال کشورهای عربی چرا در مورد حجاب اختیار را به خود خانمها داده .
  • دانا IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    ننگ بر افساد طلبان
  • . IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    ممنون مشرق
  • حمیدی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    خوبی این فتنه ها اینه که منافقین مشخص میشن و آدمها الک میشن تا مومن واقعی از منافق شناخته بشن
  • ربانی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 1
    احسنت بهت مشرق نیوز. آفرین به تحلیلت
  • طاهر IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    مخالف حرفهای دشمن شادکن اصلاحاتم
  • کلیم IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 1
    اسلام دینی برای همه ی اعصار و زمان هاست. وقتی خداوند در سوره نور و دیگر آیات حجاب امر به داشتن حجاب میکنه پس دیگه نباید مخالفتی بشه. معترضان به حجاب در واقع معترض به حکم خدا هستن.
    • هدی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      0 0
      بامجوز و مدیریت کیا فعالیت میکنن
    • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      0 0
      اینا پوسته ای بیش از اسلام به ارث نبرده اند
  • حاصلی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    آقای شکوری راد چنین تهمت هایی اگر عواقبی دنیوی برات نداشته باشه قطعا بدون که خدا ازت انتقام خواهد گرفت
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    اینکه‌الان‌تمام‌دنیا‌باایران‌دشمن‌شده‌‌واراذل‌اوباش‌ هرروزامنیت‌مردم‌راخدشه‌دارمی‌کنندحداقل‌با قاطعیت‌این‌جرثومه‌های‌فسادواوباش‌رابگییرند وتمامشان‌رادرهمان‌محل‌ محاکمه کنند!مماشات‌بایک‌عده قاچاقچی‌وزورگیرولاتهای‌قمه‌کش‌ نتیجه‌ اش‌میشودوضعیت‌الان‌مملکت!درهیچ‌کجای‌دنیابااوباش‌وتبهکاران‌اینگونه‌که‌در ایران‌‌مماشات‌میشودبرخوردنمی‌کنندبلکه‌هراغتشاشگری‌رادرهمان‌نطف‌خفه‌اش‌می‌کنند!
  • . IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    ننگ بر منافقین
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    مغزهای پوسیده اصلاحطلبان
  • محسن IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    شکوری راد وطیف اصلاح طلب از منفورترین افراد کشور از نظر مردم هستند.
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    اصلاحطلبان سرمایه های صهیونیست در کشور هستن
  • . IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    اصلاحطلبان سرمایه های صهیونیست در کشور هستن
  • کریم IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    ننگ بر شکوری
  • هاشم IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    خیلی کم جنبه اید
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    کار فرهنگی بجای خود . برخورد قانونی هم بجای خود.
  • هاجر IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    دشمن قدار و اغتشاشگر با نیرنگ وارد میدان می‌شوند
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    خدا فقط خودش ما رو از دست این شبه ادمهایی اغتشاشگر نجات بده
  • مدارا DE ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    حرفهای ددمنشانه آقای صدر،حرف دل اکثریت مردم ایران نیست
  • جمالی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    کاملا مشخصه هر کسی حتی ذره ای عقل و شرف و منطق و تفکر و بینش نداشته باشه حق رو به آقای صدر میده
  • کمال IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    نظرهارو خوندم. جالبه بعضی ها چنان در مورد کشورهای اروپایی و آمریکایی اظهار نظر می‌کنند انگار که چند سالی اونجا بودن ولی معلومه که هیچ اطلاعی از فلسفه قانون و قانونگذاری اونها ندارن. بگذریم. مشکل ما فقط با اصلاح امور جاری باید حل بشه.
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    تا زمانی که امثال شکوری راد نیروهای انتظامی و بسیج را به قرآن سوزی و مسجد سوزی و دیگر جرائم متهم می کنند تحت پیگرد قانونی قرار نگیرند باید همیشه منتظر درافشانی و شکر خوری وی و همپالکی هایش بود.
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    شکوری راد از فرط عصبانیت به مرز جنون رسیده است.
  • کرمی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    اف بر شرف نداشته شکوری راد اشغال طلب
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    چقدر نفرت پراکنی؟
  • آریا IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    ایران ارثیه پدری کسی نیست
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    اینکه اغتشاش عملی منفور و محکوم شدنی است درست است ولی آنهایی که به وضع موجود کشور اعتراض دارند باید چه کار کنند .
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 0
    اف بر شکوری راد بیشرف پزشک حاذق ولی غیر متعهدی که با موضعگیری های نابخردانه و تحریک مردم جان مردم رو به خطر میندازه
  • SE ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    از خانواده صبور این عزیزان و جان برکفان تشکر میکنم. اجرتون با خدا
  • مرتضی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    فرق نمیکنه
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    کسی که خودش رو به نفهمی میزنه نمیشه توجیهش کرد شکوری راد بفهم نفهم
  • آقارضا IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    3 1
    بعد از گفته های صدر حتی یک کلمه از مقاله ارزش خواندن نداشت
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    تمام ملت ایران لبس شخصی مدافع وطن هستند! درود بر پاسداران انقلاب اسلامی ایران وسربازان گمنامی که لیاقت سربازی در رکاب امام زمان را دارند.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    3 12
    یه صدر عراق رو بهم ریخته یه صدر هم میخواد ایرانو بهم بریزه ولی هر دو کور خوندند
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 3
    ارزش خواندن نداشت
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    چی بگم
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    عالی بود
  • حسین IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    آقای شکوری راد، بدان و آگاه باش که این اراذل که شما مدافع آنها شدید، اگر روزی از سد نیروهای امنیتی بگذرند، شما و زن و بچه های شما را همان اول ، تیکه پاره میکنند
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    ماهم مواردی مث همیناکه اقای شکوری راد گفتن رابه عینه دیدیم.
  • سیروس IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    یه ضرب المثل هست که میگه خدا خر رو می شناخت که بهش شاخ نداد!!قابل شکوری
  • نشان IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    اینا که بی حجابی رو فقط به مسائل جنسی نسبت میدن افراد خلافکار هستند
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    این مرددیکه یه بار با رافت اسلامی رها شده این مصداق همون مثلی هست که میگه ترحم بر گرگ تیزدندان ستم کاری بودبرگوسفندان
  • حسین حسین قلیرزاده IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام سلاح سرد و کرم مردم میدانند ممنوع هست
  • بی وطن IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 1
    سرتاپای کامنتها بوی گند لعنت و مرگ نابودی و خودخواهی و نفرت پراکنی بی شعوری و بی فرهنگی و نفرین و واویلا میده تهوع اوره
  • Bahmanrahimi IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 1
    باسلام.شما خیلی دوست داری همه چی که باعث این مشکلات جامعه شدند را منزه نشون بدی
  • صالح بوکانی IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 1
    گشت ارشاد باید جمع بشه
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    این اصلاح طلبها بیان بگن وقای قدرت دستشون بود چه کاری برای مردم کردن که حالا برای تصاحب قدرت وپرکردن جیب خودشون مردم رو سپر کردند
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    جناب ثدر و شکوری یواش یواش کانادا منتظرتونه
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 1
    در اصول دین اجباری نیست چه برسد به مثله حجاب
  • محمد IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 1
    بنظر من اگر مشکلات اقتصادی نداشتیم این اختلاسهای کلان رو نداشتیم دشمن نمیتونست عده ای از این مردم رو جذب کنه لطفا این مسائل بخصوص اختلاسها رو حل کنید مردم زندگی خودشون رو خواهند کرد
  • IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    بسه دیگه
  • IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 1
    عوامزدگی خواص دیگه چه صیغه ایه آخه!!!
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    صدر و شکوری و همپالگی هاشون بدونن اینبار باهاشون مماشات نمیکنیم صبر همه لبریز است
  • ایرانی IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    بدنه دولت ونظام نیاز به حذف تعدادقابل توجهی ازنفوذی ها دارد
  • وطن پرست IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    شکورییییییییییییی..........خدایا این لکه های ننگ هنوز دست بردار نیستن این همه فتنه کردند جواب نداد حالا سرشونو از بین اغتشاشگرا درآوردن که بگه من هنوز زنده ام.برو بمیر دیگه حالم خرابشد دوباره اسمشو شنیدم
  • محمد IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    اعتراض نیست..
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    سلام بایستی اتفاقات و اهداف چه رسانه خارجی وداخلی چه دروغ چه راست این اغتشاشات اخیربصورت فیلم دردانشگاههاومدارسهای کل کشور جهت روشنگری وآگاهی حتی یک جلسه گذاشته شود خیلیهاغافل از حقایق هستن
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 1
    ما ایرانی هستیم . ننگ بر شما اغتشاشگران عابرو ما رو بردید که به اهداف کثیف تون برسید ولی کور خوندید چون ما ملت ایران هستیم
  • دورودیان IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    با اجرای قانون درست توسط قانونگذار و بازوهایی آن دادگاه و جرم تعطیل میشود
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 1
    مشرق خوب حواب دادی
  • ب IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 1
    بنظرتون دشمنان چرا در این فتنه اینقدر آماده بودن؟
  • محمدی IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    دقیقا
  • روزی IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 2
    مرگ بر منافقین و کفار
  • رشیدی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 1
    اصلاحطلبان سرمایه صهیونیستن
  • سارا IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    2 1
    بی توجهی به وضعیت معیشتی مردم، گرونی ، فساد ، بیشتر شدن دزدی ها ، کلاهبرداری ، فقر ، عدم پرداخت اجاره ، بیکاری جوانان ، همه همه باعث این اعتراض هست نه حجاب ،،، اساساً خیلی از مردم ایران به حجاب و پوشش معتقد هستند
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 2
    هرکشوری قانون داره کشور مااسلامیه باید حجاب رعایت بشه ما که مثل طالبان گونی سر کسی نکردیم‌یه حجاب مختصر هم کاری ندارن ولی اون کسانی که با بیگانه هماهنگ بودن میخواستن کارهای اربابشون را پیاده کنن باید بدونن نوکری وطن فروشی بی غیرتی هست چرا پلیس امریکا هفته ای چند نفر را میکشه کسی اعتراض نمیکنه فرانسه المان انگلیس بررسی کنید ببینید چرا دنیا کاری با اونا نداره هرکاری میکنن میزنن میکشن ولی در کشور ما یکنفر مرده ما را تحریم میکنن محکوم میکنن هرکس یه زره انصاف داشته باشه بررسی کنن اگر امریکا دستش به کشور ما برسه از افغانستان وعراق بدتر میکنن
  • زارع IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    موافقم مشرق جان
  • ناظم IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    4 1
    مگه بدحجابی به کسی صدمه میزنه؟ کجای قرآن در مورد حجاب تاکید و سختگیری داریم؟؟؟
  • اسداله IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 2
    یک روز کامل ۱۰۰ تا مانتو فروشی را بگردید یک مانتو با کجاب کامل پیدا نمی کنید . طراح لباس یهودی با هواپیمای شخصی از ایتالیا می آورند بعد به مصرف کننده و فروشنده گیر می دهند . نصف هزینه گشت ارشاد را به تولید لباس مناسب اختصاص دهید و اثرش را ببینید .
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    از سال 76 تا الان 25 سال میگذره. بعد از این همه سال اگه کسی از طرفدارای نظام باشه و متوجه نشده باشه که فرقی بین اصلاح طلبا و براندازا نیست ادم ساده لوحیه
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    ننگ بر شکوری راد
  • جوان IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 1
    اقای محترم نشین قصه بگو‌ بلند شو قدم بزن در تهران با مترو ......تردد کن
  • تاجیک IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    حیف. اون همه شهید ک برای این مردم جنگیدن ک آخر اینجوری. ی مشت بچه سوسول بیان تو خیابونا شعار. بدن ...نیرو انتظامی باید ب شدت برخورد کنه. نباید آسون بگیره. مردم. امنیت ندارن
  • نادر IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 1
    بچه ها خودشان این طور می‌کنند همشون خارج عشق وحال می‌کنند انشالله داغ بچه ببینند
  • سید محمد رضا حسینی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    سلام. ای کاش مثل اوایل انقلاب بود .
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    شیطان درجلد انسان وای به حال انسان
  • مرتضی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    1-اره اقای صدر با ان همه تجربه و دلسوزی انقلاب نمیفهمد شما نان به نرخ روز خور میفهمی. 2-اغتشاش گر تمام خانواده شما هست
  • محمد علی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    اصلاح طلبان فقط تفرقه میخان عمروعاص های زمان ما دوقطبی اصلاح طلب واصول را که از نطر ابن گروه هرکه بااوناست اصلاح طلب وبغیراوناهمه میشن اصولگرا من طرفدار هیچ حزبی نیستم حزب فقط کلام اهل بیت دوری از نفاق وهرکه به این کشور بیشتر خدمت کندمن طرفدار اون هستم
  • کارگر NL ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 1
    الان شما همهگی که اتفاقا معلوم دستتون نو کاره. یه فهمیدید مشکل از کجا بود وقصاوت هم کردید. وبرای خودتون رای هم صادر میکنید.
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    باید فکر نفوذیها هم بود
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    مشرق دمت گرم
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    ننگ به اصلاحات فاسد
  • تفکر IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    اصلاحطلبان کلا درست نمیشن چون فکرشون غلطه
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    خدا رحمت کنه هر کسی رو که به این آب و خاک و مردم خدمت میکنه خدا لعنت کنه هر کسی که به این مردم خیانت میکنه.
  • محمد حسین IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 1
    دمکراسی یعنی صدای مخالف رو پخش کردن و شنیدن شما حتی این کارو هم نمیکنید واین یک سئوال بزرگه براستی چرا ؟
  • abas IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    شکوری راد هزار بار غلط کرد.و هزار بار... .افساد طلبان هر چیزی که باعث سد شدن هدفشان که براندازیست شود.باتحریف دروغ وهزار بی اخلاقی وفریب مردم .سعی میکنند نیروهای مجاهد و جان بر کف در راه خدا را تخریب کنند
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    اصلاحطلبان سرمایه های صهیونیستی در ایرانند
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      0 0
      دقیقاً با شما موافقم
  • محمد IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    امثال آقایان خرم با این تفکرات لیبرالیسم سر کار بودن که وضعیت اقتصادی مردم الآن اینه ادم مصاحبه شو میخونه فکر میکنه یه اسرائیلی داره صحبت می کند چه بغضی نسبت به فناوری پهبادی جوانان این مملکت داره
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    پس مشخص می‌شود این شهدا در گمنامی دقیقا به هدف زده اند که تابوتشان هم تیرباران می‌شود یاد این جنگ آوران مرد گرامی و راهشان پررهرو باد
  • حمزه IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    چرا مغلطه میکنی جناب...؟! مگه منافق و تجزیه طلبها و... تو لباس نیروهای امنیتی نکشتن مردم و نظامیهامون رو...! دیگه فکر کن تو لباس شخصی نمیتونن دشمنان نطام بیان نیروهامون رو بکشن تا همه رو نسبت ب هم بدبین کنن؟ تفرقه همینه دیگه... شنونده باید عاقل باشه و هر چیزی رو تا در موردش قطعیت پیدانکرده نشر نده تا باعث تشویش اذهان عمومی نشه... این حرف شما خودش یه جور نفاقه دیگه...!
  • سید فروزان CH ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    یعنی این شکوری راد اینچنین بنویسد و هیچ ارگان و سازمانی علیه این شخص اقدامی انجام ندهد ،اسمش آزادی است ؟این را میگویند انارشیسم و در تمام دنیا محکومیت دارد
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    0 0
    جناب شکوری راد اگر اغتشاشگران مودب؟!!! هستند و لباس شخصی ها مرتکب این اعمال می شوند چرا به اغتشاشگران نمی گفتید که به کسانی که چادر از سر زنان می کشند حمله کنند؟ چرا به اغتشاشگران نمی گفتید به کسانی که فحش رکیک به نظام می دهند حمله کنند؟ اما دستور حمله داده بودید به کسانی که در پی راه حل مسالمت امیز بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس