سردار تنگسیری نمایه

سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: تا زمانی که حتی یک رزمنده زنده است و حتی یک فرد وجود داشته باشد که دوستدار انقلاب، اسلام و کشورش است؛ تجزیه ایران اتفاق نخواهد افتاد.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

 

"اغتشاشگران" از خانواده شهدا و انقلابی بودند!

"اغتشاشگران" از خانواده شهدا و انقلابی بودند!/ درباره ۲ جماعت نامعتقد به حجاب

اشرف بروجردی، فعال اصلاح‌طلب و از مقامات دولت روحانی در بخشی از یک مصاحبه با شماره دوشنبه گذشته روزنامه آرمان ملی پیرامون بلوای اخیر اظهار کرده است:

"واقعیت این است که مردمی که امروز در خیابان‌ها حضور پیدا کرده‌اند و صف آنها از فرصت‌طلبان و اغتشاشگران جداست؛ همان مردمی هستند که در سال ۵۷ با انقلاب همراهی کردند و از حرکت تحولی که در آن روز در حال شکل‌گیری بود حمایت کردند. از سوی دیگر مردمی که امروز در خیابان‌ها حضور پیدا کرده‌اند همان مردمی هستند که ۸ سال جنگ تحمیلی را تحمل کردند و در این مدت هزینه‌های زیادی دادند. بسیاری از آنها از جان و مال و زندگی خود گذاشتند تا اجازه ندهند وجبی از خاک کشور در اختیار بیگانه قرار بگیرد. این مردم همان مردمی هستند که هر زمان نیاز بود و از آنها خواسته شد که در انتخابات حضور پیدا کنند در صحنه حضور پیدا کردند و نظام را همراهی و حمایت کردند. این مردم همان مردمی هستند که همه ناملایمی‌های تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران را تاکنون تحمل کرده‌اند و مقاومت خود را نشان داده‌اند."[۱]

*اصلاح‌طلبان ستادی طی هفته‌های اخیر و در بحبوحه اغتشاشات تقلا کرده‌اند که اجتماع فریب‌خوردگان و اراذل و اوباش را "مردم" بنامند و خانم بروجردی البته فتح باب نموده و این اجتماع صد رنگ خرابکار را خانواده شهید و انقلابی لقب داده‌اند!

مع‌الاسف باید خاطرنشان کرد به مصداق آن قصه کهن ایرانی درباره کودکی که حاضر نشد سکه حاصل از کار روزانه‌اش در آتش بیافتد؛ کسی هم که بخاطر حاکمیت اسلام و قانون هزینه داده و مقاومت کرده باشد حاضر نمی‌شود مادام که عقلانیت اسلامی و قانونی حاکم است؛ گردی بر دامن نظام اسلامی بنشیند. چه رسد به اینکه بدون مجوز به خیابان بیاید، پرچم بسوزاند، فحش رکیک بدهد و مأموران امنیتی زخمی را سلاّخی کند.

به زعم برخی محافل تحلیلی، "بانیان آشوب" و فرماندهان کت و شلواری اغتشاش که همچنان و در پسا بلوا هم مشغول کار هستند؛ از اجتماع فریب‌خوردگان و اوباش نیز خطرناک‌ترند.

***

درباره ۲ جماعت نامعتقد به حجاب

"اغتشاشگران" از خانواده شهدا و انقلابی بودند!/ درباره ۲ جماعت نامعتقد به حجاب

اخیرا فردی به نام فاطمه.ص که روزنامه اعتماد از وی با عنوان پژوهشگر علوم سیاسی و فعال حقوق زنان نام می‌برد، طی اظهارتی در این روزنامه گفته است: یکی از مهم‌ترین دلایل مشتعل شدن آتش اعتراضات را باید در حجاب اجباری و به دنبال آن حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها دانست. نفس حضور گشت ارشاد در خیابان‌ به اعتقاد من نوعی تحقیر و توهین است. طبعا اینکه گشت باعث شود مهسا امینی یا دخترانی مثل او با ضرب و شتم و توهین و متاسفانه مرگ مواجه شوند.

او همچنین می‌افزاید: همان‌طور که می‌دانیم حجاب اجباری یکی از مهم‌ترین مسائل زنان در ایران بعد از انقلاب بوده. در موارد متعددی شاهد اعتراض نسبت به این موضوع بوده‌ایم. به نظر من یکی از نقاط عطف، در سال ۹۶ در ماجرای دختران خیابان انقلاب اتفاق افتاد که حرکتی بسیار مدنی و مسالمت‌آمیز بود ولی با آن شدیدا برخورد شد.

فرد مذکور در ادامه مصاحبه خود گفته است: تعداد زیادی از زنان با وجود تحصیلات بالا ناچارند به مشاغل پست تن بدهند، زنانی را می‌بینیم که با تحصیلات بالا در مترو خرده‌فروشی می‌کنند یا مجبورند در مشاغل خدماتی پایین مشغول باشند. (...) با اینکه از تریبون‌های رسمی دائما تکرار می‌کنند که زن کرامت دارد، اما در عمل به هیچ‌وجه چنین نیست. من فکر می‌کنم این نوع زن‌بیزاری در همه جای سیستم مشهود است و به بخشی از نظام تبدیل شده است. طبیعی است که حجاب اجباری و حضور گشت ارشاد هر روز وضعیت را برای زنان غیرقابل تحمل‌تر می‌کند.[۲]

*در بخش اشاره او به اینکه "تعداد زیادی از زنان با وجود تحصیلات بالا ناچارند به مشاغل پست تن بدهند"! هم گفتنیست که اولا مسئله اشتغال و بیکاری یک مسئله فمنیسیتی نیست (اگرچه در نگرش اقتصادی، مردان به دلیل سرپرستی خانواده در اولویت بیشتری برای اشتغال هستند) و ثانیا مدرک تحصیلی در هیچ کجای جهان مساوی با اشتغال نیست.

در بخش دیگر اظهارات او پیرامون زنان معترض به حجاب در ایران نیز گفتنیست که اینان در اقلیتی بسیار محدود قرار دارند که همان اقلیت محدود نیز بر دو نحله "حضّار خیابانی" و "زنان قانونمند" تقسیم می‌شوند.

طبعا همه می‌دانیم که در جریان ۲ اغتشاش اسفند سال ۵۷ و شهریور ۱۴۰۱ و ایضا در حرکت نامتمدنانه روسری بر نیزه کردن؛ که می‌توان آنها را به ماجرای معترضان اصل عقلانی و اسلامی حجاب ربط داد؛ بخش حضّار خیابانی به میدان آمده‌اند که اقلیّتِ اقلیّت معترضان حجاب هستند.

لکن بخش زنان معترض اما قانونمند؛ اگرچه معترض ولی به اصل رعایت قانون اجتماعی و الزامات حفظ امنیت نیز معتقدند و با جماعت خیابان‌محور همراهی ندارند.

***

چگونه یک سرباز جان بر کف هم می‌تواند ایران را حفظ کند؟

"اغتشاشگران" از خانواده شهدا و انقلابی بودند!/ درباره ۲ جماعت نامعتقد به حجاب

سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه اخیرا در بخشی از یک مصاحبه تفصیلی که خبرگزاری ایسنا آنرا منتشر کرد در اشاره به اغتشاشات اخیر، می‌گوید: اگر نگاهی کلی به ۴۳ سال عمر انقلاب داشته باشیم می بینیم که اغتشاشات اخیر مسئله ای جدی نیست. ما با موارد مهمتر و عمیقتری طی این سالها درگیر شده ایم. لَنْ یَضُرُّوکُمْ إِلَّا أَذیً. یعنی آنها تنها کمی ما را آزار می دهند اما نمی توانند ما را از پای دربیاورند.

او می‌افزاید: در این غائله ای که پیش آمده ما انتظار داریم جوانان عزیز ما که فریب خورده اند، ببینند که بیگانگان همچون امریکا، اسرائیل و متاسفانه عربستان سعودی در این قضیه مثلث شومی را تشکیل داده اند و از دور هم برخی کشورهای اروپایی مثل انگلیس و غیره در این موضوع دخالت می کنند. انگلیس که همیشه عادت به این کار داشته و حیات انگلی داشته و به محض اینکه اتفاقی می افتد به این شکل وارد می شود. جوانان ما باید هوشیار باشند. البته تعداد تعدادی نیست که برای انقلاب مشکلی پیش بیاورد.

تنگسیری ادامه می‌دهد: وقتی که می بینند کومله یک پرچم دارد، وقتی می بینند خلق عرب در خوزستان یک پرچم دارد، وقتی می بینند در شرق کشور پرچمی جلد شیطان دارد این یعنی چه؟ این یک پیام دارد و آن این است که آنها می خواهند بخش هایی از ایران را جدا کنند، البته خواب دیده اند. این اتفاق تا زمانی که حتی یک رزمنده زنده است و حتی یک فرد وجود داشته باشد که دوستدار انقلاب، اسلام و کشورش است اتفاق نخواهد افتاد. اینها هیچ ارزشی ندارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفته است: جوانان ما باید هوشیار باشند و اینها قطعا پشت سر گذاشته می‌شود، نگران این مسائل نباشید.[۳]

*نکته راهبردی سردار تنگسیری مبنی بر اینکه ایران ولو با یک رزمنده هم ماندنی خواهد بود؛ در واقع سخنی فلسفی ناظر بر مانیفست مقاومت عقلانی است.

مقاومت عقلانی برای دفاع از حکومتی عقلانی که مثبتاتش بر ضعف‌هایش غلبه کرده و مشکلاتش نیز در مسیر حل شدن قرار دارند.

لذاست که "صالحان مسلح و مسلحان صالح" در مقام دفاع از این مانیفست عقلانی برخواهند آمد و آن حکومت عقلانی و قانونی در حصار "دژ استوار مقاومت" قرار خواهد گرفت.

سخن سردار تنگسیری در شرایط فرضی به این اشاره دارد که قبل از آن یگانه سرباز باقیمانده؛ طبعا هزاران و بلکه میلیون‌ها صالح مسلح و مسلح صالح در قراول سپاه مقاومت حضور دارند که اجازه نخواهند ذره‌ای در مسیر رو به پیشرفت آن حکومت عقلانی و اسلامی خلل وارد شود و اساسا برای چنین سازه‌ای فرض شکست یا عقب‌نشینی ممکن نیست.

این "شکست‌ناپذیری عقلانی" همان رمز بصیرانه و راهبردی است. چه با میلیون‌ها سرباز و چه با فقط یک سرباز!

در تاریخ ایران نیز دیده و خوانده‌ایم که عقلانیت ولو با یک سرباز هم حراست شده است...

از آرش کمانگیر در اسطوره‌ها تا مقاومت علمی خواجه‌نصیرالدین طوسی، مقاومت فلسفی شیخ اشراق، مقاومت تک‌نفره لطفعلی خان زند در مقابل لشکر جرار محمد قاجار و تا جنگ مسلحانه شهید اندرزگو در مقابل رژیم سفّاک پهلوی و هزاران مجاهدت تک‌نفره دیگر که از رزمندگان و بسیجیان ایرانی در دوران دفاع مقدس دیدیم و نتایجش را لمس کردیم.

***

۱_ https://www.armanmeli.ir/fa/main/detail/۳۴۴۲۶۶

۲_ https://www.etemadonline.com/fa/tiny/news-۵۷۹۲۱۵

۳_ isna.ir/xdMDbY

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 12
  • JP ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    36 4
    عامل تجزیه ایران مسئولین و روسای فاسدی هستند که سالها از این صندلی به آن صندلی جابجا شده اند بعضیهاشون یه مرغداری را هم نمیتونن اداره کنند
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      10 1
      پس از این به بعد باید در انتخاب افراد توی انتخابات نماینده ها و ... بیشتر دقت کنیم
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      13 0
      این بروجردی 8 سال تو کتابخونه ملی بود سال های اخر همه بچه شهید ها و ایثارگرا ها از کتابخونه ملی انداخت بیرون این زن یه یک ایثارگر ستیز واقعیه
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      3 2
      راه حل تمام مشکلات ایران طرح زوج و فرد است . طرح زوج و فرد نمودن دانشگاه ها را بررسی کنید. روز های زوج آقایان حضوری ؛ خانم ها آنلاین ـــ روزهای فرد خانم ها حضوری ؛ آقایان آنلاین
    • هاشمی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      2 2
      مگه چند نفر تایید صلاحیت میشه و مگه روسای قوه پلشت قضا را ما انتخاب میکنیم جمهوری اسلامی حاصل خون ۳۰۰ هزار از بهترینهای ایرانه ولله فساد داره ما را هم نا امید میکنه چون مدیران پیر و بی انگیزه داربم والبته اسهال طلبهایی که بعضا ۴۰ ساله مدیر روزنامه هستند و فقط طلبکار و حرافی بلدن
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      5 0
      عده‌ای از دانشجویان و سلبریتی ها عامل کشته شدن مردم شیراز شدند
  • reza IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 16
    واقعیت اینه که تحلیل های شما ارزش استنادی نداره
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      14 6
      واقعیت اینه که انقلاب اسلامی دنیاروگرفته ومامن هرمومن وازاده وسالم ودیندارشده است تمام
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    25 1
    فقط یه اصلاح طلب می تونه همزمان که میگه ما دنبال کرامت زن هستیم، میگه باید زن ها رو برهنه کنیم تا کرامتشون حفظ بشه! نمیدونم تفاوت بین بی بی سی و سعودی نشنال با جریان ضد ایرانی اصلاحات چیه که یکی رو معاند میدونین و اون یکی رو خودی(!)؟ راستی دغدغه ملت مگه اقتصاد نبود؟ چیشد پس افتصاد شکوفا شد رفتین سراغ حجاب؟ بی وطنی و بی شرفی از سر رو روتون می باره.
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      9 1
      تنها تفاوت سعودی کمترنشنال و بی بی سی با انگلهای موسوم به اصلاح طلب اینه که اونها خارج از ایران به لجن پراکنی و لگد زدن به نظام جمهوری اسلامی مشغولند در حالیکه این جماعت در داخل ایران به دشمنی و لگدپرانی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشتغال دارند.
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    10 0
    شیطان صفتانی که در احزاب لیبرال کارگزاران و اصلاحات سازماندهی شده اند،آرمانهای یهود را دنبال میکنند
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    9 1
    با این حرفها به خانواده شهدا توهین نکنید
  • سید IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    14 3
    آیا هیچ فتنه ای در این چهار دهه بلکه از مشروطیت تاکنون سراغ دارید که اصلاح طلبان ت...ع آور امروزی و یا اسلاف بی خردشان در آن به نحوی نقش نداشته اند؟! یا بانی و باعثش بوده اند و یا مشوق و محرکش و یا مجری و مزدورش!!!!
    • ایرانی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      7 3
      خیر آقا سید عزیز! کاملاً درست میفرمایید. بسیاری از اینهایی که خود را اصلاح طلب میدانند و می نامند در حقیقت فتنه گرانی بازگشته از مسیر انقلاب و امامین انقلاب اسلامی هستند که خودشان سالها و بارها مسولیتهای بزرگ وکوچکی در این نظام داشته اند و با مدیریت غربگرایانه و ضعیف و فشل خود ضربات دردناکی به حیثیت جمهوری اسلامی و بیت المال زده اند و شاید تنها هنرشان تربیت آقازاده هایی ولنگار و گستاخ باشد اما در کمال وقاحت نقش اپوزوسیون را بازی میکنند و به جای پاسخگویی به عملکرد خود، طلبکار و مدعی هستند و مثل آب خوردن دروغ هم میگویند.
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    2 8
    میزان رای ملت است
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      3 0
      میزان روشنگری وعدم هوچی معیاری درولنگاری است که به امارلیبرال درفسادومخدروالکلیسم وتیراندازی خیابانی وفسادوعوارضش مثل خودکشی فقرجرم بیماریهای روحی جسمی دربالاترین سرانه ی اماری اشاره کرد
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    18 0
    این زن هایی که سرشون باز میکنند بفرستید سربازی . تا کی باید تبعیض باشه بین زن و مرد آخه
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      11 0
      اره خوب گفتی مگه نمیگن فرقی بین زن ومرد نیست باید ببرید سربازی
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    8 0
    چریک پیرشان بهزاد نبوی دیروز نا خواسته اعتراف کرد که مردم به جمع این آشوبگران نپیوستند و البته برای این موضوع و این عدم همراهی هم توجیهاتی نا معقول اورد
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 1
    نبرد تجدد خواهان با انقلاب از اول انقلاب تا حالا بوده.
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 14
    خودتون خیلی وقته ایران را به دو بخش خودی و غیرخودی تجزیه کرده اید
    • ایرانی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      9 0
      ما تجزیه نکردیم عزیزم! شیطان بزرگ و مزدوران وطن فروشش از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی با خیانتهایی که به آرمانهای مردم انقلابی و امام و شهدا کردند طیف ناخودی ها و نا اهلان و نامحرمان رو تشکیل دادند و بعدها به تدریج به اصطلاح اصلاح طلبان هم با پیاده شدن از قطار انقلاب به اونها پیوستند. البته یکی از مزایای فتنه ها مطابق سنت الهی که در قرآن کریم بهش اشاره شده، همین جدا شدن هرچه بیشتر صف خودی و ناخودی و حق و باطل و پیروانشون هست.
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      9 0
      جالبش اینه اکثریت غیر خودی ها بسیار بیشتر از خودی ها از امکانات پول اب برق گاز تقریبا مجانی و رانت و وام خانه ویلا استخر جکوزی سفر خارج انتالیا کانادا دبی تایلند بهرمند هستند و خودیها فقط سالی یه سفر مشهد و اربعین و راهیان نور روزیشان است که البته به تمام دنیا و مافیها میارزد اگر بدانیم
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 0
    اعتماد و شرق و ارمان ملی همان رادیو فردا و بی بی سی و اینترنشنال ای قانونی هستند. ایده و هدف یکیست فقط ادبیاتشان متفاوت است و اونهم به خاطر محدودیت های قانونی است. همین فاطمه ص مجری بعدی اینتر نشتنال یا رادیو فردا خواهد بود
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 9
    تمام سلف های غذاخوری دانشگاه ها دارن مختلط می شوند
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      8 0
      عیب نداره دو روز دیگه اینا خودشون درگیر عشقهای چند ضلعی میشن و غلیان حرص و حسادت و طمع و رقابت همدیگر را به سبک اکبر خرمدین و کیوان امام تیکه پاره میکنند تا بفهمند پروردگار عالم بیحساب و حکمت قانون وضع نمیکنه
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      2 3
      راه حل تمام مشکلات ایران طرح زوج و فرد است . طرح زوج و فرد نمودن دانشگاه ها را بررسی کنید. روز های زوج آقایان حضوری ؛ خانم ها آنلاین ـــ روزهای فرد خانم ها حضوری ؛ آقایان آنلاین
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      2 0
      نگران نباشید. برخی نخاله از فضای پیش اومده و ملاحظات امنیتی اجتماعی دولت برای هنچار شکنی های محدود و روایت سازی از این نافرمانی های مدنی استفاده میکنند وقتی اوضاع کاملا اروم شد با اونها برخورد مقتضی صورت میگیره و قانون اجرا میشه
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      4 1
      خیلی بعید میدونم این روایت شما درست باشه
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 0
    ایا نباید با روزنامه اعتماد و خانم فاطمه ص به خاطر نشر اکاذیب برخورد بشه؟
  • مرگ بر منافقین و کفار IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 1
    از نیروی انتظامی می‌خواهیم زنان بدحجاب و کشف کرده را دستگیر و به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند. قوه قضاییه هم باید کسانی که به تصریح قرآن، در زمین فساد ایجاد می‌کنند را به شکل قاطع و بازدارنده مجازات کند و در صورت لزوم، قانون را اصلاح کند.
    • سعید IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      0 2
      یه فتوا هم به اختلاسگران بدید خسته نباشید
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    0 2
    نیازی به دشمن نیست
  • عاقل IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 0
    حکومت اسلامی باید قوانین اسلامی رو اجرا کنه. و حجاب حکم خداست. نمیشه که قوانین ضد دستورات خدا باشه در اینصورت کشور اسلامی نیست
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    3 2
    آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 0
    اي اشرف بروجردي منافقه، اگر اغتشاشگران از خانواده شهداء و انقلاب اسلامي بودند هستند مي تواني از گروهي از اغتشاشگران دعوت كني برای شام و دور همی اصلاحطلبانه
  • علی افصحی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 1
    وقتی سرکرده اشرف بروجردی ، رانت خوار بررگ جبهه اصلاحات آمریکایی ، محمد خاتمی ذلیل ، آبراهام لینکلن جلاد را «شهید »خوانده!،مدعی شود خانواده های شهدا در اغتشاشات بوده اند جای تعجب ندارد
  • علی افصحی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 1
    وقتی سرکرده اشرف بروجردی ، رانت خوار بررگ جبهه اصلاحات آمریکایی ، محمد خاتمی ذلیل ، آبراهام لینکلن جلاد را «شهید »خوانده!،مدعی شود خانواده های شهدا در اغتشاشات بوده اند جای تعجب ندارد
  • . IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 1
    وقتی میگن اصلاحطلبان سرمایه ی صهیونیستها در ایرانن یعنی همین
  • . IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 0
    اصلاحطلبان سرمایه های اسراییل در ایرانند.
  • علی افصحی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 0
    این جاده صاف کن آمریکا و اسرائیل بداند رویای رودر رویی ما خانواده های شهدا با نظام مقدس جمهوری اسلامی را مانند اسلاف خائنشان به گور خواهند برد.
  • علی افصحی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    8 0
    شهدای ما برای جمهوری اسلامی ، برای ولایت فقیه و برای حفظ اسلام شهید شده اند نه برای .... و رقاصی و کشف حجاب و بی عفتی !
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    3 0
    بعید نیست کسانیکه از روی شکم سیری دست به اغتشاش بزنن
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 0
    متعفن تر از منافقین و اسقاطیلیها، اصلاح طلبهای همه چی فروش هستند
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 2
    زن احمق.
  • DE ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 0
    از خانم اصلاح‌طلب بپرسید که شما این اطلاعات از کجا می دونید ؟ اگر راست است منبع آن را بفرمایید واگر خدایی نکرده منبعی ندارید باید بخاطر گفتن آن پاسخگو باشید
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    1 2
    راه حل تمام مشکلات ایران طرح زوج و فرد است . طرح زوج و فرد نمودن دانشگاه ها را بررسی کنید. روز های زوج آقایان حضوری ؛ خانم ها آنلاین ـــ روزهای فرد خانم ها حضوری ؛ آقایان آنلاین
  • نادری IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 1
    شرح حال اصلاحطلبان در سوره بقره آیات۱۱و ۱۲ اومده." و اذا قیل لهم لاتفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون. الا انهم هم المفسدون ولکن لایشعرون" و هنگامی که به آنان گفته شود در زمین فساد نکنید گویند ما اصلاح گریم. آگاه باشید که آنها همان مفسدانند ولی نمیفهمند.
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    8 3
    حجاب حکم خداست و مخالفت با حکم خدا یعنی دشمنی علنی با خدا
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 0
    این خانم فاطمه ص رو یکی از خواب بیدار کنه ، هنوز تو شهریور مونده.... ننه جون بیدار شو آبان شده، از غار اینستاگرامت بیا بیرون.. قضیه ی چی دیگه است کلا..
  • . IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    3 1
    مرگ بر منافقین و کفار
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    2 0
    یارانه و سهام عدالت اغتشاشگران را قطع کنید چه آنها که دستگیر شدند و چه آنها که تحریک کردند.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    3 1
    مرگ بر منافقین
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    1 0
    این بروجردی به تمام معنا ....
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    2 0
    مبارزه با بیعدالتی ورانت ومفتخوری بعد از هشت سال سیاه عوارضی دارد طبیعی هست کسانی که با حرامخواری خو کردهان بیکبار دولتی انقلابی بازی گذشته را بهم بریزد خداییش ایجاد فشار واشوب نمیکند تازه قبلا بازی برد .برد بود بعد از خرابی برای نظام هزینه فساد میتراشیدیم یعنی هم فساد بپا میکردند وهم فریاد ای فساد سر میدادند
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    3 0
    ابله کم فهم آدم هر چی تو فکرش اومد رو که بلغور نمی کنه.
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    2 0
    دشمن از بستگان افراد مقدس استفاده می کند. مثلا در جنگ جمل استفاده کردند و چندی بعد خودشان ایشان را مسموم کردند
  • پرهام IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    بسع دیگ این نفوذی هارو جم کنید بخدا اه اه
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      0 0
      مطمئنی نفوذی هست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس