حسن روحانی معصومه ابتکار

"معصومه ابتکار" اخیراً در حالی بر نقش دولت در قبال وضع موجود و اغتشاشات اخیر تأکید کرده است که هیچکس نمی‌داند او در اغتشاشات "آبان 98" هم همین نظر را داشته است یا خیر؟!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

فتنه اقتصادی در راه است

خون‌شستن از دامان "بانیان آشوب"

علی دایی چگونه متوجه اشتباهش می‌شود؟!/ خون‌شستن از دامان "بانیان آشوب"

محسن میردامادی، فعال چپ و از دستگیرشدگان فتنه 88 در قسمتی از یک مصاحبه با شماره دوشنبه گذشته روزنامه اعتماد پیرامون اغتشاشات 70 روزه اظهار کرده است: درباره ریشه اعتراضات مکرر صحبت شده و به نظرم تکرار آنها برای مخاطبان خسته‌کننده باشد. اما به‌طور اجمالی می‌توان گفت که ما با انباشت نارضایتی‌ها مواجه هستیم که در مدتی طولانی شکل گرفته است. حاکمیت توجهی به همه هشدارهایی که در سال‌های گذشته به وسیله دلسوزان، کارشناسان و اساتید دانشگاه و... داده شد، نکرد و وقعی به آنها ننهاد تا کار به اینجا کشید. این انباشت مطالبات و نارضایتی‌ها نهایتا به انفجار امروز رسید. در واقع نارضایتی‌های انباشته‌شده با جرقه ماجرای مهسا امینی حالت انفجاری به خود گرفت.

او می‌افزاید:

"در پاسخ به این پرسش که چه رفتارهایی باعث بروز این نارضایتی‌ها شده، می‌توان گفت که مجموعه عملکرد حاکمیت و همه نیروهای دخیل در آن، امید به آینده را برای بخش قابل توجهی از مردم از بین برده و آینده را برای‌شان مبهم و تیره کرده است. تلاش‌های مردم برای تغییر این چشم‌انداز را نیز نقش بر آب کرده است. مهم‌ترین نماد این موضوع، ناامید کردن مردم از پیگیری‌های خواسته‌های‌شان از طریق صندوق‌های رای بوده است. نتیجه این رویکرد بستن روزنه‌های امید بر مردم و پیش آمدن وضع موجود است."[1]

*آنچه که میردامادی تحت عنوان انباشت نارضایتی‌ها مطرح کرده در واقع "انباشت سیاه‌نمایی ذهنی و غیر واقعی" است.

پروژه‌ای که طی 12 سال گذشته و پس از فتنه 88 از سوی سران جریان اصلاحات، با مزاج انکار مثبتات و بزرگنمایی از مشکلات کشور در دستور کار قرار گرفت تا با سلّاخی امید مردم به ایجاد "فتنه اقتصادی" منتج شود.

پروژه‌ای تا آن اندازه خباثت‌آمیز و رذیلانه که در مسیر خود تقلا کرد هرکس از مثبتات ایران می‌گوید بی‌آبرو شود و هرکس با سیاه‌نمایی اینان همراه نیست؛ در آماج حمله قرار گیرد...

پس نارضایتی‌ها یک "امر برساخته و ناواقعی" است و این مسئله یک درک عمومی از جانب مردم و مسئولان را طلب می‌کند.

ماجرای درگذشت تصادفی خانم مهسا امنیتی هم انفجار نبود. بلکه جرقه‌ای بود که بر هیمه‌ی جامعه عام‌البلوی انداخته شد که البته به سردی گرایید و بر خلاف نقشه طراحان؛ آتش فتنه اقتصادی -فعلا- گُر نگرفت.

و اما بحث ناامیدی و صندوق رأی...

از آقای میردامادی می‌پرسیم آنها که طی 12 سال گذشته یکصدا از "ناامیدی" گفتند،‌ همه منافذ امید را مسدود جلوه دادند و دست به "تحریم انتخابات مجلس و ریاست جمهوری" هم زدند چه کسانی بودند؟!

طبعا بایستی آدرس فرماندهان فتنه و "بانیان آشوب" را در نزد همین کسان یافت نه در نزد نظام اسلامی و قانون اساسی کشور که همواره بر مدار عقلانیت حرکت کرده است.

و البته از عناد فرماندهان فتنه و بانیان آشوب همین بس که حتی در شرایط فعلی هم حاضر نیستند به مردم بگویند "رأی خوب" از "خیابان" بهتر است و در اعتراض خیابانی جز خون و گلوله و بغرنج شدن مشکلات هیچ خیری نهفته نیست...

***

علی دایی چگونه متوجه اشتباهش می‌شود؟!

علی دایی چگونه متوجه اشتباهش می‌شود؟!/ خون‌شستن از دامان "بانیان آشوب"

در پی انتشار اخباری در فضای مجازی درباره برخورد قضایی با رفتارهای این روزهای "علی دایی"، با پیگیری خبرنگار ایسنا از قوه قضاییه اعلام شد که رستوران و جواهرفروشی علی دایی به دلیل همراهی با فراخوان اعتصابات از سوی پلیس اماکن پایتخت پلمب شده است.

همچنین مرکز رسانه قوه قضاییه نیز در تایید این خبر اعلام کرد که در پی همراهی با گروه‌های ضد انقلاب در فضای مجازی در راستای اخلال در آرامش و کسب و کار بازار، دستور قضایی برای پلمب گالری جواهرآلات نور (متعلق به علی دایی) صادر شد.[2]

*آقای دایی از قهرمانان ورزشی، شهریار فوتبال ایران و چهره‌ای است که مردم کارهای خوب او را می‌پسندند.

لکن علی دایی در قبال اغتشاشات 70 روزه اخیر و قضایای جام جهانی دقیقا بر خلاف عقلانیت حرکت کرد و مسیری را پیمود که به همراهی با بدخواهان مردم ایران منجر شد.

چه اینکه علی دایی نه از بابت حرف‌های ناصحیحی که پیرامون یک حادثه در ادبیل مطرح کرده بود و کذب بودن آنها هم اثبات شد عذر خواست، نه حاضر شد به خاطر مردمش به عنوان مهمان ایرانی در جام جهانی شرکت کند و این آخر هم با اعلام رسمی تعطیلی گالری جواهرفروشی خود، در سمت ایجاد خلل در کسب و کار مردم و همراهی با آشوبگران گام برداشت.

این اقدامات اگرچه تنها در مورد آخر صرفا با واکنش "پلمب قضایی" مواجه شد اما عملا از جانب قانون و نهادهای حافظ امنیت کشور بی‌پاسخ مانده‌اند و این بی‌پاسخ ماندن اگر فقط منوط به یک پلمب مقطعی بماند؛ یقینا موجب آسیب‌های بیشتری خواهد شد.

کسانی که در قبال امنیت کشور دچار توهم می‌شوند و به دلیل برخی سوابق فکر می‌کنند که با تعدادی شعار یا لایک می‌توانند در مقابل حکومت قانونی یک کشور قد علم کنند؛ در وهله اول باید به آنها منطقا تفهیم شود که این فرایند غلط است و آنها هم کوچکتر از این هستند که با "ارتش لایک‌ها و مشتریان یک رستوران" در مقابل عقلانیت قانون و سیاست بایستند.

ضمن اینکه همه شهروندان و از جمله آقای دایی وظیفه دارند حافظ قانون، حکومت و کشوری باشند که آبرو و مایملک خود را مدیون آن هستند.

برداشتن این گام تبیینی برای فرد متخلف و توجیه او البته وظیفه نهادهای قضایی، امنیتی و صنفی است.

در وهله دوم و پس از آن تفهیم نیز بایستی به "پیوست‌های برخورد" توجه شود.

پلمب کردن یک کار کوچک است که حتی شاهدیم در شبکه‌های اجتماعی هم با طعنه براندازان مواجه شده است!

بلکه پلمب کردن هنگامی مفید فایده و حاوی عبرت‌آموزی خواهد بود که با پیوست‌هایی مثل توضیحات امثال علی دایی در مقابل قانون و رسانه و مردم، در نظر گرفتن خسارت وارده به مردم، امنیت و اقتصاد از باب همراهی امثال دایی با دشمن و البته در نظر گرفتن مجازات‌های بازدارنده همراه باشد.

تنها در این صورت است که می‌توان امید داشت پیگردهای قانونی، امنیتی و قضایی منشأ اثر شود و بتواند سرمایه‌ای مثل آقایی دایی را متوجه اشتباهش کند.

***

نظرتان درباره آبان 98 چیست خانم ابتکار؟!

علی دایی چگونه متوجه اشتباهش می‌شود؟!/ خون‌شستن از دامان "بانیان آشوب"

معصومه ابتکار، معاون وقت رئیس‌جمهور سابق و از فعالان ستادی اصلاح‌طلب اخیرا در یادداشتی که جماران آنرا منتشر کرد در اشاره به اغتشاشات لکه‌ای اخیر نوشت: مطالبات و نارضایتی انباشته، ناکارآمدی دستگاههای مسئول در اعتراضات، اضمحلال قدرت رسانه ملی در کنار هجمه بی وقفه رسانه هایی که هویتشان با دشمنی ایران سرشته شده و موج سواری آنها بر خشم جوانان، همه و همه شرایطی را رقم زده که زنگ خطر خشونت کور را به صدا درآورده است؛ خشونتی که نتیجه ای جز ویرانی برای هیچیک از طرفین ندارد. به قول سید محمد خاتمی "براندازی نه ممکن است و نه مطلوب"، ولی دولت و مجلس در برابر این شرایط دشوار چرا نتوانسته اند پاسخ منطقی و اصلاحی بدهند تا کورسویی از امید برای تغییر به وجود آید و مانع بهره برداری دشمنان ایران از این وضعیت شود؟

او همچنین تأکید می‌کند: دولت مسئولیت این شرایط و پاسخگویی در برابر وضعیت به وجود آمده را برعهده دارد.[3]

*اظهارات خانم ابتکار مبنی بر مسئولیت دولت در حالی است که اغتشاش آبان 98 که از حیث بزرگی و میزان تلفات بسیار بزرگتر از آشوب لکّه‌ای اخیر بود؛ در زمان دولت متبوع ایشان و زمانی که شخص خانم ابتکار هم منصب‌دار بودند رخ داد.

ولی ما ندیدیم و نشنیدیم که خانم ابتکار در آن مقطع پرچمی برای برای شنیده شدن صدای اغتشاشگران از سوی دولت بلند کرده باشند!

و این یعنی بیماری تذبذب و ابن‌الوقتی...

در بحث مقصر بودن دولت از بابت ضعف‌های موجود نیز حرف خانم ابتکار درست است لکن مسئله اینجاست که اغتشاشگران حوادث اخیر؛ خودشان هم نمی‌دانستند که چه می‌خواهند و چیزی که از آنها به گوش رسید یا فحش رکیک بود یا کندن، بردن و سوختن.

***

1_ https://www.etemadnewspaper.ir/fa/main/detail/194399

2_ isna.ir/xdMT2R

3_ https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1575747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 464
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 54
  • DE ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    حقشه.بعد گریه هم میکنن که چرا مغازه ام پلمب شد. خب هزینه هم نمیخای بدی برای شورشتون؟
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      چند پاس گل به دشمنان مردم ایران
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      88 42
      دروران مماشات 70 روزه تمام شده خیال خام ورش داشته بین مردم شنیدم ده ها میلیون ایرانی وطن دوست مومن در تمام نقاط کشور امار دقیق خانه و زندگی اینها و مزدوران استکبار را دارند به محض کمترین اسیبی به دارایی شان یا خدایی نکرده خطر جانی به شدیدترین وجه مقابله به مثل خواهند کرد
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      علی دایی، آقای گلُ به خودی
    • سیما IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      39 24
      دقیقا
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      33 37
      یکی به من جواب بده چرا مثل زمان جنگ جمل یا پیامبران گذشته تمام پولدار ها و دو تابعیتی ها یک طرف هستند جمهوری اسلامی ایران و مردم مستضعف یک طرف ؟ ایا ممکنه واقعه ای مثل داستان نوح و شکافتن دریا برای موسی تکرار بشه مثلا زلزله 8 ریشتری تهران بیاد فردا صبح خبری از دایی و فردوسی پور امثالهم نباشه اما خانه مومنین اسیب ندیده باشد ؟ و در چشم بهم زدنی دنیا برای خداپرستان گلستان شود
    • مردم IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      35 49
      بستن مغازه که اغتشاش حساب نمیشه . دیگه باید گفت اعتصاب. پس شما که بلدی بگو اگر مردم به خواهند به چیزی اعتراض کنند و انگی به آنها زده نشود چکار باید بکنند.؟
    • وطن پرست DE ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      52 16
      باید از سلبریتی ها بصورت مضاعف خسارت بگیرند. اینها جونشون به پولشون وصله
    • سوخته IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      59 14
      اگر این توهی مغزها را تنبیه میکردید اینقدر پورو نمیشدند خیال کردنند چون پول دارند هر غلطی میتوانند بکنند
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      19 27
      این بنده خدا دخترش تو لندن و گروگان اونهاست، مجبور به ساز اونها حرکاتی بکنه
    • مهماندار هواپیما IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      37 14
      چرا فکر می کنین که علی دایی باید به اشتباهش پی ببره مگر نمی دانید که علی دایی تبعه امریکا است و همچنین خانواده اش یعنی یکی از سرباز ان ارتش امریکا که قسم خورده که منافع امریکا را حفظ کند و الا گرین کارت و پاسپورت خودش و خانواده اش باطل میشه باید علیه ایران زمین و حکومتش اعلان جنگ بدهد لطفا مسئولین و طرفدارانش خودشان را به نادانی نزنن
    • محمد IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      14 20
      مشرق از نظرهايي كه منتشر ميكني معلومه تو رسانه نيستي فقط نظر افرادي كه خوشحال و چاق و چله و شكم گنده از رانت و اختلاس و امتيازهاي فراوان دولتي كه چاپلوس و پاچه خوار كه جاي گرم و نرم نشستن حال ميكنن از دزدي هاي بيت المال خيابانها هم پر شده از لشكر بچه هاي كوچك كار سر چهارراهها كه ايستادي يكدفعه سيل عظيم بچه هاي كوچك ديده ميشن كه شرم و خجالت و آبروريزي براي مديراني داره كه با چند تا انگشتر ادعاي مسلماني ميكنن هر چند آه همين بچه به جان خانواده همين مديران مفت خور شكم گنده خواهد افتاد
    • DE ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      5 3
      توو اون عکس بالایی اون خانمه داره از فری میپرسه .آقا ببخشید روم سیا این زنونابین که گفتید منظورتون چی بود.فری پوزبند زده منظور پوسخند زده گفته. خب شما بیسوادهای بی شناسنامه راننده تاکسی که زبان دیپلم باسی بلد نیستید. زنونابین در دنیای دیپلم باسی یعنی کل تحریمها را بالمهره و بالپیچ و بالواشر لق کن. یعنی کلا اوراقش کن./ لذا فری مچگیریم یعنی مچکریم.
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      35 14
      ملت ایران اگر 4 تا دوست مثل علی دایی داشته باشند دیگه هیچ احتیاجی به دشمن ندارند !
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      23 17
      چقد راحت برچسب شورشی به این و اون میزنید
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      24 10
      کدوم شورش؟؟؟مگه اعتراض جرمه؟
    • سپهر FI ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      11 13
      تا قبل از ماجرای های اخیر ، علی دایی برای نسل جوان چهره ای چندان شناخته شده نبود، ولی از حدود چهار ماه پیش تبلیغ ایشان بشدت در فضای مجازی افزایش یافت و هنوز هم ادامه دارد ، با توجه به اینکه اکثر شرکتهای تبلیغاتی در دستان فرقه بهائیت است ، آیا بروز کردن این فرد جهت اقدامی خاص انجام گرفته ، دستگاه های امنیتی قضایی پی گیری کنند لطفاً.
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      3 1
      دایی اگه میتونست بفهمه همون زمان که عموی اون دختر نوجوان روایت علی دایی از مرگشو تکذیب کرد باید بیانیه میداد و عذرخواهی می کرد نه اینکه دوباره بر حرفش پافشاری کنه و روایت عموی متوفی رو نادرست بشماره !!
    • طاها IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      1 0
      احسنت به دوست عزیزمون محمد IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ نظر دقیق و درست
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      2 1
      ۱بار واسه همیشه این دولبریتیای بیسواد باید بفهمن انتشار ۱جفنگ تو فضای مجازی مثل بحثای تو تاکسی نیست که هرکسی ۱چرندی بگه بعدم پیاده شه بره.این یکی تبعات داره
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      1 0
      ۱۱:۵۷ کسی میخواد مغازشو ببنده و اعتصاب کنه به درک.ولی حق ندارن با وحشی گری و تهدید مردمو وادار و مجبور کنن که مغازه هاشونو ببندن.انگ چی؟اگه کسی تو و خونوادتو تهدید به مرگ کنه که یا فلان کارو میکنی یا همه تونو میکشیم اسمش چیه؟۱ذره فکر کنین توروخدا
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    63 51
    شعار ما همیشه این اشت و خواهد بود: ژن/ ژندگی آژادی
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      35 35
      اتفاقا شعار جمهوری اسلامی ایران هم از اول تاسیس همین بوده ولی شعار دهندگان اغتشاشگر منظورشان از زن و آزادی و زندگی (تا آنجا که دوست و دشمن به آن معترفند) صرفا شهوت رانی و سواستفاده از جنسیت زنان برای رفاه و زندگی آلوده مردان هوسباز بوده است و بس .....دقیقا مانند چاقو که در دست ارازل قتل و تجاوز و بدی به همراه دارد و در دست جراح ،حیات دوباره به ارمغان میاورد
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      36 25
      چرا شما ساندیس خورها همیشه
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      18 8
      مگه معتادی که میگی ژن ژندگی اژادی؟ درست بیان کن
    • پیام IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      10 4
      زرشک
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      11 5
      حالا مثلا تمام ز ها رو ژ نوشتی خیال می کنی مثلا چی گفتی؟ بعد میگیم شل مغزید ناراحت میشید
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      2 1
      چرا شما. ؟؟! خخخخخخخخ
    • ناشناس IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 5
      این آرزو رو به گور میبرید ان شا الله که کشوری مستقل تاسیس کنید. مگه خوابش رو ببینید
    • انقلابی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      5 4
      آقای ژن.شعار ما هم همیشه این خواهد بود.کومله جنایتکار کار گونی جهنم
    • خخخ IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      3 4
      ببین اوضاعت به کجا رسیده تو سایتت که معروفه به سانسوری گری اونم در چه حدی درصد مثبت منفیاتو ببین خخخخخ زنده باد اصلاحات
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 9
    انسانی که این مقاله را نوشتیم خوب راست میگه
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    69 95
    اموالش مصادره بشه تمام حساب هاش مسدود کنید خودتون میبینید صف اول نماز جمعه میشینه این جماعت بنده پول هستن
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      48 75
      تمام این سالهایی که خورده و برده و مالیات نداده مالیاتش رو دقیق ازش بگیرین با بهره تاخیر، حساب کار دستش میاد. اما انتظار نداشته باشین افکارش عوض بشه چون کسی که خانواده اش لخت و عوره نمیتونه که دخترش رو عوض کنه یا کسی که با زنای دیگه رابطه داشته نمی تونه که منکر اونا بشه راحت ترین کار دست کشیدن از اعتقاداتشه.
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      14 15
      داری گل به خودی میزنی جانم!
    • رضا IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      45 38
      شهریار فوتبال ایران و محبتی که مردم به او دارند را نشناختی برادر کافیه یه شماره حساب بده مردم چند برابر اون پول رستوران و جواهر فروشی را به حسابش می ریزن
    • اصغر IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      15 8
      متاسفم براتون روانی
    • سعید IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      9 2
      یعنی کسایی که صف اول نماز جمعه هستن .....
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      13 8
      10:26 اینکه شماره حساب بده عده ای از مردم برای کار خیر به حسابش پول واریز کنند دلیلی بر مقبولیت عام او نیست بله طرفدار داره و تعدادی از این طرفدار ها براش پول واریز میکنن ولی این دلیل نمیشه که هر حرف و حرکت نا صوابی انجام داد مردم کورکورانه ازش تبعیت کنن. تو همین فراخوان اعتصابات وزن اجتماعی اینها معلوم شد و تقریبا هیچ کس به فراخوانشون توجه نکرد.
    • saeid IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 1
      ههههههههه
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      11 9
      اگه از همون روز اول تو دهن این دایی عوضی زده بودین اینقدر پررو نمیشد. مملکت داری قرص و محکم و با اقتدار رو از ترکیه یاد بگیرین.
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 2
      اونی که نوشت یعنی اینایی که صف اول هستن اره دادش عین حقیقت گفتم هر چی این نظام میکشه از دست همین صف اول هاست که خون شهدا پایمال کردن به خاطر منافع خودشون
  • پدی ازپیج همسایه😃 IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    هرچی بیشتر از علی اقا دایی بد بگید،محبوبتر میشه.مثل عادل.انقدر سالم زندگی کردن حتی یه نقطه سیاه نتونستید ازش دربیارید گیر دادید به قیافه و ارایش خانواده ش.
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      41 38
      ولی چیزی که مشرق نوشته درسته
    • محمدایوب IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      25 23
      پیج همسایه برو لکه سیاه رو از کاملیا انتخابی فر بپرس سرت را از زیر لحاف درآر
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      17 10
      بجای اینکه ندانسته طرفداری کنی اول تحقیق کن بدانی برای اثبات حرفت به کی استناد میکنی عادل؟! پس از شرط بندی های سنگینی که عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی در خصوص لیگ اروپا راه اندازی کرده بودند دلالی توسط برنامه 90 در رابطه با بازیکنان و مربیان هم حتما" میدانی .ضرب المثلیست میگوید آفتاب آمد دلیل آفتاب برای شناساندن علی دایی از خوب کسی مثال زدی تا همه بدانند بعضی ثروت ها چگونه بدست میآید
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      33 11
      اولا که از طرف همه مردم حرف نزنید دوما سلامت مالی دروغگویی، تعصبات و اقدامات ضد اجتماعی یک فرد رو توجیه نمیکنه. یعنی چون دایی قهرمان ورزشی است و بر فرض تمام فعالیت ها و درآمد اقتصادیش سالم بوده حق داره بیاد دروغ بگه تهمت بزنه و مردم رو به جون هم بندازه؟ نه واقعا. ما داریم میگیم چرا از اشوب گر های ضد مردمی حمایت میکنی چرا در راستای پروپاگاندای دشمنان ایران دروغ میگی کسی از درامدش صحبت نکرد
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      21 24
      اگه محبوب‌تر میشه پس خوشحال باش و به ما خط نده که اشتباهمون رو اصلاح کنیم! اما واقعیت اینه که پیش قشر مؤمن و متفکر، منفورتر میشه. نظر بی‌دینا هم هیچ اهمیتی نداره. از ضدیت با انقلاب اسلامی و جنگ با ارزش‌های خدا از جمله حجاب نقطه سیاه‌تر نداریم. این‌ها سیاه‌چاله‌ست نه نقطه سیاه. شما کورید مشکل خودتونه
    • CA ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      28 11
      آقای الکس جونز مجری برنامه رادیویی بخاطر اینکه گفت تیراندازی در دبستان «سندی هوک» شهر نیوتاون ایالت کِنِتیکت که ۲۰ کودک سن ۶ و ۷ساله و ۵ معلم و کارکنان آن دبستان کشته شدن اصلا اتفاق نیوفتاد و اون رو توهم توطئه ساخته ذهن گروه‌های مخالف آزادی حمل سلاح نامید، بوسیله خانواده قربانیان جنایت دبستان سندی هوک در چند دادگاه مختلف از او شکایت شد که در مجموع محکوم به پرداخت ۱میلیارد و چهارصد میلیون دلار به خانواده قربانیان این کشتار شد. حال بنده از حامیان علی دایی میپرسم گناه جونز که وقوع یک جنایت را بعد از آنکه اتفاق افتاده انکار کرده است خطرناکتر است یا تشویق به اغتشاشات که باعث قتل عده‌ای هموطن بیگناه و آسیب جدی به اموال عمومی و خصوصی و نابسامانی در مملکت شد؟ بیایید منصفانه قضاوت کنید و گرنه با حمایت از علی دایی در جرم و جنایت او شریک هستید و پیش خدا مسئولید.
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      20 14
      کاملیا (اعتراف کاملیا) انکار همسر اول (اعتراف دختر) تهمت به نیروهای امنیتی در خصوص دختر اردبیلی (اقرار عموی دختر) اخرین سبب کشته شدن و اسیب دیدن هزاران انسان شد این ها دیگه لکه نیست کلا جوهر سیاه رو ریخته تو زندگی فردوسی پور (دروغ عدم دخالت سیاست در فوتبال و دعوت از همه سیاسیون رفیق در برنامه فوتبالی)
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      14 13
      جالبه خدا قران پیامبر امیر المومنین جمهوری اسلامی ایران انقلاب امام بسیج مستضعفین علی وردی سید روح الله عجمیان حسین تقیپور دانیال رضازاده یه طرف علی دایی فردوسیپور امریکا انگلیس اسرایل سعودی همجنسباز کازینوای تجزیه طلب رجوی ریگی همه و همه یه طرف دیگه با این همه محبوبیت ما چیکار کنین
    • پدی ازپیج همسایه😉 IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      5 8
      چرا وقتی کاملیا انتخابی فر درمورد سلطان حرف میزنه شما بهش استناد میکنید کاملیا دروغ و مهره ی عربستانه؟.بالاخره کاملیارو قبول دارید یا نه عزیزان
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 1
      آقا یا خانم 10:28 ، شاید حرفت درست باشه
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      17 8
      علی دایی در 70 روز اخیر ذات واقعی خودش را نشان داد او در ریختن خون جوانان این مملکت با داعش و دشمنان ملت شریک است و خسره الدنیا و الاخرت شد.
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      5 5
      من بشدت از علی دایی متنفر بودم و بدم میاد از کردار ورفتار ش
  • سید IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    33 37
    فرصت طلبی و باج خواهی اصلاح طلبان تـ..وع آور در هنگامه فتنه ها و بلواها که همیشه هم همین آشوب طلبان یقه سفید ـــ که اغلب کرسی های دانشگاه را با رابطه غصب کرده اند ـــ بانی و مروج آن ها بوده اند، بسیار شرم آور و مشمئز کننده است!
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    28 47
    یک آنلاین شاپ هست دفتربرنامه ریزی تولید می کنه وفروشش فقط از طریق سایت هست مثل علی دایی استوری گذاشته به اعتصابات پیوسته لطفابگید به کجاباید گزارش بدم؟
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      7 18
      کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      10 27
      پلیس فتا فعلا گزارش بدید
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      7 16
      113 یا 114
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      9 14
      زنگ بزن ١١٤
    • US ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 6
      زنگ بزن 114 یا 113
    • سسسسسس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      1 5
      اسم علی دایی رو میاری اول گلوتو بمال بعد بعد وضو بگیر اون وقت بنال ببینم چی زر میزنی
  • علی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    49 64
    باید با وی بشدت برخورد شود تا دیگر حرفهای کذب نگوید
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      8 6
      بیکاز نو
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      7 9
      کدوم حرفش کذب بود؟
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    28 13
    خودشون که ده سال حکومت کردن... موقعی که بخور بخور شون بود کاملا از وضعیت راضی بودن و شرایط هم به نظرشون بی عیب و نقص بود... رو نیست که، سنگ پای قزوینه
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    42 61
    علی دایی شهریار ایران دمتگرم که خیلی خائن و کثیفی
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      40 29
      شهریار یکی بود اونهم برای علی ع شعر میگفت و شرف و وجدان داشت. من شهریار دیگه ای تو ایران نمیشناسم
    • saeid IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      5 6
      دستگیرش کنید
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      5 4
      علی کرم دایی شر یار است مردک شرور زپرتی آمریکایی اصل که به روی امام حسین ع هم شمشیر کشیده است .
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      2 1
      علی کرم دایی شر یار است مردک شرور زپرتی آمریکایی اصل که به روی امام حسین ع هم شمشیر کشیده است .
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    57 54
    با دایی شوخی نکنید کار دستتان میدهد
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      27 16
      خخخخخخخخ
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      11 16
      پاشو پاشو داری خواب می‌بینی
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 13
      برو بابا
    • امید IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      8 18
      علی آمپولی مال این حرف نیست!
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      22 13
      قراره جنگ داخلی بشه دیگه بسم الله ما که چیزی نداریم ببازیم جانمان هم کف دست است ولی علی دایی قارون دنیا پرست گرین کارتی نوچه امریکا خیلی چیزها داره که دوست نداره ببازه
    • ویسی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 9
      من لرم عشق شهریار و کریمی دای کسی است که به وزیر شما.......
  • شهرام IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    9 2
    مشرق نیوز ترسو هستی چه آنکه خوب میدانی در همین متن بالا منظور از نارضایتی حداقل در دو بخش معیشت و بعداشت و درمان مردم معنی میشود و از بتن جامعه و آمار سایتهای داخلی وضع مردم بسیار خراب است پس چرا میگویی سیاه نمایی
  • ح ر IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    40 52
    تقصیر خود ملت است وقتی از کاه کوه می سازیم و شهریار شهریار راه می اندازیم بهتر از این نمیشه .
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    60 62
    یاشاسین اردبیل ..یاشاسبن شهریار ایران علی دایی
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      38 39
      یکی از رفقای ما اردبیلی هست میگفت سال میاد و میره اینجا پیداش نمیشه الان برای عوام فریبی مردم شهرم مردم شهرم راه انداخته
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      37 28
      این خائن هیچ ربطی به اردبیل و ایران نداره. اردبیل و ایران، خداشناس و خداترس و خدامحورند نه طرفدار برهنگی و هرزگی. تو هم ایرانی نیستی. مزدوری
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 4
      😂😂😂😂😂
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    79 57
    علی دایی طبق قانون اختیار مالش را دارد. سو تفاهم نشود. مال خودش است طبق شرع و قانون مختار است باز کند یا ببندد. حالا اگه خواستید به قانون اساسی رجوع کن ببین حق رو به تو مشرق جیره خور میده یا به علی دایی. مردم احمق نیستند به مهمل گویی های یه سری پهن مغز سر صبح گوش دهند. باعث خنده اید
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      38 58
      عنوان جرم ایشون همکاری مشهود تبلیغاتی با فراخوان های ضد امنیتی ضد انقلاب و ایجاد اخلال در امنیت کسب و کار و اقدام تبلیغی علیه نظام هست. مسئولین قضایی امنیتی بچه که نیستن
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      24 29
      شتر! شماها قانون‌گرا بودید که مثل بوزینه لخت نمیشدید! برای کسی که قانون رو قبول نداره باید با زبان خودش صحبت کرد که یابوفهم بشه. بعدم اختیار مال خودشو داره نه تبلیغ اعتصاب و براندازی. به جرم افساد فی‌الارض که همه‌تون رفتید سینه‌کش دیوار می‌فهمید انقلابیون از کیفی‌سازی جمعیت ایران استقبال می‌کنند. ثانیا اگه کسی به این خبرا اهمیت نمیده چرا صبح ناشتا یقه درانی میکنی؟!!
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      10 16
      این استدلال دوزاری در مورد فاجعه‌ها هم اتفاقا صدق میکنه. بدن خودش است، اختیارش را دارد
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 4
      خیلی تحلیل حقوقی قوی و دندان شکنی دارید، لطفا یک دفتر وکالت بزنید تا این توانمندی به هدر نرود
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    32 50
    اینکه میگن بزرگترین دعا عاقبت بخیری هست مال همینه مال حروم ادمو به این روز میندازه ! جوری که چشم و گوش کور و کر میشه علی دایی که سهله نمونه های فراوان تاریخی داشتیم از شخصیتهای جهان اسلام که اخر عمری گند زدن به همه سرمایه هاشون و خسر الدنیا و الاخره شدن
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      32 26
      شما مواظب خسران عاقبت خودت باش
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      24 4
      اقایونی که گونی گونی پول ملت رو میبرن کانادا میخورن چرا گردنشون هر روز کلفتر میشه.
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      7 13
      به جز خاوری که یه نفر بود و کارش تخلف بود که رسیدگی شد، شما اسم آقایونی که گونی گونی پول ملت رو میبرن رد بگو رسیدگی کنیم. اگه نمیدونی هم ببند و برای همیشه بمیر و ملتی رو خوشحال کن
  • حسینی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    23 28
    ... این سه روز رو که تعطیل کرده، برای اینکه خالی از عریضه نباشه بذار تا آخر تعطیل باشه
  • حسن + يك IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    46 37
    اقاي دايي غلط كرده با اجدادش مرتيكه خود شيفته انگار يادش رفته كي بوده و با پول اين مردم ادم شده !!!! البته اينكه احمق هايي مثل دايي و سايرين كه حتي ارزش اسم آوردن هم ندارند پررو و وقيح مي شوند تقصير قوه قضاييه است متاسفانه قوه قضاييه ايران فقط در برابر ادم هاي ساده و بي دست و زبان مقتدر عمل ميكنه و در برابر سايرين بسيار ضعيف و ترسو ظاهر ميشه اسمش را هم ميزارن مصلحت انديشي همين مصلحت انديشي من دراوردي مقامات قوه قضاييه كشور را به اينجا رسونده طبق قانون همه در برابر قانون يكسانند همه حتي از مقام معظم رهبري گرفته تا بنده كه اخرين نفر در اين كشور هستم افترا تشويش اذهان عمومي همه جرم محسوب ميشه و مجازات داره يك نفر از قوه قضاييه جواب بده مجازات امثال اين مردك دايي و سايرين كو ؟؟؟؟ چرا مجازات نميشن مردم هم وقتي ميبنند تبعيض هست به نظام بد بين ميشن قطعا مجازات امثال دايي نفعش هزاران برابر بيشتر از زيان احتمالي اون هست قوه قضاييه لطفا قانون را اجرا كنه و از مصلحت انديشي هاي من دراوردي و زيان بار خوداداري كنيد
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      23 17
      تو هم غلط میکنی
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      12 9
      خيلي بيشعوره
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    28 23
    اصلاح طلبان ادم بشو نیستند اگر نظام این غائله وفتنه را خاموش نماید که انشا الله به یار امام زمان بزودی زودی این اتفاق بیفتند.شما یا باید بروید کناری بخزید ویا در مقابل نظام شمشیر بکشید چون هیچ کار مثبتی در این اغتشاشات انجام ندادید
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    37 47
    علی دایی دیگه قهرمان ملی نیست چون پول میگیره از سعودی ها وجزء اعمال ایرانینتشنال
    • رامین IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      12 14
      گفتید علی دایی آدم ایرا اینترنشنال هستش و از سعودیها پول میگره!!!؟؟؟ باید ثابت بکنی اگر این قضاوت شما(البته باید گفت تو) اگر ثابت نشود خیلی دوست دارم ببینم چه شکلی میشوی!!!
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    41 37
    علی دایی برای همیشه تمام شد گند زد به خودش و همه داشته هاش جو گیر که بشی و بی ظرفیت باشی میشی مثل همین اقا
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    22 16
    مردم دارند تو پول و خوشی غلت میزنند، شما هم خیلی عالی هستید، همه دنیا هم جز شما بدند
  • عبدالله مومن IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 3
    اولا پانصد میلیارد تومان جریمه نقدی شود .
  • عبدالله مومن IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    49 71
    اولا پانصد میلیارد تومان جریمه نقدی شود . دوم فروشگاهش را با خاک یکسان کرده و در آن توالت عمومی یا زباله دانی بسازید. سوم زندانی شود تا مایه شر و فساد و تباهی در این کشور نشود !!!
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      25 28
      با جریمه مالی سنگین و گرفتن حقوق تجاری موافقم.
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      30 21
      خاک بر سرت داعشی مرتجع طالبانی حسود و گرسنه. معلومه ازونایی هستی که نه سواد درست و حسابی داری نه خونواده نه تربیت و نه شعور... حسادت و عقده و بدبختی از کامنتت میریزه
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      17 22
      همین بستن مغازه ش هم خوب بود. حکم چوب داشت برای گربه دزد ها و بقیه کسب و کارهای معرکه گیر حساب کار خودشون رو کردن
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      15 18
      جونشون به پولشون بسته است
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      16 9
      تندرو عبدالله
    • ضد افساداتی !!! IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 11
      همین که لیدی بنزین فروش سفارت نورد افساداتی بچه در خارج . چنین زرت و پرت های تفتیده ای می کند در بطلان غربگدایان داخلی کشور ما ، کاملا کافی ست و نیاز به هیچ کار دیگری نمی باشد !!!
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      17 13
      تند نرو بنده خدا
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      15 11
      تندروی های امثال شما اجازه نمیده راهکارهای منطقی اجرا بشه.
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 6
      احسنت. پیشنهاداتت بسیار خوب بود. یه پیشنهاد دیگه اینه که فتنه‌گر رو برعکس سوار خر کنن و در معابر بگردونن تا مردم تف‌بارونش کنن. اینا هم که میگن تندرو، فتنه‌گرایی هستن که از برپایی حق نگرانن و دلشون میخواد بساط عیش‌شون تا ابد پهن باشه لاشخورهای فتنه
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    39 44
    یعنی انقدر حکومت پیزوری شده با بسته شدن مغازه احساس ترس داره
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      24 14
      کدوم مغازه؟ اکثرا که باز بودن. من مغازه بسته ندیدم دیروز هم هر نیازی داشتم از بازار خرید کردم چه خدماتی چه خرید باز بود
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      25 8
      علی دایی و امثال او اگر برای مبارزه با جمهوری اسلامی سه روز مغازه هایشان را تعطیل کرده اند، چرا از اینکه جمهوری اسلامی مغازه هایشان را پلمپ می کند، ناراحت می شوند؟ مرد باشید و تا روز سقوط جمهوری اسلامی کاسبی نکنید! اگر واقعا اینقدر سقوط جمهوری اسلامی نزدیک است، هزینه بدهید. اگر هم نزدیک نیست، بیشتر از این خودتان را مسخره نکنید! نمیشود در سایه امنیتی که این نظام درست کرده، مغازه بزنید و کاسبی کنید بعد در اعتراض به همان نظام، مغازه را تعطیل کنید و وقتی هم که مغازه تان پلمپ شد فریادتان بلند شود. اگر مرد مبارزه هستید چرا سه روز؟ تا روزی که جمهوری اسلامی وجود دارد اعتصاب کنید تا مشخص شود چه کسی ضرر می کند.
    • ایرانی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      18 14
      خیر عزیزم! حقیقت اینه که وطن فروشان وحشی افسار پاره کرده اینقدر متوهم و پیزوری شدن که فکر میکنن زوزه کشی و تهدید و ارعاب برای بستن مغازه ها و دروغگویهای شبانه روزی در بوقهای استکباری و فضای مجازی باعث میشه جمهوری اسلامی مقتدر که اربابشون شیطان بزرگ رو هم به چالش کشیده ضعیف بشه:-))) مردم که خوشحالن امثال علی دایی و سایر احمقهای میلیاردر برن به اعتصاب دایمی تا نهایتاً رژیم مورد نظرشون رو در خواب بر سر کار ببینن;-))))
    • بوالفضول IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      19 20
      ما قول شرف می دهیم که اگر این اوباش اجاره ای تحت فرمان این خائن به خانه یا خانواده یا تو حمله کردند و خسارتی زدند اصلا مانع آنان نشویم ولی اگر بخواهند به کشور آسیبی بزنند به یقین که دست ناپاکشان را از بدن قطع خواهیم کرد و آنان را به پیش پدر خرابشان یزید خواهیم فرستاد البته به همراه تو !!! خخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      9 14
      میگم مدارا میکنید تهش میشه این!
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      8 4
      این قدر ترسویی که نوشتی بستن مغازه و ننوشتی بستن یه مغازه! چون خودتم میدونی کسی با اعتصاب زورکی‌تون همراهی نمیکنه! جمهوری اسلامی مثل هر حکومت دیگری، از عاقبت دعوت مردم به آشوب و کودتا ممانعت میکنه. بحث پیشگیریه نه ترس ابله
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 1
      از لطف این حکومت امثال علی دایی هار شدن وتوی بی شرف حرف مفت میزنی
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    60 65
    علی دایی نه دزده نه قاتل از چی پشیمون بشه شماها بهتره فکر آخرتتون باشید
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      9 7
      چیزی در باره رانت معروف بودن یا رانت ژن خوب فهمیدی؟ برگرد به تهه 70 و80 و ببین چه رانت هایی به خاطر ملی پوش بودن در زمان خاتمی به اینها داده شد تا در مواقع لزوم ازشون استفاده سیاسی بشه. نمایندگی ادیداس، حواله واردات خودرو زمین های تغییر کاربری یافته تراکم شهرداری و...باعث شد امثال علی دایی قارون های دوران بشن. رانت دزدی نیست ولی رانته
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      12 11
      ولی دروغگو هست. حداقل سه تا دروغ هاش تو یه ماه اخیر برملا شده 1- دوتا زن نداره 2- اسرا پناهی رو مامورا کشتن 3- نگفته بوده ایت الله بهجت درباره حضور در فضای مجازی بهش توصیه نکردند
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      19 12
      ولی آشوب گر ضد امنیت ملی و ضد وطن لجباز و شدیدا دروغگو هست. به نظرم این تعداد ویژگی برای خوب نبودن یه آدم کافی باشه
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      21 14
      کسی که بر آتش اغتشاشات ،با حمایت از اغتشاشگران،آتش میریزد،در همه خونهای به زمین ریخته شده ،شریک است وباید تقاص پس بدهد.
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      20 14
      دروغگو که هست سعی کنید به جای اینکه از ادما بت بتراشید و شروع به پرستش بکنید با واقعیت‌ها روبرو بشید مگه همه ی اشتباهات دزدی و قتله که فقط به این دوتا استناد میکنید این آقا به واسطه ی شهرت و ثروتی که داره خودش رو هم‌تراز با قارون تصور کرده و به همون صورت دچار غرور شده وغرور افت زندگیه بشره
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      12 12
      فکر کردی خود دایی واقعا به اخرت اعتقاد داره؟
    • مطلع IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      8 10
      امثال شما وطن فروش ها و داعش های "وطنی" بعد از این همه قتل و وحشی بازی که در اوردین بدون شک فاشیست، قاتل و تروریست هستین و علی دایی هم از شما قاتل ها حمایت کرده پس بدون شک با توجه با جایگاهی هم که داره باید به شدت مطابق همون جایگاه و به خاطر انحراف ذهن ها که موجب ریخته شدن این خون ها شده مجازات شه
    • امير IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      14 15
      وطن فروش كه هست
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      3 0
      در مغز بسته تو جرایم شامل دزدی و قتل است. در حالی که در واقع فتنه بزرگ تر از قتل است. خودتی و بازم خودتی
    • موس IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      3 3
      این علی لال را باید تنبیه کنند احمق مفت خور مرگ بر علی زن دایی
    • موس IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      2 2
      این علی لال را باید تنبیه کنند احمق مفت خور مرگ بر علی زن دایی
    • موس IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 2
      این علی لال را باید تنبیه کنند احمق مفت خور مرگ بر علی زن دایی
    • موس IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 2
      این علی لال را باید تنبیه کنند احمق مفت خور مرگ بر علی زن دایی
    • موس IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      2 2
      این علی لال را باید تنبیه کنند احمق مفت خور مرگ بر علی زن دایی
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    30 6
    دو دلیل ییشتر نداره : 1- دنیز در لندن 2- اینکه من هیچوقت اشتباه نمیکنم در مورد خانم ابتکار و آقای عبدی که از دیوار لانه جاسوسی رفتن بالا هم حرفی بزنید
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      17 14
      نظام به خاطر مردم تا حالا با علی دایی مدارا کرده. حاکمیت دستشش خیلی بازتر از این حرفهاست. دایی هنوز حاکمیت ندیده. کاری میتونن بکنن که از ثبت یک سیم کارت ساده یا برداشت بانکی عاجز باشه
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 15
      اگر خیلی دلتون می سوزه خانم ابتکار و دستگیر کنیدو ازش بپرسید سرمایه فرستادن بچه هاش به آمریکا از کجا اومد؟ علی دایی خانواده اش هر جا که باشند با پول زحمت خودش فرستاده نه مثل کثافت زاده های ارسالی به اقصی نقاط عالم که چپ و راست هم ندارند و حداقل در چاپیدن مردم و نابودی کشور، والدینشان به توافق رسیده اند
  • . IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    7 1
    ننگ بر وطن فروش
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 4
      علی دایی وطن فروشه؟؟؟چون گفت با معترضین برخورد نکنید؟؟مگه شما دین و ایمان ندارین
  • عباس IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    9 6
    از روابط علی دایی و کاملیا انتخابی باید بفهمید که ایشان توان اینکه متوجه اشتباهشان بشوند را ندارند
  • علی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    9 7
    از خاتمی تا مصی ابتکار و علی دائی ،همه این جماعت که پیاده نظام صهیونیست ها در ایران ما هستند؛ همه دارند به وظیفه سازمانی که بر عهده دارند عمل می کنند،طبق دستور!
  • . IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 1
    مرگ بر وطن فروش
  • هاشم IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 6
    از نظر شما همه در اشتباهند؟
    • مجید IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 2
      چرا اینقدر همه همه میکنین شما وطن فروش های ابله فکر کردی همه مثل خودت عقب موندن نخیر کلی هم باهوش داریم اما تو عقل نداری ، طرف صبح تا شب داره به کشور لگد میزنه در حالی که هر چی داره از همین کشوره بعد یه سری حال بهم زن مثل تو میان ازش دفاع میکنن
  • هادی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    7 4
    علی دایی رو شماها اصحاب رسانه گندش میکنید . اونم مثل مردم چون پول زیاد داره ؟ اینا رو باید ازچشم قوه قضائیه دید . اگر کسی نیست بهتون مسیررو نشون بده من میگم 1-برید دنبال این گرونی ازمسئولین بی کفایتی که نشستن ساعت رو نگاه میکنن که ساعت اداری تموم بشه برن خونشون ازاونا مطالبه کنین. 2-برید سراغ آموزش وپرورش ببینید تومدارس دواتی و غیردولتی ها چخبره 3-برید دنبال خودروسازها خون مردم رو به شیشه میکشن 4- برید دنبال بیمه های درمانی واجتماعی چه تعهداتی نسبت به بیمه گر دارند .ببینید به غیرازکارمندان بانک ها .پتروشیمی وچند وزارتخانه دیگه چه برسر مردم میارند . 5-برید سراغ اورژانس ها 6-برید کف خیابان توسوپرمارکت ها اگربنویسم 1000 تا مورد دیگری هم هست ولی شما ها اصحاب رسانه دنبال دلقک هایی میکردین که سرمردم رو گرم کنید. و اونا روسوژه کنید. اگر تو این وضع اوضا بدونید چه وظیفه ای دارید .وشبکه های مجازی ورسانه ای دارن چیکار میکنن . ازامثال علی دایی وغیره نمی نویسید؟؟؟
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    10 8
    قهرمان، شهریار، سرمایه،! همچنان در حال باد کردن یک فرد دروغگو و ضد وطن مثل علی دایی هستید! سرمایه ما اینها نیستند سرمایه ما مردم عادی کوچه بازراند که در همه شرایط پای کشورشان میمانند.
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 7
    گور پدر خانم ابتکار و علی دایی ، شما بفرمائید علت واقعی این بلوا چیست ؟
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      2 1
      خودتان به علت واقعی بلوا اشاره فرمودید! (:
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 0
      برنامه‌ریزی آمریکا و صهیونیست اشغالگر، پول آل سعود و اجرای ضدانقلاب بی‌دین
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 0
      لقمه حرام و همنوایی با دشمنان
  • CA ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    16 9
    علی دایی مست از ثروت باد آورده‌ست و هرگز عوض نمیشه مگر اینکه یقین داشته باشه اگه تحریکات او باعث کوچکترین مشکلی برای کسی شد محاکمه خواهد شد. نباید اجازه داد سلبریتی احساس کنه از قانون بالاتره.
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    13 7
    علی دایی گروگان کاملیا انتخابی فر هست نقاط ضعفی از او در پیش کاملیا انتخابی فر دارد که با تهدید با افشا و انتشار صوت و فیلم و عکس و ویدئو علی دایی را تهدید می کند و علی دایی هم خواسته های او را مو به مو اجرا می کند کتاب خاطرات کاملیا انتخابی فر و بخشی که در مورد علی دایی اشاره کرده است بخوانید.!
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    15 14
    برخوردها متاسفانه بازدارنده نیست. باید جوری برخورد بشه که اصلا اجازه فعالیت اقتصادی نداشته باشه. با امنیت کسب و کار مردم و اقتصاد مملکت تعارف نداشته باشید. اینا لیدر ها آشوب هستند تعارف نداریم دیگه
  • تندر IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    19 29
    در جواب آقای مومن بگم شهریار 80 میلیون طرفدار داره و هیچ کس هیچ غلطی نمیتونه بکنه
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      14 10
      پس بی زحمت بگو از این هشتا میلیون یه 500 نفر به فراخوان هاشون گوش کنن حداقل! برو عامو! توهم زدی؟ اگه به حرفه که من 100 میلیون طرفدار دارم !
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 3
      عوض اینکه جواب یه آدم تندرو رو بدی جواب عقلانیت رو بده و بگو با کسی که با اعتصاب و اغتشاش همراهی میکنه چه باید کرد؟
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      12 3
      چطور آمار گرفتید شما از تک تک مردم؟ این خود اکثریت پنداری در ایرانی ها کلا چیز عجیبیه!
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      15 4
      مردم با کسی که به خاطر شهرت با امنیت و کسب و کارشون بازی میکنه هیچ صنمی ندارن. از خودت مایه بزار جای مردم حرف نزن
    • یاسین IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      9 6
      غلط راکه تو واون علی دائی بی شرف میکنید که بادشمن همصدا شدید توف به شرف نداشته تون
    • علی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      8 2
      کارت بجایی کشیده خودتو۸۰میلیون میبینی .دایی گندزده بودبه تیم ملی زورشون نمیرسیدبیرونش کنن وقتی صدسال توتیم بازی کنی صدتاگل دیگه رقمی نیست.یادتون نرفته فردوسی پورداشت دق میکردازدست دایی
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      7 1
      اولا اگه طرفدار داشتید که داخل قفل مغازه‌ها چسب نمیریختید براندازای زوری! ثانیا فرض که ۸۹ میلیارد طرفدار داشته باشه. بازم جرم کرده و بابت جرم مجازات میشه. هیچ غلطی نمیتونید بکنید رو هم ما باید به شما بگیم. از جمله ما سوء استفاده نکن کودن
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 0
      لطفا در صورت صلاحدید بنده را از 80میلیون کم کن می ماند 79999999نفز خیلی ممنون
    • حجت IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      گراز، منو خط بزن از لیستت
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    9 13
    بجای پلمپ باید به گفتمان عقلانی دامن بزنند آیا کسی از مسئولان یک بار با علی دایی و امثال او وقت گذاشته و درد دل کرده ببینند حرف حساب ایشان و امثالش چه هست مسئولان فقط از اهرم زور استفاده میکنند که جواب نمیدهد
    • محمد IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 0
      در جواب شما چند بار ازایشون دعوت شد تا تا یه سفر به اردبیل شهری که ادعا میکنه مال اونجاست بیاد تا داستانهایی که براش بافته بودند را براش توضیح بدن نیومد چون اگه با حکومت راه بیاد دخترش وسرمایه هاش دچار مشکل میشوند
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 5
    علی دایی! اما درباره ازدواج سفید
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    10 9
    مردم چجوری اعتراض کنند که به مذاق شما بر نخورد به خیابان می آیند و شعار میدهند میگید خس و خاشاک و پشه و میکشیدشون کسب و کار شون رو تعطیل میکنند میگید ضد انفلاب شماها چه زبانی می فهمید که مردم با همون زبان با شما صحبت کنند مردم مشکل دارند می فهمید یا نه یا اینکه خودتون رو زدین به نفهمی چرا به مردم بدبخت زور میگید شماها از اقتصاد و سیاست هیچی نمیدونید ول کنید بذارید مردم خودشون برای آیندشون تصمیم بگیرن
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 2
      برهنه شدن، آتش زدن اموال مردم و توهین به لباس روحانیت باعث حل مشکلات است بی‌بته خارج‌نشین؟! ول کنیم که مملکت دست دروغ‌گوهای دیکتاتوری چون شما بیفتد و ایران عزیز ما رو دودستی تقدیم آمریکا و صهیونیست خبیث کنید؟! مردم همین الان هم مسئولانشون رو انتخاب میکنن. در مورد ضدانقلاب گفتن، خجالت نمیکشی ضدانقلابی‌گری می‌کنید
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      9 4
      تو که خیلی می فهمی بگو کسی که مشکل داره، جوان مردم رو مثله می کنه، اموال مردم رو آتش میزنه، طفل رو نابینا می کنه، کسی که آزادی می خواد، آزادی رو از مردم میگیره چادر از سر ناموس مردم می کشه، دهید میکنه کاسبا رو؟!!!
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    10 9
    اف بر شرفت علی دایی.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 7
    افرین
  • بهشاد IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    18 16
    افرین بر شرفت علی دایی. هرچند که میدونم این یامو حذ میکنید
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 11
      درود بر علی دایی بی شرف و دروغگو
  • مجید IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    7 15
    چهره های سر شناس ورزشی و بازیگر و مجری صداو سیما و فعال سیاسی و رسانه ای سرشناس همه اشتباه میکنند بانیان و مقصران وضع موجود درست میگویند؟؟!!! کمی انصاف هم خوب است جان برادر
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      7 3
      چهره ورزشی و بازیگر و مجری و فعال افسادطلب قشر فرهیخته محسوب میشن؟! طبق منطق خودت، مجتهدان و علما و دانشمندان و مدیران و متخصصان حاضر در حاکمیت و نخبگان و اساتید مشغول در کسوت اجرایی همه اشتباه می‌کنن و چارتا بی‌سواد عشق لخت شدن درست میگن؟! جمع کن بساطت فریبتو مردم‌فریب
  • سعید IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    8 12
    ببخشید ولی همه حرفایی که زدی مذخرف بود
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      3 1
      ببخشید ولی نظر بی‌محتوات زباله بود
  • کیوان IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 2
    خیلی ها یک زمان حرکتی زدند و بعد تو زرد در اومدن، عبدی و ابتکار نمونه هاشن .. داستان چنین افرادی داستان تازه ای نیست ...کمی تاریخ بخون تا متوجه بشی ...
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    19 14
    خدایا علی دایی رابه راه راست هدایت کن یا شرش را کم کن
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      9 1
      الهی آمین
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 3
    این فواجع اجتماعی و بیسوادهای شکم گنده پولدار نه اینکه متوجه اشتباهشون نیستند اتفاقا خیلی هم متوجه اند اقدامات ضدامنیتی و شارلاتانبازی اینها از روی عناد و خصومت و لقمه حرام و دریک جمله از روی پدرسوختگی هست
  • معصومه IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 4
    والا بعضی چون فکر می کنند معروفن و یک کاری انجام دادند باید هر کاری انجام بدن جناب دایی ....همین مردم شمار رو بولد کردن نه اغتشاشگران اینکه جمعبت عظیم ایران رو نادیده می گیرید و فقط عده ای که به مال و جان مردم تعرض کردند رو همراهی می کنید دایی کریمی ....باید جواب خونهای ریخته شده رو بدن کمکهاتون تو سرتون بخوره وقتی برای من و امثال من امنیت دو زیر سوال می برید و فکر می کنید هر کاری دوست دارید باید انجام بدید جیباشون پر و خیالشون راحت
  • رزمنده IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    10 11
    در طول تاریخ خیلی ها بودند که برای ایران افتخار آفریدن اما با یک لگد زدن و اون افتخارات رو خراب کردن این یارو ، دایی هم یگی مثل اوناست . ( گاو نه من شیرده )
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      9 1
      علی دایی هیچ افتخاری برای ایران نیافریده. علی دایی فقط توسط رسانه ها گنده شده. گل زدن به تیم های دوزاری مثل مالدیو هیچ افتخاری نداره. کسی که تا حالا حتی یک گل تو جام جهانی نزده و در جام ملت های آسیا هم درخشش خاصی نداشته، سطح فوتبالیش کاملا مشخصه…
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    10 3
    امثال علی دایی فکر کردن قراره انقلاب بشه و اونا نقش آقا تختی رو قراره بازی بکنن! همونجوری که انقلابشون فیکه آقا تختیشونم فیکه. شما با ادا و اطوار و عوام فریبی هیچوقت پهلوان نمیشوید
  • LU ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    10 11
    این تحلیل‌های آبکی و گندیده فقط بدرد خودتان میخورد بیش از این خودفریبی نکنید خداوند این مرز و بوم را از شر شیاطین محفوظ بدارد
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      8 3
      اگه منطق داشتی بجای توهین جواب میدادی. همین نشون میده مشرق درست گفته.
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    12 13
    آقای دایی رامادوست داریم ولی باید به دادگاه احضار و توصیحات لازم رابدهد وشدیدا تنبیه شود تا دیگر فکر خیانت به سرش نزند
  • رستم سورن سوئد IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    11 7
    بزرگترین خیانتکاران به ایران و ملت بزرگ ایران همین اصلاح طلبان و سلبریتیها هستند. گروه خودفروخته و ارتجاعی که برای به قدرت رسیدن همه کاری میکنند.
  • سربدار IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 3
    آقای محسنک تا حالا و در زمان حسنک کجا بودی الان زبان باز کردی الان اول به شما باید زبان گشا تقدیم کرد که تا حالا لال تشریف داشتید پروژه‌ای تا آن اندازه خباثت‌آمیز و رذیلانه که در مسیر خود تقلا کرد هرکس از مثبتات ایران می‌گوید بی‌آبرو شود و هرکس با سیاه‌نمایی اینان همراه نیست؛ در آماج حمله قرار گیرد... از آقای محسنک می‌پرسیم آنها که طی 12 سال گذشته یکصدا از "ناامیدی" گفتند،‌ همه منافذ امید را مسدود جلوه دادند و دست به "تحریم انتخابات مجلس و ریاست جمهوری" هم زدند چه کسانی بودند؟! طبعا بایستی آدرس فرماندهان فتنه و "بانیان آشوب" را در نزد همین کسان یافت نه در نزد نظام اسلامی و قانون اساسی کشور که همواره بر مدار عقلانیت حرکت کرده است. و البته از عناد فرماندهان فتنه و بانیان آشوب همین بس که حتی در شرایط فعلی هم حاضر نیستند به مردم بگویند "رأی خوب" از "خیابان" بهتر است و در اعتراض خیابانی جز خون و گلوله و بغرنج شدن مشکلات هیچ خیری نهفته نیست...
  • مهدی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    13 17
    علی دایی برا من جوون در همه زمینه ها اسطوره است -از کارهای خیرش و خیره هاش بگیر تا کنار مردم بودنش .
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      11 10
      کارهای خیرش برای عوام فریبی بود و تو هم عوامی
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      11 4
      الان با حمایت از تعطیلی و آسیب زدن به کسب و کار کردم دروغگویی در ماجرای اسرا پناهی و هزاران کار دیگه دقیقا چطور کنار مردمه؟ میشه بهم توضیح بدی؟ تصورت از مردم چیه واقعا برادر من؟ چرا خودتون رو به اون راه زدید؟ علی دایی ککش هم نمیگزه از این اعتصاب ها .ولی اون مغازه دار بدبخت باید اجاره بده و نون زن و بچه ش رو در بیاره
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      9 3
      در انتخاب الگو اشتباه کردی مهدی. صرف انجام چند تا کار خیر از یه نفر الگویی پهلوان گونه نمیسازه. فریب چهره سازی های ایسنتاگرامی رو نخور اینها الگوی خوبی برای موفقیت و تلاش هستند ولی برای انسانیت و حق طلبی نه. در تاریخ ایران عزیز پهلوانان واقعی زیادی وجود داشتند و دارند که ضمن مردم داری،مردم دوستی و دین داری بسیار متواضع بودند و حق طلب.
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 0
      اول سوادتو کامل کن موشه که بفهمی چی بلغور میکنی. بعد هم یادت باشه تو معیار نیستی که علاقه‌ات به یکی باعث مصونیت او بشه. ‌بزرگ‌ترین شرش همین مردم‌فریبی و دعوت مردم به انحرافه که برای آدم حق‌بین کافیه تا به این مردک کینه بورزه. تو آدم نیستی شیطان که یکی رو می‌بینی ده تا رو نمیبینی
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 0
      یه زمانی سرمربی تیم ملی بود پنج تا بازی کرده بود شیش امتیاز آورده بود و تو تهران به عربستان باخته بود. میگفت خیلی موفق هستم و نباید برکنار بشم. تو تیم ملی هم به زور تا ۳۸ سالگی بازی میکرد و میگفت هرچی پنالتی و کاشته رو باید خودم بزنم. بقیه حرفهاش هم همین مدلی بی پایه و اساسه
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 1
      اگه علی دایی اسطوره شما هست، پس من هم حتما هرکول هستم.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 5
    خیلی کار خوبی کردین
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 4
    آقای میردامادی اگر آقایایان همتی و مهرعلیزاده به عنوان کاندید تایید شده جریان شما نالایق هستند چرا مدیریت اصلی ترین مرکز مدیریت مالی کشور رو در این شرایط بحران اقتصادی به آقای همتی دادید؟ چرا پست معاونت رییس جمهور !!!را در دولت اصلاحات به آقای مهر علیزاده دادید؟و قبل از آن استانداری استان های مهمی مثل خراسان و ... و اگر اینها رو طبق توانمندی های این افراد در دولتتان بالا کشیدید چرا وقتی تایید شدند انتخابات را تحریم کردید در حالی مسولیتهای جدی سیاسی و اقتصادی را در دولت های مورد همایتتان به آنها واگذار کرده بودید . اگر دنبال کار کردن و رفع مشکلات مردم بودید با همین دو کاندید که در دولت های مورد تایید شما پست های اجرایی بالایی داشتند کار میکردید . این یعنی شما از اول قصدتان تحریم انتخابات و ایجاد بلوا در کشور بود .
  • احمد فرهنگی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    7 10
    به نظر می رسد دشمن اعم از سازمان های جاسوسی آمریکا. موساد و انگلیسی در اروپا نفوذ زیادی دارند.وبه ستاره هایی. مثل علی دایی.علی کریمی مهدوی کیا. خاکپور رستمپور.مزدک وغیره ماسون تربیت می کنه تادرمواقعی این چنینی به کمکشون بیان.خلاصه آلوده میشن.وپشت به ملت می کنند. ومیش بلندگو دشمن.
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    9 6
    بله ایشان قطعا سرمایه هستند، البته برای دشمن! دیر بجنبید می شود علی کریمی دوم. توقیف اموال و حساب بانکی بهترین برخورد است برای این جماعت.
  • علی افصحی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    7 2
    تکرار توهمات دشمن یعنی شیطان بزرگ آمریکا در نوشته ها، گفتارها و رفتارهای اصلاح طلبان زراندوز و قدرت طلب ، تنها آورده ای که برای اردوگاه فتنه ها دارد چرخه معیوب فتنه های بی سرانجام است که در ادبیات اصلاح طلبان فاسد چون ابتکار و میردامادی « اعتراضات یا بهتر بگوییم انتقام لکه ای» اصلاحات آمریکایی نام می گیرد همان فتنه هایی که پیش از شکست ، به نام اعتراضات گسترده و توده ای !!!مردم جا زده می شود. در این بین آن چه ثابت بوده و همچنان در همه فتنه ها حضور دارد خط خبر رسانی سایت هایی چون جماران، خبربه آنلاین، اعتماد آنلاین،امتداد و...روزی نامه هایی چون اعتماد ، سازندگی، هم میهن ، شرق،اطلاعات و... است یعنی در همه تحولات دهه هفتاد تا کنون این جریان رانت خوار فاسد فتنه ها را کلید زده و سپس تا زمان مضمحل شدن کامل آن ، طبق یک وظیفه باندی ، هر روز به تکرار آن چه که در ستاد فتنه پخت و پز شده در رسانه های رانتی خود،به نقش آفرینی می پردازند. همه این گفته ها و نوشته ها رنگ ضد ولایت فقیه، ضد ولی فقیه امام خامنه‌ای،ضد نهاد های نظام مقدس جمهوری اسلامی، ضد همه مقامات که منتخب مردمند، ضد انتخابات، ضد دولت مستقر غیر اصلاح طلب، ضد فرهنگ اسلامی و تمامیت انقلاب اسلامی است. در این میان اما در میدان فتنه هم سلبریتی های فاسد ازگلشیفته تا علی دایی رانت خوار عظیم الچنته! همه جمع های چند نفره ضد انقلاب و البته دستگاه قلابی دیپلماسی شیطان بزرگ آمریکا و غرب وحشی نیزبه صورت سنتی همواره نقش آفرین اند. اما این همه خباثت و بدخواهی و کینه و عقده علیه انقلاب اسلامی آورده بسیار مبارکی برای جبهه متحد انقلاب اسلامی دارد و آن پوست اندازی و روزآمد ی ، حدف عناصر نفوذی ، خسته ، از کار افتاده ، و در یک کلام چابکی انقلابیون در پیمودن خط ولایت فقیه دارد. همه این آورده نیز از ثمرات هدایت های الهی ولی فقیه خردمند امام خامنه‌ای باید دانست و می دانیم. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • سربدار IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    8 5
    جناب علی دایی گذشت آن زمانی که آنسان گذشت کارهای خود را رابطه ای حل کنید خواهشمندم عقل را به کار ببند دنبال فتنه گران نرو به خیر تو نیست کسانی که در قبال امنیت کشور دچار توهم می‌شوند و به دلیل برخی سوابق فکر می‌کنند که با تعدادی شعار یا لایک می‌توانند در مقابل حکومت قانونی یک کشور قد علم کنند؛ در وهله اول باید به آنها منطقا تفهیم شود که این فرایند غلط است و آنها هم کوچکتر از این هستند که با "ارتش لایک‌ها و مشتریان یک رستوران" در مقابل عقلانیت قانون و سیاست بایستند. سر تو پایین بینداز کاسبیت را بکن وگرنه آسیب سختی می بینی فضای مجازی گولت نزند احمدی نژاد خودش را خیلی بزرگ دید ولی خیلی کوچک شد یک مقدار وقت کردی قران بخوان تا بتوانی عاقبت فتنه گران را در آیات و روایات خوب درک کنی یک استادی داشتیم می فرمود چطور برای هر دستگاهی مانند لوازخ خانگی یا غیره دفترچه راهنما هست خداوند نیز ما را خلق کرده و همراه ما دفترچه راهنما فرستاده و آن قران کریم است دفترچه راهنمای من در آوردی فتنه گران بدردت نمی خوره امیدوارم وقت بگذاری بهره ببری انشاءالله
  • رامین IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    9 14
    مغازه خودشه به شما چه ربطی داره
    • ۳۲۱ IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      9 4
      یه نفر تو کشتی نشسته بود داشت جای خودشو سوراخ می کرد و می گفت جای خودمه به هیچ کسم ربط نداره
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      8 2
      مغازه بقیه هم به خودشون مربوطه. به اون چه که بقیه رو به ضدانقلابی‌گری دعوت کنه
  • هادی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    میدونی مشکل اینا چیه؟ اینه که فکر میکنند خیلی میفهمند.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    9 15
    درد و بلای علی دایی سر دشمنان ایشان
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      10 1
      دردو بلای کل مردم ایران تو سر کسی که به خاطر شهرت با امنیتشون بازی میکنه
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 4
      دم از امنیت نزنید
  • نازنین IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 9
    علی دایی فقط جوگیرشده وفشاربرندازهاروشه
  • نازنین IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 9
    علی دایی فقط جوگیرشده وفشاربرندازهاروشه
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      7 0
      چرت نگو. بچه ۵ ساله‌ست که جوگیر شه؟! خب از زیر فشار بیاد بیرون! عقل نداره یا اختیار کدومش؟!
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    15 4
    من یک ایرانی و یک آذری زبان هستم ولی از حرکت نسنجیده و حرکت در مسیر انحراف توسط علی دایی بسیار گله مند هستم چرا باید دشمن های احمق ایران عزیز و اسلامی ما حرفی بزنند و کسانی که شناخته شده در مردم شده اند کور کورانه از آنها حمایت کنند چه علی دایی باشد یا کسان دیگر. امثال علی دایی و سلبریتی های باید هوشیار باشند که از دشمن ما که ضد دین و ضد اسلام و ضد مملکت و مزدور اسرائیل و آمریکا هستند حمایت نکنند. علی دایی خون شهدا یادت نرود. تو در این مملکت بزرگ شد و رشد و شهرت تو بخاطر دیدن همین مردم است و اگر نبود تشویق این مردم به اینجا نمی رسیدی.
  • حجت ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 9
    همه اینا که گفتین درست. حالا چقدر مطالبات مردم برای شما مهم هست؟ آیا سیستم درست عمل می کند؟ چرا همه گشنه هستیم؟ چرا بعد 43 سال هیچ چیز سر جای خودش نیست؟ چرا حقوق افراد جامعه برای سیستم مهم نیست؟ اگه 43 سال دیگه صبر کنیم درست میشه؟ لطفا پاسخ بدید.
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      5 5
      جواب مزخرفاتی که سراییدی یه خطه. منتهی جواب کسانی که در میدون شمشیر بکشن شمشیره نه حرف. هر وقت مثل آدم رفتار کردید، جواب میشنوید. جواب به قول خودتون جنگ با اسلام و نظام، گردن شکسته و سینه‌کش دیوار دراز شدنه
  • احمد IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 14
    علی دایی خیر طرفدار فقرا مومن واقعی ویک آزاده به تمام معنی است علی دایی می تونست ریا وتملق وتزویرکنه وحتی رییس فدراسیون و وزیر ورزش بشه 90 درصد مردم طرفدارش هستند
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      10 2
      خندیدیم ممنون که هستید اگر امثال شماها نبودید زندگی خیلی بی مزه میشد
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 0
      خیر طرفدار فقرا مؤمن! برانداز آشوب‌گر دعوت‌کننده مردم به انحراف از دین و ولایت، خیر و طرفدار فقرا و مؤمنه؟! لابد شیطان هم مرجع تقلیدتونه! صدام هم الگوتونه! صدام هم خیر طرفدار فقرا و مؤمن بود!
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      7 0
      خیر :))))))))))))))) اره خیلی خیره لابد توی جواهری نور و رستورانشم برای فقیران غذای و جواهر رایگان میده. پول مالیاتش رو بده خیر بودنش پیش کش
  • علی اقا IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    8 2
    با چهار تا آشوبگر دسته آخر کف خیابون برخورد میشه اما با این ریشه های آشوب و فساد که جامعه رو تحریک میشه برخوردی نمیشه!!!! تمام این سالهایی که خورده و برده و مالیات نداده مالیاتش رو دقیق ازش بگیرین حساب کار دستش میاد. چون اینا جونشون و پولشون بهم وصله یا چی شد که مهران مدیری سر عقل اومد؟ همین کارو با علی دایی هم بکنین،شاید آدم شد.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    10 2
    فستینگر نظریه ای دارد به نام تعادل روانی که به نظر من اساس مساله "توبه" در اسلام است. طبق این نظریه فستینگر اگر فرد کاری را انجام دهد که مغایر با باورهایش باشد دچار عدم تعادل شناختی می شود و راحت ترین (و بی مسئولیت ترین) راه حل، تغییر باور است چون نمی تواند کار انجام شده را برگرداند. اسلام برای اینکه فرد با یک اشتباه، باورو اعتقادات صحیحش را رها نکند دوربرگردان توبه را گذاشته است. اما خیلی ها به جای توبه از رفتار بدشان، از اعتقاداتشان دست کشیدند کردند مثل دایی و ...
  • محمدایوب IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    9 3
    محضر علمای قوه محترم قضاییه عزیزان مگر در قانون اساسی نیامده همه در برابر قانون مساوی هستند اساتید محترم وقتی این آقا دایی آمد گفت آن دختر اردبیلی را پلیس کشته وپدر آن دختر آمد دررسانه هاگفت دخترش کشته نشده بدست پلیس باز این آقا دایی اصرار که من بچه اردبیل هستم میدانم که کشته شده چرا به دادگاه فراخوانده نشد تا حرف مفت خود را با مدرک ثابت کند این برای مردم سئوال است چرا مگر جناب اژه ای چند سال پیش نگفت آن زمان گذشت که هرکسی حرفی بزند برود باید پاسخگو باشد آقایان این به پلیس خدوم تهمت زده
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 1
      داداش دلت خوشه گذرت به قوه قضائیه نیفتاده
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 10
    علی دایی (ع)
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 0
      حتی اگه بنویسی شیطان (ع)! هم فایده نداره. کسی گوشش به حرف ضدانقلاب کر بدهکار نیست
  • مصطفی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 1
    خدا وکیلی این ابتکار رو محاکمه کنید این ضد انقلاب رو محاکمه و اعدام کنید این نون به نرخ روز خور ها رو محاکمه کنید این ......................... محاکمه کنید
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 10
    آقای دایی. نام شما در تاریخ سیاسی به نیکی و وطن پرستی ماندگار گردید هر چه حکومت بشمار فشار اورد شما بین عامه مردم عزیز و عزیزتر میشوی
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 1
      اصیل ترک غیرتینن تانینار غیرتلی تورکلر دایی او لوت اوراد اوشاغینان چوخداندی یوللیبلر فوتبالن زیبیل قابنا (ترک اصیل به غیرتش شناخته می شود و ترکهای غیور ، خیلی وقت است دایی با ان زن ودختر لخت و عورش را به زباله دان فوتبال فرستاده اند)
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      10 1
      جماعتی که به خودشون میگن مردم و مردم مخالفشون رو میکشن، شیطان و دشمن مردمن. دیکتاتور خود شمایید نه نظام اسلامی
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    چگونه متوجه اشتباهش می‌شود؟! با وجود عقل حداقلی و اطلاع‌رسانی‌های قبلی مگه دیوونه است که اشتباهی دعوت به ضدانقلابی‌گری و براندازی کنه؟! همراهی این جماعت با فتنه از عمد هست. براندازی، انتخاب لشکر بی‌تقواست. بله اشتباه کرده که راه بی‌تقوایی و مقابله با نظام و ارزش‌های اسلامی رو در پیش گرفته، اما در راستای اهداف شومش اشتباهی نکرده. مماشات بر لشکر مجرمان می‌افزاید. این تیترها هم این جماعت رو اصلاح نمیکنه. اینا قبلا هم گفتن که انتخابشون رو کردن (جهنم)
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 4
    دایی بد جوری سوخته البته بیچاره حق هم داره
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    7 4
    سلبریتی ضد مردمی فقط علی دایی
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 9
    علی دایی عشقه همه ی بی شرفهاس
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    تنهاراه حل مشکلات و پاسداشت خون شهدا در اعدام عوامل نفوذی موساد۰۰ سیا ودوتابعیتی جاسوس محاکمه با جبران خسارت اموال ملت مدیران دوتابعیتی فاسد ترک فعل کننده مث مافیا خودرو بانکها و بازگرداندن عوقزادها شون در هر سه قوه
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 1
    مفسدینی که هشت سال ویران کردن حالا مردم راتحریک به مطالباتی میکنند که مردم دریغ داشتند اینان یاد گرفتهاند بازی برد .بردرا یا بادشمن تقسیم میکنند یاباتحریک مردم ازدولت انقلابی مسعولیت ویرانیهایی راکه خود بانی ان هستندمطالبه کرده دلسوز مردم میشوند میدزدند وویران میکنند بعد انرا هزینهای برای نظام مبدل میکنند
  • قاسم IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 2
    مردم ما روزی از خاک پاک ایران اینها رو پاک خواهند کرد
  • علی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    آتش فتنه اقتصادی گر نگرفت! خوبه آدم ده متر اونور تر رو هم ببینه
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    9 0
    شهریار کیلو چنده؟؟؟؟ رزمندگان دلیرمان با نثار جانشان و دفاع از نوامیس مملکت و حقوق ناچیز هیچگاه از این اسم ها و لقب ها به خودشان نگذاشتند آنوقت یک موجود کم ارزش که هنرش فقط پول پارو کردن است با همین لقب های پفکی و مسخره کارش بجایی رسیده که علیه یک نظام الهی و مقتدر هارت و پورت میکند/جمع کنید این بت پرستی ها را/تمام خسارات و دیه مقتولان باید از اموال این آدم مغرور گرفته شود /اگر برخورد با او عبرت آموز نباشد دیگر مردم اعتمادشان را ازدست میدهند و کشور جولانگاه این مزدوران دلار میشود
  • آرش IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 1
    اقای دایی آدم خوبی هست و بازیکن بزرگی هم برای ایران بوده ولی یک عیب بزرگی داره اونهم اینه همش میخواد پیش مردم محبوب و مردمی باشه آقای دایی پیش خدا عزیز بودن بهتره
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 1
    ۹:۵۴ عاقبت این نظردهنده به تو ربطی نداره. تو نگران عاقبت خودت باش فلک‌زده
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 1
    راست گفت اگر میخواهی چیزی را خراب کنی بدش را نگو ازاوبددفاع کن .انفعال ومماشات دستگاه قضا را به پلمپ مغازه بسته وادار کرده تاکار خیانت وغیر قانونی را قانونی سازد اولا که خر خرابی کرده چرا درطویله رابستی دوما انکه اعلام کرده سه روز تعطیل است به زحمت شما نیاز نبود سوما باقاطعیت ومصلحت سنجی که درشما هست بعد از سه روز مشتری اول برای رفع پلمپ خود شمایید مقابله نمیکنید چرا یکمفسد را جری وگستاختر میکنید
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 1
    قطعاً راه درست را علی دایی و علی کریمی نمی روند آنها ثابت کردند که نه در کنار مردم ستمدیده ایران که در کنار دشمنان قسم خورده مردم ایران هستند.
  • یاشار IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 6
    بااینکارامحبوبیت اقای دایی صدچندان میشه اگرغیراین بودتعجب داشت.دایی محبوب دل ۸۵ میلیون ایرانیه تفسیرواهی نکنید
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      3 0
      ۸۵ میلیون نفر؟متوهم!!!!!!
  • یاشار IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 5
    بااینکارامحبوبیت اقای دایی صدچندان میشه اگرغیراین بودتعجب داشت.دایی محبوب دل ۸۵ میلیون ایرانیه تفسیرواهی نکنید
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 2
      اره محبوبیتش زیاد میشه البته نزد عیاشها و احمقها با اون استوریش هم خیلی ها رو خر کرده سه روز تعطیلی در ازای تیزر رایگان استوری . والا خیلی ها اصلا نمی دونستن دایی مغازه داره چه برسه به اسم مغازه اش
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 3
    جمهوری اسلامی حکومت قانون
  • US ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 1
    مشتی چرندیات گفته ولش کنید
  • US ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 4
    دایی رو یابو برداشته. ولی نمیدونه که یابو بد زمین میزنه
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 1
    چقدر سادگی وجهالت بانیان ویرانی جرقه اشوبها را زدند بعد پنهان شده .حالا بصورت دایه وغمخوار مردم ظاهر شده.تامیوه سیبوگلابی برجام بچینند.وخیانتهارا بحساب دولت انقلابی بنویسند .وباز دوباره به میدان برای خرابی بیایند
  • ح ن IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 1
    قوه قضائیه و شورای امنیت ملی هرچه سریعتر بازداشت دولتمردان قبلی و سیاسیون دخیل در فتنه 88 و همچنین سلبریتی های حامی اغتشاشات خیابانی اخیر را در دستور کار قرار دهند و صبر کردن برای به سرعقل آمدن افراد آن مثال معروف ان شاء الله گربه است را به ذهن متبادر می‌کند هر روز مماشات سال‌ها عقب ماندگی ایران را بدنبال خواهد داشت یاعلی مدد
  • US ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 1
    هر کسی که در زمین دشمن بازی کنه بایستی بدونه که به سراغش خواهیم آمد.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 1
    متأسفانه قوه قضاییه و دستگاه های امنیتی در برابر این افراد گستاخ و مفت خور ضعیف عمل می کنند و باعث دوگانگی برخورد با افراد دارای شهرت و نام و افراد ساده می شوند و این نشان از ضعف قانون هست
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 1
    تا کلید خزانه کشور به دست اصلاح طلبان داده نشود و کشور هم تسلیم آمریکا و انگلیس نشود مطالبات انباشته شده به انباشته تر شدن ادامه می دهند و طلوع آفتاب هر روز بر ناامیدی اصلاح طلبان می افزاید.
  • امید IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 1
    ما آذری زبانهای ایرانی ضرب المثلی داریم که میگه. آتا چوخ آرپا یونجا ورسن سونجوخ وشیل لاخ آتار . یعنی اگر به اسب زیاد جو و یونجه بدی بخوره شروع میکنه به جفتک انداختن و لگد زدن. حکایت علی دایی هم همینه. آرپا و یونجاسی چوخ اولوپ. سونجیخ آتیر. یعنی سهم جوش زیاد شده داره مردک جفتک میندازه.....
  • مخلص IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 1
    شما چرا جذب کردن بلد نیستید ولی برای دفع کردن هزار نوع حرف دارید کاش رو در رو بودیم و با منطق و صداقت حرف میزدیم
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 1
    سلبریتی ها همه شان بیشرف هستند
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 0
    علی دایی را اینقدر بزرگش نکنید ایشان زننده گل به جزیره فقیر مالدیو میباشند ویک ایرانی عادی ومعمولی است ضمنا ایشان مرتب ازدواج میکنند وطلاق میدهند.صرفا جهت اطلاع
    • تندر IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 2
      تا جون فوضولی مثله شما دربره
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    به امید خدا
  • علی اقا IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 4
    با چهار تا آشوبگر دسته آخر کف خیابون برخورد میشه اما با این ریشه های آشوب و فساد امثال علی دایی و معصومه ابتکار و ...که جامعه رو تحریک میکنن برخوردی نمیشه!!!! بعد که مثل علی کریمی از کشور خارج میشن و ملت رو به سخره میگیرن،تازه به فکر این میفتن که با صرف کلی هزینه و جیمز باند بازی و جاسوس بازی طرف رو بگیرن و بیارن ایران و محاکمه کنن. نهادهای امنیتی چرا دست و پای این بانیان آشوب رو جمع نمیکنن؟!!!! بخدا این خواسته ی اکثریت مردم هست.مماشات هم اندازه ای داره حداقل تمام این سالهایی که علی دایی خورده و برده و مالیات نداده مالیاتش رو دقیق ازش بگیرین حساب کار دستش میاد. چون اینا جونشون و پولشون بهم وصله یا چی شد که مهران مدیری سر عقل اومد؟ همین کارو با علی دایی هم بکنین،شاید آدم شد.
  • Ali IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 4
    خدا کند هرکس هرکاری میکتد هرچی میگوید اصلش و ماهیتش درست باشد پروردگارا همه را به راه است هدایت کن اهدنا صراط المستقیم آمین
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 0
      با مبهم حرف زدن در صراط شیطانی
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 1
    سلام اقای دایی خودش رازده به خواب کسی که خوابیده میشه بیدارکرد ولی کسی که خودش رابه خواب زده محال است درخصوص آن دختراردبیلی مشخص شدعلت مرگش چی بوده اگرعذرخواهی میکردمشخص میشدکه دایی دلسوزکشورومردمش است ولی این کاررانکردوبااین رفتاراخری تیرخلاص به خودش زدوباهمراهی کردن تعطیلی کسب وکارش براهمراهی درتاریخ معین خط وربطش رامعلوم کردخداازشان نگذردکه ...
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 3
    چی میگه تو نویسنده یعنی میگی همش سیاه نمایه...
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 1
      نه تهدید بازاریان و فساد در خیابونا سفیدنماییه
  • جواد IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    8 7
    علی دایی نازنین هیچ اشتباهی نکرده که متوجه اشتباهش بشه
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 5
      دعوت به براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، بزرگ‌ترین اشتباه عزیزت هست. با او و فرعون و صدام و سگ ترامپ محشور شی
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    10 5
    هر چی حسود وبخیل وگدا گشنه و مفتخور و بی عرضه وتنبل هستن اومدن علیه علی دایی کامنت گذاشتند
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 5
      از کجا فهمیدی حسود و مفت‌خور و تنبل و گشته‌ایم؟!! تو دیوانه‌ای همه رو مثل خودت می‌بینی
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 4
    شما دیگه کی هستید هیچ احساسی به مردم و کشور ندارید ؟؟!!
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      6 4
      مگه چارتا ضدانقلاب که کسی هم محل‌شون نمیده کشور و مردمن؟! شماها چه بی‌وجدانایی هستید که بر علیه کشور و مرد‌م‌تون ضدانقلابی‌گری می‌کنید
  • مجید IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 2
    این هم خیلی خود فروخته و چاپلوس هست .
  • مانا IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 4
    اصلا هم تابلو نیست این نظرها که گذاشته شده .. ادمین کثیف.. دایی سرور همه ی شماست عوضی ها
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 2
    دایی روز بروز درباتلاق جهل وعناد فرومیرود شجاعت میخواد هوای نفس ووسوسه شیاطین داخلی وخارجی رابرزمین بکوبی واز اشتباهات گذشته که موجب ضرر وزیان دین وانقلاب وملت وکشور شده صراحتا عذرخواهی کنی.البته اگر ایمان داشته باشی....
  • دیگو IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 2
    یعنی متاسفم
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 6
    دایی دشمن یک ملت است
  • ایمان IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    9 7
    لعنت بر مهسا امینی و زن زندگی آزادیتون که جز وحشی گری چیزی ندارید
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 0
    دولت که آموزشگاه تربیت وزیر راه انداخته کی میخواد پاسخگو باشه و گرانی دمار از روزگار ما درآورده
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 4
    دولت که آموزشگاه تربیت وزیر راه انداخته کی میخواد پاسخگو باشه و گرانی دمار از روزگار ما درآورده
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      5 2
      به جای نظر دادن در اینترنت برو کار کن تا گرونی‌ها روت اثر نذاره
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 1
    زیاد حرافی میکنه
  • Amir navid IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 2
    شما اهل رسانه ها چگونه باید متوجه بشید که بزرگ بودن دایی و امثال او ناشی از توجه بیش از حد شماها به آنهاست؟! شما اهل رسانه ها بخاطر دلایل مختلف به این اشخاص توجه بیش از حد می کنید و همین میشه نتیحه
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 4
    بالای منبر نرو برو املاتو بنویس
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      3 0
      به تو چه. ببند دروازه جهنم را
  • محمد IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 3
    راستش آقای دایی هیچ هم بازیکن خوبی نبودن با زدن چندتا گل به تیم های ضعیفی همچون کشور مالت و جامائیکا شدن آقای گل
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 1
    اصلاح طلب و اصولگرا جفتشون یه جنسن حالا هر چی که هستن
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 2
    اصلاح طلب و اصولگرا جفتشون یه جنسن حالا هر چی که هستن
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 3
    ببخشید شما دادستان تهران نیستی ؟
  • مهران GB ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    8 2
    با سلام علی دایی یک شخص مهم است، نه بخاطر تعداد گل‌هایی که زده بلکه بخاطر تعداد میکروفونهایی که بهنگام مصاحبه مطبوعاتی رو میزش قرار میدادن مهمه. به همین خاطر باید با او یکصدا شد و از گوشه دهان فریاد بزنیم، ژن، ژندگی، آژادی و در آخر منقل، ژغال، علی اف.
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 0
      بله، همین میکروفون ها این توپ باز رو اینقدر مهم کردن.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 2
    اف بر دایی که هر چی این مملکت و نظام بهش داد رو اینجوری جواب داد
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    7 2
    مال مخلوط به حرام
  • حامد IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    متوجه اشتباهش شد؟
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 4
    با این نگرش بسته ، با سرعت داری به سمت کیهان شدن حرکت می کنی
  • . IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    11 3
    علی دایی اسطوره وطن فروشها شده
  • ن سعیدی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 1
    یکی نیست به این بگه این همه پول وثروت را از صدقه سری جمهوری اسلامی ومردم این ایران به دست آوردی چرا این قد از خود راضی وبی چشم ورو هستی تو خودت برای مردم وطنت چی کار کردی حالا میخوای آسایش وآرامش را از مردم مملکت بگیری
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      آسایش و آرامش؟؟؟؟ با 6 تومن حقوق و خط فقر 20 میلیونی!!!
  • ن سعیدی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 3
    یکی نیست به این بگه این همه پول وثروت را از صدقه سری جمهوری اسلامی ومردم این ایران به دست آوردی چرا این قد از خود راضی وبی چشم ورو هستی تو خودت برای مردم وطنت چی کار کردی حالا میخوای آسایش وآرامش را از مردم مملکت بگیری
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 2
    مرگ بر وطن فروش
  • روح اله باوندپوری IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 4
    دریک کلام چپ و راست ،اصولگرا و اصلاح‌طلب و معتدل سر و ته یک کرباسند این‌ها نه سیاستمداراند ونه اقتصاد دان،بلکه ماهیگیرانی هستند که از آب گل آلود ماهی 🐟 می‌گیرند در طول 43ساله از انقلاب 57به بعد فقط شعار و شعار و هیچ عملی مشاهده نشده است از محمد خاتمی گرفته تا احمدی‌نژاد ،روحانی و رییسی پس اگر تریبون در دست هر جناحی باشد فرق نمی کند مشرق نویس عزیز مردم رفاه و اقتصاد کار آمد می خواهند و بس به عنوان نمونه آقای احمدی نژاد پس از دریافت حکم عضویت مصلحت نظام روزه سکوت گرفته اند و...
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 0
    علی دایی زمانی متوجه اشتباهش خواهد شد که هزینه تامین امنیت کار و کاسبی ایشان و زندگیشان از اول تا به امروز که با فداکاری و شهید دادن نیروهای حافظ امنیت بدست آمده محاسبه و پیوست پلمب مغازه اش شده و به اجرا گذاشته شود انوقت دوزاریش میافته
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    اگر فقط صد تا سلبریتی مصادره کامل اموال شوند بعلاوه منع خروج از کشور که مجبور به گدایی شوند همه مشکلات حل خواهد شد قول می دم مابقی سلبریتی ها و هوادارانشان نون خشک هم بهشون ندن
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 1
    پروفسور هانری کوربن فرانسوی: همه ادیان با مرگ پیامبران خود، مُردند. 👈 یهود با مرگ موسی 👈 مسیحیت با مرگ عیسی 👈 سنی‌ها با مرگ محمد (ص) مردند. 👈 فقط شیعیان از مرگ امتناع کردند. ⏪ آنها نامزد مرگ نیستند، چون حسین را در ابتدا و مهدی را در انتهای راه دارند. 👈 امام حسین از عمق تاریخ آنها را هُل می‌دهد و امام مهدی آنها را به آینده دعوت می‌کند.» «چنین جامعه‌ای نمی‌تواند بمیرد، چون رهبری و آرمان‌های آن زنده و در حال تجدید شدن است.»
  • ززز US ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 3
    علی دایی یعنی نظر ۹۰ درصد مردم تهیه درصد مفت خور حکومتی
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    مشکل اصلی سلبریتی ها و بازیکنان و بازیگران این است بدلیل فساد اخلاقی مخصوصا با پرستو های موساد و غرب نقطه ضعف دارند و مجبورند مثل روز روشن دروغ بگویند و از حامیان پروپا قرص اغتشاشات باشند
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    به هیچ وجه متوجه نمیشود فقط بره زندان
  • طالبان IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 1
    سردبیر مشرق احیانا پسر عموی کیهان نیستی؟!!!!!!
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    دوستان مشرقی خودتان رو به خواب زدید ، واقعا مردم نجیب ایران در دوره های مختلف امتحان خودشون پس دادند . این همه گرانی ، اختلاس ، مدیران نالایق ، رانت های نمایندگان به اصطلاح انقلابی ، تورم بی سابقه ، سیاست خارجی فچل ، اقتصاد بی سر و سامان و ...... را نمی بینید . کدام شورش ؟ کدام اغتشاش ؟ مردم دردمند ما اسطوره صبر و شکیبایی هستند .
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    بره تو گونی متوجه میشه
  • علی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 2
    اگر مرد میدانید، یک همه پرسی و رفراندوم بگذارید. اگر مردم شما را خواستندکه همچنان به این رویه ادامه دهید. و اگر جوابشان منفی بود، مردم را به خیر و شما را بسلامت.
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 0
      مردم در شهادت سردار سلیمانی حرف خودشان را گفتند و به رفرادم حضوری دست زدند ولی شما ...وحشی جیرخواران غرب و عربستان وهابی قبول نمی کنید و از نظر شما فقط رایی قابل قبول است که نظر شما در آن اعمال بشود مانند اغتشاشات و فتنه 88 که عملا در مقابل رای ملت ایستادید و 8ماه تمام مملکت را به خاک و خون کشیدید
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 0
      انتخابات با مشارکت‌های بالا همه همه‌پرسی بود. اما به خواست جماعت آشوب‌گر هیچ جای دنیا اهمیتی نمیدن. شماها حرف حق قبول می‌کردید همین اول قبول می کردید. پس هیچ وقت قبول نخواهید کرد. وانگهی مگه مملکت بچه‌بازیه که بابت هر موضوعی اونم خدگواست یه عده مجرم همه‌پرسی بذارن؟! مثل همه جای دنیا این جا هم قانون اساسی داره. تو خوشت نمیاد تو باید بری قانونو که به خاطر تو عوض نمیکنن
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 0
      اصلاحیه: مگه مملکت بچه‌بازیه که بابت هر موضوعی اونم خواست یه عده مجرم همه‌پرسی بذارن
    • انقلابی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      تو این چهل و سه سال هر دو سال یک بار انتخابات داشتیم چشم کورتو باز کن و نتیجه و آرا کل شرکت کننده رو ببین.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 1
    خودی وجود نداره فعلا که غربیه ن همه مردم مسئولانم در رفاه کامل و امنیت و ی عده بز همراه اینا
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    باید با همه اغتشاشگران برخورد قانونی صورت گیرد.
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    علی دایی شخصیت و اعتباری بین مردم داشت که با این یاوه گویی ها از بین رفت..
  • نازنین IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    تابوده همیشه جنگ حق وباطل بوده بنگرطرفدارکدومی حق یاباطل
  • دانا IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 0
    علی دایی نامردی از تبار نامردان
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 0
    إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ در حقيقت مؤمنان با هم برادرند و ممکن است برادر غیر مومن با برادر مومن برادر نباشد در واقع شیخ زکزاکی آفریقایی و رزمنده یمنی و لبنانی برادر ماست ولی علی کریمی و علی دایی دشمن ما هستند حتی هموطن هم نیستند آنها هموطن ترامپ و نتانیاهو هستند
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 0
    خوشبختانه تعدادی از لیدرهای اغتشاشات ، که چهره کریه تر از داعش خود را نشان دادند دستگیر شدند و در روز های آینده پرونده قضایی آنها زیر دست قضاتی قرار خواهد گرفت که ممکن است از همین قماش اغتشاشگران حمایت کرده و آرا دادگاه انقلاب را در دادگاه های تجدید نظر و دیوانعالی کشور به نفع اغتشاش گران نقض خواهند نمود که شایسته است نیروهای امنیتی و انقلابی برای چالش در پیش رو ، تا دیر نشده قضات معاند را که کم هم نیستند و معمولا عمدا برای ایجاد نارضایتی های عمومی بنفع مستکبرین و رشوه دهنده گان حکم صادر می کنند را شناسایی و مجازات و اخراج کنند
  • محمود IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    علی دایی یک ابله دروغگو و وطن فروش است
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 0
    امام خمینی صحیفه نور جلد ۶ صفحه ۱۲۱ ما آزادی بیان برای گفتن، برای نوشتن می دهیم لکن برای توطئه نخواهیم داد و توطئه های شما را اگر توطئه کنید دفن خواهیم کرد . علی دایی و علی کریمی و سلبریتی ها را مصادره اموال کنید هاکان شوکور ستاره فوتبال اروپا و ترکیه بدلیل فرمان اغتشاش در ترکیه مصادره اموال شد و الان راننده تاکسی است
  • جهانگیر IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 0
    علی دایی بصیرت نداشت دیگر اسطوره برای کسی نیست
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 0
      بصیرت چیه؟خوردنیه؟
  • غریبه IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 3
    کاش مسئولین نصف علی دایی حس وطن پرستی و صداقت داشتند
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 0
      وطن‌پرستی کفره. دایی هم با مقابله با نظام اسلامی و مردم مسلمان ایران وطن‌فروش هست. به نقاب‌ها رو کنار زدن نمیگن صداقت! میگن افشای ماهیت پلید‌. براندازی و اغتشاش هم جرمه و مقابله با مجرم خواسته خدای متعال
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    چرا یک شخصی رو الکی بالا میبرید که الان موقع خرابکاریش فلان.... علی دایی هم مثل بقیه ۸۵ میلیون ایرانی هست اگه کار خوبی کرد خیری کرد مثل بقیه معنی نداره به خاطر فوتبالیست بودنش شخص خاصی بشه که بعد موقع خرابکاریش نشه بهش حرف زد،مثل بقیه اگه خرابکاری کرد جاش زندانه
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    علی کریمی و علی دایی و مهران مدیری و مابقی سلبریتی هاشکم هایشان از مال مشکوک پر شده و بوی گندش جامعه را فرا گرفته فساد اخلاقیشان هم که در بستر واتساپ و اینستاگرام حد و مرز ندارد نود درصد دانشجویان پزشکی و دانشجویان دانشگاه شریف و خواجه نصیر و غیره از فرزندان مشکوکخواران میلیاردر هستندو احتمالا قتل و اختلاس و دزدی ارث پدرشان هست شکم هایشان پر است و آرزو هایشان زیر ، و قطعا جلو شان را سد کنی آدم می کشند و متاسفانه دولت های خاتمی هاشمی روحانی از مشکوکخواران و مفسدان حمایت کرده جامعه را به گند کشانده اند
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    7 0
    شهریار فقط یکی بود و اون شهریار تبریزی و عاشق و محب واقعی مولا علی ع این لقب خاص و لایق وی بود و بس امثال علی دایی و خاله کجا ...
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    ایران کشور سرمایه دار هاست علی دایی و علی کریمی و مهران مدیری و بازیگران و بازیکنان و سلبریتی ها ساعتی پنجاه ملیون می گیرند کاخ ها ویلاهای تریلیاردی دارند دستور قتل صادر می کنند و فقیر و مستاجر روز بروز فقیرتر می شود و مالیات از فقرا و مستاجرین گرفته شده و به امثال علی دایی و علی کریمی و مهران مدیری و سلبریتی ها داده می شود تا آنها مالیات ندهد و راحت تر دستور قتل فقرا را صادر کنند و در استخر های گرم دبی و اروپا کامنت بدهند و در خانه و کاخ های تریلیاردیشان می رقصند و فرمان رقص خون فقرا را در خیابان های ایران امضا می کنند و به ازای هر قطره خونی که در ایران ریخته می شود هزاران دلار سعودی عربی صهیونیستی غربی بحسابشان واریز می شود گرین کارت هایشان تمدید می شود قراردادهای مالیشان توسط غربی ها در قبال ریختن خون ملت ایران تمدید می شود و به مسیح علی نژاد و همفکرانش در واشنگتن سند ویلا را تقدیم می کنند
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    علی دایی تو اونقدر نامردی که در مصاحبه با فردوسی پور حتی زن و دختر اولت را انکار کردی
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    این و مثل این جز خیانت تو ذات شون هیچی نیست این بابای مرحوموش خوب فههیده بود که بهش وصیت کرده بود تو سیاست وارد نشه . چهارتا گل به تیم هایی زده که تو دنیا بحساب نمیان هوا برش داشته که میتونه هرچی خواست بگه آدم بی ظرفیت و خودخواه بهتر از این نمیشه . دجال شده واسه یه مشت احمق تر از خودش و یه مشت خیانتکار
  • ناشناس IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 1
    این همه مسئولین مملکت اشتباه میکنن هیچکدوم به اشتباهشون اعتراف کردن ؟ یا اصلا به روی خودشون اوردن ؟ تو مملکتی که هیچ مسئولی حاضر نیست اشتباهشو بپذیره انتظار دارین ایشون اگه اشتباه هم کرده اشتباهشو بپذیره؟
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    درد ملت متدین بیغیرتی قوای سه گانه که هر گرین کارتی وطنفروشی برامون شاخ شده واشکارا خون شهدای ملتو بعمد پامال میدن
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    دایی را باید از هر گونه نفع اقتصادی در کشور محروم سازند حتی یک قران. حالش خوب میشه مصادره اموال خیلی ها را آدم کرده
  • ابوذر IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 1
    شما هنوز درگیر اختلافات داخلی هیپستید.زمانی مردم درگیر مشکلات متعدد بودند به جای اینکه کسی به فکر کشور و انقلاب باشد،هر جناح دیگری دا متهم به ناکارامدی می کرد در حالی که مردم روزبه روز ،بیشتر غرق در مشکلات می شدند.نتیجه اش این شد
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    دایی تو هم روزی منقضی میشی تو دیگه از پهلوی بزرگتر نیستی روسیاهی
  • صادق IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    علت عدم برخورد مسیولین امنیتی با گروهک منافقین اصلاحات که سالهای متمادی علیه اسلام وانقلاب وغارت بیت المال وایجاد فساد وفتنه فعالیت چشمگیر دارند؟ پیشنهاد میشود که برای امنیت انقلاب اسلامی سازمانی تشکیل شود که وابسته به تشکیلات ادولت نباشد وخودش مستقل عملیات حفاظت از امنیت رابعهد بگیرد
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 0
      اشتباه مثبت دادم. برای تأمین امنیت انقلاب اسلامی، سپاه هست، ارتش هست، نیروی انتظامی هست، اطلاعات هست، بسیج هست، توده مردم هم هست. فعلا خبری نیست که به جز نیروی انتظامی بقیه بیرون بیان
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    علی دایی هرکی هست هرچی هست همه در برابر قانون برابرهستند مخصوصا اگر در مورد امنیت ملی کشور باشه در ضمن خانم ابتکار وقتی شما واون دروغگو بزرگ دولت تدبیر وامید رو محاکمه کردند حساب کار دستتون مییاد
  • محمد قزل IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 1
    علی دایی هیچوقت متوجه اشتباهش نمیشود
  • م م IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    این انقلاب صاحب داره ما طبقه ضعیف قدر این انقلاب را داریم علی دایی و امثال اور هروقت خبری ازشون نبود یه جوری می خوان بگند ما زنده ایم ما پرسپولیسی ها او و علی کریمی و امثال آنها را بزرگ کردیدم
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 3
    رضا رشیدپور در اینستاگرام خود با انتشار تصویری نوشت: رستوران و جواهر فروشی علی دایی پلمپ شد. دقت کنید. کسی کسب و کار «شخصی» خودش را تعطیل کرده. ملک خودش بوده. سرمایه خودش بوده. گفته که چند روز کار نمی‌کنم. کدام قانون می‌گوید که باید برخورد شود؟ اصلا بفرمایید اعتراض قابل قبول برای شما، که آن را بشنوید دقیقا چه شکلی است؟ آدم متحیر می‌ماند.
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 3
      رضا رشید پور گفته علی دایی حق داره مغازه و فروشگاه شخصی اش را ببنده فردا رشید پور می گه علی دایی و علی کریمی اختیار خودشون را دارن .........
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 0
      اغتشاش‌گران و تروریستا مگه آدمن که متحیر بمونن؟! اصل قضیه که اغتشاش، ترور، بی‌احترامی به مقدسات دینی به ویژه ولایت، کشف حجاب، دعوت به اعتصاب و اخلال در نظام اقتصادی و ... اعتراض نیست که چگونه باشد! هیچ کدام از این‌ها نباید باشد. اول اعتراض رو بفهم بعد بپرس چگونه باشد تا توضیح دهیم اعتراض درست چگونه است. کم‌تر هم مردم‌فریبی کن‌. فیلم هم بازی نکن
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    من میخوام به این اشوبگرا بگم مگه مشکل ازادی بیان و پس از بیان ندارید؟ مگر وضع اقتصادی خوب ندارید؟ مگر امید به کار و خانه دار شدن و ازدواج ندارید؟ چرا به خونریزانه ترین حالت اعتراض میکنید؟
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      بخشی رو که سانسور کردی بانمکه:))))))
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 1
    اگر کسی بگوید بنده فردا روزه می گیرم این جرم است ؟؟؟ جلو الخالق .جرم تراشی و پرونده سازی دوره آخر الزمانی را هم دیدیم . بعد می گویند اعتراض حق مردم است .فقط اغتشاش نکنید . معلوم شد شما اصل اعتراض در قانون اساسی را قبول ندارید فقط دروغ می گویید .
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 0
      اگر کسی بگوید مغازه‌هایتان را ببندید تا نظام دینی را از بین ببرید، روزه گرفته؟! روزه شخصی است. آیا تبلیغ عمومی در فضای مجازی شخصی است؟! هر کسی اقدام عمومی انجام دهد باید در قبال نتایجش پاسخ‌گو باشد. ایران همینه. آمریکا همینه. اروپا همینه. همه جا همینه. ثانیا اخلال در نظام اقتصادی جرم صریح است. جرم جدید نیست که متعجب بشی! واقعیت اینه که فریب‌کاریت آخرالزمانیه نه برخورد نظام با فتنه
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 1
    من اگر از اغتشاشات آسیب ببینم از تمام کسانی که به جرم حمایت از اغتشاش باعث تحریک اغتشاشگران شده اند شکایت می کنم
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 0
    علي دايي طرف دشمن ملت و دشمن حق گرفته و با متجاوز و كودك كش و ظالم همراهی کرده
  • حسن IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 3
    باسلام... شما بفرمایید مردم چجوری اعتراض کنن ؟ توو خیابون نیان.. داد نزنن...تحصن نکنن.. مغازه شخصیشونم نبندن....
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 0
      خوب تو مغازه شخصیت را به علامت اعتراض تا ۱۰۰ سال ببند و جواب طلبکارها را هم خودت بده ولی این را توشبکه های اجتماعی به بهانه انقلاب کذاییت داد نزن و تبلیغ نکن چون باعث اخلال در اقتصاد مملکتی
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      2 1
      معلومه که خیابون محیط عمومیه و نباید مختل شه، مشخصه که نباید در محیط زندگی دیگران داد زد و دعوت به براندازی نکرد. دقیقا اینا ناامنی برای مردم و این نظام مردم‌سالار الهی هست و قطعا اسمش اغتشاشه نه اعتراض. اعتراض عنوان مشخص و درستی داره و به شیوه درست و بدون مزاحمت انجام میشه. اعتراض به حکم الهی حجاب و ... نداریم. نمیخوای میتونی گم شی ممالک کفر
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 0
      میتونن اگه اعتراض دارن صفحه اینستاگرامشون رو ببندن خخخ
  • شهروند IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 0
    به شما قول میدم با این دست فرمونی که قوه قضاییه داره میره ـ دو سه روز دیگه پلمپ رستوران و جواهری دایی با رافت! جناب اژه ای روبرو شده و شکسته میشه
  • البرز IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    هر چه سریعتر دایی و احمدی نژاد رو بازداشت کنید. سر مار در تهرانه
  • ناشناس IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    خانم ابتکار تو مسول نبودی؟؟یا خواب بودی به وقت مسولیتت
  • FI ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 0
    شهریار ایرانشاعر بود که ملت ایران دوسش دارن
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    دوتا پس گردنی به راه راست هداتیش میکنه
  • سیف IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    آدمای متکبر هرگز متوجه اشتباه خود نمیشوند چون خود را بالاتر از دیگران می‌دانند!!! امام صادق علیه‌السلام فرمودند: در آنچه خداوند به حضرت داود(ع) وحی کرده آمده است: ای داود! همان‌طوری که نزدیک‌ترین مردم به من انسان‌های متواضع هستند،‌ دورترین مردم از من نیز انسان‌های متکبر هستند. (اصول کافی، ج 2، ص 123)
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 2
    بابا این چه حلفیه من که لستولان ندالم ، یه عمل دنبال توپ دویدم و توپ سدم تا تونستم یدونه گالی بلای کبابی دل و جگل و قلوه بگیلم و باش کاسبی و کسب لسق کنم😀😄😂
    • کاوه آهنگر IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      2 1
      مسخره نکن که مسخره گر سخت کیفر میشود دلقک بی ترمز!!!!
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      2 1
      از دلقک هایی مثل تو و همه انگل هایی مثل تو که مخشون بدجوری تاب داره این مملکت بهتر از این نمیشه.
  • علـی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 2
    میخواهید علی دایی رو بشناسید کلیپی که اخیراً منتشر شده از صحبت‌های علی پروین در مورد دایی ببینید تا ماهیت پلید واقعیش پی ببرید...!
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 2
    کامنت گذاشتن در جواب شما در واقع کار بیهوده انجام دادن است. کدام آقای می دامادی اشتباه بود؟ جواب بده از کنارش سرسری عبور نکن. فقط داری نظرات کارشناسان را انکار می کنی. خواسته مردم همین مطالبی است که این روزها دارد گفته میشه. کو گوش شنوا وچشم بینا.
  • مرادی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    خودت بچه ت را با کاسبی در این مملکت فرستادی در امنیت و رفاه بعد دستور به تعطیلی میدی ما جوان نداریم چرا کاسبی ما رو خرابتر میکنی ناراحتی جمع کن خودت هم برای همیش برو کم مملکت را به اغتشاش بکش راست میگی بچه خودت را بیار دستش رو بگیر با هم بروید وسط اتش تاثیر گذار تره ها
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 1
    این بی ..تا اینجا زورش از قوه قضائیه بیشتر بوده و این نشانه خوبی نیست هر کی جفتک انداخت باید سزای کارشو ببینه.یکی از اینایی هم که گرفتن میگفت دیدم با دایی و کریمی و بازیگرا کار ندارن چرا باید با من کار داشته باشن!! کلا یارب مباد کهگدا معتبر شود گر معتبر شود یا کریمی یا دایی شود
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    ایشان اولا باید پاسخگو باشد که منبع فراخوان کیست؟آیا ایشان به آن منبع، بیش از فراخوان احترام به قانون جمهوری اسلامی اعتقاد دارد؟اگر پاسخ مثبت است گذشته از رانت هایی که ایشان را به این ثروت رسانده،باید مانند سایر قانون گریزان دعوت به اعتصاب و تکثیربی ثباتی در کشور که خواسته نا خواسته در جهت اهداف آمریکا دشمن شماره یک نظام ایران است ،برخورد شود... قوه قضاییه بداند یک‌ملت آماده شهادت در را حق پشت سر آنهاست.
  • 6 IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    8 1
    علی دایی و علی کریمی و مهران مدیری و بقیه مفت خورها عددی نیستند یادش رفته گرسنه از اردبیل امومد تهرون مهران مدیری هم غیر از مسخره کردن مردم ایران کاری دیگه نکرده
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    7 0
    جواهری نور ، حاصل اشک دیده من و خون دل شماست ما را به رخت فوتبالی فریفته است این گرگ سالهاست که با رانت اشناست
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون چیزی در ارتباط دادن بولتن‌های منتشره به خبرگزاری فارس دریافت نشده است. یکی از افراد شاخص این خبرگزاری اخبار را بدون صحت سنجی جمع آوری کرده‌ و همین موارد مورد تعرض واقع شده است.....
  • GB ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    متوجه نمیشود که نمیشود که نمیشود
  • علی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 1
    جالب است جناح زر وزور تزویرعریان به میدان امد ه اند که تمام ارزشهای دینی وملی این مملکت را لگد کوب کنند ولی یک ضعف اساسی دارند وان پرداخت هزینه است قوه قضاییه باید جدی وبدون مماشات سنگین ترین هزینه ها را به انها تحمیل کند اعم از جریمه نقدی اعم از کار در مراکز خانه سالمندان مرکز نگهداری از کودکان معلول ذهنی وحرکتی و.... تحمیل زندانهای طویل مدت بدون حق تخفیف در زندانهای شهرهای بد اب وهوا وتبعید واعدام برای کسانی که جرم انحام داده اند که یادشان نرود هرکاری هزینه ای دارد وکشور بی صاحب نیست که عده ای بخواهند با نوکری غرب کشور را بهم بریزند وبعدا هم از زیرش در بروند
  • ۰ IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    درود بر شرف نداشته ش
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    یعنی هنوز برای مردم ماهیت اغتشاشگران که از خارج هدایت میشود ودشمنی با اسلام وانقلاب وایران است ودشمن استقلال وپیشرفت مملکت میباشد ومشتی سیاسی ویرانگر وسلبریتی بدردنخور مفت خور وتروریستهای خارج نشین وانقلابیگر مجازی که توویلا نشسته باتهدید وزور قصد انقلاب دارد برای جوان ماروشن نشده اگر چنین است وانها اگاهانه قصد براندازی ندارند نباید مردم اسلام وانقلاب را قربانی مشتی گوسفند کرد هزاران توپ باز مثل علی دایی فدای تار موی بسیجی
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    برخورد قوه قضائیه با کسانی که برایرحمایت از اغتشاشگران و در راستای خواست و اراده بیگانگان فروشگاه خودشان را تعطیل میکنند و بشکلدخیلی واضحی هن دیگر بازتریان را تشویق به اینکار میکنند مسلما نیت خیر ندارند حدفشان ادامه دار کردن اغتشاشات و حمایت علنی از انها است و هدفشان به اشول کشیدن زندگی مردم است با چنیین انسانهایی اگر طبق قانون برخورد نشود حتما گستاختر خواهد شد و این نشانه ضعف تلقی خواهد شد کوچکترین نشانه ضعف در مقابل اغتشاشگران و حامیان داخلی و خارجی شان بسیار خطر ناک خواهد بود و دشمنان بشکل روشنی از ان استفاده خواهند کرد از علی دایی و خیلی بزرگتر از این فرد نظام نباید واهمه داشته باشد نظامی که به تنهایی در مقابل ابرقدرت امریکا ایتاده است امثال علی دایی برایش کف روی اب هستند
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 2
    خوب کاری کرده ؟
  • رضا IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 2
    عجب ! من احتمال قوى ميدم شما جماعت مهره پنهان اسرائيليد
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 0
    علی دایی نسخه داخلی آشوب وعلی کریمی نسخه خارجی آشوب است خودتان را به نفهمی نزنید،برخورد بازدارنده کنید.
  • زنجان IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 9
    یاشاسین علی دایی، جانمان فدای علی دایی
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      5 0
      این ترفندا که با نام زنجان و اردبیل و ... نظر بذاری قدیمی شده. تو یا در سرزمینای اشغالی هستی یا کمپ آلبانی‌. جان ناقابلت رو هم امشب بیا در خیابون برای دایی منافق فدا کن اگه راست میگی
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 1
      این ترفند
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 0
      خیر این ترفندا. مثل نام استان گذاشتن، نام مذهبی گذاشتن، نام حق و حق‌گو و راست‌گو گذاشتن و ... که بقیه‌اش خلاصه شد.
  • علی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    حرف های اصلاحات چی ها ی امثال میردامادی ، حقیقتا روح روان انسان را آزار میدهد. چرا وقتی روحانی رای آورد ، این دارو دسته به فرایند انتخابات گیر ندادند ؟! انتخابات فقط وقتی مشکل دارد که اصلاح طلبان رای نیاوردند ؟! وقتی که موسوی ملعون تان هم که رای نیاورد انتخابات بد بود و وقتی روحانی منفورتان رای اورد انتخابات خوب بود؟! وقتی این دوره دوباره نماینده اصلاحات چی ها رای نیاورد ، انتخابات دوباره مشکل دارشد؟! از مشکلات می گویید در حالی که طی ۸سال گند های دولت روحانی ، حتی یک بار هم صحبت نکردید ، اصلأ برای عموم شناخته شده نبودید از بس که خفه خون گرفته بودید. از زمانی که دولت غیر خودتان روی کار آمده ، یک بند دارید ناله و شکایت می کنید!!! آقای میردامادی ، با یقین مگم اگر زن بودی ، در جریان فتنه حدید ، حتما کشف حجاب می‌کردی ، مثل بعضی ها که ۶۰ سال را رد کردند ، سن و سالت هم برای کشف حجاب مناسب بود!
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 5
    لغتنامه دهخدا ایراد داره آیا؟؟؟؟ اعتراض شده اغتشاش؟
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 0
      لغت‌نامه درسته. نفس و روح شما فاسد شده که به برهنگی و هرزگی و فاسد کردن جوونا و تهدید مردم و اخلال در نظام اقتصادی و بازارها و حمله مسلحانه به نیروهای امنیتی و مردم میگی اعتراض
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      4 0
      اگر اعتراض بود اعتراض میگفتیم الان اغتشاشه
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 0
    رسوایی اخلاقی علی بگ دایی و کاملیا انتخابی فر را فراموش نکنید.! علی دایی سرتا پا غرق در فساد و تباهی است یک آدم فاسد نمی تواند با حق و حقیقت سازگاری داشته باشد.
    • GB ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 2
      ساکت شو
  • US ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 5
    على دايى چيزى جز بيان حق چيز ديگرى نگفت واينم از خصلت ورزشكاران ايران باستان است وبس ولى شما كه ادعاى عدالت وديندارى ميكنيد دروغ ودغل شده نون دونيتون حقخواهى مردم رو ميخواهيد در گلو خفه كنيد وحقخواهى رو اختشاش واز خارج معرفى كنيد
  • US ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 6
    على دايى چيزى جز بيان حق چيز ديگرى نگفت
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 0
      بله علی دایی حتی در مورد فوت همشهریش دروغ گفت بخاطر اینکه زن و دخترش در اروپا با خیال راحت با گرین کارت تایید شده در استخر های مختلف شنا کنند
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 1
    مشرق ابتکار دست پرورده و نجومی بگیر و کوخ نشین اول انقلاب و کاخ نشین فعلی هست مثل ۹۰٪ مسئولین دیگر در طیفهای مختلف اگر فساد مبود در تک تک قوا و نهادها و..امثال اون الان ازشون قانون از کجا اوردهی استعلام و بخطر اشرافیگری و بیکفایتی و... محاکمه میشدن اما همه از هم آتو دارن پس کسی به کسی کاری نداره احزاب با جنگ زرگری باهم سرمردم رو گرممیکنن
  • انقلابی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    کاخ نشین حرام خور بر نمیگرده.عاقبتش تباهی و نابودی و هلاکت در دامان شیطانه
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 0
    تا نباشد چوب تر...
  • مسعود دیپلمات IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 1
    آقای میردامادی و خانم ابتکار هردو صحیح می فرمایند که انباشت نارضایتی‌ها در مدتی طولانی شکل گرفته است و حاکمیت (البته اعم از این و آن) توجهی به همه هشدارها نکرده اند. مشرق هم صحیح می فرمایند که "انباشت سیاه‌نمایی ذهنی و غیر واقعی" (البته از هر دو طرف) باعث این شورش ها گردیده است و البته دشمن هم همیشه منتظر گرفتن ماهی از آب گل آلود است. اکنون سئوال این است که در حال حاضر کدام یک از دیگری بهتر است؟ بنده عرض می کنم : نه این خوبه نه ایشون، لعنت به هر دوتاشون!
  • شریف زاده IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    اگر دستگاه های اجرایی یک اقدام مثبتی بکنند. از اینها که هم در اغتشاش دست داشتند. وهم تحریک به اغتشاش و.... می کنند. خسارت سنگینی اخذ کنند. و تاوان این دعوات ها را از اینها بگیرند. عمرا به شکر خوردن می افتند. در واقع ماستشان را در کیسه می کنند.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 2
    سلام هر چی نظر موافق انعکاس دادی چرا؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 0
    گور پدر علی دایی و علی کریمی و امثالهم
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 1
    واقعاً حیف شد. کاش دایی قدر خودش رو میدونست و اینهمه حرف نمیخورد دلم سوخت. حیــف!
  • ناصر EC ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 1
    با سلام کدام قهرمان ملی این پهلوان پنبه.کدام پیروزی در نه تنها در سطح جهانی حتی آسیایی کسب کرده ؟.چرا این بی وجود رو اینقدر بادش می کنید شما!!!!!!. قهرمان ملی جهان پهلوان تختی و بس
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    امان از جهالت این ادم ازبخشهای وواقعیتهای مختلف زندگی که اهمیتهای متفلوتی داره مثل تربیت .سلامت امنیت .هدایت پدر ومادر سرگرمی واوقات فراغت و...گاهی انقدر کوچک وحقیر است که ابتداییترین وکم اهمیت ترین بخاطر کمبودن وسعت دیدش پراهمیتترین ان میشود وچه بسا الگو واسطوره ان ازانقسمت انتخاب میشود برای انسان پدرومادر .معلم اموزش یاهدایت .یاسلامت قطعا مهمتر است اما بعضی را میبینی یک بازیگر اعم ازتوپ شوت کن یا هنر وفیلم بازی کن که همه روزانه هم واقعی وهم بصورت فیلم بازی میکنیم چنان مهم شده که الگو قهرمان اسطورهو..میشود تقصیر ان بازیگر نیست ما انقدر ریز هستیم که یکمتری یا صد متری ویا نگاه به قله نداریم وتو همان قسمت کم اهمیت مشغولیم انکه بتو وجود داده انکه اموزش وتربیت داده انکه تورا پرورش داده انکه تاریخ مملکتت رارقم میزند انها اهمیت دارند یا یک بازیگر این نقص ماست که انقدر ریز وکوچکیم که عناصر بی اهمیت درزندگیمان بالاترین میشوند والگوی ماقرار میگیرندیکتار موی بسیجی یک استاد مثل شهریاری که برا وطن وما جان میدهند بر هزاران سیاسی وسلبریتی وطن فروش شرف دارد عزیزم کمی بزرگ شو تا جهانت بزرگ شود وبزرگان راببینی والگو کنی نه صبح مادرت برود نان بگیرد تا بخوری بعد هزارکیلومتر بیایی چون دربی ببینی وکوچکی را بزرگ والگو کنی
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 4
    باطرح این سوالها وپلمپ مغازه های علی دائی واعترافگیری وتعهد گرفتن را سلبریتها و....نشون میدهید که نمیتوانید بلایی سراینها بیاورید ودراصل ترسیدیدمثل....
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 2
    باطرح این سوالها وپلمپ مغازه های علی دائی واعترافگیری وتعهد گرفتن را سلبریتها و....نشون میدهید که نمیتوانید بلایی سراینها بیاورید ودراصل ترسیدیدمثل....
  • مهرداد IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 6
    ساندیسیها بفرمایید ناهار.یه مشت مزدور متوهم که فک میکنن فقط خودشون خدا دارن. شماهایی که دایی رو میکوبی(هرچند پشمشم نیستید) چرا در مورد هزاران خیانت خفه خون گرفتید؟ لابد پای نان و ساندیس و جیره در میان است.
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      2 1
      اونقدر ساندیس ساندیس،کن جونت دراد
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      3 1
      ما به قول شما با ساندیس خوردن تو نستیم کاری کنیم شلوارتون را خیس کنید ولی شماها با دادن آغوش رایگان هم نتونستید هیچ غلطی بکنید
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      3 1
      ساندیس می خوریم برای وطن جان می دیم شما دلار عربی اسراییلی غربی می گیرید به وطن خیانت می کنید
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 0
      ناهار آمریکا و آل سعود از ....نجس‌تره. به درد خودتون میخوره. فرق ما با شما ساندیس نیست. عقل است که ندارید.
  • جانباز IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 2
    همه مردم ایران اشتباه میمنند
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    این پتیاره های اجاره ای غرب ماموریت دارند علیه این نظام مقدس لجن پراکنی کنند اقدام قضایی بدون مماشات لازم است
  • نادری IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    دایی غلط کرده
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    چهارروزدیگه داییم پرچم شیروخورشید بدست تو کاناداس .خلایق هرچه لایق
  • حاج حسین IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    امثال علی دایی ... که از خون و مال و جان مردم ارتزاق می کنند ... درمانشان این است که اموالشان گرفته شود... مردم خودشان بابت کردارشان مجازاتشان کنند‌.
  • علی اعوانی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    علی دایی خواب نیست که بیدار شود، به جهت حضور دخترش در دامن انگلیسی ها خودش را به خواب زده است. او بیدار شدنی نیست.
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    علی دایی فکر نمیکنه که باید قیامت جواب بده
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    علی دائی آقای گل ما ، مرد. حتی بدون مراسم فاتحه .
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    انقدر مال این مردم بیگناه را در جیب این یارو کردند که توهم برش داشته است ....الهی خون شهید عجمیان و شهدای امنیت و خون ارمان عزیزم گلوی تو و اطرافیان هم فکر تو را بگیره خون به دل خانواده شهدا کردی الهی هراس و غربت دختران کوچک شهدا که در این ایام دلشان از آشوبی که بپا کردی شکست خواب ارام را ازت بگیرد جناب دایی که الان هم خواب آسوده ندارید خدا کند به راه حفظ سرزمین پاکت برگردی به راه مستقیم و به حزب خدا بازگردی ....بدانید دست خدا با حزب الله است
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    علی دایی وطنفروش
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 0
      آره وطن فروشه.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    وطن فروش
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    علی دایی تمام خط قرمزها را زیر پا گذاشته است . تا دل اربابان آمریکایی اش را به دست آورد ‌ آیا علی دایی جرات می کند رفتار پلیس آمریکا با مردم آمریکا را محکوم کند. هرگز!
  • رضا IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    خانم ابتکار فاتح لانه جاسوسی آمریکا و مادر دل نگران فرزند در آمریکا خون تمام بیگناهان کشته شده در این اتفاقات بر گردن شما و همپالگی های شماست احساس خطر کردید که اگر اتفاقی برای این نظام بیفتد تک تک شما هم در خطر خواهید بود
  • سربدار IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    معصومه راستی از واردات بنزین چه خبر و یک بار هم پیشنهاد تعویض کارت ملی های مردم ایران را دادید و این همه هم در محیط زیست جاسوس پرورش دادید اظهارات خانم ابتکار مبنی بر مسئولیت دولت در حالی است که اغتشاش آبان 98 که از حیث بزرگی و میزان تلفات بسیار بزرگتر از آشوب لکّه‌ای اخیر بود؛ در زمان دولت متبوع ایشان و زمانی که شخص خانم ابتکار هم منصب‌دار بودند رخ داد. ولی ما ندیدیم و نشنیدیم که خانم ابتکار در آن مقطع پرچمی برای برای شنیده شدن صدای اغتشاشگران از سوی دولت بلند کرده باشند! از جون این مردم چه می خواهید ول کنید هر چه بوده خودت و شوهرت برای خودتان جمع کردید خداوند ازتون نگذرد یک مقدار وقت کردی قران بخوان تا بتوانی عاقبت فتنه گران را در آیات و روایات خوب درک کنی یک استادی داشتیم می فرمود چطور برای هر دستگاهی مانند لوازم خانگی یا غیره دفترچه راهنما هست خداوند نیز ما را خلق کرده و همراه ما دفترچه راهنما فرستاده و آن قران کریم است دفترچه راهنمای من در آوردی فتنه گران بدردت نمی خوره امیدوارم وقت بگذاری بهره ببری انشاءالله من و شما یک پای مان اینجاست یک پایمان لب گوره به فکر آخرت هم باش
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    علی دایی. دیگر لقبی بجز. همراه خائن ندارد
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    توهم زد دایی خیال می کنه کسیه زکی
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 1
    علی دایی با گردن بند طلا و دختر نیمه برهنه اش هرگز به سمت حق نخواهد آمد.
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      1 0
      سطح ادبیات کامنت گذاران... خدایا با کی شدیم هشتاد میلیون
  • مجاهد انقلابی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    برخی بستن مغازه به عنوان اعتراض را نشانه آزادی دانسته اند. اما توجه ندارند وقتی دشمنان یک ملت پشت یک جریان اجتماعی ، اعتراض یا تعطیلی برخی اماکن و مشاغل باشند و برنامه ریزی و تبلیغ برای آن را انجام دهندو شما هماهنگ با برنامه آنها اقدام و عمل کنید ، دیگر نامش همدستی با دشمن است نه اعتراض.
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    علی دایی را بگیرن برای کار اجباری به یکی از معادن دور افتاده تبعیدش ونید تا این غرور مسخرش شکسته بشه و دیگه برای مردم شاخ و شانه نکشه
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    اینم شد برانداز؟
  • سیامک یاسمی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 3
    عشقی علی دایی با شرف
  • صادق IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    عین گفته دائی را بیان می کنم ( پدرم به من گفته در سیا ست دخالت نکن )ایاهمین جمله را دائی گفته است ؟حالا چه شده ایشان وصیت پدرش را ازیاد برده است ،مایلی کهن گفته بود که او .... است حنی سر گفته اش اقای مایلی کهن به زندان هم رفت...تحقیق کنید
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    علی دایی خودش یقیین دارد دروغ می گوید مخصوصا دروغ میگوید تو این نظام که امنیت ۱۰۰ دارد واموالش را مفت بدست آورده وخیالش راحته که این نظام مقدس کارش ندارد ترسید براندازان موفق شوند گفت اگر آمدند اموالم را مصادره نکنند الان هم در گل گیر کرده نه راه پس دارد نه راه پیش
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 0
    علی دایی یا هر کس دیگری را بیشتر از گنجایشش باد کنید به اشتباه می افتد .امروز او فکر میکند شهریار و برترین گلزن تاریخ . و مورد حمایت کشورهای بیگانه است . وتا وقتی او بادش خالی نشوذ همین مسیر اشتباه را میرود مثل جوانان که فکر میکنند همیشه حوان و قوی هستند و خودسری میکنند . به هر حال سنگ لحد همه را سرجای خود می نشاند
  • از تبربز IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 0
    اول دختر خودش را از با زار لندن جمع می کند زن ودختر یک مسلمان بی حجاب نیست ولگرد درمملکت غریبه نیست واگر این تورشود به اومی گویند اول خانواده خودت را جمع کن وو.......
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 0
    آذری ها اصولاً با غیرت. وطن پرستند و مدافع وطن ودین هستند نمیدانم چطور شده که علی دایی دارد با آبروی آذری ها بازی میکند و اینقدر بی غیرتی میکند خدا عقلش بدهد
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    ابتکار بی ابتکار خودت یکی از دلایل انباشت اعتراضات هستی وقتی مردی متوجه میشی چه ظلمی کرده ای
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    علی دایی رو فقط آقا دزده باید ادب کنه
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    اینا قبل از اینکه قهرمان بشن باید پهلوان میشدند متاسفانه بعدا دایی شدند
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 0
    نخیر بیخود پای اصلاحات رو وسط نکشید مردم دیگه از هرچیزی که حتی ذره ای بوی شماها رو بده بیزارن ونمیخواهنش
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 0
    😐خدا هیچ پایین شهری را بالا شهری نکنه و هیچ بالا شهری را پایین شهری نکنه ک هر دوتاشون حتی برای بندگی وآسه خدا هم حاضر نخواهند شد.....😬
  • US ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 0
    این دایی کثیف یه عمره داره ازین مردم تغذیه میکنه  بعد برای تبلیغات و پول دراوردن بیشتر ته مونده حساب بانکیهاشو با اب و تاب خرج  چندتا فقیر میکنه با هزارتا دوربینو رسانه !!! بعد که آروق  مردم داریشو زد واسه دشمنان همین مردم خوش رقصی میکنه و دم تکون میده    ننگ بر شماها
  • رحیم US ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 0
    این علی دایی چقدر تهی مغز هست اخه با پول این حکومت با اعتبار این حکومت رشد کرده پول درآورده حالا داره جفتک میندازه من والله دیگه نمیدونم چیکار باید بکنه قوه قضاییه جلبش کنه واقعا حق این آدم جلب و دستگیری هست
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 0
    خون ریخته شده هر دو طرفر باعث وبانی ان امثال این مفت خور باعثش شدن باید بابت دروغ دانش اموز اردبیلی و... دادگاهی بشه وجواب خونهای ریخته شده رو بده مماشات با این افراد بیشترین هزینه را برای نظام وکشور داشته
  • ایرانی اصیل IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 0
    این روز ها بهترین کلمه و بهترین جمله و شعار ، مرگ بر انریکا ، مرگ بر امریکا و بر همه مزدوران داخلی این شیطان بزرگ که در راس انها در داخل کشور ، اصلاح طلبان و شاخه و برگه بی بوته اینها که فکر میکند در داخل و خارج لانه کردند ، شک نکنید حتما کور خواندید و به درک ب روش همان اربابان بی هویت خودتان واصل خواهید شد.
  • من IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 1
    ببین علی دایی رو کسی نمی تونه خراب کنه عشقه این ادم هر کی با یکی حال میکنه منم اخیرا با علی دایی خخخ
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    3 0
    علی دایی غلط خورد
  • علی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 0
    امثال علی دائی از کیسه بیت المال آنقدر گیرشان آمده که تا هفت پشتشان را هم سیر میکند دل او که برای ملت نمیسوزد اما وجه مشترکی که در سخنان امثال خانم ابتکار و میردامادی و بیانیه خاتمی و مابقی همپالگیهای سیاسی این جریان دیده میشود مطالبات و نارضایتیهای انباشته میباشد فارغ از اینکه اگر این مطلب درست هم باشد برمیگردد به دوران مدیریت اجرایی 30 ساله این جریان سیاسی که برکشور حاکم بودند و آخرینشان هم دولت روحانی بود که هیچ نقدی را برنمی تافت و هر منتقدی حتی از جنس خودشان را هم با توهین و ناسزا و حواله جهنم و بی سواد پاسخ میگفت و ماجرای سبد حمایتی و بنزین روز جمعه ای و ارز 4200 تومانی جهانگیری و خروج میلیاردها دلار ارز و طلا مصیبتهای آن را هرگز بروی خودشان هم نمی آورند واقعا اینها برازنده همان توهین هایی هستند که این روزها از زبان اغتشاشگران شنیده میشود
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 1
    ضمن اینکه همه شهروندان و از جمله آقای دایی وظیفه دارند حافظ قانون، حکومت و کشوری باشند که آبرو و مایملک خود را مدیون آن هستند. شیشکی براتون
  • فرهاد IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 1
    آقای دایی با کدام ضد انقلاب همراهی کرد چگونه می توان اعتراض کرد
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    1 0
    قوه قضائیه به قوانین سخت کشورهای اروپایی در ارتباط با تخلفات سلبریتی ها(البته حیف سلبریتی که به جماعتی بیسواد وبی فرهنگ وکم ظرفیت اطلاق شود)توجه کند و بچه مارهایی که بر سر سفره ملت افعی شده اند و در شرایط حساس علیه منافع ملی طغیان وسرکشی می کنندرا تأدیب ومجازات کند
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    1 0
    آیا دستگاه قضا اراده جدی برای مجازات قارون کوچولوها دارد؟؟؟؟!!!!
  • خخخخ IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    0 0
    دوستان‌ معص...ابت..... یک‌ یهودی‌ اصیله‌ یهودی‌ آنوسیه‌ ............. اصلا‌‌ طبق‌ موازین ایران‌ اسلامی قدم‌ بر نمیداره‌ ..‌........... حتما‌ در ‌ موردش‌ تحقیق‌ کنید‌ ........ تو‌ گوگلم‌ انداختن‌ ...... تو‌ آپاراتم‌ هست‌ ..‌...
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    علی دایی و خانم ابتکار تا آخر عمرشان نخواهند فهمید
  • همشهری IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 0
    علی دایی چهار تا توپ تو گل زده فکر میکنه خبریه. بعد نفت تو هیزم دشمن میریزه
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    به امید روز آزادی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس