.

پلیس آمریکا در تداوم چرخه خشونت در این کشور اعلام کرد که بر اثر تیراندازی خانوادگی در ایالت کارولینای شمالی ۵ نفر از جمله ۳ کودک جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش مشرق از "ای بی‌سی نیوز"، پلیس کارولینای شمالی در گزارش خود اعلام کرد که یک مرد در منطقه "های پوینت" به سمت همسر و ۳ فرزند خود شلیک کرده و آن‌ها را به قتل رسانده و پس از این تیراندازی این مرد خودکشی کرده است.

اداره پلیس "‌های پوینت" در بیانیه‌ای گفت: افسران پلیس پس از دریافت تقاضای کمک در محل حاضر شدند که پس از شکستن درب یک خانه با جسد ۵ نفر مواجه شدند. در تحقیقات مشخص شد که رابرت جی کرایتون ۴۵ ساله، همسرش آتالیا کرایتون ۴۶ ساله و سه فرزند ۱۸، ۱۶ و ۱۰ ساله خود را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

در تازه‌ترین رکورد خشونت‌های مسلحانه در آمریکا که پایانی بر آن متصور نیست، در طول یک هفته تعطیلات سال نو میلادی در آمریکا بیش از ۶۵۰ نفر بر اثر تیراندازی و خودکشی با اسلحه جان خود را از دست داده‌اند.

نهاد آرشیو خشونت مسلحانه که آمار تیراندازی‌ها در آمریکا را منتشر می‌کند، روز جمعه به وقت محلی اعلام کرد، تعداد کل کشته‌شدگان در آمریکا به دلیل کشته شدن با استفاده از اسلحه و تیراندازی‌های غیرعمد، در طول یک هفته تعطیلات ۲۵۵ نفر بوده است.

در این گزارش آمده است که این رقم شامل ۱۲ تیراندازی جمعی است. آرشیو خشونت مسلحانه ادامه داد که در این دوره زمانی، ۳۹۶ نفر دیگر از اسلحه برای خودکشی استفاده کردند.

بر اساس این گزارش، ۵۵۰ نفر دیگر بر اثر تیراندازی در همین مدت مجروح شده‌اند.

این گزارش می‌افزاید، تعداد کشته شدگان شامل هفت کودک در رده سنی ۱۱ سال و نوجوانان در رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال است.

آرشیو خشونت مسلحانه روزانه از ۷۵۰۰ منبع، آمار مرگ و جراحات ناشی از اسلحه در سراسر آمریکا را جمع آوری می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    دمتون گرم. سرگرم کشتن همدیگر باشید تا جهان، آرامش را تجربه کند.
    • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
      0 0
      احسنت ، من باشم به دلیل فرهنگ بالای آمریکایی ها و وجود دموکراسی 100% در اونجا، حمل سلاح رو برای تمام سنین آزاد میکنم بدون نیاز به مجوز حمل سلاح و غیره!!! خخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس