کد خبر 152510
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴

جديدترين آمار رده‌بندي كيفي خودروهاي سواري توليد داخل منتشر شد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، در آمار رده‌بندي كيفي خودروهاي سواري داخلي در مرداد ماه امسال نيسان تيانا (پارس خودرو) همچنان رتبه اول را در اختيار دارد. اين خودرو البته تا حدودي با رشد كيفي نيز مواجه شده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 3.3 در تير ماه به 3.2 در مرداد ماه كاهش يافته است. اين خودرو در بخش رنگ داراي نمره منفي بوده است.

در آمار رده‌بندي مرداد ماه مانند رده‌بندي تير ماه نيومزدا 3 و مزدا 2 (بهمن) با 15 نمره منفي مشتركا رتبه دوم جدول را در اختيار دارند. اين خودروها در بخش رنگ داراي نمره منفي بوده‌اند.

مقام سوم رده‌بندي كيفي مرداد ماه نيز مانند تير ماه در اختيار نيسان ماكسيما (پارس خودرو) است. البته اين خودرو با رشد كيفي نيز مواجه شده است، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 16.4 در تير ماه به 16 در مرداد كاهش يافته است. نيسان ماكسيما در بخش‌هاي تزئينات داخلي و خارجي، بدنه و رنگ داراي نمره منفي بوده است.

اما رتبه چهارم رده‌بندي مرداد ماه مانند تير ماه در اختيار سوزوكي گراند ويتارا (ايران خودرو خراسان) است. اين خودرو با رشد كيفيت مواجه شده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 20 در تير ماه به 19.6 در مرداد ماه كاهش يافته است. گراند ويتارا در بخش‌هاي تزئينات داخلي و خارجي، بدنه و رنگ داراي منفي بوده است.

مگان (پارس خودرو) نيز در رده‌بندي مرداد ماه مانند تير ماه در رتبه پنجم جدول قرار دارد. مگان البته با كمي كاهش كيفيت مواجه شده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 21.3 در تير ماه به 21.4 در مرداد ماه افزايش يافته است. مگان در بخش‌هاي تزئينات داخلي و خارجي، صداهاي غير عادي، بدنه و رنگ داراي نمره منفي است.

رتبه ششم رده‌بندي مرداد در اختيار پژو 206 sd است. اين خودرو با رشد كيفي مواجه شده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 22.8 در تير ماه به 22 در مرداد كاهش يافته است. اين خودرو در بخش‌هاي صداهاي غير عادي، بدنه، نفوذ آب و رنگ داراي منفي بوده است.

رتبه هفتم رده‌بندي مرداد در اختيار تندر90 پارس خودرو است. اين خودرو تا حدودي با رشد كيفي مواجه شده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 22.4 در تير ماه به 22.3 در مرداد كاهش يافته است. تندر 90 پارس خودرو در بخش‌هاي ترمز، تزئينات داخلي و خارجي، بدنه و رنگ داراي نمره منفي است.

رتبه هشتم رده‌بندي مرداد نيز مشتركا در اختيار هيوندايي آوانته (خودروسازي راين) و تندر 90 ايران خودرو با 22.5 نمره منفي است. نمره منفي هيوندايي آوانته در دو ماه اخير ثابت بوده، اما نمره تندر 90 ايران خودرو در تير ماه 22.4 بوده است. تندر 90 ايران خودرو در بخش‌هاي ترمز، تجهيزات الكتريكي، تزئينات داخلي و خارجي، صداهاي غيرعادي، بدنه و رنگ داراي نمره منفي بوده است. هيوندايي آوانته نيز در بخش‌هاي فنربندي، تعليق و فرمان، بدنه و رنگ داراي نمره منفي بوده است. لازم به ذكر است كه خط توليد هيوندايي آوانته به روزهاي پاياني خود در ايران نزديك مي‌شود.

رتبه نهم رده‌بندي نيز مانند رده‌بندي تير ماه در اختيار پژوه 206 است. اين خودرو با رشد كيفي مواجه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 24.5 در تير ماه به 23.7 در مرداد ماه كاهش يافته است. پژو 206 در بخش‌هاي فنربندي، تعليق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، تزئينات داخلي و خارجي، صداهاي غير عادي، بدنه و رنگ داراي نمره منفي بوده است.

MVM530 (مديران خودرو) نيز در رده‌بندي مرداد مانند تير ماه رتبه دهم جدول را در اختيار دارد. اين خودرو با رشد كيفي نيز همراه بوده است، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 61.1 در تير ماه به 60 در مرداد كاهش يافته است. MVM530 در بخش‌هاي فنربندي، تعليق و فرمان، ترمز، تجهيزات الكتريكي، تزئينات داخلي و خارجي، صداهاي غير عادي، بدنه، نفوذ آب و رنگ داراي نمره منفي بوده است.

پژو پارس خراسان نيز در رده‌بندي مرداد مانند رده‌بندي تير در رتبه يازدهم جدول قرار دارد. اين خودرو تا حدودي با كاهش كيفيت مواجه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 63.2 در تير ماه به 63.3 در مرداد افزايش يافته است. پژو پارس خراسان در تمام بخش‌ها به جز نفوذ آب داراي نمره منفي بوده است.

رتبه دوازدهم رده‌بندي مرداد در اختيار پژو 405 خراسان است. اين خودرو با رشد كيفي همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 65.2 در تير ماه به 64.8 در مرداد كاهش يافته است. پژو 405 خراسان در تمام بخش‌ها به جز ترمز داراي نمره منفي بوده است.

رتبه سيزدهم رده‌بندي مرداد ماه در اختيار سمند است. سمند با كمي كاهش كيفيت همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 65 در تير ماه به 65.2 در مرداد افزايش يافته است. سمند در تمام بخش‌ها به جز نفوذ آب داراي نمره منفي بوده است.

پژو 405 نيز در رتبه چهاردهم رده‌بندي مرداد قرار دارد. اين خودرو با رشد كيفيت همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 67.1 در تير ماه به 66.8 در مرداد ماه كاهش يافته است. پژو 405 در تمام بخش‌ها به جز نفوذ آب داراي نمره منفي است.

رتبه پانزدهم رده‌بندي مرداد در اختيار ليفان 620 است. اين خودرو چيني با رشد كيفيت همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 70.9 در تير ماه به 70.4 در مرداد ماه كاهش يافته است. اين خودرو در تمام بخش‌ها به جز نفوذ آب داراي نمره منفي بوده است.

رتبه شانزدهم رده‌بندي مرداد در اختيار MVMX33 يا همان شاسي بلند تيگو است. اين خودرو با رشد كيفي همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 75 در تير ماه به 72.9 در مرداد ماه كاهش يافته است. تيگو در بخش‌هاي فنربندي، تعليق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، تجهيزات الكتريكي، تزئينات داخلي و خارجي، بدنه و رنگ داراي نمره منفي بوده است.

تيبا نيز در رتبه هفدهم رده‌بندي مرداد قرار دارد. تيبا با رشد كيفي همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 77.5 در تير ماه به 74.4 در مرداد كاهش يافته است. تيبا در بخش‌هاي فنربندي، تعليق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهيزات الكتريكي، تزئينات داخلي و خارجي، بدنه و رنگ داراي نمره منفي بوده است.

MVM110 نيز در رتبه هجدهم رده‌بندي مرداد قرار دارد. اين خودرو با رشد كيفي همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 101.6 در تير ماه به 96.4 در مرداد كاهش يافته است. MVM110 در تمام بخش‌ها به جز ترمز و نفوذ آب داراي نمره منفي بوده است.

سايپا 131 نيز در رتبه نوزدهم رده‌بندي مرداد قرار دارد. اين خودرو با رشد كيفي همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 103.8 در تير ماه به 102.1 در مرداد كاهش يافته است. سايپا131 در تمام بخش‌ها داراي نمره منفي بوده است.

سايپا 132 نيز در رتبه بيستم رده‌بندي مرداد قرار دارد. اين خودرو با رشد كيفي همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 108.2 در تير ماه به 105.8 در مرداد كاهش يافته است. اين خودرو در تمام بخش‌ها به جز فنربندي، تعليق و فرمان داراي نمره منفي بوده است.

سايپا 131 پارس خودرو نيز در رتبه بيستم و يكم و آخر رده‌بندي مرداد ماه قرار دارد. اين خودرو نيز با رشد كيفي همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 108.7 در تير ماه به 106.7 در مرداد ماه كاهش يافته است. سايپا 131 پارس خودرو در تمام بخش‌ها داراي نمره منفي بوده است.

لازم به ذكر است كه كيفيت خودرو در ايران ارتباط مستقيمي با قيمت آن دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس