دریافت وام با سند ملکی پرتقاضاترین روش اخذ وام است. از برخی مؤسسات مالی معتبر می‌توان با ارائه سند خودرو، طلا و سیم‌کارت وام فوری دریافت کرد.

در ادامه درباره نحوه اخذ انواع وام و مؤسسه اعطاکننده آن توضیح می‌دهیم.

وام با سند ملکی - بانک هایی که وام با سند ملک پرداخت میکنند

معرفی مؤسسه حقوقی توانگر

مؤسسه حقوقی توانگر مکانی مطمئن برای دریافت وام با سند ملکی، سند خودرو، سیم‌کارت و طلا است. نحوه اخذ وام از این مؤسسه شرایط آسانی دارد و درصورت تایید مدارک مورد نیاز، مبلغ مد نظر در سریع‌ترین زمان به متقاضی پرداخت می‌شود.

از این مؤسسه همچنین می‌توانید انواع وام فوری را در سریع‌ترین زمان دریافت کنید. تمام مراحل اخذ وام از این مؤسسه به‌صورت کاملا قانونی انجام می‌شود.

برای دریافت انواع وام و شرایط آن، می‌توانید به‌صورت رایگان با کارشناسان مؤسسه تماس گرفته و راهنمایی بگیرید.

برای اطلاع از شیوه شرایط دریافت انواع وام از این مؤسسه، ادامه مطلب را دنبال کنید.

دریافت وام با سند ملکی چه شرایطی دارد؟

شرایط دریافت وام با سند ملکی از مؤسسه حقوقی توانگر عبارت است از:

  • ملک مسکونی یا اداری واقع در تهران یا کرج باشد.
  • ملک حداقل ۳میلیارد تومان ارزش داشته باشد.
  • سنک تک‌برگ، پایان کار و بنچاق الزامی است.
  • به ملک واقع در کرج و حومه، ۵۰ الی ۶۰درصد ارزش آن پرداخت می‌شود.
  • سند تجاری و زمین مورد قبول نیست‌.
  • سند نباید در رهن باشد.
  • متقاضی حتما دسته‌چک داشته باشد.
  • حضور مالک سند ضروری است.
  • اگر سند دانگی متعلق به چند نفر باشد، حضور تمام مالکان الزامی است.
  • دریافت وام به‌صورت وکالتی امکان‌پذیر نیست.
  • پرداخت در کمتر از ۳ روز به هر میزان انجام می‌شود.
  • تمام مراحل در دفترخانه اسناد رسمی ثبت می‌گردد.
  • وکلای مؤسسه حقوقی توانگر بر تمام مراحل کار نظارت دارند.
  • تمام قوانین و شرایط حقوقی و شرعی مطابق با قانون اساسی است.

وام فوری چیست و زمان دریافت آن چقدر طول می‌کشد؟

وام فوری برای مواقعی که نیاز سریع به پول نقد دارید، بسیار مفید و کارساز خواهد بود. وام فوری با سند ملکی یا اداری قابل پرداخت است.

مدت‌زمان لازم برای پرداخت وام فوری بدون ضامن به سند ضمانت‌شده متقاضی بستگی دارد. وام‌هایی که برروی سند ملکی و اداری پرداخت می‌شوند، مراحل اداری آن حداکثر یک الی ۲ روز زمان می‌برد.

وام فوری یک روزه برروی سند ماشین بدون ضامن، در کمتر از ۴۸ساعت و برروی طلا و سیم‌کارت 912 و کد 1 و 2 در ۳۰ دقیقه پرداخت می‌شود. متقاضیان برای اخذ وام فوری به دسته‌چک نیز نیاز ندارند.

مبلغ وام فوری چقدر است؟

مبلغ پرداخت وام به قیمت سند ملکی بستگی دارد. متقاضیان می‌توانند ۵۰ الی ۷۰درصد ارزش سند ملکی و اداری خود، در حداکثر ۲ روز بدون نیاز به ضامن و دسته‌چک وام دریافت کنند.

دریافت وام فوری با سند خودرو نیز امکان‌پذیر است‌. شما می‌توانید ۵۰ الی ۷۰ درصد قیمت اتومبیل خود، وام بگیرید. توجه کنید، شرط اخذ این وام متعلق‌بودن پلاک خودرو به تهران یا کرج است.

اگر قیمت خودروی شما ۱میلیارد تومان باشد، مؤسسه حقوقی توانگر حداکثر ۷۰۰میلیون تومان در کمتر از ۲ روز بدون نیاز به دسته‌چک و ضامن پرداخت می‌کند.

درصورتی‌که با استفاده از طلا قصد دارید وام دریافت کنید، باید بدانید این موسسه تا ۹۰درصد ارزش طلا و جواهرات‌تان، به شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن وام پرداخت می‌کند.

میزان وام فوری که می‌توانید با ارائه این اسناد دریافت کنید، حداقل ۵۰میلیون تومان و تا حداکثر بهای سندتان خواهد بود.

دریافت وام فوری چه مراحلی دارد؟

متقاضیانی که قصد دارند وام فوری با سند ملکی و اداری دریافت کنند، باید با توجه به مبلغ مد نظر، بخشی از سند ملک خود را در رهن مؤسسه حقوقی توانگر قرار دهند.

توجه داشته باشید سند به نام شما باقی می‌ماند و پس از تسویه وام، از رهن مؤسسه خارج می‌شود. افرادی که با سند اتومبیل اقدام به اخذ وام می‌کنند، با توجه به مبلغ مد نظر، باید بخشی از سند اتومبیل خود یا پلاک آن را به‌صورت دانگی در رهن مؤسسه قرار دهند.

شما همچنان مالک سند و پلاک باقی خواهید ماند و پس از پرداخت اقساط وام، سند و پلاک خودرو از رهن آزاد می‌شود. برای دریافت وام با طلا، قطعات طلای متقاضی با مشخصات وی در صندوق امانات بانک نگهداری می‌شود و پس از تسویه مبلغ وام، به شما برگردانده خواهد شد.

تمام مراحل پرداخت وام فوری تحت نظارت وکلای مؤسسه حقوقی توانگر در دفترخانه اسناد رسمی به‌صورت کاملا واضح، قانونی و شرعی انجام می‌شود و قابل پیگیری است‌. بنابراین، متقاضیان گرامی می‌توانند با اطمینان خاطر وجه مورد نیاز خود را از این مؤسسه وام بگیرند.

وام فوری را در چه مدت می‌توان تسویه کرد؟

بازپرداخت این وام را متقاضیان تعیین می‌کنند. بازپرداخت اقساط به‌صورت ماهانه، ۲ماه یکبار و طبق زمان مد نظر وام‌گیرنده تعیین می‌شود.

مدت بازپرداخت این وام بین یک ماه الی ۱۲ ماه می‌تواند باشد. درصورتی‌که اقساط عقب نیفتد و به‌موقع پرداخت شود، می‌توانید آن را تمدید کنید.

متقاضیان می‌توانند بخشی از مبلغ وام را یک‌مرتبه بپردازند تا از اصل پول پرداختی و قسط وام کسر شود.

وام با سند ملکی - بانک هایی که وام با سند ملک پرداخت میکنند

از کدام بانک‌ها می‌توان وام با سند ملکی گرفت؟

دارندگان سند خانه ۶ دانگ، برای دریافت وام فوری می‌توانند به بانک‌های ملت، ملی، رسالت، سامان، مهر ایران، تجارت، پارسیان و دیگر بانک‌ها مراجعه کنند.

هرکدام از این بانک‌ها قوانین و مقررات سخت و خاصی برای پرداخت وام دارند. متقاضیان دریافت وام از اغلب بانک‌ها باید حساب سپرده، دسته‌چک و ضامن معتبر داشته باشند. پرداخت وام ازطرف بانک‌ها مدت زیادی طول می‌کشد.

چگونه وام با سند ملکی بدون ضامن دریافت کنیم؟

شرایط اخذ این وام از مؤسسه حقوقی توانگر بسیار آسان بوده و مانند بانک پیچیده و زمان‌بر نیست. برای دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن به دسته‌چک نیاز ندارید.

فقط افراد بیشتر از ۱۸ سال و دارنده یکی از سندهای ملک، خودرو، سیم‌کارت ۹۱۲ و طلا می‌توانند این وام را اخذ کنند. این وام فقط به ساکنان استان‌های تهران و کرج پرداخت می‌شود.

حداقل مبلغی که با این روش می‌توانید وام بگیرید ۲۰۰ میلیون و حداکثر ۴۰ میلیارد تومان است. برای دریافت مشاوره بیشتر به‌صورت رایگان با کارشناسان مؤسسه تماس بگیرید.

چگونه می‌توان وام آزاد گرفت؟

امکان دریافت این وام با سند ملکی از مؤسسه حقوقی توانگر وجود دارد. با داشتن سند ملک تهران یا اتومبیل پلاک تهران یا طلا می‌توانید وام آزاد فوری به ارزش ۵۰ الی ۷۰درصد سند خود دریافت کنید.

این وام روی سند خانه عمدتا به‌مدت ۲ روز و با سند خودرو یک روز پرداخت می‌شود. از مزایای این وام دریافت مبلغ مورد نیاز در سریع‌ترین زمان، عدم نیاز به ضامن، حساب سپرده، دسته‌چک، فیش حقوقی و ضمانت‌های دیگر است.

چگونه وام فوری با سند ماشین بگیریم؟

مؤسسه حقوقی توانگر وام با سند ماشین نیز پرداخت می‌کند. خودروی متقاضی باید دارای شرایط زیر باشد تا بتواند این وام دریافت کند:

  • پلاک خودرو و آدرس برگه سبز فقط متعلق به تهران باشد.
  • به پلاک متعلق به حومه تهران و کرج وام پرداخت نمی‌شود.
  • خودرو بیش از ۴۰۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد.
  • دارندگان خودروهای ساخت داخل، چینی و خارجی با مبلغ حداقل ۴۰۰ میلیون تومان می‌توانند این وام را دریافت کنند.
  • سال تولید خودرو بعد از سال ۱۳۹۰ باشد.

قوانین مؤسسه برای پرداخت این وام عبارت‌اند از:

  • حداقل میزان وام پرداختی ۲۰۰میلیون تومان است.
  • متقاضی باید دسته‌چک داشته باشد.
  • وام فقط به خودروهای سواری تعلق می‌گیرد. تریلی، وانت، تاکسی و کامیون شامل این وام نمی‌شوند.

جمع‌بندی

دریافت وام با سند ملکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های تامین نقدینگی در زمان کوتاه است. مؤسسه حقوقی توانگر به‌صورت کاملا قانونی در دفترخانه اسناد رسمی تحت‌نظر وکلای دادگستری وام فوری در حداکثر ۲ روز به متقاضیان پرداخت می‌کند.

افراد خواهان دریافت وام با ارائه سند ملک تهران یا کرج، سند اتومبیل دارای پلاک تهران، طلا و سیم‌کارت می‌توانند با توجه به ارزش سند خود، از این مؤسسه دریافت کرده و در مدت‌زمان دلخواه تسویه کنند.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس