کد خبر 1608406
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۷

تسبیح نقره اصل با توجه به درخشش بی نظیر و خواص فوق العاده ای که دارد، می تواند یکی از جذاب ترین اکسسوری های روز معرفی شود. نقره از سالیان بسیار دور جزو گران ترین و خاص ترین تجملات شناخته شده است. انعطاف پذیری بالا در کنار رنگ بی نظیر این فلز موجب شد تا با گذشت زمان برای ساخت انواع اکسسوری ها و زیورآلات از آن استفاده شود. تسبیح های نقره نیز امروزه به این اکسسوری ها اضافه شده اند و مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته اند.

تسبیح نقره اصل با توجه به درخشش بی نظیر و خواص فوق العاده ای که دارد، می تواند یکی از جذاب ترین اکسسوری های روز معرفی شود. نقره از سالیان بسیار دور جزو گران ترین و خاص ترین تجملات شناخته شده است. انعطاف پذیری بالا در کنار رنگ بی نظیر این فلز موجب شد تا با گذشت زمان برای ساخت انواع اکسسوری ها و زیورآلات از آن استفاده شود. تسبیح های نقره نیز امروزه به این اکسسوری ها اضافه شده اند و مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته اند.
توجه داشته باشید که خرید و قیمت تسبیح نقره اصل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. نقره استرلینگ از بهترین و باکیفیت ترین نقره های موجود در بازار شناخته می شود، این فلز از 92.5 درصد نقره 7.5 درصد فلزات مس و نیکل ساخته شده است. بنابراین تسبیح هایی که با استفاده از این نقره ساخته شده اند، به عنوان نقره اصل معرفی می شوند. به همین منظور در ادامه به بررسی نکات کلیدی در رابطه با خرید و قیمت تسبیح نقره اصل خواهیم پرداخت.

نکات کلیدی خرید و قیمت تسبیح نقره اصل
تفاوت تسبیح نقره اصل و بدل


یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین نکاتی که در رابطه با خرید و قیمت تسبیح نقره اصل باید بدانید، شناخت تفاوت نقره اصل و بدل است. رایج ترین سوالی که برای طرفداران نقره و متقاضیان تسبیح نقره ایجاد می شود، این است که چگونه تفاوت نقره اصل و بدل را بشناسیم؟
در ابتدا بدانید که میزان آلیاژ نقره در میان اکسسوری هایی که تحت عنوان نقره فروخته می شوند، با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل فلزاتی که آلیاژ نقره کمی دارند را بدل معرفی می کنند. با توجه به این موضوع اگر به دنبال خرید و قیمت تسبیح نقره اصل هستید، در ابتدا بهتر است ویژگی های نقره اصل را بشناسید. اولین ویژگی تسبیح های نقره اصل داشتن علامت 0.999 می باشد. این علامت نشان می دهد که فلز از 99.9 درصد نقره خالص و 1.1 درصد عناصر کمیاب ساخته شده است. این نوع از تسبیح های نقره بهترین و باکیفیت ترین نقره را دارند.
بسیاری از افراد بر این باورند که تسبیح نقره اصل باید از نقره خالص (100 درصد) ساخته شود. در صورتی که نقره نرم می باشد و هنگامی که برای ساخت جواهرات مورد استفاده قرار می گیرد، در برابر فشار و ضربه بسیار آسیب پذیر است. بنابراین بهترین نقره نوع استرلینگ و 99 درصد می باشد. از طرفی تسبیح های نقره اصل معمولا دارای مهر می باشند. به همین دلیل برای اطمینان از اصل بودن نقره می توانید مهر هک شده روی مهره های تسبیح را بررسی نمایید.

برای خرید تسبیح نقره اصل می توانید از سایت کافه سیلور که دارای نماد اعتماد نیز می باشد کمک بگیرید:

https://www.cofesilver.com/fa/تسبیح-نقره-33-دانه-خوش-دست


نکات قابل توجه هنگام خرید و قیمت تسبیح نقره اصل


اگر به دنبال بهترین شرایط خرید و قیمت تسبیح نقره اصل هستید، بهتر است چند نکته بسیار مهم را مورد توجه قرار دهید. برخی از این نکات عبارتند از:
فروشگاهی را برای خرید تسبیح نقره اصل انتخاب نمایید که علاوه بر شرایط آنلاین دارای فروشگاه حضوری نیز می باشد. در این صورت می توانید نسبت به اصالت محصولات فروشگاه مطمئن تر باشید.
از فروشگاهی خرید کنید که محصولات خود را به همراه گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می نماید. این موضوع نشان می دهد که فروشنده از کیفیت محصولات خود مطمئن است.
حتما هنگام خرید تسبیح نقره اصل، مهر و علامت مشخص آن را بررسی نمایید. فراموش نکنید که در برخی مواقع این نشانه بسیار کوچک است و برای دیدن آن باید تمرکز بالایی داشت.
در صورتی که پوست حساسی دارید، بهتر است تسبیح نقره استرلینگ را تهیه نمایید. این تسبیح ها دارای نیکل بوده و خاصیت ضد حساسیت دارند.


خرید و قیمت تسبیح نقره اصل از برندهای معتبر


برخی کشورها به عنوان برترین و تخصصی ترین کشورهای تولیدکننده تسبیح نقره اصل شناخته می شوند. به همین دلیل است که امروزه خرید تسبیح نقره ترکیه با استقبال بی نظیری همراه می باشد. تسبیح های نقره ترکیه معمولا از باکیفیت ترین نوع نقره و با طراحی های فوق العاده ساخته می شوند. به همین دلیل از ظاهر این تسبیح ها به راحتی می توانید تفاوت آن ها را با سایر تسبیح های نقره متوجه شوید. اکثر تسبیح های نقره ترکیه از نقره استرلینگ ساخته می شوند. به همین دلیل است که علاوه بر کیفیت فوق العاده از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار نیز برخوردار می باشند. ظرافت بالا و تمیزی بی نظیر طراحی و اجرای کار نیز از دیگر ویژگی های تسبیح نقره ترکیه هستند.


تسبیح نقره را از کجا بخرم؟


یکی از جدی ترین دغدغه ها هنگام خرید و قیمت تسبیح نقره اصل این است که تسبیح مورد نظر را از کجا خریداری نماییم. فروشگاه جواهرات نقره کافه سیلور یکی از تخصصی ترین و معتبرترین فروشگاه های نقره در ایران می باشد. این فروشگاه امکان خرید حضوری و آنلاین تسبیح نقره را برای مشتریان در سراسر ایران فراهم نموده است. در این فروشگاه انواع تسبیح های برند مانند تسبیح های نقره ترکیه به فروش می رسند. ارائه جدیدترین و متنوع ترین طرح ها و مدل های تسبیح نقره با بهترین و مناسب ترین قیمت از مهم ترین ویژگی های این فروشگاه می باشند.
از طرفی خرید و قیمت تسبیح نقره اصل در فروشگاه کافه سیلور با گارانتی کیفیت و تضمین قیمت انجام می شود. همچنین کارشناسان این مجموعه از سال ها تجربه در زمینه فروش محصولات نقره بهره مند هستند. بنابراین به راحتی می توانید در زمینه انتخاب و خرید تسبیح نقره اصل مشاوره بگیرید و سپس برای خرید اقدام کنید. امکان خرید عمده محصولات از دیگر امکانات این فروشگاه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و قیمت تسبیح نقره اصل می توانید با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید.


برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس