کد خبر 1610471
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵

پودر کلر و ویژگی های آن: شرکت جهان امید مهر آتنا

پودر کلر به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده برای ضدعفونی کردن آب قابل شرب مناسب است. برای استفاده مجدد از آب و فاضلاب ، باید تصفیه سازی و ضدعفونی انجام شود که با استفاده از پودر کلر می‌ توان بخشی از تصفیه سازی آب را انجام داد. به منظور تصفیه سازی آب چاه و آب انبار ها از پودر کلر می‌ توان بهره برد همچنین در مکان‌ های مختلف مانند دانشگاه، هتل، استراحتگاه‌ ها، استخر ها و... از پودر کلر می‌ توان بهره برد. استفاده از پودر کلر در استخر روشی موثر و ایمن برای ضد عفونی کردن استخر می‌ باشد. استفاده از پودر کلر نیز بسیار آسان است و به همین دلیل است که این روش یکی از شیوه‌ های محبوب ضدعفدنی آب می‌ باشد.

برای خرید پودر کلر به سایت شرکت جهان امید مهر آتنا مراجعه کنید. این مجموعه بهترین انواع پودر کلر به شما ارائه می‌ کند. شرکت جهان امید مهر آتنا یکی از مراکز معتبر اینترنتی فروش مواد شیمیایی و تصفیه سازی آب می‌ باشد. این مجموعه با در نظر گرفتن بهترین قیمت پودر کلر توانسته این محصول را به مشتریانش ارائه نماید برای خرید پودر کلر به صورت اینترنتی از طریق سایت اقدام به تهیه این محصول نمایید. شرکت جهان امید مهر آتنا سال‌ هاست در زمینه فروش پودر به صورت اینترنتی فعالیت داشته و انواع بهترین محصولات را ارائه می‌ نماید. این مجموعه تنوع بالایی از محصولات کلر را ارائه می‌کند. در خرید پودر کلر به صورت اینترنتی شما در زمان کوتاه می‌ توانید محصولات مورد نظر را تهیه کنید و نیاز به مراجعه حضوری نخواهید داشت.

پودر کلر چیست؟

پودر کلر یا پرکلرین برای تصفیه سازی آب استفاده می‌ شود. پودر کلر از انواع کلر جامد است که به طور کلی کلر جامد در انواع پودری یا قرص تولید می‌ شود. پودر کلر دارای رنگ سفید مایل به طوسی می‌ باشد. این پودر با قرارگیری در آب تجزیه شده و بوی کلر را از خود منتشر می‌کند. فروش پودر کلر در بازار در انواع خشک و هیدراته انجام می گیرد و قیمت پودر کلر در انواع مختلف ، متفاوت است. استفاده از قرص‌ های کلر به آب به صورت دستی انجام نمی‌ گیرد اما گرانول‌ های کلر باید به شکل دستی به آب افزوده شوند. یکی از تفاوت‌ های قرص کلر و پودر کلر در این است که پودر کلر با سرعت بالاتری در آب حل می‌ شود و تاثیرگذاری در زمان کوتاه‌ تری را خواهد داشت اما قرص‌های کلر زمان بیشتری برای حل شدن نیاز دارد.

پودر کلر و ویژگی های آن: شرکت جهان امید مهر آتنا

استفاده از پودر کلر

برای خرید کلر به منظور ضد عفونی کردن آب می‌ توانید قرص کلر یا پودر کلر را تهیه کنید. از نظر قیمت پودر کلر باید بگوییم که قرص کلر نسبت به پودر کلر ارزان قیمت‌ تر است اما با توجه به مزایایی که پودر کلر برای مصارفی دارد استفاده از آن بسیار زیاد است. گرانول‌ های کلر باید در محیط خشک و خنک نگهداری شود و از تابش نور خورشید به آن جلوگیری گردد. در خرید پودر کلر باید به میزان حجم آب استخر توجه داشته باشید. در صورتی که استخری کوچک دارید شاید استفاده از قرص کلر کاربرد بیشتری داشته باشد اما برای استخر های بزرگتر پودر کلر کاربردی‌ تر است.

پودر کلر و ویژگی های آن: شرکت جهان امید مهر آتنا

فروش پودر کلر با قیمت ارزان

پودر کلر با نام‌ های دیگر مانند هیپوکلرید کلسیم و پرکلرین شناخته می‌ شود. استفاده از پودر کلر برای تصفیه آب، سفید کردن کاغذ و پارچه ، ضدعفونی کردن استخر و غیره انجام می‌ شود. در واقع پودر کلر یا هیپوکلرید کلسیم ماده فعال اصلی پودر سفید کننده می‌ باشد. پودر کلر خاصیت ضد عفونی و ضد میکروبی دارد. پودر کلر در دمای اتاق به صورت جامد و سفید خاکستری می‌ باشد. پودر کلر بوی قوی کلر را دارد و عملکرد پودر کلر در آب به این صورت است که پودر کلر همانند باز قوی عمل می‌ نماید و موجب جذب هیدروژن آب می‌ شود. پودر کلر ماده اکسید کننده قوی می‌ باشد و الکترون‌ ها را جذب می‌ کند. هیپوکلرید کلسیم خاصیت اکسید کنندگی دارد به همین دلیل برای تجزیه برخی از مواد آلی به کار می‌ رود. قیمت پودر کلر بسیار مناسب بوده و برای مصارف مختلف استفاده از آن مقرون به صرفه می‌ باشد.

خرید پودر کلر پودر کلر با درصد خلوص مختلف در بازار به فروش می‌رسد که متناسب با مصارفی که از آن دارید می‌توانید نوع مناسبی از پودر کلر در درصد خلوص ۶۵۷۰ و ۹۰ درصد تهیه کنید.استفاده از پودر کلرید برای ضدعفونی کردن آب آشامیدنی و استخرها بسیار رواج دارد.اما کاربرد پودر کلر تنها به ضد عفونی کردن استخرها خلاصه نمی‌شود و از این ماده می‌توان برای در تصفیه خانه فاضلاب صنعتی ضدعفونی کردن سبزی و میوه سرویس‌های بهداشتی.و استخرهای پرورش ماهی استفاده کرد.در زمان استفاده از پودر کلر دقت داشته باشید که پودر کلر با ترکیبات کربن واکنش داده و ماده انفجاری را تشکیل می‌دهد.بنابراین باید از تماس پودر کلر با مواد عالی هیدروکربن روغن‌ها الکل و غیره جلوگیری کنید.در شرکت جهان امید مهر آتنا فروش پودر کلر با درصد قلوص مختلف ارائه می‌شود و می‌توانید خرید پودر کلر را از طریق این مجموعه به صورت آنلاین انجام دهید.

خرید پودر کلر

پودر کلر به عنوان محبوب ‌ترین ماده شیمیایی برای ضدعفونی کردن استخر شناخته می‌ شود. استفاده از پودر کلر در ضد عفونی کردن استخر موجب از بین رفتن باکتری و میکروب‌ ها و میکرو ارگانیسم‌ ها می‌ شود. به همین دلیل آب استخر ضد عفونی شده و مناسب استفاده خواهد بود. در واقع زمانی که از پودر کلر برای ضدعفونی کردن آب استخر استفاده می‌ شود فرایندی به نام الکترولیز انجام می‌ شود. با توجه به این که فرایند دیواره‌ های سلولی میکروارگانیسم‌ ها اکسید شده و آنها را غیر فعال می‌ کند و به طور کلی از بین می‌ برد. استفاده از کلر برای ضدعفونی کردن استخر به این صورت است که باید به صورت مداوم از آن استفاده کرد.از پودر کلر برای گند زدایی آب استخر ها و حتی مصارف در منزل استفاده می‌ شود. با رقیق کردن کلر در آب می‌ توان از آن در ضد عفونی کردن سرویس بهداشتی در منزل و در محیط‌ های عمومی، وسایل آشپزخانه و غیره استفاده کرد. برای خرید پودر کلر از طریق سایت شرکت جهان امید مهر آتنا می‌ توانید به صورت غیر حضوری انواع کلر مورد نظر را تهیه نمایید. این مجموعه فروش پودر کلر و قرص کلر را با قیمت ارزان ارائه می‌ کند.

خرید پودر کلر از مجموعه معتبر

برای خرید پودر کلر به صورت حضوری و اینترنتی می‌ توانید خریدتان را انجام دهید. با مراجعه به فروشگاه‌ های مواد شیمیایی و لوازم استخر امکان خرید پودر کلر میسر خواهد بود. دقت داشته باشید که حتماً خرید پودر کلر را از فروشگاه‌ های معتبر انجام دهید تا از کیفیت آن اطمینان حاصل شود. قیمت پودر کلر در بازار مختلف بوده و هر چه کیفیت پودر کلر بالاتر باشد، قیمت پودر کلر نیز بیشتر خواهد بود اما مراکزی که پخش و فروش مستقیم پودر کلر را ارائه می‌کنند قیمت‌ های بسیار مناسب‌ تری را در نظر می‌ گیرند. شرکت جهان امید مهر آتنا یکی از مراکز پخش پودر کلر است که با فروش پودر کلر به صورت مستقیم قیمت گذاری مناسبی را در نظر گرفته است.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس