‌

طبق خبر برخی رسانه‌ها، سازمان صداوسیما در نظر دارد در راستای فضای تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری، ۵ مناظره چهار ساعته را از شبکه یک سیما تهیه و پخش کند.

به گزارش مشرق، برخی رسانه‌ها مدعی شدند سازمان صداوسیما در نظر دارد در راستای فضای تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری، ۵ مناظره چهار ساعته را از شبکه یک سیما تهیه و پخش کند.

براساس اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی که پنجشنبه گذشته توسط معاونت سیما منتشر شد، هر نامزد ریاست جمهوری، در برنامه مناظره‌های انتخاباتی؛ فرصت ۱۰۵۰ دقیقه‌ای برای تبلیغات خواهد داشت.

پیرو تصویب پیشنهادهای ستاد انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات، برای نامزدهای ریاست جمهوری علاوه بر برنامه‌های زنده، تهیه دو مستند تلویزیونی ۳۰ دقیقه‌ای، دو مستند رادیویی ۳۰ دقیقه‌ای و نیز ۳۱ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای روبه دوربین برای گفتگو با مردم هر یک استان‌های کشور از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری است که در صورت تمایل به استفاده از این ظرفیت‌ها لازم است از زمان باقیمانده تا آغاز فرصت قانونی تبلیغات برای تهیه و ضبط این برنامه‌ها استفاده کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که با توجه به این فرصت زمانی محدود، پیشنهاد ستاد انتخابات رسانه ملی به نامزدهای محترمی که امکان حضور خود در عرصه رقابت انتخابات را زیاد می‌دانند این است که از هم‌اکنون برای آماده‌سازی برنامه‌های ضبطی یاد شده اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    لطف کنید در لابلای برنامه ها پخش چند دقیقه ای از قسمت های مناظرها و غیره چندین بار پخش کنید. همه فرصت تماشای برنامه های چهار ساعته و غیره را ندارند.
    • سبکسازی تهران - الزام IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      0 0
      رشد قارچهای سمی در تهران ><>><> یک فاجعه و خودزنی بزرگ ملی است !! ><<>< چرا اقتصادمان به اینجا رسیده ؟! ..... یکی از دلایل تضعیف اقتصاد ، افزایش شدید کسری بودجه و تورم : تضعیف شدید منابع ثروتساز عمومی یعنی متعلق به دولت (مردم) است !! ..... بله رشد سرطانی بخش غیرمولد در تهران !! ::::: شناخت علل کسری بودجه دولت ، مهمترین موضوع در کاهش تورم است ... هم در زمینه از دست رفتن درامدهای کلان دولت و هم در زمینه هزینه های سنگین دولت ::::: یک فاجعه بزرگ و عجیب در اقتصاد اینکه ، طی سه دهه اخیر ، ستاد و دفاتر بسیاری شرکتهای دولتی و غیر دولتی از شهرهای اصلی عملیات و استقرار اصلی ، به تهران آمده و بعنوان یک بخش غیرمولد و هزینه زا ، هر روز مانند غده سرطانی از لحاظ فضا و پرسنل مورد نیاز یا سفارشی ، بزرگ و بزرگتر میشوند :::: اما در طرف مقابل ، صنایع و معادن ارزشمند دولتی ، همان صنایع و معادنی که مولد دلار و ثروتساز برای خزانه دولت (مردم) هستند ، با قیمتهای ارزان به ویژه خواران و حیات خلوتهای خصوصی و در بهترین حالت (!) به برخی صندوقهای بازنشستگی یا به تعاونیهای سهام عدالت واگذار شده اند . :::: فاجعه بسیار بزرگی است و یکی از ریشه های تورم ، این سونامی ویرانگر اقتصادی است .
 :::: یعنی کوچک شدن بخش مولد و ثروتساز دولت ، همزمان بزرگ شدن سریع بخش غیرمولد در تهران ::: که نتیجه این فاجعه در کنار سایر عوامل ، کسری بودجه دولت و تورم زایی بوده است . :::: چاره کار چیست ؟!! ...... ایجاد روند معکوس .... یعنی کوچک سازی قاطع بخش غیرمولد اقتصاد .... و تقویت بخش مولد اقتصاد !! :::: تکثیر قارچهای سمی تهران ، عامل مکیدن خون اقتصاد است !! ::::: مکیده شدن خون اقتصاد ، همان تورم کمرشکن و مخرب است ! .... قارچهای سمی تهران را ریشه کن کنید تا اقتصاد جان بگیرد !! :::: و رضایت عمومی در کل کشور و حتی در تهران ، افزایش یابد .
  • سیدمهدی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    سالهاست این معظل هست لطفا یک سیستم میکروفن هوشمند بذارید که با پایان تایم صحبت هر کاندیدا میکروفن قطع بشه و ابدا صدای اون کاندیدا روی آنتن نیاید بعضی کاندیداها وقتشون هم تمام میشود همچنان دارن حرف میزنن
  • DE ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    این 5 کاندید ها لطفا با دست پر یعنی یک برنامه و اهداف شفاف و روشن و جامع و عملیاتی در برنامه مناظره تشریف بیاورن و بفرمایند چطور میخوان اهدافشون رو عملی بفرمایند. کاندیداها حق تخریب هیج طرفی رو نداشته باشند. رعایت اخلاق و امانت داری از همین مناظره ها تشخیص داده میشه.
  • مافیای پتروشیمی و نفت IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    2 0
    مافیای پتروشیمی و نفت :::::: عمده درامدهای نفتی کشور ( شرکت غیرشفاف ملی نفت ) را در دو شرکت خصوصی مافیایی بجویید و بیابید : شرکت سرمایه گذاری اهداف - شرکت تابان فردا ........ قابل توجه مسنولان ، اساتید و دیگر دلسوزان ایران عزیز ... .... این دو شرکت با چراغ خاموش ، سهامدار اصلی بخش زیادی از پتروشیمیها و پالایشگاههای ایران هستند -- -- اهداف - - تابان فردا - - قوه قضاییه و مجلس میتوانند با تفحص قاطع از این دو شرکت + صندوق بازنشستگی صنعت نفت ، گره از اقتصاد ایران و کسری بودجه ، بگشایند !
  • چرا عربستان .... ؟ IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    2 0
    چرا عربستان ۸۰۰ میلیارد دلار ذخیره ارزی دارد ؟ ... اما دولت ما چند سال است برای برگشت دلارهای صادراتی پتروشیمیها ( و فولادیها ) التماس میکند ؟!! ::: چون نفت و پتروشیمی عربستان ( ارامکو ) هنوز دولتی است ! :::: عربستان این همه مشاور حرفه ای امریکایی و اروپایی دارد !! ::: اما حماقت نکرد !! :::: چوب حراج بر صنایع نفت و پتروشیمی نزد ! ::: و اکنون چنین اقتصادی دارد ! :::: خصوصی سازی در اقتصادهای صنعتی بهتر جواب میدهد ! ::: اما خصوصی سازی در اقتصاد نفتی یعنی خودکشی !❊❊ احیای اموال دولت (مردم) = کاهش کسری بودجه = کاهش تورم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس