image.png

بیش از یکصد فعال رسانه‌ای با امضا بیانیه‌ای،‌ از محمدباقر قالیباف اعلام حمایت کردند.

به گزارش مشرق؛ جمعی از اهالی مطبوعات و فعالان رسانه‌ای در بیانیه‌ای از محمدباقر قالیباف حمایت کردند.

متن بیانیه فعالان رسانه‌ای به این شرح است:

قال الصادق علیه‌السلام: إنّ المؤمنَ أشدُّ مِن زُبَرِ الحدیدِ، إنّ زُبرَ الحدیدِ إذا دَخلَ النّار تَغیّرَ، وإنّ المؤمنَ لو قُتِلَ ثُمّ نُشِرَ ثُمّ قُتِلَ لم یَتغیّرْ قلبُهُ.

امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن از پاره‌های آهن محکم‌تر است؛ پاره‌های آهن هر گاه در آتش نهاده شود، تغییر می‌کند. اما اگر مؤمن بارها کشته و زنده شود، دلش تغییری نمی‌کند.

عروج شهید سید ابراهیم رئیسی در پرواز اردیبهشت، آزمون دشوار ابتلای سیاسی و چالش اجتماعی انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری را پیش روی ملت مقاوم و شریف ایران قرار داد. دولت سیزدهم توانسته بود با فرازمندی، ابتکار عمل و دغدغه‌مندی، پاسخ‌ها و راهکارهای عینی، ملموس و دست‌یافتنی برای مسائل دیرینه ایران بیابد و اگرچه سخت و دشوار، سررشته مسائل را از نگاه شرطی به خارج از مرزها گرفته و به توان داخلی و تلاش ایرانی بسپارد.

در اندیشه، برنامه، گفتار و گفتمان نامزدهای تصدی کرسی مهم، خطیر و اثرگذار ریاست جمهوری که اینک به افکار عمومی ارائه شده، مسأله اساسی و بنیادین، نگاه ایرانی یا رویکرد خارجی است. تکمیل دولت سیزدهم، کشور را از این دوگانه کلاسیک نجات خواهد داد و در میان شش چهره‌ای که پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند، رویکرد، برنامه و کارنامه دکتر محمد باقر قالیباف می‌تواند آن ابتکار عمل، پیشدستی و جرأت‌ورزی توأم با نگاه پژوهش‌محور و اعتماد به کار دانشگاهی و توجه به دقت سیاستگذاری مورد نیاز کشور را روی میز قوای اجرایی کشور آورد.

موفقیت‌های مستمر و دستاوردهای درخشنده دکتر قالیباف که در همه پیام‌ها، احکام و فرامین رهبر انقلاب خطاب به او نیز بازتاب یافته، مهمترین دلیل و آشکارترین گواه برای صلاحیت ریاست مجلس یازدهم، شهردار تهران در سال‌های ۸۴ تا ۹۶، فرمانده نیروی انتظامی در سال‌های ۷۹ تا ۸۴، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در سال‌های ۷۶ تا ۷۹ در تصدی ریاست جمهوری است.

نگاه روشن و پذیرش تکثرِ مورد نیاز در حکمرانی فرهنگ‌محور در کنار اصالت انقلابی و ارزش‌مداری ایرانی که در سه مناظره پیشین نیز رخ نمود، در کنار ارائه راهکارهای ممکن و پیشروانه که در دوره مدیریت او در مجلس یازدهم نیز به اثبات رسید، قالیباف را در تراز یک حکمران شایسته با قامتی بلند نشان می‌دهد.

دوره شهرداری محمدباقر قالیباف که فرهنگ و رسانه شهر تهران و در مقیاسی بزرگتر به دلیل توجه به زیرساخت‌های تمدنی و سازندگی فرهنگی در مقیاسی ملّی، توسعه و پیشرفت هویت‌محور برجسته‌ای پیدا کرد، ما فعالان رسانه، روزنامه‌نگاران، عکاسان و اهالی مطبوعات را بر آن داشت تا در اعلامی عمومی، محمدباقر قالیباف را شایسته‌ترین چهره برای تصدی کرسی ریاست جمهوری چهاردهم بدانیم.

به امید ایرانی آباد و پیشرفته و زندگی خوب برای همه ایرانیان

امضاکنندگان:

کمیل خجسته
رضا شکیبایی
مرتضی روحانی
جواد موگویی
مهدی محمدی
سعید آجرلو
مهدی عرفاتی
علیرضا وهاب زاده
جلیل محبی
پیمان ماهور
حامد عسکری
احمد جانجان
زینب حسنی
کبری آسوپار
زینب رجایی
عطیه نجاری
راحله امینیان
مهدیه شادمانی
مرتضی درخشان
محمد شیروانی
مجتبی سلیمی
احسان رستگار
محمد شجاعیان
سید محمود رضوی
رضا پناهیان
حسین سلیمانی
سعید احدیان
سجاد بلوکات
عبدلله گلباف
مرتضی سیمیاری
فرید میرلوحی
میکائیل دیانی
بهنام توفیقی
حسن میثمی
مرتضی بیات
مهدی ملک پور
مجید رفیعی
یاشار حسین زاده
سعید ساداتی
مریم کثیری
وحید ایمانی
مسعود معینی پور
مجید موغاری
مریم آبنیکی
میثاق بدیعی
رضا صیادی
سید علی موسوی
حامد پهلوانی
وحید تقوی
جواد آقایی
یوسف مذنب
علیرضا نقویان
محمدعلی سافلی
ایزد طلایی مینایی
مهسا شمس کلایی
حسین صارمی
رضا پرستار
عرفان جابری
علیرضا رحمانی
سعید حاتمی
محمدحسین پیریایی
محمد اکبرزاده
عبدالرحیم انصاری
رویا رحیمی
علیرضا پور صباغ
طه محمدی
علی چاهاخوزاده
حامد شاهمیری
علی چترعنبرین درگاهی
مهدی قاسم زاده
مازیار محمودی
محمدرضا منصفی
حسین صادقی
سعید الهی
یزدان حبیبی
سجاد عبدی
اسما خواجه زاده
محمدصادق جعفری
سید محمد مقدم
مهدی حدیدی
محسن عرب
بهزاد قبادی
زینب رجبی
یونس سبزی
طه ریخته‌گران
محمد مهدی غلامی
حسین عاملی
امیرحسین یزدانپناه
رضا رمضان نژاد
جعفر یوسفی
حسین هرندی
محبوبه قربانی
سمانه صالحی
حامد عاقل
عبدالمجید خرقانی
حسن ظریف
پریسا حیدری
فاطمه سلیمانی
فاطمه ثابت
امین نوروزی
حسین ابراهیمی
مصطفی رضایی
امیرحسین برنا
سید شهاب واجدی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    14 8
    این بنده خداها کی هستند ؟ فکر کنم دو نفرشون همدیگر رو نمی شناسند
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      1 1
      زشته این بازی های حمایت گروهی از استادان ، ورزشکاران و ... مردم خودشون دارند مملکت رو می‌بینند و عملکرد آقایان میدونند به کی رای بدهند
  • امید IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    7 8
    مردم شریف ایران ؛ برادران و خواهران گرامی . ما باید به کسی رای بدهیم که کار اجرای انجام داده باشد. به اطلاعات درست درستی داشته باشد. در شرایط سخت در کنار مردم بوده است . از اجرا نترسد و به دنبال ساخت و نوآوری و توسعه ایران باشد. کاسه گدایی جلو غربیها دراز نکند . به نظر بنده حقر جناب آقای دکتر قالیباف از سایر گزینه ها بهتر و در شرایط بحرانی حال حاضر دنیا توانایی امتیاز گرفتن از خارجی ها و ساخت و توسعه ایران عزیر را دارد.
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 1
    🔹به گزارش روزپلاس، سید حمید حسینی از حاج قاسم نقل می‌کند که ایشان دو خواسته سیاسی داشت، یکی ریاست‌جمهوری قالیباف و دیگر وزیر خارجه شدن امیرعبداللهیان … حتی زمانی که با فشارها شهید امیرعبداللهیان مجبور به خروج از وزارت خارجه شد، دکتر قالیباف او را مشاور رییس مجلس کرد در کنار خود نگه داشت
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    2 0
    اصلا اینا کی هستند که حمایت کردند.
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 2
    درود بر قالیباف
  • ناشناس IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 0
    یکی از فلسفه های غیبت امام زمان این است که با هیچ قدرتی بیعتی نداشته باشد و با اتکا به قدرت خداوند به قدرت برسد تا در زمان ظهور بر تمام ظالمان بتازد و کسی ادعای بیجا نداشته باشد. این تنها نسخه ی حتمی ریشه کن کردن فساد است.
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 0
    قالیباف باید قول بده(برای امپراطوری شیعی ایران برنامه داشته باشد-تمام دوستداران و ایرانیان درهرجای ایران ودنیارا باهرگرایش،اعتقاد،مذهب,دین,مخالف وموافق رامتحدکند-
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    دوردوم انتخابات بارقابت قالیباف وجلیلی .رقیب ارای باطه همین دور حذف میشود ازشیطان وسیاستمداران هاروارد هم کاری ساخته نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس