تل آویو

پس از حمله امروز صبح حزب الله لبنان به سرزمین های اشغالی، وحشت صهیونیست‌ها را فرا گرفت.

سرویس جهان مشرق - پس از حملات حزب الله لبنان به سرزمین های اشغالی، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام شرایط ویژه کرده و سخگنوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که دستورات فرماندهی جبه داخلی تغییر کرده است.

در پی اولین پاسخ نظامی حزب‌الله لبنان؛ شهرداری تل‌آویو اعلام کرد: به واسطه تحولات امنیتی در شمال و به دستور فرماندهی جبهه داخلی، امروز صبح، شهرداری تمامی پناهگاه های عمومی شهرداری را باز کرده است. شهر تل‌آویو، ۲۴۰ پناهگاه عمومی دارد که در سراسر شهر پراکنده است.

پس از این اتفاقات، موج جدیدی از ترس و وحشت مجددا به سراغ صهیونیست‌ها و شهرک نشینان آمد و صهیونیست ها به مغازه ها و فروشگاه ها هجوم آوردند.

وحشت دوباره صهیونیست‌ها را فرا گرفت
در سایه تشدید تنش: تقاضا برای خرید ژنراتور برق بالا رفت

وب سایت عبری زبن گالوبس در این رابطه نوشت:

«وحشت در میان خریداران ژنراتورهای برق مشهود است، اوضاع بعد از هر موج تهدیدات از سوی حزب الله و ایران در ماه های جنگ، همینگونه بوده است. زنجیره لوازم برق و روشنایی "ارخا" صبح امروز در پی حمله حزب الله لبنان از شش برابر شدن تقاضای غیرعادی ژنراتور برق در شعب این زنجیره به ویژه در منطقه مرکزی و سایت آنلاین فروش خبر می دهد.»

«مایکل رابینوویتز، مدیر عامل شرکت برق و روشنایی ارخا، گفت: امروز صبح پس از حمله حزب‌الله، ما شش برابر تقاضا برای ژنراتور و تولید کننده های برق را تجربه می‌کنیم.»

«همچنین اسرائیلی‌ها از اختلالات GPS در مرکز - از جمله در تل آویو و سایر شهرهای مرکزی خبر می دهند. به گفته صهیونیست‌ها برنامه هایی که با GPS کار می کننده، موقعیت آنها را در خاک لبنان نشان می‌دهد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    10 1
    فقط انتقام سخت
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    0 0
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس