بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان گفت: به عشق مردم مسجد سلیمان و با تمام توان برابر استقلال و پرسپولیس به میدان می رویم، اما توقع داریم مسوولان توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش مشرق، نفت مسجد سلیمان تیم تازه وارد به لیگ برتر فوتبال ، فردا میزبان استقلال صدرنشین است . با این اوصاف خبرهای خوشی از این تیم به گوش نمی رسد.

نفت قعرنشین، طی شش دیدار قبلی خود تنها سه تساوی برابر سایپا، پیکان و گسترش تبریز به ثبت رسانده  در حالی که فقط یک مرتبه موفق به گشودن دروازه رقبایش شده است.

میلاد زنید پور در گفتگو با مشرق به مشکلات نفت اشاره کرد و توضیح داد: مشکل ما فنی نیست بلکه مادی است. بازیکنان انگیزه‌ای ندارند چون بعد از شش هفته هنوز یک ریال هم دریافتی نداشته اند . همین حالا استقلال صنعتی و صبا که گفته می شود نسبت به سایر تیم ها ، اوضاع مالی چندان مناسبی ندارن چهل و سی  درصد از مبالغ قرارداد بازیکنانشان را پرداخت کرده اند.

ملی پوش سابق تیم ملی در ادامه تصریح کرد: اگر بازیکنان تیم های دیگر، حتی استقلال و پرسپولیس هم مثل ما ریالی دریافتی نداشتند امروز شرایطشان بهتر از ما نبود و به قعر جدول چسبیده بودند. امروز آمده اند می گویند 10 درصد از مبالغ قراردادهایتان را پرداخت می کنیم. آخر مگر قراردادهای ما میلیاردی است که می خواهید ده درصد آن را پرداخت کنید؟

هافبک فصل پیش ملوان در پایان با اشاره به بازی های حساس نفت در دو هفته پیش رو - برابر استقلال و پرسپولیس - افزود: ما فردا و هفته بعد به عشق مردم مسجد سلیمان، با تمام توان برابر استقلال و پرسپولیس به میدان می رویم؛ اما توقع داریم مسوولان توجه بیشتری به تیم داشته باشند. فوتبال دلخوشی بزرگ مردم مسجد سلیمان است. تیم این شهر پس از سالها انتظار در لیگ برتر صاحب نماینده شده است حال چرا باید به این راحتی با به توجهی به آن، انتظار سقوط نماینده اش را کشید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس