کد خبر 512470
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: سبکی که تراکتورسازی بازی می‌کرد و فقط به فکر ارسال روی دروازه بود برای ۲۰ سال قبل است.

به گزارش مشرق، کاظم محمودی در مورد  شکست تراکتورسازی مقابل استقلال گفت: تراکتورسازی بازی خوبی ارائه نکرد و حقش باخت بود اگر تا صبح هم بازی ادامه پیدا می‌کرد تراکتورسازی با این سبک بازی به دلیل اینکه برنامه‌ای نداشت نمی‌توانست به پیروزی برسد. بیشتر حملات را استقلال انجام می‌داد و تراکتورسازی فقط چشم به ضد حملات داشت.

وی در مورد برنامه‌های تاکتیکی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی روی ضربات ایستگاهی برنامه‌ریزی کرده بود و بیشتر به فکر گلزنی از روی ارسال و ضربات اوت بود. به نظر من با توجه به مهاجمان تکنیکی این تیم اگر آنها روی حرکات عمقی برنامه‌ریزی می‌کردند می‌توانستند موفق‌تر باشند.

پیشکسوت تراکتورسازی تأکید کرد: این نوع بازی که تراکتورسازی امروز ارائه کرد برای 20 سال قبل بود دیگر کسی به این سبک و سیاق کار نمی‌کند اصلاً از بازی تراکتورسازی خوشم نیامد و استقلال با برنامه‌تر بود. من فکر می‌کنم استقلال می‌توانست گل‌های بعدی را هم به ثمر برساند.

محمودی در مورد اینکه آیا قلعه‌نویی مقصر این نوع سبک از بازی است، گفت: شاید قلعه‌نویی نتوانسته تفکرات خود را به خوبی به تیم القا کند اما کلاً او سبک خوبی را انتخاب نکرده است ما هیچ کار ترکیبی از تیم ندیدیم و اصلاً معلوم نیست این تیم به دنبال چه هدفی است. کجای دنیا هافبک دفاعی را به خط حمله می‌آورند شاید تیمی 5 دقیقه این تاکتیک را انتخاب کند ولی در طول 90 دقیقه این کار غیر منطقی است. در بازی قبلی استقلال این کار انجام شد که نتیجه‌ای در بر نداشت و نمی‌دانم چرا دوباره قلعه‌نویی این تصمیم را گرفت حتی گلی را هم که این بازیکن به ثمر رساند روی اشتباه استقلالی‌ها بود. فکر می‌کنم دیگر تاریخ مصرف سبک قلعه‌نویی گذشته است.

وی در مورد انتقاداتی که به کم‌کاری بازیکنان سرباز می‌شود، افزود: سرباز به تیم می‌آید تا خدمتش انجام دهد و برود او کم‌‌کاری نمی‌کند ولی شاید او ترس از مصدوم شدن داشته باشد اینکه قرارداد این بازیکنان بسیار کم است باعث می‌شود آنها این ریسک را نکنند که به خاطر سربازی مصدوم شوند و خدای ناکرده فوتبال‌شان به اتمام برسد به نظر من با لحاظ کردن راهکار و پاداشی مشخص می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

محمودی افزود: سروش رفیعی امروز خیلی خوب بازی کرد اما بی دلیل تعویض شد. نمی‌دانم چرا تصمیمات قلعه‌نویی در بازی امروز اینقدر بد بود. شجاع بازیکن بسیار خوبی است ولی کارایی او در دفاع است نه پست هافبک دفاعی. سزار در پست هافبک دفاعی می‌تواند مؤثر باشد ما بدون دلیل بایرامی و رفیعی را که مهاجمان بسیار خوبی هستند در روی نیمکت دیدیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    کاظم محمودی سالها در استقلال بازی کرده و یک مدافع قلدر و با ادب بود
  • رضا ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    آقا کاظم داره کد خودشو میده ؟نه؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس