کد خبر 1517443
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

اگر قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس از سایت قاصدک 24 را دارید؛ با ما در این مطلب همراه باشید تا روش خرید بلیط از سایت قاصدک 24 را به شما آموزش دهیم.

امروزه با اینکه ما بسیاری از خریدهای ریز و درشت خود را از فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌دهیم؛ اما هنوز هم ممکن است برخی اشتباهات کوچک در خرید آنلاین بلیط، ما را با دردسرهای بزرگی مواجه نماید. از این رو در ادامه این مطلب قصد داریم راهنمای خرید بلیط از سامانه آنلاین قاصدک 24 را به شما آموزش دهیم.

راهنمای خرید بلیط از سایت قاصدک 24
راهنمای خرید بلیط از سایت قاصدک 24

خدمات سایت قاصدک 24 چیست؟

قاصدک 24 یک سایت جامع در حوزه گردشگری است که خدمات مختلفی را برای سفرهای داخلی و خارجی ارائه می‌دهد. با مراجعه به سایت قاصدک 24 می‌توانید به راحتی بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را به صورت آنلاین رزرو کنید. مهم‌ترین خدماتی که قاصدک 24 به مشتریان خود ارائه می‌دهد عبارتند از:

  • خدمات فروش بلیط پرواز، قطار و اتوبوس
  • خدمات رزرو هتل
  • خدمات ویزا و پاسپورت
  • خدمات بیمه مسافرتی
  • خدمات تورهای مسافرتی

سایت قاصدک 24، تمامی خدمات حوزه گردشگری را با پشتیبانی 24 ساعته ارائه می‌دهد.

راهنمای خرید آنلاین بلیط هواپیما از قاصدک 24

برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از قاصدک 24، کافی است وارد سایت قاصدک 24 به نشانی (www.ghasedak.com) شده و وارد صفحه بلیط هواپیما شوید و مراحل زیر را طی کنید.

  1. در صفحه بلیط هواپیما «پرواز داخلی» یا «پرواز خارجی» را انتخاب کنید.
  2. مبدا و مقصد را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید.
  3. تاریخ روزی که برای سفر مدنظرتان است را از روی تقویم انتخاب کنید.
  4. تعداد مسافران را در سه دسته‌بندی «بزرگسال، کودک و نوزاد» مشخص کرده و سپس روی گزینه جستجو کلیک کنید.
  5. در این مرحله، لیستی از پروازها برای شما به نمایش درمی‌آید.
  6. در این مرحله می‌توانید از فیلترهای هوشمند برای محدود کردن انتخاب‌های خود استفاده کنید. فیلتر «نوع بلیط»، «کلاس پروازی»، «ساعت پرواز»، «تعداد توقف» و «شرکت‌های هواپیمایی» تمامی فیلترهایی هستند که می‌توانید برای زودتر به نتیجه رسیدن از آنها کمک بگیرید. مرتبسازی بر اساس «ساعت» و «قیمت» نیز در پیداکردن مناسب ترین بلیط به شما کمک خواهد کرد.
  7. سپس پس از انتخاب بلیط مورد نظر، بر روی گزینه خرید کلیک کنید. پس از این برای شما صفحه‌ای باز می‌شود تا مشخصات فردی تک تک بلیط‌ها و همچنین اطلاعات خریدار را پر کرده و بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک نمایید.
  8. پس از پرداخت هزینه بلیط، بلیط هواپیما به ایمیل خریدار ارسال می‌گردد.
مرحله 5؛ لیستی از پروازهای ایرلاین‌ های مختلف
مرحله 5؛ لیستی از پروازهای ایرلاین‌ های مختلف

راهنمای خرید بلیط قطار از سایت قاصدک 24

اگر قصد خرید اینترنتی بلیط قطار از سایت فاصدک 24 را دارید؛ پس از مراجعه به سایت، وارد صفحه بلیط قطار شوید. سپس مراحل زیر را طی کنید:

  1. در مرحله اول در قسمت آیکون بلیط یک طرفه، انتخاب کنید که قصد خرید بلیط یک طرفه یا دو طرفه را دارید.
  2. سپس یکی از گزینه‌های مسافران عادی، ویژه برادران یا ویژه خواهران را انتخاب کنید.
  3. اگر قصد رزرو کوپه دربست را دارید؛ گزینه کوپه دربست را تیک بزنید.
  4. اگر بلیط یک طرفه را انتخاب کرده‌اید؛ تاریخ رفت و اگر بلیط دو طرفه را انتخاب کرده‌اید؛ تاریخ رفت و برگشت را از روی تقویم انتخاب کنید.
  5. سپس تعداد مسافران را نیز انتخاب کرده و روی گزینه جستجو کلیک کنید.
  6. فیلترهای جستجو از قبیل «ساعت حرکت»،«نوع قطار» و «شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی»، شما را در پیدا کردن بلیط در کم‌ترین زمان کمک می‌کنند.
  7. پس از پیدا کردن بلیط می‌توانید با کلیک بر روی انتخاب بلیط، اطلاعات مسافر و خریدار را وارد کرده و روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک کنید.
  8. سپس بر روی گزینه ادامه کلیک کنید تا به درگاه پرداخت هدایت شوید. پس از خرید بلیط مورد نظر، بلیط قطار به ایمیل خریدار ارسال خواهد شد.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از قاصدک 24

برای خرید بلیط اتوبوس از سایت قاصدک 24، کافی است پس از ورود به سایت، صفحه بلیط اتوبوس را انتخاب کرده و مراحل زیر را طی نمایید.

  1. در فیلد جستجو مبدا، مقصد و تاریخ سفر را وارد نموده و روی آیکون جستجو کلیک کنید.
  2. در اینجا لیستی از بلیط‌های اتوبوس به مقصد مورد نظر برای شما به نمایش خواهد آمد.
  3. فیلترهای هوشمند جستجو در این صفحه شامل «ساعت حرکت»، «پایانه مبدا»، «پایانه مقصد» و «شرکت مسافربری» است که با محدودکردن هر کدام از این فیلترها، به راحتی می‌توانید بلیط اتوبوس مورد نظر خود را پیدا کنید.
  4. در قسمت بالای صفحه نیز می‌توانید بلیط اتوبوس را بر اساس ساعت حرکت و یا قیمت بلیط مرتب سازی کنید.
  5. سپس با کلیک بر روی گزینه سبز رنگ انتخاب، بلیط مورد نظر خود را انتخاب کرده و مشخصات خود را وارد کرده تا پس از پرداخت هزینه بلیط به ایمیل شما ارسال شود.
مزایای خرید بلیط از سایت قاصدک 24
مزایای خرید بلیط از سایت قاصدک 24

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم راهنمای کاملی از خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس از سایت قاصدک 24 را در اختیار شما قرار دهیم. با خرید آنلاین بلیط و استفاده از خدمات گردشگری قاصدک 24، از پشتیبانی 24 ساعته تیم پشتیبانی نیز بهره‌مند می‌شوید.

سوالات متداول در مورد خرید بلیط از قاصدک 24

  1. شرایط خرید آنلاین بلیط هواپیما از قاصدک 24 چیست؟ دسترسی به اینترنت از طریق تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت، در اختیار داشتن مشخصات کارت بانکی و فعال بودن رمز پویا.
  2. بلیط خریداری شده از سایت قاصدک 24 را چطور دریافت کنیم؟ بلیط خریداری شده از قاصدک 24 به آدرس ایمیلی که در هنگام خرید بلیط وارد کرده‌اید؛ ارسال خواهد شد.
  3. آیا امکان استرداد بلیط قطار و هواپیما در قاصدک 24 وجود دارد؟ در قاصدک24 می‌توانید بلیط قطار یا هواپیما خود را به صورت آنلاین استرداد کنید و هزینه را پس از کسر جریمه دریافت کنید. هرچه زودتر اقدام کنید درصد جریمه کمتری از حساب شما کسر خواهد شد.
  4. نحوه کنسلی بلیط اتوبوس چگونه است؟ برای استرداد آنلاین بلیط اتوبوس می‌توانید به پنل کاربری خود در سایت قاصدک 24 مراجعه کنید و بلیط موردنظر را کنسل کنید. هزینه‌ آن پس از کسر جریمه به حسابی که از آن خریداری کرده بودید واریز خواهد شد.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس