اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی  |  کرایه ماشین‌های لوکس و اقتصادی در فرودگاه

فرودگاه بین المللی امام خمینی در ۳۰ کیلومتری تهران قرار دارد که میزبان بیش از ۴۰ شرکت هواپیمایی با ۷۰۰ پرواز در هفته به ۳۰ کشور جهان است.

هر روزه هزاران مسافر از فرودگاه امام خمینی وارد تهران می‌شوند و به دنبال یک راه امن و سریع برای حرکت به نقاط مختلف شهر تهران هستند.

حال چه بهتر که بلافاصله پس از ورود، یک خودروی مناسب و باکیفیت در اختیار داشته باشند!

در چنین شرایطی، اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی، یک پیشنهاد ویژه برای آنها است.

اما ممکن است شما به عنوان یک نفر که قصد اجاره ماشین در فرودگاه امام را دارید، بخواهید قبل از اجاره خودرو، ابتدا نظرات افرادی که قبلا تجربه استفاده از خودرو اجاره‌ای در این شرایط را داشته‌اند بررسی نمائید.

در ادامه چند مورد از نظرات و تجربه‌های افراد از اجاره خودرو در فرودگاه امام را بررسی می‌کنیم تا با خیالی آسوده‌تر بتوانید در مورد کرایه ماشین، تصمیم بگیرید.

تجربه افراد از اجاره خودرو در فرودگاه امام

  1. من از کانادا به ایران برمی گشتم و به محض فرود هواپیما در ایران، باید چند تا کار مهم را در آن روز انجام می‌دادم و مدام تاکسی گرفتن برای هر کار و انتظار کشیدن، وقتمو می‌گرفت، بنابراین یک خودرو پارس اجاره کردم و خیلی راضی بودم و به همه کارام بموقع رسیدم.
  2. من با خدمت اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی آشنا بودم و قبل نشستن هواپیما به فرودگاه ایران، یک بنز S500 اجاره کرده بودم و به محض فرود هواپیما، براحتی خودرو را از جلوی فرودگاه تحویل گرفتم و برای یک هفته، تمام کارها و گشت و گذار خود را با بنز انجام دادم و واقعا هم از انتخاب این ماشین لاکچری و راحت لذت بردم.
  3. من برای دو هفته قرار بود در ایران بمانم، یک 206 اجاره کرده بودم و واقعا هزینه اجارهخودرو از لحاظ اقتصادی، انتخاب مناسبتر و مقرون بصرفه تری نسبت به تاکسی برای من شده بود و آزادی عمل بیشتری هم داشتم.
  4. من در خصوص کارم، مدام در ازتباط با شرکا و مشتریان خارجی هستم و واقعا برام مهم بود که از مهمانانم هنگام ورود به ایران، با خودروی لوکس همراه با راننده، به صورت تشریفاتی استقبال شود. به همین منظور همیشه زمانی که مهمان ویژه دارم، لنکروز یا بنز را برای استقبال تشریفاتی، اجاره می کنم و واقعا از رانندگان تعلیم دیده و محترم در کنار خودروهای همیشه تمیز این شرکت راضی بودم.
  5. من یک سفر کاری مهم پیش رو داشتم که از قضا تابه‌حال به تهران نرفته‌ بودم و نیازمند شخصی ماهر بودم که به همه آدرس های تهران مسلط باشد و مسیرهای کم ترافیک را بشناسد و بتواند من را به‌موقع به محل قرار برساند، که خوشبختانه با تحقیق کامل از شرکت سعادت رنت، با اطمینان خاطر، اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی را انجام دادم و از کیفیت خدمات و راننده محترم و حرفه ای شرکت لذت بردم.

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی  |  کرایه ماشین‌های لوکس و اقتصادی در فرودگاه

سعادت رنت، با فراهم کردن امکان اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی، یک تجربه‌ی نوین را برای مسافران و مشتریان خواستاره اجاره ماشین در فرودگاه امام رقم زده است.

شرکت سعادت رنت، یک شرکت اجاره خودرو با شرایط آسان است که انواع خودروها را از ماشینهای اقتصادی برای مسافرانی که به دنبال یک گزینه مقرون به صرفه هستند گرفته تا خودروهای لوکس برای کسانی که می‌خواهند با ویژگی‌های برجسته به مقصد برسند، اجاره می‌دهد.

هزینه اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی بدون راننده و با راننده

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی از سعادت رنت به دو صورت اجاره خودرو با راننده و بدون راننده، امکان پذیر است. برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو فرودگاه امام تهران و اطلاع از قیمت کرایه ماشین‌های موجود بدون راننده و یا با راننده می‌توانید به سایت سعادت رنت (saadatrent.com) مراجعه کنید و یا با شماره 09128005848 تماس گیرید و سوالات خود را در این مورد با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید برای اطمینان و اطلاع از جزئیات بیشتر، به صورت حضوری به دفتر مرکزی سعادت رنت در تهران به آدرس تهران، شهرزیبا، بلوار تعاون، خیابان فرساد، خیابان سرو، کوچه نیلوفر ۳، پلاک ۳ مراجعه فرمائید و خودرو مدنظرتان را رزرو و اجاره نمائید.

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی  |  کرایه ماشین‌های لوکس و اقتصادی در فرودگاه

جمع بندی

با توجه به‌ مزایای اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی، امکان اجاره ماشین در فرودگاه امام، شرایط رفت و آمدی آسوده‌تر را برای متقاضیان، فراهم کرده است و چه خوب است که از یک شرکت اجاره خودرو معتبر و بین المللی همچون سعادت رنت، اقدام به رزرو و اجاره خودرو در فرودگاه امام ( با راننده یا بدون راننده) کنید تا با خیالی راحت و هزینه کمتر، بهترین تجربه اجاره خودرو را داشته باشید.

شرکت بین المللی اجاره ماشین سعادت رنت با بیش از 300 دستگاه خودرو به شماره ثبت 510966 در ایران و شماره ثبت 999723 در امارات، دارای بزرگترین و متنوعترین ناوگان اجاره ماشین در ایران است که توانسته رتبهی یک رضایتمندی مشتریان را در چند سال متوالی از نظر TRIPADVISOR و GOOGLEREVIEW به دست آورد.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس