کد خبر 1520639
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴


بازی پابجی موبایل یکی از بهترین بازی‏های تیراندازی سبک بتل رویال است، که برای کنسول‏های بازی و گوشی‏های هوشمند عرضه شده است. اینکه در این بازی چه اتفاقاتی می‏افتد و شما باید چه کارهایی انجام دهید تا پیروز میدان باشید را بارها و بارها گفته‏ایم. کافیست شما کاربران عزیز به صفحه اصلی خرید یوسی پابجی موبایل در وبسایت اوریکس گیم مراجعه کنید و همه چیز را راجع به این بازی مهیج و پرطرفدار بدانید. اما در این مطلب قصد دارم به موضاعات و امکانات شگفت انگیزتری که در بازی پابجی موبایل وجود دارد بپردازم. پس با ORIXGAME همراه باشید.

انچه در ادامه می‏خوانید:

  • خرید UC پابجی موبایل از فروشگاه اوریکس گیم
  • تفاوت بین پرایم و پرایم پلاس در بازی پابجی و خرید این دو اشتراک ارزشمند از فروشگاه اوریکس گیم
  • تفاوت بین آرپی پرایم و آرپی پرایم پلاس در بازی پابجی و مزیت خرید از فروشگاه اوریکس گیم
  • خرید یوسی استیشن از فروشگاه اوریکس گیم
  • خرید یوسی ورود به اکانت از فروشگاه اوریکس گیم

خرید یوسی پابجی موبایل از فروشگاه اوریکس گیم

همانطور که همه شما می‏دانید یوسی ارز رایج بازی PUBGMOBILE است، که با داشتن آن می‏توانید اکثر آیتم های درون بازی را فعال کرده و سطح بازی خود را ارتقاء بخشید. همچنین انجام الایت و الایت پلاس در بازی پابجی از دیگر مزیت‏های خرید یوسی می‏باشد. شما می‏توانید با خرید یوسی پابجی از فروشگاه اوریکس گیم بدون هیچ واسطه‏ای آن را با کمترین قیمت یوسی پابجی موبایل نسبت به دیگر همکاران و در سریع‏ترین زمان ممکن (کمتر از 10 دقیقه) تحویل بگیرید و یک خرید قانونی و مطمئن داشته باشید.

خرید یوسی و پرایم پلاس در 5 دقیقه در اوریکس گیم

تفاوت بین پرایم و پرایم پلاس در بازی پابجی و نحوه خرید آن از فروشگاه اوریکس گیم

پرایم و پرایم پلاس دو اشتراک محبوب و پرطرفدار در بازی پابجی موبایل است که علاوه بر اینکه هر کدام دارای جوایز ارزشمندی می‏باشند، اما نکته قابل توجه آن این است که ارزش واقعی خرید پرایم پلاس 10 برابر ارزش خرید همان مقدار یوسی است. جوایزی که با خرید هر کدام به دست می‏آورید عبارتند از:

جوایز خرید پرایم پابجی موبایل

  1. دریافت 60 یوسی بلافاصله بعد از فعال‏سازی و روزانه 3 یوسی تا 30 روز
  2. باز شدن فروشگاه BP بازی و امکان خرید لباس‏ها و بسته‏های مختلف بازی
  3. دریافت تخفیف‌های زمان دار بر روی آیتم های مختلف بازی

جوایز خرید پرایم پلاس پابجی موبایل

  1. دریافت 660 یوسی بلافاصله بعد از فعال‏سازی و روزانه 8 یوسی تا 30 روز که جمعا 900 یوسی می‏شوند، به علاوه پوینت آرپی به ارزش 300 یوسی
  2. دریافت انواع کارت‏های ووچر به ارزش 1200 یوسی (کارت های تخفیف برای باز کردن باکس) به علاوه تعدادی کارت برای باز کردن جعبه‏های کریت
  3. باز شدن فروشگاه BP بازی و امکان خرید لباس‏ها ، اسکین‏ها و بسته‏های مختلف بازی
  4. دریافت روزانه 10 پوینت RP به مدت ۳۰ روز
  5. دریافت کارت های RP جهت ارتقای لول RP
  6. بازی کردن اولین جعبه کلاسیک هر روز با ۵۰% تخفیف

اگر می‏خواهید بدون هیچ نگرانی یک خرید قانونی داشته باشید و از طرفی واریز سریع و قیمت کم برایتان اهمیت دارد می‏توانید قیمت پرایم، قیمت پرایم پلاس و همچنین قیمت پرایم پلاس ویژه خود را در فروشگاه اوریکس گیم بررسی کرده و نسبت به خرید آن‏ها اقدام کنید. در خرید اول با ورود به اکانت و در کمتر از 10 دقیقه و در خرید دوم تنها با آیدی عددی و در کمتر از 1 دقیقه سفارش خورد را تحویل بگیرید.

خرید یوسی و پرایم پلاس در 5 دقیقه در اوریکس گیم

تفاوت بین آرپی پرایم و آرپی پرایم پلاس در بازی پابجی و نحوه خرید آن در فروشگاه اوریکس گیم

RP Prime و RP PrimePlus دو اشتراک جدید در بازی پابجی موبایل است که در طرح های 1 ماهه، 3 ماهه و یکساله ارائه می‏شود و تفاوت این دو در قیمت و جوایزی است که دریافت می‏کنید. قیمت آرپی پرایم به مراتب کمتر از قیمت آرپی پرایم پلاس است. اگر می‏خواهید از جوایز و امکانات هر کدام از این بسته‏های متنوع بیشتر بدانید حتما به صفحه خرید آرپی و خرید آرپی پرایم پلاس در وبسایت اوریکس گیم مراجعه کنید. برخی از مزایای هر کدام را در ادامه بخوانید:

مزایای خرید آرپی پرایم پابجی موبایل:

  • هر ماه کارت تخفیف به ارزش 300 یوسی ( قابل خرج کردن برای الایت و بالا بردن آرپی )
  • دریافت 100 آرپی پوینت به صورت ماهانه
  • گرفتن 10% تخفیف برای خرید آیتم‏های پابجی با آرپی پوینت
  • با خرید آرپی پرایم، شما می‏توانید 1000AG رو به 100 آرپی پوینت تبدیل کنید.

مزایای خرید آرپی پرایم پلاس پابجی موبایل :

  • هر ماه 3 کارت تخفیف برای خرید ، به ارزش 900 یوسی دریافت می‏کنید ( قابل خرج کردن برای الایت و بالا بردن آرپی )
  • دریافت 100 آرپی پوینت به صورت ماهانه
  • گرفتن 10% تخفیف برای خرید آیتم های بازی با آرپی پوینت
  • با خرید آرپی پرایم ، شما می‏توانید 1000AG رو به 100 آرپی پوینت تبدیل کنید.
  • دریافت 4 اسپری برای اپگرید کردن اسلحه به صورت ماهانه

شما کاربران عزیز می‏توانید برای خرید این دو اشتراک جذاب به فروشگاه اوریکس گیم مراجعه کنید و تحویل آنی خرید خود را از تیم پشتیبانی قوی و همیشه آنلاین این فروشگاه معتبر درخواست کنید.

خرید یوسی و پرایم پلاس در 5 دقیقه در اوریکس گیم

خرید یوسی استیشن از فروشگاه اوریکس گیم

همانطور که می‏دانید، بعضی از آیتم‏های بازی پابجی موبایل به طور رایگان در اختیار شما نیستند. برای دسترسی به این نوع آیتم‏ها شما احتیاج به UC پابجی موبایل دارید. پس پیشنهاد می‏کنم خرید یوسی استیشن (ورود به اکانت) را به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از فروشگاه با اصالت و قانونی اوریکس گیم تهیه نمایید. با خرید یوسی استیشن، شما در طول روز دو بار شانس چرخاندن (spin) رایگان را دارید. این ایونت معمولا بین یک الی دو هفته اعتبار دارد. پس باید نهایت استفاده را از آن بکنید.

خرید یوسی ورود به اکانت از فروشگاه اوریکس گیم

شما می‏توانید خرید یوسی ورود به اکانت خود را به طور مستقیم از درگاه اصلی خرید داخل بازی، بدون هیچ واسطه ای به فروشگاه اوریکس گیم بسپارید و بدون نگرانی از بن شدن اکانت خود یک خرید سالم و قانونی را تجربه کنید.

چرا فروشگاه اوریکس گیم معتبر است؟

دلایل زیادی وجود دارد که اصالت و قانونی بودن ما را تایید می‏کند. داشتن نماد اعتماد (اینماد) و لوگوی طلایی ساماندهی، مهمترین منابع ما برای خرید تمامی محصولات گیمینگ می‏باشد. همچنین واریز سریع، قیمت پایین و پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته جزو افتخارات ماست که می‏توانید با مراجعه با سایت و خواندن نظرات کاربران به صحت گفته‏های ما پی ببرید. علاوه بر خرید یوسی پابجی موبایل و دیگر اشتراک‏های موجود در بازی پابجی شما عزیزان می‏توانید، اگر به بازی‏های سبک DOTA علاقه دارید، حتما بازی موبایل لجند را تجربه کنید و برای خرید جم موبایل لجند ارزان فروشگاه اوریکس گیم را انتخاب کنید. همچنین استیم والت ترکیه و خرید گیفت کارت استیم والت ترکیه را با ارزانترین قیمت می‏توانید از اوریکس گیم بخواهید.

از طرفی به صفحه شبکه های اجتماعی ما سر بزنید و از اخبار، گیم پلی ها، آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و ... استفاده کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس