کد خبر 1527214
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۱

حوله‌ها جزو وسایل شخصی هستند و انتخاب آن‌ها بستگی به سلیقه شخصی شما دارد، از جمله ویژگی‌های حوله‌های تن پوش از لحاظ ظاهری این است که شبیه به پالتو هستند، سریع و راحت با داشتن یک بند محکم می‌توانند بدن شما را از سرما محافظت کنند، به صوت کلاه دار و بدون کلاه در فروشگاه‌ها موجود هستند، در اندازها و طرح‌های مختلف در سه دسته زنانه، مردانه و بچه‌گانه یافت می‌شوند.

آشنایی با ویژگی‌های ظاهری حوله‌های تن پوش

حوله‌های حمام فقط برای تمیز نگه داشتن و خشک کردن ما استفاده نمی‌شوند. آن‌ها همچنین برای افزودن به زیبایی و ظاهر حمام نیز استفاده می‌شوند. با این حال، این نیز درست است که حوله‌ها اغلب مورد توجه زیادی قرار نمی‌گیرند و تعداد کمتری از مردم برای خرید حوله‌های با کیفیت خوب هزینه می‌کنند.

کدام سایز حوله برای بدن ما مناسب‌تر است؟

اندازه‌ای استاندارد برای حوله حمام به منظور خشک کردن کل بدن شما پس از حمام یا دوش گرفتن در نظر گرفته شده است، سایز استاندارد حوله‌های تن پوش برای بزرگسالان و کودکان متفاوت است. سعی کنید حوله تن پوش خود را مطابق با سن، سایز و اندازه صحیح تهیه کنید تا در هنگام استفاده از آن به مشکل بر نخورید.

سایز حوله تن پوش بزرگسال به صورت زیر است:

سایز (M): عرض شانه 50 سانتیمتر - قد حوله 110 سانتیمتر - دور کمر 110 سانتیمتر

سایز (L): عرض شانه 52 سانتیمتر - قد حوله 115 سانتیمتر - دور کمر 120 سانتیمتر

سایز (XL): عرض شانه 57 سانتیمتر - قد حوله 120 سانتیمتر - دور کمر 130 سانتیمتر

سایز (2XL): عرض شانه 60 سانتیمتر - قد حوله 125 سانتیمتر - دور کمر 140 سانتیمتر

در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که اندازه‌ها ممکن است حدود 1 الی 3 سانتیمتر تفاوت داشته باشد.

سایز حوله تن پوش کودکان به صورت زیر است:

سایز 80: مناسب برای 6 تا 8 سال - عرض شانه 40 سانتیمتر - قد حوله 80 سانتیمتر

سایز 90: مناسب برای 8 تا 10 سال - عرض شانه 40 سانتیمتر - قد حوله 90 سانتیمتر

سایز 100: مناسب برای 10 تا 12 سال - عرض شانه 45 سانتیمتر - قد حوله 100 سانتیمتر

مزایای خرید حوله‌های تن پوش

بعد از یک دوش خوب و آرام، تنها چیزی که نیاز دارید یک حوله نرم است تا با جذب بیشتر آب، بدن شما را خشک کند. برای کمک به شما در انتخاب حوله مناسب به مزایای خرید حوله‌ تن پوش پرداختیم:

جلوگیری از امراض مختلف

آشنایی با ویژگی‌های ظاهری حوله‌های تن پوش

انتخاب حوله تن پوش متناسب با سایز شما، در بعد از استحمام تمام نقاط خیس بدنتان را پوشانده و به وسیله بند دور کمرتان محکم می‌شود و سرمای کمتری را به بدن شما منتقل می‌کند، اگر بعد از حمام با در معرض قرار گرفتن موهای خیس در برابر باد دچار سردرد می‌شوید حوله‌های تن پوش با داشتن کلاه این مشکل را برطرف خواهند کرد و اجازه عبود باد سرد را نخواهند داد.

مهم است که حوله خود را قبل از استفاده با آب ولرم و سپس با آب گرم ۴۰ درجه بشوئید، شستشوی حوله تن پوش قبل از استفاده اول باعث می‌شود تا بار یا پرز اضافه آن از بین برود و جذب آب بیشتر شود.

نیازی به تعویض عجله‌ای لباس نیست

به دلیل پالتو شکل بودن حوله تن پوش نیازی به تعویض عجله‌ای لباس ندارید و تا خشک شدن کامل بدنتان می‌توانید آن را نگه دارید و استرسی از بابت دیده‌شدن بدنتان توسط افراد نداشته باشید.

بندها موجب نگهداری حوله می‌شوند

بعضی از افراد ترجیح می‌دهند تا ابتدا موهای خود را سشوار کشیده و خشک کنند، سپس در آخر لباس خود را بپوشند تا لباس‌ها دوباره خیس نشوند، بندهای کمر حوله تن پوش به شما این امکان را میدهد تا زمانی که بخواهید حوله تن پوش را بدون دیده شدن بدنتان بپوشید و نگران باز شدن و افتادن آن نباشید.

استفاده از حوله‌ پالتویی بعد از شنا و استخر

از حوله‌های تن پوش می‌توانید بعد از شنا در استخر، زمانی که خسته و خیس بیرون میآید و زمانی برای نشستن و آرامش گرفتن در کنار استخر نیاز دارید استفاده کنید که هم سرما وارد بدنتان نشود و هم با آرامش تا خشک شدن کامل بدنتان در کنار استخر استراحت کنید.

امکان جذب سریع آب و رطوبت

حوله حمام خوب حوله‌ای است که از مواد باکیفیت مانند 100% نخ پنبه باشد که نرمی، دوام و جذب سریع آب و رطوبت را تضمین کند.

علاوه بر این، مراقبت از یک حوله حمام خوب باید آسان باشد و نرمی و کیفیت خود را در طول زمان حفظ کند.

خرید حوله‌تن پوش در فروشگاه حوله و کالای خواب لایکو

آشنایی با ویژگی‌های ظاهری حوله‌های تن پوش

انتخاب بهترین حوله تن پوش برای شما می تواند تفاوت زیادی در تجربه حمام کردن شما ایجاد کند. اکنون که این راهنمای خرید حوله تن پوش را در اختیار دارید، زمان آن رسیده است که حوله های مناسب را برای نیازها و ترجیحات خود بیابید!

فروشگاه لایکو مجموعه‌ای از حوله‌های تن پوش را ارائه می‌کنند که آن‌ها را به انتخاب دلخواه شما برای حوله‌های حمام تن‌پوش، دستی و ... تبدیل می‌کند. نرمی استثنایی، جذب بالا، راحتی بی نظیر، خواص خشک شدن سریع و دوستدار طبیعت و محیط زیست آن‌ها را متمایز کرده است. با در آغوش گرفتن حوله‌های تن پوش لایکو، احساسی خاص را تجربه می‌کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس