زریبافان: نام دولتم «خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات» است

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم و کشور می‌نامم.

به گزارش مشرق، «مسعود زریبافان» معاون رییس جمهور دولت نهم و دهم پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: کشور را بر اساس مبانی اسلامی و شرعی قانون اساسی، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، قوانین مصوب مجلس و مورد تائید شورا نگهبان اداره میکنم و خود را مجری سیاست‌ها و رهنمودها و راهبردهای مقام معظم رهبری و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی میدانم و هیچگاه از آنها عدول نخواهم کرد.

این داوطلب نامردی انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: هنر خود را شناخت ظرفیت‌های انسانی، طبیعی، جغرافیایی و آگاهی از نحوه استفاده از این ظرفیت ها، شناسایی واقعی و ملموس مشکلات و مطالبات مردم و بهره گیری از ظرفیت های کشور و نظام می‌دانم. مجلس را ریل گذار برای عبور کشور از وضع موجود به وضع مطلوب میدانم و خود را مجری و قادر به عبور دادن موفق و ایمن کشور با استفاده از این ریل گذاری‌ها می‌دانم. مردم را ولی نعمت خود میدانم و خود را خادم مخلص و متواضع ملت و سرباز ولایت و برادر و همکار قوای مقننه و قضاییه و نیروهای مسلح کشور می‌دانم.

زریبافان گفت: جایگاه ریاست جمهوری را فرصت و توفیق خدادادی برای خدمت به مردم و نظام و توشه ای برای آخرت خود می‌دانم نه طعمه و ابزار برای منافع مادی خود و اطرافیان خود. همچنین کشور را دارای ثروت های مادی و انسانی فراوان و بالقوه میدانم و خود را قادر به تبدیل آن به ثروت بالفعل و توزیع عادلانه و منصفانه این ثروت ها بین آحاد مردم میدانم. حضور مستقیم و بدون واسطه و خاضعانه برای شنیدن مشکلات و مطالبات مردم را برای خود یک توفیق الهی می‌دانم و آحاد مردم را بهترین مشاور برای یافتن راه حل مشکلات‌شان میدانم.

وی اظهار کرد: معتقدم بسیاری از مشکلات کشور با استفاده از قوانین موجود قابل حل است و مابقی مشکلات مردم نیز عموماً با تدبیر مسئولان حل می‌شود و راه آن باز کردن درب دفاتر مسئولان به سوی مردم است. من درب دفاتر مسئولان را به روی مردم باز و همه مدیران را موظف به پاسخگویی و تلاش برای حل مشکلات مردم خواهم نمود.

این داوطلب نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه «فساد مثل خوره به جان ثروت ها و منابع مادی کشور افتاده است»، عنوان کرد: من با عزمی راسخ و بدون هرگونه ملاحظه سیاسی و جناحی با هر گونه رانت و ویژه خواری و فساد و هر مفسدی قاطعانه مبارزه خواهم کرد. من از مدیران کارآمد، متخصص متعهد و معتقد به نظام از هر سلیقه سیاسی استفاده خواهم نمود و گذشته مدیریتی اینجانب نیز گواه این مطلب است.

زریبافان تاکید کرد: معتقدم با تدبیر و ارتباط و تعامل و بهره گیری از ظرفیت‌ها، می‌توان کشور را از خطر انزوای از بیرون و انسداد از درون نجات داد و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل نمود. همچنین معتقدم با بهره گیری از ظرفیتهای کشور و کمک و مشارکت مردم و بخصوص جوانان با انگیزه می‌توان بسیاری از مشکلات مردم و کشور را حل نمود و کشور را به جایگاه رفیعی که در شان نظام و مردم بصیر کشور است ارتقاء داد.

وی با تاکید بر اینکه می‌توان با تدبیر و کمک مردم، تحریم ها را بی اثر نموده و بر مشکلات اقتصادی و معیشتی نائل خواهیم آمد، گفت: فضای مجازی را با توسعه زیر ساخت ها به نفع اقتصاد و معیشت مردم و نشر دانش و فرهنگ، تقویت خواهم نمود و ضمن پاسخگویی صادقانه، کمتر حرف خواهم زد و بیشتر تدبیر و مجدانه عمل و تلاش خواهم نمود.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری همچنین با بیان اینکه مردم ما از اختلافات و فرافکنی ها خسته و رنجور هستند، عنوان کرد: من به جای اختلاف و فرافکنی، با همه سلائق سیاسی و اقتصادی رفاقت و برای حل مشکلات مردم همفکری نموده و از همه ظرفیت ها برای پیشرفت و تعالی کشور بهره خواهم گرفت. با تدبیر و تلاش برای اصلاح و درمان اقتصاد بیمار کشور و کاهش هزینه های کم اثر و تشریفاتی دولتی و کوچک و چابک نمودن دولت و مراقبت و جلوگیری از دخالت های باندهای مافیایی قدرت و ثروت ارزش پول ملی را حفظ و ارتقاء خواهم داد.

زریبافان در پایان اظهار کرد: هدف اصلی من از حضور در انتخابات ریاست جمهوری کمک به پرشور شدن و مشارکت حداکثری در انتخابات و ایجاد رقابت جدی و تاثیرگذار و ایجاد زمینه متنوع برای تصمیم گیری و انتخاب مردم است و در نهایت آرزو می‌کنم هر آنچه به خیر و صلاح کشور نظام و مردم بصیر است با تشخیص مردم حاصل و موجب خوشنودی و رضایت قاطبه مردم، مقام معظم رهبری و خوشنودی قلب حضرت ولی عصر (عج) گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    2 0
    چرا این حضرات شناسنامه اعمال سیاسی خودشان را به خبرنگاران نشان نمی دهند؟
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    1 0
    رد صلاحیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس