پنجمین و آخرین مناظره ظهر امروز برگزار می‌شود

پنجمین و آخرین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز ۵ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، پنجمین و آخرین مناظره انتخابات ۱۴۰۳، ظهر امروز و با موضوع «کارآمدسازی دولت» برگزار می‌شود.

مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی و مصطفی پورمحمدی، ۶ کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به سوالات مطرح شده در این مناظره پاسخ خواهند داد.

متن اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ با موضوع اقتصادی را اینجا بخوانید.

متن دومین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ با موضوع «خدمات‌رسانیِ عدالت‌محور دولت» را اینجا خوانید.

متن سومین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ با موضوع فرهنگی و اجتماعی را اینجا بخوانید.

متن چهارمین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ با موضوع سیاسی را اینجا بخوانید.

مهدی خسروی گوینده خبر، مجری مناظره‌ است.

تاکنون چهار مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با موضوعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی روی آنتن تلویزیون رفته است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و یک روز قبل از آن تبلیغات کاندیداها ممنوع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 2
  • شناخت مشکلات اصلی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    16 3
    با بررسی و شناخت علل عقب ماندن ایران ، بایستی در آینده اقدامات بهتری انجام دهیم !! :::::: راز پیشرفت عربستان چیست : دولتی ماندن شرکت نفتی آرامکو است ! ::: آرامکو در واقع مجموعه صنایع پالایشی و پتروشیمی عربستان است . :::: عربستان اجازه نداد ، شرکت نفتی آرامکو ، با فساد خصوصی سازی نابود شود ..... و امروز عربستان صدها میلیارد دلار ذخیره ارزی دارد اما دولت ما برای برگشت دلار پتروشیمها و فولادیها ، التماس میکند !! ::::::::::::::::: شرکت دولتی آرامکوی عربستان، امروز یار و یاور دولت و مردم عربستان است . :::: اما فولاد یا پتروشیمی تاراج شده و خصوصی شده ایران ، ضمن استفاده از انرژی و منابع ارزان داخلی و فروش محصول به قیمت جهانی و دلاری ، عملا در حال تزریق فقر و تورم به جامعه مظلوم کشور است !!
    • معین IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      4 0
      کاملا درسته . خصوصی سازی یعنی فساد و اختلاف طبقاتی
  • حفره بزرگ اقتصاد IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    15 1
    مشکل اصلی اقتصاد کشور و صنعت نفت این است که شرکت ملی نفت و صندوق بازنشستگی نفت به زایشگاه شرکتهای مافیایی تودلی تبدیل شده اند که درامد اصلی شرکت را کانالیزه کرده و حیف و میل مینمایند !! :::::::: راه حل هم کاملا مشخص است :‌ انحلال شرکتهای مافیایی درون شرکت ملی نفت و صندوق بازنشستگی نفت !! ( در یک کلام : پاکسازی قاطع شرکت نفت ). :::::::
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    1 9
    دکتر جلیلی با برنامه، علمی، عمل‌گرا، با سابقه، دارای تشخیص درست، نزدیک به معیارهای انقلاب و رهبری، دانستن علم و زبان مذاکره، ضدفساد و بدون نقطه سیاه اقتصادی در زندگی خود و خانواده‌اش. تکلیف روشن است هرچند چپ و راست و باند و گروه‌ها رو خوش نیاید.
  • شارلاتانها پشت پرده IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    5 3
    پزشکیان به ظاهر آدم ساده ، صادق و سالمی است ! .... اما .... مشکل اصلی یک لشکر شاه دزد حرفه ای و شارلاتان بدسابقه است که پشت سر پزشکیان سنگر گرفته اند !! .... شارلاتانهایی که هیچ اهمیتی به مشکلات طبقه متوسط و پایین نمیدهند !! .... فقط عاشق رفاه و ویژه خوری .... بالا کشیدن وقیحانه صنایع و معادن دولتی .... مفاسدی که عملا مرتکب شده اند .... فساد بانکهای خصوصی .... بله در جناح مقابل هم فساد هست اما نه به شدت کارگزاران .... فساد مربوط به کارتهای بازرگانی را که یادتان هست !! .... بالا کشیدن پتروشیمیها ، فولادیها ، معادن و ....
  • تورم بزبان ساده IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    3 0
    دولت (مردم) ثروتمند و صاحب صنایع و معادن ثروتساز یعنی تورم پایین ....... تاراج صنایع و معادن ثروتساز متعلق به دولت(مردم) با خصوصی سازی فاسد = کسری بودجه = تورم !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس