به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت:

نیروهای نیابتی غرب
دوباره به دست و پا افتادند

اشرافیت غربگرا که جریانی نیابتی و نفوذ زده است، به ویژه طی یک سال گذشته، از هیچ تلاشی برای اختلاف افکنی میان سه قوه، و نیروهای جبهه انقلاب فروگذار نکرده است.

این، ماموریتی قدیمی است که چند سال قبل، از زبان یکی از پادوهای زیاده گو لورفت. "عباس-ع" (محکوم پرونده فروش اطلاعات به بیگانگان) شهریور ۱۳۹۵ در نشریه "صدا" نوشته بود:

«مهم‌ترین عاملی که در شرایط کنونی به‌عنوان پیشران برنامه ما عمل خواهد کرد، جلوگیری از وحدت میان اصولگرایان است. این هدف در ۵ سال گذشته به نحو مطلوبی پیش ‌رفته. نهایی کردن شکاف میان جناح حاکم، بسیار مهم است. اصلاح‌طلبان باید نقش «قُوِه»ای را بازی کنند که این شکاف را به مرز جدایی کامل برساند».

کارگزاران سیاسی و رسانه ای اشرافیت غربگرا، در دو انتخابات اخیر مجلس و ریاست جمهوری، از طریق پروپاگاندای پر حجم، و استخدام مستقیم یا غیر مستقیم عناصر دو به هم زن، تلاش کردند مانع از اتحاد و همدلی نیروهای انقلابی شوند، بعضا هم موفق شدند.

اما اکنون که دوباره و در فرصت انتخابات، اتحاد میان طیف های انقلابی در حال شکل گیری است، مزدوران نیابتی غرب و کارفرمایان آنها به شدت نگران شده و عزا گرفته اند. آنها می دانند که این اتحاد مانند همیشه، رمز پیروزی است و می تواند موفقیت های مبارکی را ارزانی ملت ایران کند.

حواله کردن انبوه اراجیف و ناسزاهای علنی، خطاب به طیف های حاضر در جبهه انقلاب به خاطر این که دوباره می خواهند اتحاد کنند، نشان از به دست و پا افتادن بدخواهان مردم و انقلاب دارد. این سرآسیمگی و به هم ریختگی، از درستی مسیر همدلی نیروهای انقلاب حمایت می کند.

در عین حال، باید این همدلی را به عمق جامعه بسط داد و دوباره، روح امید را در فضای عمومی زنده کرد. این حرکت، نیاز به موج سازی اجتماعی دارد و اگر همت و تدبیر پای کار بیاید، می تواند حماسه ای تازه بیافریند.

اکنون نه فقط مردم متدین و زجر کشیده، به وحدت نیروهای مومن انقلاب امید بسته اند، بلکه چشم دوستان و دشمنان ما در جهان، به این حرکت دوران ساز است.

"روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید/ حالیا چشم جهانی نگران من و توست".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 28
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 0
    از شر افساد طلب ها باید وحدت داشته باشیم
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 0
    از شر افساد طلب ها باید وحدت داشته باشیم
  • نصر IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    حجاریان در توئیتی نوشت: اختلاف آقایان جیم و قاف شخصی و حتی گفتمانی نیست. بحث بر سر اصولگراییِ به‌دنبال رانت و اصولگراییِ بهره‌مند از رانت است!».!!!واقعا اینکه یک فرد مثل حجاریان پس از انقلاب بتواند در مسند های بالای امنیتی نفوذ کند و با کارهای ضد امنیتی خود انقلاب را دچار بحران های بزرگ مثل انداختن انقلابیان واقعی بجان همکند و با بگیر ببندهای اوایل انقلاب طیف وسیعی از نیروهای انقلابی مخلص را از صحنه خارج و دشمن انقلاب کند،حقیقتی است : که فردی از دست اندر کاران انقلاب در کتاب خاطرات خود مینویسد :قبل از انقلاب دو ساواک داشتیم یک ساواک داخلی که افراد ان بیشتر شناخته شده بودند و یک ساواک خارجی که از نیروهای زبده و اموزش دیده در سازمان های موساد و سیا و...که حتی ساواکی های داخلی هم و سران رزیم گذشته از ان اطلاعی نداشتندواین افراد اگر چه ایرانی ولی در خدمت همان سازمانهای خارجی که در ان اموزش میدیدند بودند و چون کسی انها را نمیشناخت پس از انقلاب خود را لابلای انقلابیون جا زده ودر ارگان های مهم کشور نفوذ و اوامر اربابان خود را اجرا میکردند .انداختن انقلابیون بجان هم ،ترور مقامات تاثیر گذار انقلاب ،تشدید اختلافات ایران و کشور های مسلمان ،اختلاف بین مردم ،دست کاری های اقتصادی و ضربه های مهلک به اقتصاد کشور ،نفوذ نیرو های غرب گدا بداخل نهاد های انقلابی وجا های حساس کشور ،برگزاری دوره های مخصوص برای انقلابیان تاثیر گذار در خارج و همسو نمودن انها با منافع غرب در ایران و خیلی اعمال جنایتکارانه دیگر که دراین مختصر جای ان نیست .و همین افرد خودشان با گرفتن رانت های بزرگ و قبضه اقتصاد کشوربی عدالتی های فراوان بوجود اوردند : مثل خانواده همین حجاریان یهودی بظاهر مسلمان شده و تئوریسین اصلی اصلاح طلبان که واردات گندم کشور وعمده شرکت های بیمه ونفوذ در جا های دیگر را در اختیار دارندواینگونه با بی شرمی تمام اقای جلیلی را بعنوان اصول گرای دنبال رانت میخواند تا بقول معرف کافر همه را بکیش خود پندارد و هم بکیش خود بیاورد و فساد را انچنان عادی جلوه دهد تا کسی کار به هم فکران و فامیل دزد و خیانتکار خودش نداشته باشد.و باید گفت : خاک بر سر افرادی کنند که به اسم اصلاح طلب دروغ های سمی این افراد راشعار خود کرده و به اسم نجات کشور میخواهند مثل زمان قبل صهیونیستها را بر کشور مسلط کنند.
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    راه کار رای آوردن جلیلی؛ 1. اقناع مردم به افزایش مشارکت و این که اگر انتخاب نکنند، طیف مقابل برای انان انتخاب خواهد کرد و وضع معیشتی به دوران سیاه روحانی بازخواهد گشت 2. آرای آقای قالیباف 40 درصد مال جلیلی است و 23 درصد مال پزشکیان است، اکتفا به آرای اقای قالیباف موجب شکست خواهد شد. لذا باید به افزایش مشارکت اندیشید. 3. نماینده اول تبریز آقای متفکر ازاد و تیم ایشان، باید خطر رای دادن قومیتی و غیر شرعی بودن این کار را به مردم تبریز گوشزد کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس