کد خبر 1624186
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۸

به گزارش مشرق، انصاری، تحلیلگر در مطلبی با عنوان نتانیاهو تا کجا ادامه میدهد در کانال خود در ایتا نوشت:

نظامیان ما از کابوس رنج می‌برند، اقتصاد در حال فروپاشی است، دیپلماسی در حال فرسایش است، شمال در حال سوختن است و ایران خود را مسلح می‌کند.

کابینه کنونی به فعالیت خود ادامه می‌دهد گویی که هیچ اتفاقی نیفتاده است. زمان آن فرا رسیده است که کابینه دیگری اسرائیل را در مسیر بازیابی بازدارندگی قرار دهد.

اینها اظهارات لیبرمن وزیرخارجه پیشین رژیم صهیونیستی و رهبر حزب "اسرائیل بیتنا" است که استیصال معناداری در آن دیده میشود. به جرات میشود گفت فارغ از کودک کشی و ریختن خون بی گناهان، صهیونیستها در این جنگ چند ماهه هیچ دستاورد استراژیکی نداشته اند. اسرائیل هنوز هم به هیچ کدام از اهدافش نرسیده، و در مقابل غزه ای که چیزی برای از دست دادن ندارد ناتوان است.

به نظر میرسد نتانیاهو همچنان برای نجات خودش از عواقب ناکامی ها به دنبال روزنه ای است، و احتمالا آن روزنه را در ادامه جنگ میبیند.

جنگی که رژیم را به معنای واقعی کلمه در تنگنا قرار داده است. یکی از دلایل ادامه جنگ توسط نتانیاهو شاید امید به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا است تا بیاید و ورق را به نفع او تغییر دهد.

باید منتظر ماند و دید چه میشود. آیا توافقی صورت میگیرد و نبردها تمام میشود، یا همچنان بی نتیجه ادامه خواهد یافت. آنچه مسلم است سرانجام هرچه باشد، در آن سودی برای قوام و دوام اسرائیل نیست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    0 1
    وی تا زمان پیروزی ترامپ جنگ را ادامه خواهد داد، خاک بر سرت پیر خرفت که پاچه خواری به صهیونیست ها جواب نداد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس