کد خبر 1629817
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
نرخ ارز های مبادله ای ۱۴ مرداد/ قیمت دلار بالا رفت

در معاملات امروز یک‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل، به نرخ ۴۸ هزار و ۴۳۶ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (یک‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل، به نرخ ۴۸ هزار و ۴۳۶ تومان و حواله دلار نیز به نرخ ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۵۲ هزار و ۸۵۶ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۸ هزار و ۴۹۲ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۳ هزار و ۱۸۹ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان است.

قیمت یکصد دینار عراق هم امروز در مرکز مبادله ۳۶، ۷۱۴ ریال است. زائران اربعین برای خرید ۲۰۰ هزار دینار باید حدود ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان پرداخت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    2 0
    یعنی تقریبا از دینار عراق ۳۵۰ ریال ایران. باید مرحبا و احسنت گفت به ابن همه درایت ارزی. کشوری که هنوز درگیر داعش و اصطکاک داخلی است، خاکش در اشغال آمریکاست، دولت مرکزی دچار تلاطم شده. ارزش ۳۵۰ برابر ایران است. ماشالله به لیاقت بانک داران حرام خور ایران زمین
  • نرگس مهاجر IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    قیمت یکصد دینار عراق هم امروز در مرکز مبادله ۳۶، ۷۱۴ ریال است با این جمله که در متن آمده، نفهمیدم دینار چند است. قبل از بارگذاری نوشته، کسی آن را نمیخواند؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس