کد خبر 313998
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

هافبک کهنه‌کار چلسی اعلام کرد در صورتی که چلسی قراردادش را تمدید نکند احتمال خداحافظی‌اش از دنیای بازیگری وجود دارد.

به گزارش مشرق، فرانک لمپارد، هافبک تیم فوتبال چلسی که به همراه تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2014 برزیل حضور خواهد داشت ادامه همکاری‌اش با آبی‌پوشان لندنی به دلیل عدم تمدید قراردادش همچنان در هاله‌ای ابهام است، این در حالی است که این هافبک 35 ساله از چندین تیم اروپایی و لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) پیشنهاداتی دارد.

لمپارد در گفت‌و‌گو با مجله انگلیسی «Red Magazine» در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش گفت: نمی‌دانم که فصل بعد در چلسی خواهم بود یا خیر! دوست دارم دو یا سه سال دیگر هم در این تیم بازی کنم ولی خداحافظی در اوج هم خوب است. اگر قرار باشد فردا پایان دوران حرفه‌ای‌ام باشد از این موضوع پشیمان نخواهم شد.

وی افزود: هر کس خودش می‌داند که عمر مفیدش در فوتبال چقدر است از این‌رو از 30 سالگی خودم را از لحاظ ذهنی آماده این موضوع کرده‌ام. خیلی وقت است که به این موضوع فکر می‌کنم و نگاه به آینده بخشی از ویژگی‌های فردی‌ام است. به هر حال آماده خداحافظی هم هستم.

اگر چلسی به هر دلیل لمپارد را نخواهد پس از 13 فصل این بازیکن استمفوردبریج را ترک خواهد کرد، این در حالی است که جان تری، هم‌تیمی فرانک در اوایل این ماه قرارداد خودش را به مدت یک سال با چلسی تمدید کرد ولی ژوزه مورینیو تمایلی به ادامه همکاری با اشلی کول، مدافع راست چلسی نداشت و وی هم از این تیم جدا می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس