کد خبر 1611410
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
تکذیب نامه همسر رئیس جمهور شهید به شورای نگهبان

ارسال هرگونه نامه از سوی همسر رئیس جمهور شهید به شورای نگهبان برای رد صلاحیت یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی این شورا تکذیب شد.

به گزارش مشرق، در ساعات گذشته در برخی شبکه های اجتماعی خبری با عنوان «نامه جمیله علم‌الهدی به شورای نگهبان برای رد صلاحیت یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری» منتشر شده است که پیگیری ها از خانواده رئیس جمهور فقید، حاکی از آن است که چنین نامه ای وجود خارجی ندارد.

در همین راستا یک منبع آگاه در شورای نگهبان نیز ضمن تکذیب این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: چنین نامه ای به دست ما نرسیده است و این خبر خلاف واقع است.

دادستان کل کشور در اولین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور گفت: دادستان‌ها موظف شده‌اند که با استفاده از امکانات امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی شایعات درباره انتخابات در فضای حقیقی و مجازی را رصد کنند و برابر موازین قانونی وظیفه برخورد با عامل یا عاملین را در دستورکار قرار دهند تا فضای پاکی برای رقابتی توأم با اخلاق برای تمام نامزدها فراهم شود و مردم در فضای کاملاً امن و با سلامت کامل به وظیفه خود عمل کنند.

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس US ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 0
    برا کی بوده نامه؟
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 0
    ای کاش شورای نگهبان روشن گری کند ردصلاحیت مثلا دلارجهانگییری قطعنامه های شورای امنتیت احمدی نژاد برجام نخوانده لاریجانی وامضا آن درعرض نیم ساعت مذاکرات بی نتیجه جلیلی باغرب زبان بدن وتمسخر آلود زاکانی لوس شدن گفته های همتی درفضای مجازی ودستورپذیری ازبرهدرروحانی ودادن وام‌ها به سلطان موز
  • IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 1
    بزرگترین دشمن مردم ایران ، دیش های ماهواره روی پشت بام هاست. هرگز نداشته و نخواهم داشت ، چون تاثیر منفی آن را روی فکروذهن استفاده کنندگان از آن می بینم.
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      دیش اهواره ابزارهای امروزی شیطان و هوای نفس است که این دو بزرگترین دشمن انسان در طول تاریخ بوده اند و حتی زمان پیامبران و ائمه اطهار و امام حسین علیه السلام هم بدون این ابزار مدرن ابلیس هوای نفس و دنیاطلبی ان اتفاقات را رقم زد حتی زمان حضرت نوح با 950 سال تبلیغ دین خدا فقط 90 نفر ایمان اوردند باز شکر خدا امروز با وجود همه این ابزار مدرن جبهه حق و ایمان نسبتا وضع خوبی دارد امروز دانشگاه های امریکا هم به مقاومت پیوستند
  • دروغگو دشمن خداست IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    0 0
    خدایا ما کی میخوایم از این کثافت دروغ راحت بشیم. اونم دروغی که همه میدونن و اصرار داریم دروغ بگیم. خدایا به بزرگیت قسم اینطور ما رو رسوا نکن . آمین
  • IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    0 1
    نه به تاییدتون اعتماد دارم نه به تکذیبتو ن اعتماد دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس