کد خبر 1622275
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
پایان کار ستاره قطری در پرسپولیس؛ عبدالکریم از جمع سرخ‌پوشان جدا شد

باشگاه پرسپولیس بعد از توافقات صورت گرفته با باشگاه قطری، ستاره خود را به فروش رساند.

به گزارش مشرق، عبدالکریم حسن مرد سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۸ در شرایطی در نیم فصل رقابت‌های لیگ بیست و سوم به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوست که این بازیکن بعد از خروج از قطر روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت.

عبدالکریم بعد از نیم فصل حضور در پرسپولیس به خوبی قابلیت‌های خود را نشان داد تا این‌بار محبوب هواداران پرسپولیس و سکوهای آزادی شود. همین درخشش نصف و نیمه حسن کافی بود تا تیم‌های کشورش به فکر جذب این مدافع ۳۳ ساله بیفتند. در روزهای گذشته باشگاه الوکره قطر با ارسال نامه‌ای به صورت رسمی خواستار جذب این مدافع شد که با مخالفت باشگاه پرسپولیس همراه شد. العربی دیگر تیم مشهور قطری نیز علاقه‌مند به جذب مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۸ شد و تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به کار گرفت.

پیگیری‌ها از این موضوع حکایت دارد که باشگاه پرسپولیس بعد از چندین دوره مذاکره با باشگاه العربی قطر سرانجام با انجام توافقات نهایی، عبدالکریم حسن ستاره قطری خود را تنها بعد از ۶ ماه حضور در این تیم به فروش رساند. گفتنی است باشگاه پرسپولیس در نظر دارد با درآمد حاصل از فروش این ستاره قطری با جذب چند بازیکن تیم خود را در فصل جدید تقویت کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    1 0
    وای بر درویش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس