1

بی‌تردید حمایت تمام قد از دولت نیازمند اعتمادسازی است که این روزها رئیس‌جمهور برای ایجاد آن منصفانه تلاش می‌کند، مسعود پزشکیان به خوبی می‌داند که امروز هیچ دری به سوی ایشان قفل نیست!

سرویس سیاست مشرق- پس از انتشار تحلیلی از مشرق با عنوان «پرده‌برداری از خطری که بیخ گوش پزشکیان قرار دارد» یکی از اعضای ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور به تشریح وضعیت این‌روزهای اصلاح‌طلبان پرداخته است، علی‌اصغر شفیعیان در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشته است که رادیکال‌های مجلس ششم از این روزها از اقدامات خود پشیمان هستند!

مدیر سایت خبری انصاف نیوز نوشته است:

چهره‌های شاخصی از مجلس ششم بر این باور هستند که اقدامات مورد انتقاد سایت مشرق تندروی و خطا بوده است ، اقای شفیعیان در ادامه تحلیل قابل توجهی نیز از نزدیکان دولت چهاردهم ارائه داده و افزوده است که امکانی برای تکرار تندروی‌های آن سال‌ها در دولت پزشکیان وجود ندارد

عضو ستاد خبری دولت پزشکیان در پاسخ به موضوع سهم‌خواهی چپ‌ها از پزشکیان و تشکیل «کابینه موازی» برای کنترل دولت می‌گوید که تشکیل کابینه موازی، چه توهم جریان رقیب باشد و چه آرزوی برخی، محقق نخواهد شد.

شفیعیان در ادامه با تائید تحلیل پایگاه خبری مشرق افزوده است:مشرق درست نوشته که روحیات رئیس‌جمهور عزیز مسعود پزشکیان نشان داده که حاضر نیست در زمینی بازی کند که بازیگر آن نباشد و امیدواریم که آغوش حاکمیت به‌سوی مسعود پزشکیان باز بوده و همه امکانات کشور برای حمایت از او آماده فعال شدن است، انصاف هم همین است.

شایان ذکر است که مشرق با تکیه بر اخبار صحت سنجی شده و رصد تحولاتی که این روزها در اطراف پاستور در جریان است که رئیس‌جمهور منتخب توصیه کرده بود که مقهور تلاش رادیکال‌های اصلاح‌طلب برای تسخیر دولت نشده و روحیه فعلی خود را حفظ کند، پیش از این محمدعلی ابطحی گفته بود که تا وقتی ما تندروها (در زمان ریاست‌جمهوری خاتمی) اصرار بر رودررو کردن نهادهای وابسته به رهبری و رئیس‌جمهور نداشتیم، حمایت خوبی از نهادهای انتصابی پشت سر آقای خاتمی بود.

بی‌تردید حمایت تمام قد از دولت نیازمند اعتمادسازی است که این روزها رئیس‌جمهور برای ایجاد آن منصفانه تلاش می‌کند، مسعود پزشکیان به خوبی می‌داند که امروز هیچ دری به سوی ایشان قفل نیست!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    5 15
    اگر درب دهان کیهان قفل شود بقیه درب ها باز می شود؟
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      1 0
      اگه دهان مزخرف گویان بیدین قفل شود بقیه قفل ها باز میشود.
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      0 0
      ماشاالله به آزادی بیان! درب دهان کیهان قفل بشه؟! مگر شما نمی‌گفتید هرکس به رسانه‌ها و آزادی بیان می‌تازه ضعف و بی‌پشتوانه بودن خودش رو نشون میده. قبول کنید که نه برنامه و سیاست محکمی دارید نه پشتوانه محکمی در میان اکثریت اقشار مردم؛ ضعف و تضادهای درونی خودتون رو میندازید گردن روزنامه کیهان.
    • HK ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      1 0
      چون کیهان حرف حق می زنه دهانش قفل دهان خبیث شرق و سازندگی و آفتاب باز باز
  • تولایی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    0 0
    رادیکالهای اصلاحات چی ؟
  • حسن IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    0 0
    عمل کرد اقای پزشکیان در این مدت وانتخاب ظریف یعنی خیزش برای بن بست ببینید موضوع لغو وتعلیق به سخره گرفتن مدرک دانشگاهی استاد دانشگاه هاروارد زمانیکه از ظریف پرسیدن اگر آمریکا از برجام خارج شود شما چکار می کنید چه مقدار اورانیوم غنی شده در برجام از کشور خارج شد چه تعداد ماشین سانتریفوژ در سایت های فردو وشهید احمدی روشن باز واز زنجیره خارج شد چه بلایی سر زیر ساخت های سایت فردو آمد سیمان ریختن در قلب راکتور اب سنگین اراک رعایت نکردن دستور عمل مقام معظم رهبری در اجرای برجام ابنها نمونه ای از خدمات ظریف است به غرب
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اگه کیهان نباشه درسته مملکت را تحویل غرب می دن این غربگداهای دروغگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس