تعجب سازمان ملل از اقدام سفیر اسرائیل در انتشار مکالمه تلفنی دفتر گوترش درباره فهرست سیاه

سخنگوی سازمان ملل با تایید اینکه اسرائیل از قرار گرفتن در فهرست متخلفان حقوق کودکان در جنگ ها مطلع شده است، از رفتار سفیر و نماینده این رژیم اظهار تعجب کرد.

به گزارش مشرق، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: اوایل امروز جمعه به وقت محلی(نیویورک)، کورتنی راتری مشاور آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل با گیلعاد اردان، سفیر اسرائیل در سازمان ملل تماس گرفت تا به وی در خصوص قرار گرفتن اسرائیل در فهرست متخلفان حقوق کودکان در جنگ ها اطلاع دهد.

بر اساس اعلام دوجاریک، این گزارش قرار است در ۱۴ ژوئن با اعضای شورای امنیت به اشتراک گذاشته شود، اما بر اساس روش مرسوم در سازمان ملل، مقامات این سازمان پیش از انتشار گزارش با کشورهایی که قرار است به این فهرست اضافه شوند، تماس می گیرند تا از افشاگری و درز اطلاعات جلوگیری شود.

اما سفیر اسرائیل آن تماس تلفنی را ضبط کرد و بخشی از آن را در حساب های خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که باعث انتقاد سخنگوی سازمان ملل شد.

سخنگوی سازمان ملل گفت: ضبط ویدئویی تماس تلفنی و انتشار بخشی از آن در توئیتر توسط سفیر اسرائیل تکان دهنده و غیرقابل قبول است و صادقانه بگویم اقدامی است که من در طول ۲۴ سال خدمتم به این سازمان هرگز ندیده ام.

در حال تکمیل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    1 0
    سازمان ملل سیرکی بیش نیست...
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    مسیو ، این جای تعجب نداره اگر زیاد حرف بزنی و از حقیقت بگی ترور خواهی شد ذات پلید آنان را هنوز ندیده ای
  • سید IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    رژیم جعلی،غده سرطانی،رژیم کودک کش
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    ای بابا سازمان ملل الکی بلکی است مال خودشونه حرف خوب اما عملا بر ضد آمریکا واسرائیل نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس