تظاهرات صهیونیست‌ها مقابل منزل نتانیاهو و درخواست برای توافق تبادل اسرا+فیلم

معترضان صهیونیست جمعه شب بار دیگر با تجمع در مقابل منزل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار توافق با مقاومت فلسطین برای آزادی اسرا شدند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره قطر، معترضان همچنین خواهان آزادی فوری اسرا و امضای توافق برای تبادل اسرا با مقاومت شدند.

اعتراض صهیونیست ها در حالی انجام می‌شود که سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب اعلام کرد که کابینه جنگ این رژیم تصمیم گرفته هیأت مذاکره کننده خود را به دوحه قطر اعزام نکند.

براساس این گزارش، تصمیم به اعزام نشدن هیأت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به قطر تا زمانی که حماس به پیشنهاد جدید مذاکره جواب ندهد، انجام نخواهد شد.

از سوی دیگر شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنی گانتس وزیر جنگ اسبق و از رهبران اپوزیسیون و "گادی آیزنکوت" دیگر عضو شورای جنگ این رژیم اعلام کردند که اسرائیل باید برای رسیدن به توافق به حماس تلاش کند تا بتواند تمام وقت و هزینه خود را برای جنگ در شمال اسرائیل صرف کند.

براساس این گزارش، اما نتانیاهو با این پیشنهاد مخالفت و تأکید کرده که تحقق اهداف در جنگ غزه مهم‌ترین اولویت اسرائیل است و پس از آن جنگ در شمال اسرائیل مطرح می‌شود.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که نهاد امنیتی این تنش‌ها در شمال اسرائیل را یک فرصت راهبردی برای آغاز جنگ در این منطقه می‌داند، البته این جنگ نباید پیش از پایان عملیات رفح انجام شود.

حزب الله لبنان روز چهارشنبه اعلام کرد مواضع نظامیان اشغالگر در جنوب شهرک صهیونیست نشین " کوش " را با پهپاد هدف قرار داده است.

در بیانیه‌ی کوتاه این گروه اعلام شد که این حمله در پاسخ به تجاوز روز گذشته رژیم اشغالگر به روستای الناقوره در جنوب لبنان صورت گرفته است.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس