پرتاب ده‌ها موشک از لبنان به اراضی اشغالی

رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک ۱۵۰ موشک و پهپاد و راکت ضد زره به سمت مناطق صهیونیست نشین در جولان اشغالی سوریه و شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک ۱۵۰ موشک و پهپاد و راکت ضد زره به سمت مناطق صهیونیست نشین در جولان اشغالی سوریه و شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این رسانه ها همچنین از وقوع ۱۵ آتش سوزی در جولان اشغالی و مناطق اشغالی شمال فلسطین اشغالی در پی این حملات موشکی از سمت جنوب لبنان خبر دادند.
حزب الله همچنین شهرک صهیونیست نشین یرئون را با موشک هدف قرار داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی پیشتر گزارش داده بودند که آژیر خطر در برخی شهرکهای شمال فلسطین اشغالی از جمله کتسرین به صدا درآمده است.

به گزارش این رسانه ها، اهداف رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه هم آماج موشکهای حزب الله قرار گرفته است.

رسانه های اسرائیلی به کوبنده بودن حملات موشکی تلافی جویانه حزب الله اعتراف کرده اند.

این رسانه ها از به صدا درآمدن مجدد آژیر خطر در تعداد زیادی از شهرکهای صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی از بیم نفوذ پهپادهای حزب الله خبر داده اند.

به گزارش این رسانه ها، در پی شلیک موشک به شهرک کتسرین، خبرها از تلفات در میان صهیونیستها حکایت می کند.

این رسانه ها تصریح کردند که حزب الله در یک عملیات ترکیبی، تعداد زیادی از شهرکهای صهیونیست نشین را با دهها موشک و پهپاد هدف قرار داده است.

رویترز هم به نقل از یک مقام بلندپایه آمریکایی گزارش داد که آمریکا به شدت از تنش در مرزهای فلسطین و لبنان نگران است و تلاش می کند تا اوضاع در مرزهای لبنان به سمت جنگ فراگیر کشانده نشود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    14 2
    خدا حفظتون کنه و بر توانایی تو بیافزاید انشالله
  • پریسا متفکر IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    13 2
    خدا را کرور کرور شکر و حمد و ثنا.
    • مجرد 44 ساله IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      2 1
      سلام علبکم.
  • DE ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    3 2
    گزارش کمیته تحقیق سازمان ملل از کشته شدن ۱۴ نظامی صهیونیست به دست ارتش رژیم اسرائیل در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) پرده برداشت.// ترس برادر مرگ است خود صهیونیستها دارن از ترس همدیگر را میکُشن
  • CA ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    2 0
    هر کسی 4 روز با این یهودیها تعامل داشته باشه یا همکار باشه میفهمه که اینا چه موجودات پستی هستن !! بی دلیل نبود که خدا رو هم طوری عصبانی کردن که کوه طور رو از جا کند که بزنه تو سر این جماعته پست مزخرف که برای هزارمین بار توبه کردن !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس