رهبر انقلاب

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در آستانه سفر به چین، امروز با رهبرانقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در آستانه سفر به چین، امروز با رهبرانقلاب اسلامی دیدار کرد.

رئیس جمهور در این دیدار گزارشی از برنامه‌های کاری این سفر و جلسات و ملاقات‌های درنظر گرفته شده بیان کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ابراز خرسندی از برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، برای رئیس‌جمهور آرزوی موفقیت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    به فکر افزایش حقوق کارمندان باشید. پارسال 10 درصد افزایش یافت و سال بعد بنا بر گفته ها 30 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. این ظلم آشکار است.
  • علی افصحی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    35 5
    دیدار جناب رئیسی با ولی فقیه امام خامنه‌ای پیش از سغر به چین ، سنتی است که از زمان پیامبر به یادگار مانده هر موقعی که امیرالمومنین مأمور ابلاغ اسلام به سرزمین های دیگر می شد اول به دیدار پیامبر می شتافت و از ایشان قوت قلب می گرفت چنان که در سغر یمن وقتی خدمت پیامبر رسید از اهمیت مأموریت سخن به میان آمد و پیامبر فرمود در ورودی سرزمین یمن که رسیدی به همه موجودات و طبیعت بی جان از کوه و دشت و سنگ و شن سلام مرا برسان . یمنیان صف کشیده و منتظر برخورد با حضرت بودند وقتی امام علی به نزدیکی آن ها رسید با صدای بلند فرمود ای زمین و دشت و کوه و درختان و سنگ ها و شن ها و... پیامبر خدا به شما سلام رساند و ناگهان همه سرزمین و آن چه در آن بود سلام پیامبر را پاسخ دادند و یمنیان این معجزه را که دیدند با اشتیاق بدون هیچ درگیری اسلام را پدیرفتند. زمانی که حناب رئیسی گزارش مشروح برنامه های پیش بینی شده اش را به عرض رهبری می رساند رهبری از آن همه برنامه پیش بینی شده خرسند شده و دعا برای موفقیت ایشان می کند.احیاء سنت دیدار با ولی فقیه پیش از هرعزیمت بااهمیتی، چیزی است که نظام اسلامی آن را ارزشمند می داند و می تواند در تصحیح راهبردها و راه کنش ها بسیار مؤثر باشد. این هم یکی دیگر از آورده های جناب رئیسی است که ریاست جمهوری خود را نه در عرض رهبری به مانند روحانی جهانگیری سفیه، بلکه آن را در طول رهبری دیده و ولی فقیه را پشتوانه عظیم ریاست جمهوری می بیند. سفر به چین جناب رئیسی در زمانی اتفاق می افتد که ضد انقلاب با تحریک شیطان بزرگ آمریکا برای بیست و پنج و بیست و هفت بهمن خواب هاب آشفته ای دیده است جناب رئیسی هم با انتخاب همین روزها برای سفر راهبردی چین عملا فلاکت ضد انقلاب و شیطان بزرگ را اثبات می کند. برای توفیق هرچه بیشتر دولت انقلابی و مردمی جناب رئیسی و سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • سلام فرمانده IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    19 9
    برای سلامتی رهبر جهان اسلام:اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 1
    ..هر دو جان سوزند ولی این ( رئیسی ) کجا و آن حسن فری کجا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس