جوادی‌آملی

آیت‌الله جوادی‌آملی می‌گوید درباره برجام هشدار داده و گفته بودم انگشتان‌تان را بشمارید.

به گزارش مشرق، آیت‌الله‌العظمی جوادی‌آملی در اظهاراتی با اشاره به دشمنی تاریخی آمریکا گفت: کفاری که از دشمنی دست برنمی‌دارند، شما هم با آنها دشمن باشید، حواس‌تان جمع باشد ۵ سال قبل که مسئولان امور خارجه آمده بودند به آقایان گفتم وقتی با آمریکایی‌ها دست می‌دهید، انگشتان‌تان را بشمارید!

به گزارش «وطن امروز»، وی با تشریح اظهارات خود به مسئولان وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: به آنها گفتم اینها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند، ما در کودتای ۲۸ مرداد آمریکایی‌ها را دیدیم. بعد از ۳ سال هم گفتیم که دیاثت سیاسی هم وجود دارد، مواظب باشید قبل از اینکه دیگران بگویند برجام خطر دارد، ما به اینها گفتیم.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: دشمنان به عهد خود پایبند نیستند؛ نمونه بارز عهدشکنی را بعد از قطعنامه دیدیم؛ صدام روسای همه کشورهای عربی را به ایران فرستاد و با امام مذاکره کردند تا قطعنامه را بپذیریم ولی سال‌ها بعد وقتی پذیرفته شد عملیات مرصاد را علیه ما راه انداختند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این مرجع تقلید در پایان خاطرنشان کرد: آدم وقتی با کفار معامله می‌کند انگشتش را می‌شمارد ولی اگر خدای ناکرده فریب بخورد، دیگر تقصیر خودش است.
آیت‌الله جوادی‌آملی موضوع دیاثت سیاسی را نخستین بار اردیبهشت ماه ۹۵ در دیدار محمدرضا عارف مطرح کرده بود. این مرجع تقلید در آن دیدار با بیان اینکه دیاثت یا اخلاقی است یا سیاسی، عنوان کرد: بیگانه را در حریم خود راه دادن و وارد حریم غیر شدن با غیرت سازگار نیست.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مسعود IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    1 97
    نمیدونم افرادی که در این نظام مقدس از گروه سیاسی در برجام به مراتب بالاتر و قدرتمند تر بوده و حرفشان بروتر بوده است چرا جلوی این کار را نگرفتند. و حالا که با یک رئیس جمهور قدرتمند و دیوانه دنیا طرف شده رئیس جمهوری که پایبند به هیچ یک از اصول و قوائد بین المللی نیست سیاستمداران ما را مقصر میدانند .اگر به اصل گفتار خود اعتقاد دارید چرا دستور خروج از برجام را نمیدهید؟
  • US ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    86 1
    به نظرم اسم اون کسی که باعث نابودی برجام شد باید در زیارت عاشورا در کنار اسم عموزاده هایش قرار گیرد تا همواره مورد لعن و نفرین واقع شود
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    1 87
    برجام ننگین ترین و خفت بار ترین قرارداد بعد از ترکمانچای و ننگی ابدی بر پیشانی کل سیستم اصلاح طلبان که برجام را به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی تحمیل کردند این ننگ تا ابد دامن ایران وایرانی را خواهد گرفت و در تاریخ ایران ثبت گردیده است
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    1 74
    آقاجان کو گوش شنوا؟! اینها منافعشان در مذاکره با دشمنان رغم می خورد.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    4 80
    آقای ظریف با شما هستند .
  • مهدی قربانی IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    1 84
    امام خامنه ای ازهمان ابتدانسبت اعتمادبه غرب وآمریکا ودل نبستن به آنهاهشدار دادندودیدیم که حرف ایشان درست بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس