معاون ترامپ: بایدن باید از ریاست‌جمهوری هم استعفا دهد

نامزد جمهوری‌خواه معاونت ریاست‌جمهوری در انتخابات امسال آمریکا جی‌دی ونس خواستار کناره‌گیری بایدن از ریاست‌جمهوری در صورت کنار رفتن از نامزدی حزب دموکرات در انتخابات نوامبر ایالات متحده شد.

به گزارش مشرق، جی‌دی ونس، زوج انتخاباتی دونالد ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) استدلال کرده که «اگر جو بایدن کارکرد شناختی برای نامزدی (انتخابات) را ندارد، بنابراین قطعاً کارکرد شناختی برای ماندن به عنوان فرمانده کل قوا را ندارد».

ونس در ادامه این پیام پرسید «چطور هر یک از دموکرات‌هایی که به او برای خروج از رقابت ریاست‌جمهوری فشار می‌آورد، (می‌تواند) با حسن نیت استدلال کند که او باید به عنوان رئیس‌جمهور باقی بماند؟»

معاون ترامپ: در صورت کناره‌گیری بایدن از انتخابات، باید از ریاست‌جمهوری هم استعفا دهد

پس از عملکرد ضعیف بایدن در جریان مناظره اخیرش با ترامپ، درخواست‌هایی از جمله از سوی برخی از قانونگذاران ارشد دموکرات برای خروج او از رقابت و جایگزینی فردی دیگر مطرح شده است.

رئیس‌جمهور آمریکا همزمان با تشدید درخواست‌های هم‌حزبی‌هایش از او برای انصراف از رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، در جدیدترین اظهارنظر با این درخواست‌ها مخالفت و بر ماندنش در این رقابت تاکید کرده است.

پیش‌تر، روزنامه نیویورک‌تایمز به نقل از افراد نزدیک به بایدن مدعی شد که رئیس‌جمهور آمریکا پذیرش اینکه ممکن است در انتخابات نوامبر قادر به پیروزی در برابر ترامپ نباشد را آغاز کرده است.

به نوشته این گزارش به نقل از یکی از این منابع، واقعیت در حال رخ‌نمایی است و اگر بایدن به زودی از رقابت انتخاباتی کناره‌گیری و معاونش کامالا هریس را به جای خود معرفی کند، اتفاق تعجب‌آوری رخ نداده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    2 1
    این جمهوری خواهان عوضی از خداشونه بایدن بمونه چون میدونن شانسی مقابل ترامپ نداره
  • سعید IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    3 1
    جر نزن ترامپ هبچ وقت رئیس جمهور نخواهد شد تا تو هم معاونش بشی . تق. تق . تق
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 2
      قطعااااااااااااا ترامپ رئیس جمهور میشه .
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 0
      18:44 چهار سال قبل هم هی میگفتین این بی قطعا رئیس جمهوره ولی دیدید که هیچ نشد ان شاء الله این بار هم هیچ نخواهد شد تو هم برو دلارهاتو بفروش
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 0
    ترامپ بیا و بورس ایران رو درست کن .. فقط اسمت برای دلار 100 تومنی و صعود بورس کافیه
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 1
    بایدن ،بره که به نفع شماست،ترامپ دیوانه فقط مقابل بایدن خل و چل شانس پیروزی داره،هر کسی جز این پیر آلزایمری مقابل ترامپ برنده اس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس